![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
Labdien, visi, kas piedalās brīvdabas lomu spēlēs jeb BDLS!
Kopā ar dažiem uzticamiem draugiem, esam nolēmuši veidot paš savu spēli un aicinām ikvienu interesentu tajā piedalīties! Spēli sauks "Nolādēto tīstoklis" un tā būs klasiska fantasy spēle ar uzsvaru uz piedzīvojumiem "Gredzenu pavēlnieka" noskaņās. Piedāvāju spēles leģendu, lai jūs saprastu, kādā pasaulē tā notiks. Nolādēto tīstoklis Par Regngundas rulli Pirms aptuveni četriem trejdeviņiem dučiem gadu Viņaidas princis Regnārs Baisais nerimstošu un nežēlīgu iekarojumu palīdzību bija izpletis savas valsts robežas tālu jo tālu. Uz dienvidiem tās beidzot sadūrās ar citas varenas zemes goda un taisnprāta valstības Tarsikas senajām robežām. Regnārs Baisais aicināja Tarsikas karali Gundaru Lielo pie sevis vizītē it kā, lai apspriestu robežu jautājumu. Manīdams viltību un zinādams Regnāra Baisā nelāgo slavu (viņš bija vairāku mazu valstiņu ķēniņus ar viltu nobendējis, pārkāpjot jel kādus goda principus), Gundars Lielais atteicās ierasties. Viņaidas valsts to izmantoja par formālu casus belli un tās pat dienas vakarā prinča armija pārkāpa robežas. Tomēr Tarsika nebija tāda kā citi Regnāra Baisā pretinieki, tā bija sena valsts ar ārkārtīgi disciplinētu un prasmīgu armiju, augsti attīstītu zinātni un grandioziem nocietinājumiem. Sākās spīvs, nežēlīgs un arī ilgs karš. Vēlāk šo karu dēvēja par Regngundu savienojumu no abu virsvadoņu vārdiem, kas senā valodā nozīmē kaujas gredzens tā apzīmējot cīņas gandrīz nebeidzamo garumu vairāk kā trejdeviņus gadus Regnārs Baisais un Gundars Lielais cīnījās par uzvaru, bet karalaime abiem bija mānīga kad likās, ka Regnārs būs sakauts viņš noslēdza vienošanos ar vairākām tikpat varaskārām un nežēlīgām valstībām un pārspēks atkal bija viņa pusē. Pārējās pasaules valstis, redzēdamas draudus savai brīvībai, saprata, ka līdz ar Tarsikas sakāvi, visa pasaule kritīs Regnāra un viņa sabiedroto rokās, tāpēc apvienojās ar Gundaru Lielo izveidojot tā saukto Savienību. Cīņa bija briesmīga, tomēr aizstāvju spēks izrādījās lielāks nekā uzbrucējiem un tie tika padzīti no senās valsts Tarsikas robežām. Tomēr Gundars neatstājās un viņa karapulki metās vajāt uzbrucēju bēgošo armiju. Nu jau sirmgalvis, Gundars bija zvērējis neapstāties un noslaucīt naidnieka zemes no pasaules virsas un izdzēst viņu vārdus no vēstures lappusēm, līdz beidzot apturēs personīgi pašu Regnāru Baiso. Ko viņš arī izdarīja visai drīz Gundara karapulks panāca bēgošo princi senās upes Loras ielejā un satrieca viņa pretošanos. Pilnīgi un galīgi sakauts Regnārs Baisais bija spiests parakstīt padošanās līgumu. Tomēr tas nebija vienkāršs padošanās līgums labi zinādami ienaidnieka viltību un negodīgumu, Tarsikas vecajie burvji pirmo un vienīgo reizi visas šīs zemes pastāvēšanas vēsturē uzlika baisāko un ļaunāko nāves lāstu. Lāstu, kas nogalinās Regnāru Baiso, visus viņa sabiedrotos, kā arī jebkuru, kas atradīsies Viņaides un sabiedroto valstu tronī. Visus viņu pēcnācējus un vēl viņu pēcnācējus, ja kapitulējušie pārkāps šajā līgumā ietvertos noteikumus. Tas bija lāsts, par kura uzlikšanu citā laikā un situācijā burvim draudētu mūža izraidījums no Tarsikas vai pat kas ļaunāks, taču tobrīd vecajie vienojās, ka nav cita veida, kā iegrožot šādu ļaunumu. Tā Regngunds beidzās un pasaulē atkal iestājās nosacīts miers. Regnāram un viņa sabiedrotajiem tika atļauts paturēt savas zemes to agrākajā apjomā, pirms iekarojumiem, bet viņiem bija jāmaksā bargi mesli un pirmos trejdeviņus gadus viņu zemes pārraudzīja īpaši Gundara Lielā iecelti konsuli. Pēckara gadi un jaunā ēra Parakstītais līgums jeb Regngundas rullis, kā to dēvēja pamazām kļuva par pasaules valstu starptautisko attiecību kodeksu t.i., lai kādas būtu neskaidrības, tās izšķīra līguma noteikumi. Tiesa, par taisnīgu un līdztiesīgu šo līgumu saukt nevarētu, jo tas tomēr bija kapitulācijas akts un nekad nebija plānots kā pamatlikums. Tomēr varenais nekādi neatceļamais lāsts to darīja par absolūto likumu. Lieki piebilst, ka bijušās Regnāra savienības valstis mūždien zaudēja un cieta no nevienlīdzīgās attieksmes, kamēr Tarsika attīstījās, zēla un plauka. Pēdējā ducī trejdeviņu gadu Sigevalles pasaule, kurā līdz šim bija valdījusi tikai maģija, sadūrās ar jaunu spēku tehnoloģiju un zinātni. Regngundas ruļļa ierobežoti sabiedroto valstu pavalstnieki nedrīkstēja praktizēt augstās maģijas, tādēļ bija spiesti pētīt un attīstīt citas nozares. Lēnām, bet neapturami amatnieki sāka kalt arvien labākus zobenus, apguva metalurģiju, radīja jaunus darbarīkus, arhitektiem palīdzēja inženieru radītas būvmašīnas, tika atklāts tvaika noslēpums... Viedajie un vecajie vairījās no jaunizgudrojumiem, tomēr tie kļuva arvien populārāki un izplatījās arī ārpus sabiedroto zemēm nesot lielu naudu to