Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> versus finitos, Atmiņas, atsauksmes, piedzīvojumi, vilšanās, prieks par notikušo LARPu
Kamazs
iesūtīt 24.01.2009 19:27
Raksts #1


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



Tik tikko esmu iezvēlies mājā, pārradies no salīdzinoši īsa, bet intensīva ziemas larpa.

Apsveicu spēles uzvarētāju Axu un viņas biedrus Axelu un Kiki, kas gan tika pie naudas, gan arī iznīcināja briestošo nekromanta perēkli jau iedīglī. Labie spēki tomēr uzvarēja!

Vairāk par spēli vēlāk.


P.S.

Ja kādam interesē: oriģinālā spēles dokumenta slepenais pielikums, kas bija domāts tikai GMiem. Realitātē sanāca savādāk, bet tāpēc jo interesantāk.

Spēles koncepcija: Parasti spēlētāji zina tikai premisu. Tomēr spēlei ir āķis – tiklīdz abi bagātnieki ir ieguvuši savā īpašumā visus 7 dārgakmeņus, geimplejs kardināli mainās. Jo, bagātnieki nemaz nav vienkārši bagātnieki, tie ir divi vareni burvji (oh, boy, didn’t see that coming!), jo ļaunāk, tie ir divi brāļi nekromanti, kuri, protams, grib pakļaut pasauli. Vai vismaz izveidot sev nelielu karaļvalsti.

Tiklīdz viņu rīcībā ir visi septiņi safīri visi spēlē iesaistītie saņem SMS uz mobilo, kurā tiek aicināti uz divām dažādām lokācijām:
  • Tie 5, kas spēlē nomiruši vismazāk reižu satiekas vienā poligona malā, kur viņus uzrunā Vecajais Gārds.
  • Visi pārējie nonāk pie brāļiem nekromantiem viņu konstantajā atrašanās vietā.
Tur tiek atklāta informācija, par to, ka bagātnieki īstenībā ir nekromanti un viņi, ieguvuši savā rīcībā safīrus, tagad kontrolē mirušos – tb spēlētājus, kas nomira visbiežāk (jā, tajā skaitā gārdus). To jaunais un vienīgais uzdevums tagad ir nomedīt un nogalināt tos dažus izdzīvojušos un jo īpaši – Vecajo Gārdu.

Savukārt izdzīvojušajie tiek nostādīti fakta priekšā – no šī brīža milzīga (+/-) nekromantu armija vajā viņus ar vienu mērķi – nogalēt un pārvērst par sev līdzīgiem. Ir tikai divi veidi kā izglābties – izdzīvot līdz atbrauks pārcēlājs (don’t ask..) un aizvedīs prom, vai arī nogalēt abus nekromantus, kas automātiski izbeigs lāstu. Vienīgā nelaime, ka nekromantiem ir armija un viņiem ir tādas maģiskas spējas, ka viņi var atdzīvināt kritušos, pieskaroties tam ar dārgakmeni. Jā, arī cīņas laikā.

Par laimi, tas nenozīmē 5 vs EVERYONE. Lieta tāda, ka Vecajais Gārds, kamēr viņš saglabājas dzīvs, ik pēc kāda laika izveido speciālus potionus. Ja izdzīvojušais nogalina nekromanta zaldātu un izmanto uz viņu balto potionu, tas nogalināto atbrīvo no lāsta un viņam atgriežās brīvā griba. Ja izmanto melno potionu, tas nogalina zaldātu pilnīgi un uz neatgriešanos.

Tā lūk. Šajā brīdī spēle pārveršas par fantasy zombie-larp’u. Isn’t that fun? Un, ak jā, piemirsu pateikt, spēli joprojām uzvar tas, kuram ir visvairāk naudas. I mean, “Spēles mērķis ir spēlei beidzoties pamest šo zemi ar vislielāko savākto bagātību.”


----------------EDIT----------------

Bildes:
http://s86.photobucket.com/albums/k83/Kamazs/versus/

Statistika

Cilvēki

Kopā mēs bijām 20 cilvēku liels bars, starp kuriem 15 spēlētāji, 4 GM un 1 NPC.

