Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Robins Huds, LARP's by GM group "Nine Masters"
Dvēselīte
iesūtīt 05.02.2008 21:40
Raksts #1


Loveless
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 06.03.04
Kur: playing the hydrogen sonata
Oriģinālākā pareģojuma autore



Brīvdabas lomu spēle "Robins Huds".

Spēli piedavā GM grupa "Nine Masters", jeb "9 масьтерят".

Spēle paredzēta jūlija beigās.


Tuvāks spēles pasaules apraksts būs pieejams laika gaitā, bet lomām var pieteikties jau tagad. Darbība norisinās klasiskajā Huda pasaulē, pieļaujot nelielas izmaiņas piedalošos tēlu laika plūsmā.
Tātad, ja jums ir ideja, ko vēlaties spēlēt, tad droši sūtiet savus pieteikumus uz e-pastu nine.masters@gmail.com .


Šeit ir links uz Sanctuary forumu un noteikumiem --> Sudraba Bulta

Un šeit ir links uz pasu spēles saitu --> Sudraba Bulta mājas lapa

Noteikumi noteikti tiks tulkoti.


Ar cieņu,
Deviņi Meistari


Šo rakstu rediģēja Arsuka: 08.02.2008 10:54
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
4 Lapas V  « < 2 3 4  
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes (60 - 61)
mausns
iesūtīt 29.07.2009 05:59
Raksts #61


Cīnās ar Lankašīras laumiņām
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 21.07.04
Kur: vispaar Riigaa, reizeem arri kur citur



Nesanāktu mani sodīt! (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) Man tavai nākošai vizītei bija sagatavoc kas cis, nevis kukuļošana. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) Neatteiktos un noreaģētu man vaidzīgā virzienā. Žēl, ka priekālaicīgi nomiri. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
aivvv/troll drea...
iesūtīt 29.07.2009 08:07
Raksts #62


Pokemonu pavēlnieks
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 24.07.03
Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar...
Zilonītis Dambo 2012



tas ko es ierakstiiju par speeles probleemaam:

spēlē pavadīju 24h taču esmu pārliecināts ka ieguvu visaptverošu spēles iespadidu un pabuvu gandrīz visur kā arī nenožēloju neviena santīma ko par to izdevu un ne minūtes ko tajā pavadīju - tikai tādēļ ka braucot uz spēli nebija ilūziju un ambīciju kas man ir traucējušas izbaudīt kluba drakons spēles agrākajos gados

spēlei bija neticami laba organizācija tieši sadzīviskā līmenī un labākā ēdināšana un atļaušos buut nedaudz rupjš arī labākā iespēja kā šo ēdienu "izvadīt" kādu latvijas spēlēs esmu redzējis - RESPEKT Cool

milzīgs paldies visiem cilveekiem kas bija uz poligona jūs esat nepārspējami spēlētāji un pat no vājākajiem brīžam paspīdēja lieliski gājieni - PALDIES

tagad sīki un smaliki par spēles vispārējām problēmām

idejiskā ziņā spēle izgāzās pa visām vīlēm - netika spēlēts robins huds tādā izpratnē kā spēlētāji to būtu gaidījuši un tur akmeni mest var tikai GM lauciņā un pirmkārt jau lomu un komandu izdalīšanas laikā kur tika pielaistas milzīgas kļūdas no kurām minēšu dažas:
1) neatbilstoš šerifs un neatbilstoša šerifa komanda bez pietiekamas motivācijas
2) nepietiekama izskaidrošana spēlētājiem kādai vajadzētu būt robina huda pasaule - taču tā vareetu tikt uzskatīta par nejaušības kļūdu jo šķita ka visiem būtu lieliski jāiedomājas tāpat tādēļ ka sižets principā ir tik populārs
3)robina huda komandas neeksistēšana
4)robina huda komandas neeksistēšanas vietā maģisko būtņu un elles komandu izvirzīšana šai lomai

nespēja spēles laikā ieviest spēlē līdzsvaru kas galu galā izvērtās par trīspusēju konfliktu ar baznīcu un templiešiem centrā kam nekas neatlika kā ķerties pie visiem līdzekļiem lai neaizbrauktu no spēles pilnībā pazemotiem (es jūs pilnībā saprotu un uzskatu ka templieši rīkojās tā kā viņus piespieda arī es būtu darījis tā pat jo lai ko kāds teiktu par to ka nepastāv uzvarēšana zaudēšana tās ir muļķības kur nu vēl ja ir runa par komandām)