konstruktoriem. Lai arī joprojām bija jāmaksā nodevas un mesli, tomēr tirdzniecība bija izdevīga un pirms tam nīkuļojusī Viņaidas zeme pamazām uzplauka. Līdz ar bagātību Viņaida pieņēmās spēkā, savienības valstis zaudēja kādu būtisku noteikšanu tās politikā. Daudzas savienības valstis bija parādā Viņaidai, tāpēc bija spiestas ņemt vērā tās viedokli. Ārēji laipnas, attiecības starp savienības un sabiedroto valstīm saspringa arvien vairāk un šķiet, ka vienīgais, kas attur tās no atklātas cīņas ir Regngundas ruļļa vara. Šādā situācijā Viņaidas zintnieki sāka pētīt mierizlīguma noteikumus sīki jo sīki, meklējot tajos kādu caurumu. Un savā ziņā tāds atradās kā izrādās, lai lāsts iedarbotos, nepietiek vien ar to, ka sabiedrotie pārkāpj tā noteikumus. Šie pārkāpumi prokuroram ir jāpierāda publiskā tiesā un vecajo padomei jānolasa baisais nāves spriedums no ruļļa. Āķis ir tāds, ka, lai izmantotu lāstu, ir nepieciešams pats ruļļa oriģināls. Protams, uzreiz pēc mierizlīguma, tas tika pārrakstīts neskaitāmās oficiālās kopijās, tomēr burvju spēks piemita tikai vienam pašam pirmajam rullim. Kad Viņaidas un sabiedroto pārstāvji lūdza (vēlāk pieprasīja) Tarsikas karalim to uzrādīt, viņš to kategoriski atteicās darīt pilnīgi ne pie kādiem noteikumiem. Tas bija visai dīvaini lai gan nebija nekāda likuma, kurš dotu tiesības Viņaidai pieprasīt apskatīt līguma oriģinālu, nebija arī nekāda likuma, kurš to aizliegtu un šāda rīcība šķita aizdomīga netikai sabiedrotajiem, bet arī savienības valstu pārstāvjiem. Galu galā paklīda baumas, ka slavenais Regngundas rullis ir nozaudēts līdz ar to lāsts nestātos spēkā, ja Viņaida pārkāptu mierizlīguma noteikumus. Ilgi nebija jāgaida, lai tas atbalstotos starptautiskajās attiecībās vispirms Viņaida un tad arī pārējās sabiedroto valstis oficiāli paziņoja, ka nemaksās meslus un nepildīs virkni citu ierobežojumu, kuri bija mierizlīguma noteikumos. Formāli ar to pietika, lai lāstu liktu lietā, bet Tarsika reaģēja pārsteidzoši un akceptēja šādu Viņaidas soli. Tas deva vēl papildus degvielu baumām par zudušo rulli un Sigevalles valstis atkal sajuta vēl viena postoša kara draudus. Slepus abas puses uzsāka drudžainus zudušā ruļļa meklējumus. Jaunais Viņaidas valdnieks Karls III, lai arī būdams diezgan drošs par to, ka rullis nav savienības rokās, bijās uzsākt atklātu karu, kamēr nebija pilnīgi pārliecināts par ruļļa atrašanās vietu vai to, ka tas ir iznīcināts. Savukārt Tarsikas valdnieks Dainis Viedais apzinājās, ka sabiedrotie alkst atriebību par kaunpilno sakāvi un vienīgais veids, kā nosargāt mieru šajā situācijā bija atrast zudušo manuskriptu. Tomēr zinādams, ka pie tā pirmais var tikt arī ienaidnieks, paslepus sākās bruņošanās un gatavošanās karam. Ruļļa medības Brīdī, kad sākas spēle, ir paklīdušas jaunas baumas par iespējamo Regngundas ruļļa atrašanās vietu. Kāds vēstures pētnieks bija atklājis, ka rullis pazudis nebūt ne daudzajos gados pēc Regnāra sakāves, bet gan faktiski tajā pat dienā, kad tika parakstīts: ziņesis, kuram vajadzēja to atgādāt Tarsikas galvaspilsētā Murojā, tā arī nekad neatgriezās. Gluži tāpat kā viņa sardze, kas tika nogalēta netālu no Nolemtības vārtiem, tiesa, ziņneša līķa viņu vidū nebija, tas vienkārši bija pazudis no zemes virsas nevienās atmiņās, hronikās, pierakstos viņš vairs nefigurē, lai gan aprakstot līguma parakstīšanas ceremoniju skaidri un gaiši tiek norādīts, ka īpašs ziņnesis, karaļa labā roka elitāras sardzes pavadībā nogādās dokumentu Murojā. Iepriekš neviens pat nešaubījās, ka tā arī noticis, bet neseno notikumu gaismā radās šaubas, vai tiešām rullis sasniedzis savu galamērķi. Un tas tagad attiecās uz jums: Nekavējoties ne mirkli vesela virkne visdažādāko laimes meklētāju un pasaules staiguļu ir devusies uz senās upes Loras ieleju, Divvārtu zemi, kur kādreiz, pirms četriem dučiem trejdeviņu gadu tika parakstīts Regngunda līgums. Ja ziņnesis nekad nav sasniedzis Muroju, tad, iespējams, ka rullis, no kura atkarīgs viss pasaules liktenis ir meklējams šeit. Un tas, kurš to iegūs būs viens no visietekmīgākajiem un varenākajiem vīriem ikviena puse noteikti solīs bagātības un varu, lai tikai tiktu pie ruļļa. Es un mani biedri centīsimies atbildēt uz visiem interesējošiem jautājumiem! Ja tādi ir, jautājiet šeit! |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Kad? kur? noteikumi?
Bez tā ir grūti pateikt par piedalīšanos (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/silent.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#3
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Vai paši esat piedalījušies brīvdabu lomu spēlēs?
Un ja jā, tad kādās? |
|
|
![]()
Raksts
#4
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Atzīmēšu, ka izvēli, vai piedalīties spēlē biežāk nosaka tās formāts un spēles pamatkoncepcija, nevis tikai sižetiskā premisa.