Bagātības


Kopumā bija 13 lokācijas, kurās tika paslēptas bagātības:
- 4 safīri;
- 4 amuleti;
- kopā 90 naudiņas 9 dažādi sadalītās porcijās.

No šīm 13 lokācijām tika uzlauztas 7 lādes (respektīvi, man tika atsūtīti pareizi atminējumi 7 lādēm):

1. Purmaļa rags, atminējums - ūdenskritums, uzlauza Kurbads un Krauklēns, bagātība - ūdens safīrs;
2. Egļu loks, atminējums - kapenes, uzlauza Axa, Axels un Kikis, pēc kāda laika atminējumu atsūtija arī Inx, Silva un Sigita, bagātība - zemes safīrs;
3. Gaisa bedre, atminējums - debesjums, uzlauza Žanete, pēc īsa brītiņa pareizi atbildēja arī Edgars, bet safīru ieguva Aivv, bagātība gaisa safīrs;
4. Totēmstabs, atminējums - mutulis, uzlauza Inx, Silva un Sigita, bagātība - gaisa amulets un 5 dālderi;
5. Mazkoksēta, atminējums - elements, uzlauza Axa, Axels un Kikis, pēc ilga laika atminēja arī Sergejs un Artūrs, bagātība - uguns amulets un 5 dālderi;
6. Trejkokbedre, atminējums - sienaguba, uzlauza Inx, Silva un Sigita, bagātība - zemes amulets un 5 dālderi;
7. 13. lāde (bez vietas nosaukuma), atminējums - dzelme, uzlauza Aivv, bagātība 10 vai 20 dālderi.

(Piedodiet, ja nav pieminēts, kāds, kas bija kāda pārtijā un piedalījās minēšanā! Principā es zinu tikai tos, kas man atsūtija sms un par kuriem man tika pēcāk pastāstīts.)


Neuzlauztās lādes:
1. Laivotāju apmetne, centās uzlauzt Žanete, bagātība - uguns safīrs;
2. Vara zvārguļa krūms, bagātība - ūdens amulets un 5 dālderi;
3. Saspertais koks, bagātība - 20 dālderi;
4. Lauztais zars, centās uzlauzt Sergejs un Arturs, bagātība - 10 dālderi;
5. 7 priedes, centās uzlauzt Žanete; bagātība - 10 dālderi;
6. 14 lāde (bez nosaukuma), bagātība - 10 vai 20 dālderi.

Nāves

Sarma - 2;
Inx - 4;
Silva - 4;
Sigita - 5;
Axa - 0;
DJ - 7;
Aivv - 3;
Kurbads - 1;
Reinis - 1;
Kikis - 0;
Žanete - 4;
Axels - 1;
Edgars - 0;
Sergejs - 1;
Andris - 1

Tātad pēc nāves biežuma Vecā Gārda komandā ietilpa izdzīvojušie un ne reizi nemirušie Axa, Kikis un Edgars, kā arī Axels, pārējie kļuva par zombijiem Nekromanta komandā.

Šo rakstu rediģēja Goldberry: 26.01.2009 10:02
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
 
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes (1 - 8)
Axa Night
iesūtīt 25.01.2009 09:46
Raksts #2


Bēg no sera Kedogena
**

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.06.05
Kur: Riga or Mainhardt



Galvenā uzvaras atslēga slēpās pacifismā vazāties apkārt bez ieroča nemirstot nevienu reizi un mēģināt ietirgot visiem random sūdus tai skaitā episko dildo vārdā "Lielais Gunča"!
Nebiju nemaz domājusi meklēt tos dārgumus, taču kopā ar Axelu kā tanku un Kiki kā uzmanības novērsēju, man izdevās ļoti mierīgi prātot par mīklām un tirgoties.

Bija funs (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)

Paldies izturīgiem un neatlaidīgiem GM,

Kā arī visiem, kas tomēr atvilkās un izturēja slapjo aukstumu līdz beigām, lai radītu mums zombiju cērtamo masu (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Inx
iesūtīt 25.01.2009 11:36
Raksts #3


child of the sky
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 31.10.03



pics or didn't happen!
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Andza
iesūtīt 25.01.2009 13:18
Raksts #4


Studē augstākās pārvērtības
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.11.03
Kur: Jauko poniju zemē.