Attiecīgi būtu interesanti uzzināt: 1) Cik gara būs spēle 2) Cik apmēram cilvēkiem tā domāta 3) Cik virtuāla, cik WYSIWYG? 4) Pāris vārdos par kaujas, maģijas, ekonomikas sistēmu (neiedziļinoties detaļās) Nu kaut kā tā. |
|
|
![]()
Raksts
#5
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
CITĀTS Kad? Precīzs datums tiek precizēts, jo mēs īsti nevaram saprast, kuri laiki vispār vasarā brīvi -- kuras spēles notiek. Plānots tiek, protams, vasarā, nedēļas nogalē (6diena un 7diena droši vien), kad tas vismazāk pārklājas ar citiem laikiem. Jūs varētu palīdzēt mums saprast, kad vislabāk? CITĀTS kur? Uz šo varēsim atbildēt tiklīdz būs 100% (vai vismaz 80%) pārliecība par vietas pieejamību. Šobrīd ir uz 50 pret 50. CITĀTS noteikumi? Tiek izstrādāti. Tuvākajā laikā ieliksim tādu kā BETA versiju jūsu apspriešanai un tad, ņemot vērā potenciālo spēlētāju reakciju un viedokli, droši vien pamainīsim un pielabosim. Gribējās kaut ko ielikt jau tagad, tāpēc ielikām pamatideju spēlei. CITĀTS Vai paši esat piedalījušies brīvdabu lomu spēlēs? Es personīgi vēl nē. Ja godīgi, esmu bijis distants no šīs sfēras. Pēc interesēm esmu vairāk datorspēlētājs, ļoti patīk Gredzenu pavēlnieks nesen noskatījos visas triloģijas daļas kopā. Esmu diezgan aizrāvies ar aktīvo atpūtu -- kalniem, peintbolu, ATV, mežakaķiem etc. Nospriedu, ka varētu sanākt neslikts pasākums brīvā dabā. Gribēju meklēt peidalīties citās spēlēs, bet tur neko saprast nevar -- vienīgā plānotā latviešu spēle jums te uzrādās "Mantojums", bet tur nekādas info jau cik sen nav bijis. Tāpēc ar čomiem izdomājām uztaisīt savu latviešu brīvdabas lomu spēli. Jā, starp citu, no mūsu komandas vismaz viens cilvēks ir piedalījies lomu spēlēs -- bet to lai viņa pati stāsta. CITĀTS 1) Cik gara būs spēle Aptuveni pusotru/divas dienas. Vairāk nevaram atļauties, esam strādājoši cilvēki, brīvas tikai nedēļas nogales. Bet nakti noteikti vajag, tā ir īstā atmosfēra! CITĀTS 2) Cik apmēram cilvēkiem tā domāta Vispirms jāredz kāda atsaucība. Teorētiski tā strādātu no kādiem 12 līdz varbūt 50, bet vislabākais būtu pa vidu -- ap 30. Lai gan, nemelošu, ja teikšu ka liela atsaucība tikai iepriecinās. CITĀTS 3) Cik virtuāla, cik WYSIWYG? Kas ir WYSIWYG? Tā nav datorspēle, nav MMO. CITĀTS 4) Pāris vārdos par kaujas, maģijas, ekonomikas sistēmu (neiedziļinoties detaļās) Nu, ja neiedziļinamies detaļās... kautiņš domāts ar zobeniem -- nu tjipa kā pavēlniekā tikai ar tiem mīkstajiem ieročiem. TJIPA ŠITĀ: http://youtube.com/watch?v=4l16Mx_bnj4 uz ātru roku atradu. Tikai ātrāk un reālāk -- kā viduslaikos, tikai ne ar īstajiem zobeniem. Šī nav tjipa vēsturiskā spēle, bet kā izklaide -- kā peintbolā, neviens jau nešauj ar īstajiem weapiem tikai tādēļ, ka tas ir kūl. Maģijas...ahh..nu tās būs. Tur mazliet garāks stāsts, bet burvim būs iespējas dažādi ietekmēt cīņu. Būs arī buffi un hīlingi. Ekonomikas sistēma? Tas ir kā? Mums ir doma izspēlēt vienu lielu piedzīvojumu -- nu tā kā Gredzenu pavēlniekā -- ar ceļošanu, nezināmu zemju izpēti, artefaktu meklēšanu un to noslēpumu izzināšanu, pasaules glābšanu un, protams, draudzīgu un aizraujošu kaušanos brīvā dabā. Par kādu ekonomiku te runa? |
|
|
![]()
Raksts
#6
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Kas ir WYSIWYG?
Tas ir LARP'u - Brīvdabas lomu spēļu termins un apzīmē What You See Is What You Get. UN tas nozīmē, ka spēlē nav virtualitātes pakāpes. Siena ir tieši tāda kāda tā izskatās un nav jāiedomājas, ka tas ir akmens cietoksnis vai piemēram ja redzi, ka pretī nāk cilvēks, tad tas ir viens cilvēks nevis armija. |
|
|
![]()
Raksts
#7
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Par spēlēm, ieskaitot latviešu, var tepat palasīties BDLS arhīvs (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Vai man tikai tā šķiet, vai koncepcija patiešām izklausās tā, ka meitenēm spēlē nebūs, ko darīt? Pareizāk - tiem, kas negrasās tēlot karotājus, zagļus, reindžerus u.c. aktīvās personas. |
|
|
![]()
Raksts
#8
|
|
Cep speķi Dūdijam ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
CITĀTS(Roviela) Vai man tikai tā šķiet, vai koncepcija patiešām izklausās tā, ka meitenēm spēlē nebūs, ko darīt? Pareizāk - tiem, kas negrasās tēlot karotājus, zagļus, reindžerus u.c. aktīvās personas. Pilnīgi noteikti nē! Protams, spēles veidotāji nevar solīt, ka katru mirkli, katram spēlētājam būs iespējams izvēlēties kādu no desmittūkstošs perosnīgajiem kvestiem, kas veidoti tikai un vienīgi viņam un kurā ir iesaisīti bezgalīgi daudz NPC (non player character). Pirmkārt, jau tas kā spēlētājs attīsta savu tēlu ir stipri vien atkarīgs no viņa paša personīgajām vēlmēm. Bet tik daudz, cik tas ir atkarīgs no spēles veidotājiem - spēlē tiek piedāvātas ne-cīnītāju klases (pasīvo maģiju pratēji bardi, aktīvo maģiju pratēji burvji, ne tieša kontakta cīnītāji rangeri). Centīsimies klases sabalansēt tā, lai saprātīgā piedzīovjumu meklētāju grupā vajadzīgi būtu vairāk vai mazāk visu profesiju pārstāvji. CITĀTS(Sindra) Vai paši esat piedalījušies brīvdabu lomu spēlēs? Un ja jā, tad kādās? Jā esmu. Tiesa gan ne ļoti daudz. Kā piemēru varu minēt Troļļu naktis. Veidojot pamatnoteikumus mēs, iespēju robežās mēģināsim ņemt vērā iepriekšējo spēļu GM pieredzi / spēlētāju komentārus. |
|
|
![]()
Raksts
#9
|
|
Uzlauž lāstus Gringotu bankā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Rīga, Olaine Labākā krievu valodas tulkojuma autore ![]() |
Ieteiktu pievienot spēlētāju iespējām arī ne-kaujas jeb sociālos personāžus. Ja vien tas iet kopā ar jūsu spēles koncepciju.
|
|
|
![]()
Raksts
#10
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
CITĀTS meitenēm spēlē nebūs, ko darīt? Tā gan nav! Nē, nē, zinu daudzas meitenes, kas labprāt piedalās šāda tipa brīvdabas pasākumos, kāpj kalnos, kokos, šaudās peintbolā. Nekāda dzimuma diskriminācija! Arī mūsu vidū -- kas taisa spēli ir meitenes. Druide ir viena no tām, viņa, šķiet, par BDLS zina vairāk nekā mēs visi. CITĀTS Pareizāk - tiem, kas negrasās tēlot karotājus, zagļus, reindžerus u.c. aktīvās personas. CITĀTS Ieteiktu pievienot spēlētāju iespējām arī ne-kaujas jeb sociālos personāžus Grūti tā viennozīmīgi atbildēt. No vienas puses -- kaa jau Druide teica, buus dazhaadas klases ar dazhaadaam stiprajaam puseem. Buus arii taa saucamie kvesti, kurus var atrisinaat vienkaarshi pareizi izrunaajoties (ja esat speeleejushi BaldursGate/NWN un WITCHER spēles, noteikti sapratīsiet, ko domāju). Būs kvesti, kur piemeeram, jaatnes aitems -- nu, piemēram, ģimenes heirlūms tur (ljoti tipiski un klišejiski), bet, lai pie tā tiktu, nenozīmē, ka obligāti vajadzēs kādu nogalināt vai kauties -- vairumā gadījumu šādas mantas ir apslēptas un pie tām var tikt pat neizkaujoties, vnk uzmanīgi izlūkojot apkārtni, lavoties vai, iespējams, izmantojot kādu viltību. Dažkārt vajadzēs atminēt loģisku mīklu, lai saprastu, kur manta atrodama. (Tiesa, protams, ka tie, kas paši alkst asiņu un meklēs nepatikšanas, dabūs iespēju izvicināt savus zobinus pēc sirds patikas.) Ja jūs uztraucaties par to, ka spēle varētu sastāvēt tikai no dullas klopēšanas viens otram pa galvu, tad varu droši teikt, ka tā nebūs. Ja saliidzināt ar datorspēlēm, šis nav nekāds Diablo, drīzāk Morrowind vai Oblivion. Bet no otras puses -- spēle ir plānota tā, ka ikviens tās dalībnieks, spēletājs, ir tjipa piedzīvojumu meklētājs - adventurer. Tāpēc arī tāds sižets spēlei -- visi dzenās pēc vienas varenas mantas un ir 100 un 1 veids, kā pie tās tikt. Spēle visvairāk domāta tādiem tēliem, kas ir gatavi uz piedzīvojumiem un pa galvu pa kaklu mesties kādā pārdrošā, pat bīstamā, bet tik un tā aizraujošā ceļojumā. Tā kā Bilbo "Hobitā" vai Frodo "Gredzena pavēlniekā". Šo rakstu rediģēja valdnieks: 03.03.2008 17:44 |
|
|
![]()
Raksts
#11
|
|
Lecina seskus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 05.02.04 Kur: here there be dragons. ![]() |
Labi, izklausās interesanti, tieši no tā viedokļa, ka daļa veidotāju paši neko tādu nav darījuši - tas varētu nozīmēt daudz maz jaunas vēsmas un skatu no malas.
BET par to rulli.. Ja ir tikai viens artefakts, pēc kā divas dienas dzenas visi spēlētāji, tad ir plus mīnus četri varianti: 1) ruļļa nekur nav, jūs tikai ļaujat katram domāt, ka tas ir, un ka tieši viņš/viņa komanda ir uz pareizā ceļa - laikam labākais variants 2) rullis ir un to atrod prasmīga komanda pirmās dienas pēcpusdienā, un pārējā laikā nevienam nav īsti, ko darīt - ne visai labs variants 3) jūs iekārtojat spēli tā, ka pie ruļļa tik un tā kāds tiks tikai pusstundu pirms spēles noslēguma - viduvējais variants Vai tomēr būs arī ar rulli nesaistīti, gana lietojami sižeta pavedieni? |
|
|
![]()
Raksts
#12
|
|
Cep speķi Dūdijam ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
CITĀTS(Earnella) BET par to rulli. Ja ir tikai viens artefakts, pēc kā divas dienas dzenas visi spēlētāji, tad ir plus mīnus četri varianti: 1) ruļļa nekur nav, jūs tikai ļaujat katram domāt, ka tas ir, un ka tieši viņš/viņa komanda ir uz pareizā ceļa - laikam labākais variants 2) rullis ir un to atrod prasmīga komanda pirmās dienas pēcpusdienā, un pārējā laikā nevienam nav īsti, ko darīt - ne visai labs variants 3) jūs iekārtojat spēli tā, ka pie ruļļa tik un tā kāds tiks tikai pusstundu pirms spēles noslēguma - viduvējais variants Vispār, man liekas, ka Tu maziet steidzies notikumiem pa priekšu. Šie trīs nebūt nav vienīgie risinājumi ruļļa medībām. Atrast ir tikai puse no uzdevuma. Ir svarīgi rulli noturēt un mācēt no tā gūt labumu (jo kā mēs lieliski zinām, kā vecam papīra gabalam, tam vērtība ir gauži nožēlojama). Lai nu kā uzdrošinos apgalvot, ka problēmas risinājumu skaits pārsniedz trīs, un pat tad, ja GM savās galvāsbūtu spējīgi uzradīt tikai vienu tas vēl nenozīmētu, ka tieši tas arī notiks. Vadoties no citu pieredzes, tas ko GM izdomā un tas ko spēlētāji izdara, ļoti reti ir viens un tas pats. Ar to LARP atšķiras no brīvdabas teātra uzveduma. Kas attiecas uz kvestu sistēmu - protams, ka tāpat tiek plānoti arī kvesti, kas nav tieši, klaji un acīmredzami saistīti ruļļa iegūšanu. CITĀTS(Lia'angia) Ieteiktu pievienot spēlētāju iespējām arī ne-kaujas jeb sociālos personāžus. Ja vien tas iet kopā ar jūsu spēles koncepciju. Kā jau valdnieks minēja tas ir visai strīdīgi. Vispār, man gribētos, lai Tu precizē, ko saproti ar "sociāliem personāžiem". Tirgotājus? Prostitūtas? Muzikantus? Šādas lomas, kā pamatklase, stipri ierobežo spēlētāju. Galvenokārt jau tamdēļ, ka tās īsti nemaz