Paldies visiem, kas piedalījās!

Droši vien būtu interesanti iemest arī kaut kādu statistiku par to, cik daudz kas tika atrasts, cik daudz kas nomira utt. lietiņas.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
DarkJedi
iesūtīt 25.01.2009 14:55
Raksts #5


Dzer sviestalu Trijos slotaskātos
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.01.05
Kur: Kaut kur galaktikā



Super Larps, paldies!

Riktīgi laba izkustēšanās nosēdētajam tizlajam ķermenim, bet atšķirībā no Tīstokļa esmu tikai pusbeigts nevis totāli gar zemi. Šajā spēle fiziskā slodze bija normāla taču vairāk būtu par daudz. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)

Pats spēlē biju pustraks večukiņš kurš visu savu saprātīgo (jeb pareizāk sakot nesaprātīgo) mūžu nodzīvojis mežā un tagad besās par to, ka visādi pid.ari salīduši mežā un traucē mieru. Amata apvienošanās kārtībā biju arī akmeņu Guardians.

Uz spēli braucu tikai ar vienu mērķi, meklēt nevis maģiskos akmeņus, bet gan meklēt cilvēkus un tad chārgot uzbrukuma neskatoties uz to cik viņu tur ir. Tas man labi arī izdevās un nomiru tik daudz reizes, ka pašam skaits jau sajucis.

Katrā ziņā ātrā atdzīvošanās sistēma rullē. Vēl vienkāršāk būtu ja pēc nāves aizskaita teiksim līdz 200 (vai nogaida 2min) un tad atdzīvojās un ja slepkavas nav aiztinušies, tad paši vainīgi var mesties krāgā kaut uzreiz vēlreiz (ko es darīju arī šajā spēlē, vairākas reizes sanāca tā, ka tie kas mani nogalinājuši tur pat vien tuvumā tusējās un saņēmis SMS par atdzīvināšanās apstiprināšanu ar bļāvienu chārgoju virsū vēlreiz). Neuzbruku tikai tiem kurus redzēju bez ieročiem vazājamies.

Tā nu lielāko spēles daļu pavadīju kaujās, līdz uz spēles beigu galu uz takas atradu kādam spēlētājam izkritušu caurspīdīgu maisiņu ar naudu un maģisko akmeni tajā (jāatzīmē, ka es maisiņu neatvēris ātri ieliku kabatā) . Nopriecājies par haļavu devos uz nometni pie Kamaza.

Uzrādījis Kamazam maisiņu tas arī nopriecājās, ka ceturtais akmens atrasts un teica, lai es mūku mežā un slēpjos, jo man pakaļ nesīšoties citu spēlētāju armāda. Ieskrēju mežā pa ceļam ejot tālumā pa laikam sanāca redzēt cilvēkus tādēļ nācās izmantot mainīgu kustību virzienu, tālāk izmisīgi meklēju kādu normālu vietu kur noslēpties, bet tā īsti izdevīgu vietu nevarēju atrast (tai virzienā kur biju aizgājis izrādījās tāds neaizaudzis mežs) līdz beigās atradu vietu ar tādu kā apli kur no visām pusēm bija saaugušas nelielas eglītes, notupos centrā (bet pamanīt mani pavisam noteikti varētu esot 10m attālumā, ja zinātu, ka kāds tur ir tad vēl tālāk).

Tā nu tur sāku tupēt, tad uzzvanīju Kamazam ar jautājumu vai man slēpties, jeb tomēr uzkrītoši/neuzkrītoši vazāties, lai spēlētājiem dodu lielāku iespēju mani noķert, Kamazs teica, lai tik tupu slēpnī vēl kādas 10-15min. Tā nu tur sēdēju, izvilku želejas lācīšus un lēnām grauzu. Kad lācīši izbeidzās tad atnāca SMS no Goldberry, lai skrienu uz nometni jo esot kļuvis par zombiju.

Aiznesos uz nometni, tur izrādās vesels bars ar cilvēkiem bija kļuvuši par zombijiem. Kamazs teica, lai atdodu akmeni. Atdevu akmeni, bet tad izrādījās, ka tas patiesībā nav akmenis, bet gan kinder suprise rotaļmantiņu čaula kur iekšā spēles nauda lol. Tas nozīmēja to, ka visiem Zombijiem bija mazāk HP nekā plānots, jo ceturtais akmenis nebija atrasts.

Nu un tad jau bija spēles beigas ar episko fināla cīņu Zombiji vs Humāni. Man ļoti patika fināla cīņā. Tā vajag vēl.

Vēl uz spēli biju paķēris līdzi uz pleca iekarināmu megafonu (ruporu) kuru p a laikam nēsāju līdzi un kur laidu no neta sakačātas visādas šausmu skaņas, spīdzināšanu trokšņus, zibeņus, viesuļvētru, baznīcu zvanus, vilku gaudas, kaujiniecisku mūziku masu cīņu laikā un ko tik vēl nē. Katrā ziņā man liekas skaņas efektu izmantošana larpos paspilgtina noskaņu. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)

Vēl man patika, ka ar Andzu vienubrīd sanāca tāda kā teatriālā cīņa, kur teiksim trāpa otram pa roku un tad skatās, kā tas tēlo sāpes un rokas nespēju darboties (otrs pa to laiku neuzbrūk) un pēc tam turpina cīnīties tā it kā tas loceklis nedarbotos vai daļēji darbotos. Katrā ziņā teatriālās cīņas rullē. Cīņas tad ir ilgākas un sajūtas ir episkākas jo tu paspēj novērtēt un atspēlēt sekas ko nodara sitiens pretiniekam vai pretinieka sitiens pa tevi. Man liekas kādā Larpā vajag izvērst teatriālas cīņas līdz kādai samērā augstai izvirtības pakāpei.

Katrā ziņā lielisks Larps. Priekš manis action Larps kur tu ne par ko citu nedomā kā tikai par to kā cīnīties. Pa laikam vajag riktīgu gaļas Larpu, tie ir cool!

Jā un ilgums bija taisni normāls, jo imo action Larpus ir grūti taisīt uz daudzām dienām jo tu nevari visu laiku uzturēt spriedzi jo fiziskais nogurums ar līdz nākošo pof.igismu uz to kas notiek nogalina aktivitāti.

Paldies GM par burvīgu spēli un spēlētājiem par azartisku piedalīšanos!
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kamazs
iesūtīt 25.01.2009 18:41
Raksts #6


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



Pics:

(IMG:http://i86.photobucket.com/albums/k83/Kamazs/versus/IMG_4256.jpg)

Pārējās skatīt iekš elbuma:

http://s86.photobucket.com/albums/k83/Kamazs/versus/

Šo rakstu rediģēja Kamazs: 25.01.2009 18:52
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
NoTe
iesūtīt 25.01.2009 23:26
Raksts #7


Izrāda pirmās maģijas pazīmes
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 04.03.08



Nedaudz statistikas iz Versus

Cilvēki
Kopā mēs bijām 20 cilvēku liels bars, starp kuriem 15 spēlētāji, 4 GM un 1 NPC.

Bagātības

Kopumā bija 13 lokācijas, kurās tika paslēptas bagātības:
- 4 safīri;
- 4 amuleti;
- kopā 90 naudiņas 9 dažādi sadalītās porcijās.

No šīm 13 lokācijām tika uzlauztas 7 lādes (respektīvi, man tika atsūtīti pareizi atminējumi 7 lādēm):

1. Purmaļa rags, atminējums - ūdenskritums, uzlauza Kurbads un Krauklēns, bagātība - ūdens safīrs;
2. Egļu loks, atminējums - kapenes, uzlauza Axa, Axels un Kikis, pēc kāda laika atminējumu atsūtija arī Inx, Silva un Sigita, bagātība - zemes safīrs;
3. Gaisa bedre, atminējums - debesjums, uzlauza Žanete, pēc īsa brītiņa pareizi atbildēja arī Edgars, bet safīru ieguva Aivv, bagātība gaisa safīrs;
4. Totēmstabs, atminējums - mutulis, uzlauza Inx, Silva un Sigita, bagātība - gaisa amulets un 5 dālderi;
5. Mazkoksēta, atminējums - elements, uzlauza Axa, Axels un Kikis, pēc ilga laika atminēja arī Sergejs un Artūrs, bagātība - uguns amulets un 5 dālderi;
6. Trejkokbedre, atminējums - sienaguba, uzlauza Inx, Silva un Sigita, bagātība - zemes amulets un 5 dālderi;
7. 13. lāde (bez vietas nosaukuma), atminējums - dzelme, uzlauza Aivv, bagātība 10 vai 20 dālderi.