nav klases, līdzarto tām ir visai grūti loģiski piešķirt *taustāmus* bonusus tādā veidā, lai tēls sākumā nebūtu nostādīts sliktākā pozīcijā. Otra problēma ir tā, ka ne vienmēr cilvēki, kas izvēlas strikti sociālas lomas ir *sociāli*, tāpat kā ne visi lieliskie karotāji ir pavadījuši savu dzīvi cilājot zobinus vai tēlojot Robinus Hudus. Kamēr arī mūsdienās ir cilvēki, kas vienkārši ir dabas doti mārketinga speciālisti un viņi ar vai bez sociālajiem bonusiem, spēs izrunat vlenu no meža. Tā nu šādas klases taisnā ceļā ved pie situācijas: "Tu nenojaut, ka es Tev meloju, jo manā spēlētāja lapā ir spēja *melot* +20". Un šāda situācija kaut kā galīgi neveicina episku spēles noskaņojumu. Domāju, ka sociālos personāžus var ieviest pats spēlētājs. Kapēc, lai piemēram Reindžers neizlemtu būt strikti sociāls pacifists, kas kurina pīpi un tirgojas ar informāciju. Tā, protams, ir nožēlojama spēju izšķiešana, tomēr, kamēr cilvēks pats to izvēlas, man tas šķiet ok. Tīri sociālie personāži, kā es to saprotu, vairāk atbilst NPC, kuriem nav reāli jāsacenšas ar citiem spēlētājiem. |
|
|
![]()
Raksts
#13
|
|
Uzlauž lāstus Gringotu bankā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Rīga, Olaine Labākā krievu valodas tulkojuma autore ![]() |
CITĀTS r svarīgi rulli noturēt un mācēt no tā gūt labumu (jo kā mēs lieliski zinām, kā vecam papīra gabalam, tam vērtība ir gauži nožēlojama). Lai nu kā uzdrošinos apgalvot, ka problēmas risinājumu skaits pārsniedz trīs, un pat tad, ja GM savās galvāsbūtu spējīgi uzradīt tikai vienu tas vēl nenozīmētu, ka tieši tas arī notiks. Vadoties no citu pieredzes, tas ko GM izdomā un tas ko spēlētāji izdara, ļoti reti ir viens un tas pats. Ar to LARP atšķiras no brīvdabas teātra uzveduma. Nu parasti spēlētāji aizvirza spēli GMam iepriekš neizdomātā virzienā aptuveni ap spēles vidu. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Vismaz tā ir teikuši lielākā daļa ar GMiem. Tādēļ GMiem ir jāizdomā, ko jūs darīsiet, ja tīstoklis tiks, teiksim, iznīcināts - ar to uzkurināts ugunskrus vai, teiksim, tas tiks apēsts. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Kāda būs spēles jēga tad? CITĀTS Vispār, man gribētos, lai Tu precizē, ko saproti ar "sociāliem personāžiem". Tirgotājus? Prostitūtas? Muzikantus? CITĀTS Šādas lomas, kā pamatklase, stipri ierobežo spēlētāju. Galvenokārt jau tamdēļ, ka tās īsti nemaz nav klases, līdzarto tām ir visai grūti loģiski piešķirt *taustāmus* bonusus tādā veidā, lai tēls sākumā nebūtu nostādīts sliktākā pozīcijā. Iebāzt spēlētājus noteiktas klases rāmjos vienmēr ir grūti. Nobalansēt, lai viena klase nav pārāka par otru, vēl grūtāk. Bet pēc pieredzes varu teikt, ka vienmēr būs daļa spēlētāju, kurus neinteresē galvenais artefakts, bet vienkārši iespēja padzīvoties GMu radītajā pasaulē. Patusēt. Uzsist klaču kā - nu, kaut vai muzikantam ar tirgotāju. Vai pabūt aristokrātiskai dāmai, kas spiedz, ieraugot vardi. Un šādi spēlētāji patīkami atdzīvina un iedzīvina pasauli, ar to arī atšķirot BDLS no datorspēles. Padomājiet, kā nodarbināt šādus personāžus, jo tādi noteikti būs. Tātad - ko jūsu pasaulē varēs darīt Cilvēks Parastais - krogusmeita, caurkritis students, no vecākiem aizmukusi izlutināta mātesmeita? vai viņi uzreiz netiks nonesti? Un vēl. Ieteiktu nesalīdzināt spēli ar Gredzenu Pavēlnieku, ko lielākā daļa ir lasījusi, jo šeit ir pavisam cita koncepcija, jūs esat tikuši jau līdz tvaika mašīnām (ja pareizi sapratu), aktīvs spēks ir tehnoloģijas - GP sižets un pamatideja tomēr balstās uz maģiju. Turklāt GP darbojas citas rases, kuras vismaz patlaban es jūsu aprakstos neesmu manījusi, tur darbojas tikai cilvēki. |
|
|
![]()
Raksts
#14
|
|
Loveless ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 06.03.04 Kur: playing the hydrogen sonata Oriģinālākā pareģojuma autore ![]() |
Meitenēm būs. Beidzot būs kāds LARP's, kurā es varēšu vienkārši taisīt hack 'n' slash (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/w00t.gif)
Un runājot par ne-fighteriem - pastāv arī tāda klase, kā "parastie iedzīvotāji". Tā, principā ir masa, kas veido spēli uz kuras bāzes var quest'oties main tēli. Viņi veido sociālo atspēli savā starpā un priekš citiem. Un par NPC gribu pieminēt, ka viņi ir paredzēti tikai tam, lai izvirzītu kādu quest'u vai atdzīvinātu spēli, ja tā neglābjami iet pa burbuli. NPC nav paredzēts spēlēt pašam ar savām ambīcijām un, kā jau Druīde teica, viņam nav jāsacenšas ar spēlētāju. Un vismaz pagaidam izskatās, ka spēle vairāk atgādina tādu random quest'u virkni, kurā galvenais mērķis ir iegūt lielo artefaktu un paturēt viņu ilgāk nekā citi, bet citiem ir mērķis to atņemt. Tāda plēšanās par lācīti. Nē, nu nav jau slikti, tikai vai tas būs interesanti priekš divām dienām? |
|
|
![]()
Raksts
#15
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
Forši! Lieliska kritika, tā jūs mums palīdzat saprast, kas jāņem vērā taisot spēli!
Tā, tagad ar atbildēm: CITĀTS Tātad - ko jūsu pasaulē varēs darīt Cilvēks Parastais - krogusmeita, caurkritis students, no vecākiem aizmukusi izlutināta mātesmeita? vai viņi uzreiz netiks nonesti? Viena no lietām, ko gribēju, bet iespējams, ne pietiekami labi uzsvēru, ir tas, ka visi tie, kas šajā laikā atrodas šajā parasti neapdzīvotajā mežonīgā reģionā (Loras upes krastos), atrodas šeit tādēļ, ka dzen pēdas tīstoklim. Šeit nav pilsētu, krogu, ciemu -- tikai viena vai divas vienkāršas pagaidu apmetnes, kur uz laiku apmetušies visi šie piedzīvojumo meklētāji. Tas nozīmē, ka gan aristokrāte, gan caurkritušais students ir šeit, lai izmēģinātu laimi, viņa mērķis lielākā vai mazākā mērā ir saistīts ar nozaudēto rulli. Citādi viņš nemaz nebūtu nācis uz šejieni. Un te ir dažādi cilvēki un tā noteikti nav drošākā vieta pasaulē. Tomēr tas nenozīmē, ka visiem šiem tēliem jābūt kaujas mašīnām, ja tas ir tas, ko jautā. Atgriežoties pie lotra -- neviens no hobitiem nekāds dižais karotājs nebija, bet tik un tā paveica daudzas svarīgas lietas un piedalījās piedzīvojumos. Šajā gadījumā tas atkarīgs no paša spēlētāja -- jāprot izmantot savas stiprās puses, novērtēt briesmas un izvēlēties īstos draugus. Savukārt, ja tu uztraucies par to, ka visi būs kaujas mašīnas un viss spēles process būs citcita dauzīšana ar mīkstiem zobiniem -- tā nebūs. Spēles pamatmērķis šoreiz nav uzvarēt ienaidnieku, iznīcināt un pakļaut viņa pilsētas, nolaupīt ēdienu (Druida stāstīja, ka tā esot populāra izklaide spēlēs). Nē, mērķis ir tikt pie ruļļa un prast to noglabāt tā, lai spēlei beidzoties vari to uzrādīt. Un to var izdarīt arī neiesaistoties nevienā cīņā., kas gan, iespējams, būs krietni grūtāk, tomēr iespējami. Kā arī liela daļa pārējo kvestu būs tāda, ka, lai tos atrisinātu, nav obligāti jākaujas. Bet, atkal, tas nenozīmē, ka šī ir spēle bez klopes. Nē, mēs šobrīd cenšamies radīt gana interesantu kaujas/noteikumu sistēmu, lai cīņā iesaistoties būtu gana plašas un aizraujošas iespējas izvērsties. Vienkārši ceram, ka ikvienam būs interesanti -- vai iesaistoties kaujās, vai izvēloties mierīgu problēmu risināšanu. P.S. Runājot par draugiem -- spēle ir orientēta uz "pārtijiem", jo vienatnē medīt rulli var gadīties krietni par grūtu. Cits skatījums, viedoklis, vēl viena lieka galva uz pleciem, kad jāatmin mīkla, kā arī dažāda profila spējas lieti noderēs dzenot rokas tīstoklim. Nav slikts plāns uz spēli ierasties kopā ar vēl diviem trim draugiem plānojot spēlēt kopā. CITĀTS ko jūs darīsiet, ja tīstoklis tiks, teiksim, iznīcināts - ar to uzkurināts ugunskrus vai, teiksim, tas tiks apēsts. grin.gif Kāda būs spēles jēga tad? Labs jautājums. Domāju, ka mums ir jāparūpējas par to, lai rullis noteikti spētu sagaidīt spēles beigas. Tas nenozīmē, ka mēs to nevienam nedosim ātrāk -- noteikumi paliek noteikumi, rulli var atrast jau 1. spēles minūtē. Normāli spēlējot gan būs jāizburās cauri dažādām mīklām, hintiem, norādēm, leģendām, NPC, lokācijām un citiem kvestiem, lai sazīmētu to, kur rulli meklēt. Es teiktu, ka iespēja rulli atrast protams ir, taču uz labu laimi meklējot tā līdzinās adatas atrašanai siena kaudzē. CITĀTS Ieteiktu nesalīdzināt spēli ar Gredzenu Pavēlnieku, ko lielākā daļa ir lasījusi, jo šeit ir pavisam cita koncepcija, jūs esat tikuši jau līdz tvaika mašīnām (ja pareizi sapratu), aktīvs spēks ir tehnoloģijas - GP sižets un pamatideja tomēr balstās uz maģiju. Turklāt GP darbojas citas rases, kuras vismaz patlaban es jūsu aprakstos neesmu manījusi, tur darbojas tikai cilvēki. Es gan esmu iefanojies par Gredzena pavēlnieku, bet tas nenozīmē, ka šī spēle ir kopija. Galvenais, ko vēlos paņemt no šī meistardarba ir tā sajūta, atmosfēra, stilistika -- tas, kā jau teicu, ka nekarojošs hobits var veikt pasaules vissvarīgāko uzdevumu, vai tas, ka ir vajadziigi biedri (paartijs), lai tiktu galaa ar probleemaam. Vai arii tas, ka naakas celjot pa dažādām episkām, skaistām, bet nogurdinošām vietām. Runāt par rasēm un tehnoloģijām biju plānojis mazliet vēlāk. Ar tehnoloģijām ir vienkārši -- tās ir tikai apmēram 400 gadu vecas, tas nav stīmpunks. Tie lielākoties ir salīdzinoši vienkārši mehānismi, un tie nebūt nav izplatīti pasaulē, kas tomēr ir maģiska, jo burvestības šeit valda jau no laika gala. Praksē tas nozīmēs to, ka spēlē ir daudz un dažādas maģijas, bet tehnika parādās tikai epizodiski. Par rasēm -- nu šīs ir cilvēku zemes. Bet šajā pasaulē nedzīvo tikai cilvēki. ------------------------ Arsukai: CITĀTS Meitenēm būs. Beidzot būs kāds LARP's, kurā es varēšu vienkārši taisīt hack 