(Piedodiet, ja nav pieminēts, kāds, kas bija kāda pārtijā un piedalījās minēšanā! Principā es zinu tikai tos, kas man atsūtija sms un par kuriem man tika pēcāk pastāstīts.)


Neuzlauztās lādes:
1. Laivotāju apmetne, centās uzlauzt Žanete, bagātība - uguns safīrs;
2. Vara zvārguļa krūms, bagātība - ūdens amulets un 5 dālderi;
3. Saspertais koks, bagātība - 20 dālderi;
4. Lauztais zars, centās uzlauzt Sergejs un Arturs, bagātība - 10 dālderi;
5. 7 priedes, centās uzlauzt Žanete; bagātība - 10 dālderi;
6. 14 lāde (bez nosaukuma), bagātība - 10 vai 20 dālderi.

Nāves
Sarma - 2;
Inx - 4;
Silva - 4;
Sigita - 5;
Axa - 0;
DJ - 7;
Aivv - 3;
Kurbads - 1;
Reinis - 1;
Kikis - 0;
Žanete - 4;
Axels - 1;
Edgars - 0;
Sergejs - 1;
Andris - 1

Tātad pēc nāves biežuma Vecā Gārda komandā ietilpa izdzīvojušie un ne reizi nemirušie Axa, Kikis un Edgars, kā arī Axels, pārējie kļuva par zombijiem Nekromanta komandā.

Spēlē uzvarēja izdzīvojušo komanda, un jo īpaši Axa, kurai spēles beigās bija visvairāk naudas no izdzīvojušajiem un viņa varēja nopirkt Zelta Olu un pamest spēles poligonu.

Paldies vēlreiz visiem par spēli!
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Andza
iesūtīt 26.01.2009 11:47
Raksts #8


Studē augstākās pārvērtības
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.11.03
Kur: Jauko poniju zemē.



Monstru vārdā Kraupi nokāva laikam 5 reizes, bet viņš pats kādu nosita tikai vienu reizi, bet vismaz tas bija Axels (šķiet ar 4 HP).

Pirmo reizi viņs saskrējās ar trako gārdu (DJ), bet abi tikai apmainījās sitieniem.

Otro reizi viņš nosita Axelu un pēc tam viņu piebeidza skārdinieku duets (Krauklēns & Kurbads).

Trešo reizi viņš sastapās ar bariņu un kad izcēlās kauja, tika piebeigts. (laikam pa lielam viņu nogrieza Silva)

Ceturto reizi Viņu nosita atkal trakais gārds.

Un kaut kad tam visam pa vidu viņu atkal nosita trakais gārds. (kurš laikam tādā veidā kopumā nopelnīja 3 naudiņas)

Briesmonim bija 4 dzīvības, ja viņš duelējās, un 8, ja cīnījās pret vairākiem.


Vecais gārds nogāza vienu vai divus zombijus un tad viņu DJ zombijs, Inxa zombijs un vēl kaut kas piežmiedza.

Šo rakstu rediģēja Andza: 26.01.2009 11:49
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kurbads
iesūtīt 28.01.2009 00:02
Raksts #9


Gāž podus mikstūrās
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 15.08.04
Kur: Rīga



hahaha.. reeciigas bildes

Šis varbūt nebija man veiksmīgākais larps ever, bet pats vainīgs .
Pārāk daudz izgāju uz cīņu, par maz uz sociālo un prikolīgo.
Katrā gadījumā pasākums bija baigi labs, PALDIES visiem!
Noteikti mēģināšu ierasties arī citos K&A larpos! Piemēram, s.u.x. ... vai "Sala2" (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)

Šo rakstu rediģēja Kurbads: 28.01.2009 00:06
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 18.05.2024 08:02