'n' slash Vai tad to nevar tāpat arī citās spēlēs? Vai tiešām jums, nabaga meitenēm, visi spiež tēlot princeses? NĒĒĒ...! CITĀTS Un runājot par ne-fighteriem - pastāv arī tāda klase, kā "parastie iedzīvotāji". Tā, principā ir masa, kas veido spēli uz kuras bāzes var quest'oties main tēli. Viņi veido sociālo atspēli savā starpā un priekš citiem. Man tikai šķiet, ka šī ir tā spēle, kur ikviens dalībnieks ir galvenais varonis. Nav nekādu zemnieku, cieminieku etc., tb., otrā plāna spēlētāju. Nav pelēkās masas. Šajā vietā nav fermu, ciemu, pilsētu; tie, kas ir šeit, ir šeit tādēļ, lai dotos piedzīvojumos. Vai tad tas ir slikti? Vai tad nav aizraujoši kopā ar citiem meklēt apslēptus dārgumus, risināt mīklas un ceļot pa skaistu, bet sarežģītu zemi? CITĀTS Un vismaz pagaidam izskatās, ka spēle vairāk atgādina tādu random quest'u virkni, kurā galvenais mērķis ir iegūt lielo artefaktu un paturēt viņu ilgāk nekā citi, bet citiem ir mērķis to atņemt. Tāda plēšanās par lācīti. Nē, nu nav jau slikti, tikai vai tas būs interesanti priekš divām dienām? Well, if you put it that way... Nu droši vien, ka tā ir plēšanās par lācīti. Bet vai tad visi piedzīvojumu romāni nav vairāk vai mazāk plēšanās par lācīti? Vai tad lauvas tiesa RPG nav par to, kaa viens vai dazhi dodas mediit artefaktu? Tomēr tas arī nav regbijs, kuraa uzdevums ir brutaali atnjemt otram bumbu, te ir jaapiepuulee smadzenes, lai atrastu mantu un jaapiepuulee muskulji, lai aizstaigaatu liidz tai, un iespējams ir jāpiepūlē sejas muskuļi un viltības centri smadzenēs, lai izdabūtu no citiem vajadzīgo informāciju, apmānītu viņus vai noslēptu kaut ko no tiem. Nu jā un laiku pa laikam droši vien ir jāpiepūlē muskuļi un koordinācijas centri, lai pārmācītu kādu uzstājīgāku bandītu. CITĀTS Nē, nu nav jau slikti, tikai vai tas būs interesanti priekš divām dienām? Šaubos vai tur sanāks divas dienas, drīzāk pusotra. Šo rakstu rediģēja valdnieks: 04.03.2008 10:50 |
|
|
![]()
Raksts
#16
|
|
Uzlauž lāstus Gringotu bankā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Rīga, Olaine Labākā krievu valodas tulkojuma autore ![]() |
CITĀTS Es gan esmu iefanojies par Gredzena pavēlnieku, bet tas nenozīmē, ka šī spēle ir kopija. Nē, noteikti nav! Tur jau tā lieta, ka ne tuvu nav! tad jau drīzāk tā tuvojas Perumova pasaulēm. Redzi, salīdzīnot spēli ar tik plaši pazīstamu darbu, kā GP, Tu neviļus radi asociācijas. Stipri konkrētas asociācijas. Ar elfiem (kur nu bez tiem!), orkiem, nazguliem un hobitiem. Jūsu spēlē, ja es pareizi sapratu, to nebūs. Un cilvēks, kas nācis uz "kaut ko līdzīgu GP", var sajust vilšanos. Labāk reklāmā spiest uz to, ka tā ir jauna, atšķirīga, jūsu radīta pasaule. CITĀTS Vai arii tas, ka naakas celjot pa dažādām episkām, skaistām, bet nogurdinošām vietām. Vai poligons jums ir zināms? Vai tur varēs kurināt ugunskurus? vai būs, ar ko tos kurināt? CITĀTS Nav nekādu zemnieku, cieminieku etc., tb., otrā plāna spēlētāju. Nav pelēkās masas. Oi, ciems nebūt nenozīmē pelēko masu! Tici man, ciemu var atpsēlēt ļoti interesanti! Un krogu arī -turklāt krogs ir lieliska vieta, kur satikties spēlētājiem, norunāt lietas, kur npc-krodzinieks par pasviest idejas... Bet es, protams, neko neuzspiežu. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Korsāru spēlē, teiksim, krogs bija teju vai visas spēles centrs. CITĀTS et vai tad visi piedzīvojumu romāni nav vairāk vai mazāk plēšanās par lācīti? Nea, parasti labā spēlē ir viens lielais Lācis un daudzi Mazāki Lācīši. Lai visiem pietiktu, par ko plēsties. Ir labi, ja spēlei ir paralēli vairāki uzdevumi, jo vieni var risināt vienu, citi - citus. |
|
|
![]()
Raksts
#17
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
CITĀTS Labāk reklāmā spiest uz to, ka tā ir jauna, atšķirīga, jūsu radīta pasaule. Iespējams, bet es gribētu, lai visi tie, kas alkst pēc generic fantasy šeit justos kā mājās. Nekā diži ultra oriģināla jau še nav -- tie paši burvji, lāsti, labais pret ļauno etc. klišejas:). CITĀTS Vai poligons jums ir zināms? Vai tur varēs kurināt ugunskurus? vai būs, ar ko tos kurināt? To vēl nemāku atbildēt precīzi. Poligons gan ir nolūkots un tas ir diezgan mežonīgs un, manuprāt, skaists, bet vairāk informācijas dot vēl nevaram. CITĀTS Oi, ciems nebūt nenozīmē pelēko masu! Tici man, ciemu var atpsēlēt ļoti interesanti! Un krogu arī Iespējams. Bet iedomājies -- tā kā spēlē tāpat ir nometne (kurā droši vien arī būs teltis, mantas etc., kā saka, base of operations visiem piedzīvojumu meklētājiem) un nemitīgi ceļot apkārt dažkārt ir nogurdinoši, kas liedz tev vai jebkuram citam uztaisīt provizorisku krogu un piedāvāt servisu visiem, kas noguruši no piedzīvojumiem. Arī tā ir spēle un tas nav atkarīgs no nekādiem noteikumiem -- mēs, spēles vadītāji, nevaram tev aizliegt spēlē taisīt krogu. Pie reizes tā ir iespēja ievākt informāciju...iespējams vitāli svarīgu. CITĀTS Nea, parasti labā spēlē ir viens lielais Lācis un daudzi Mazāki Lācīši. Lai visiem pietiktu, par ko plēsties. Ir labi, ja spēlei ir paralēli vairāki uzdevumi, jo vieni var risināt vienu, citi - citus. Druida jau minēja, ka mums būs arī saidkvesti -- tb ne visi ir tieši saistīti ar rulli. Galu galā, kāds uz šejieni dodas varbūt ne jau ruļļa dēļ, bet lai, piemēram, kļūtu par varoni (tb, levelapotos), cits grib tikt pie bagātības (Loras iela ir pilna ar senām bagātībām). Nebūs tā, ka viss poligons visu spēles laiku vajās vienu nabaga tīstoklīti. |
|
|
![]()
Raksts
#18
|
|
Uzlauž lāstus Gringotu bankā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Rīga, Olaine Labākā krievu valodas tulkojuma autore ![]() |
CITĀTS Iespējams, bet es gribētu, lai visi tie, kas alkst pēc generic fantasy šeit justos kā mājās. Nu bet tam jau nevajag salīdzinājumu ar GP. Redzi, GP - tas ir tāds liels zīmols. Tas uzreiz uzliek pienākumus, pierpasa līmeni, un tā. Vismaz spēlētāju acīs. Nosaucot to par varoņfantāzijas larpu, bet nepinot iekšā GP, sanāk tas pats, bet bez šīs asociāciju nastas. CITĀTS Bet iedomājies -- tā kā spēlē tāpat ir nometne (kurā droši vien arī būs teltis, mantas etc., kā saka, base of operations visiem piedzīvojumu meklētājiem) un nemitīgi ceļot apkārt dažkārt ir nogurdinoši, kas liedz tev vai jebkuram citam uztaisīt provizorisku krogu un piedāvāt servisu visiem, kas noguruši no piedzīvojumiem. Arī tā ir spēle un tas nav atkarīgs no nekādiem noteikumiem -- mēs, spēles vadītāji, nevaram tev aizliegt spēlē taisīt krogu. Oi, paldies par kūkām. Es jau 4 spēlēs esmu taisījusi krogu. Tas ir smags darbs. Ja nu tikai taisīt bāru, kur pārdod virtuālu dzeramo (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) Vai telšu nometne ir paredzēta viena? Vai tā piedalās spēlē (tb, tu spēlē arī tad, ja guli), vai tā ir ne-spēles zona? Un - vismaz aptuveni - kurā vietā ir poligons? vai līdz tam iet sabiedriskais transports? |
|
|
![]()
Raksts
#19
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.03.08 ![]() |
Par sociālajām lomām gribēju norādīt, kā tādas ir iespējams spēlēt pilnīgi vienkārši šajā spēlē. Respektīvi - spēles objekts ir Tīstoklis un mērķis ir to iegūt un noturēt. Tomēr tik pat labi spēlētājs var doties uz šo cilvēku pamesto vietu, nevis tāpēc, lai iegūtu tīstokli. Piemēram,
- viens to dara tāpēc, ka ģimenes galva izlēmis nodoties tīstokļa meklējumos un ģimene ir spiesta doties līdzi. - Otrs, tāpēc, ka labprāt dotas piedzīvojumos kopā ar draugu baru, bet viņš neskums, ja draugi neiegūs tīstokli. galvenais ir būt kopā ar draugiem. - Trešais redz izdevību iegūt naudu un dodas līdzi baram, lai pelnītu - uzturot bāru, apmetnes vietu, pārdodot visādas lietiņas, kas palīdz vai "it kā palīdz" tīstokļa meklēšanai vai pat cenšoties pārdot viltotu tīstokli. - Vai iespējams kāds šeit nokļuvis netīšām - ..., utt., un joprojām... Iespēju spēlēt sociālu lomu un nemesties iekšā tīstokļa meklēšanā ir ļoti daudz. |
|
|
![]()
Raksts
#20
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā ![]() |
Vispār izklausās interesanti un saistoši. Man neliekas, ka pieredzes trūkums brīvdabas lomu spēļu veidošanā būtu būtisks šķērslis, lai iznāktu lieliska spēle. Pēc manām domām centība, atdeve un entuziasms kas pašlaik staro spēj dot daudz labāku rezultātu kā nīgrs, pesimistisks hardcorisms (protams pozitīvs hardcorisms ar ir jauki). (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Tāpat man patīk doma, ka “+20 pārliecināšanas statu’’ mančkiniem nav nekādu priekšrocību, bet charizma čaram ir tieši tāda, kāda tev daba devusi reālajā dzīvē. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Ekonomika ir forša lieta, taču man patīk, ka beidzot būs kāda spēle bez tizlās 3x dienā 1h atsēdēšanas ar strīķīti apvilktā iedomātā rīsa laukā. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Katrā ziņā ar nepacietību un interesi gaidu noteikumus, lai labāk izprastu kas no spēlētāja tiek sagaidīts un ko tas var atļauties darīt. Bet tā pašlaik esmu pozitīvi noskaņots un domāju, ka visdrīzākais spēlē labprāt piedalītos. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Šo rakstu rediģēja DarkJedi: 04.03.2008 15:25 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 20.06.2025 17:03 |