dranķīga spēles ekanomika un slikta monetārā sistēma - naudas bija par daudz
man ir aizdomas ka GM to nemaz nepamanīja un spēles tēli kam par to būtu bijis jādomā tam nepievērsa īpašu uzmanību kā teiksim šerifs kurš problēmu apzinājas taču viņam nebija laika un velmes par to domāt nemaz jau nerunajot par baroniem kam manuprat nekas tāds neienāca prātā (diemžēl mans tēls kurš varēja to kaut nedaudz iespaidot un tik tiko to bija sācis darīt sestdienas diena tika "pārpratuma:" dēļ nogalināts)
citai reizei atceraties ka vajag monētas kuru vērtība ir piecas vienības nevis tikai desmit - lielas grūtības ar naudas mainīšanu
kā arī partikas bija par maz vismaz piektdienas dienā un esmu gatavs apgalvot ka daudz spēlētājiem sestdienas rītabūtu bijis jābūt mirušiem (aizbildinājums ka ciemats nebija vienīgā vieta kur iegādāties pārtiku neiztur kritiku uz daudzu tēlu būtību - bagāts tirgotājs neies meklēt mežā mednieku jo jau iešana uz pašu ciemu ir apšaubāma)
protams var jau teikt ka ir vaidzīgs lai laukos izaudzēto un mežā nomedīto nopirktu taču šeit mēs atgriežamies pie pirmās problēmas - nauda nevienam tāpat netrūkst arī medniekam

izteikti stūlbais lokāciju izvietojums ko arī uzskaitīšu:
1) baznīca vistālākajā punktā no baroniem un zemniekiem - tad arī brīnās ka meses netiek apmeklētas un cilvēki neiet uz grēksūdzēm
2) vārtu izvietojums notingemai un piespiedu kārtas pārvietošanās pa dzeloņdrātīm (it sevišķi meitenēm drēbes kurpītēs) kaa arii ar šo izvietojumu gandrīz pilnīga atgriezšana šerifa komandai no pārējā poligona jo jāveic sasodīti liels gabals smagā bruņojumā atstājot pilsētu salīdzinoši neaizsargātu uz ilgu laiku
3) konkrēti nenorobežota GM teritorija tādejādi radot nesaprati kur drīkst un kur nedrīkst pārvietoties un radot jautājumu "kādēļ mums jāiet šis milzu aplis" "varbūt uzvilksim "hairatņiku" tāpat neviens nepamanīs"
4)automašīnas pie pašas notingemas

iztrūkstošais "ienaidnieks" - es šeit par piemēru varu likt savu tēlu kurš speciāli vienmēr nēsāja daļu nodokļu naudas kabatā lai man būtu ko nolaupīt ja bandīti man uzbruks un no sākuma pat mocīju savus komandas puišus lai nāk mani apsargāt no kā nebija nemazākās jēgas
visi zināja ka bandītu nav vai ka tie ir tik reti ka nav nemazākās jēgas baidīties no viņiem kā arī kad tādi beidzot parādījās (ja parezi saprotu saformēti no mirušajiem tēliem) vinī bija tik smieklīgi ka vienkārši nespēja radīt reālu draudu
kas traucēja GM paņemt rokās zobenus un iet pusstundiņu relaksēties - jūsu rindās taču bija lieliski cīnītāji kas arī veiksmīgi teiksim varētu vadīt šādus saformētus bandītus

trīs radikāli atšķirīgas spēles vienā ierastajā divu vietā
1) parastā cilvēka
2) "key character"
3) maģisko būtņu

lai paskaidrotu ko es domāju ar augstāk minēto es pievērsīšos kluba drakons spēlēm kopumā tajās vienmēr ir "parastās tautas" spēle kas lielakoties dzīvojās savā nodabā un vai nu gūst vai negūst prieku no tās un "izmeklēto spēletāju" spēle iepriekš sagatavotajiem tēliem ar viņiem veltītajiem kvestiem intrigām globālā spēles līmenī un bieži vien arī pašiem savu ekanomiku

taču šajā bija vēl trešā - maģiskās būtnes kam bija absolūti sava pasaulīte savi noteikumi un savas izlkaides kurās parējie spēlētāji principā varēja tikai tikt iesaistīti nevis iesaistīties kas galu galā arī ir izraisījis šo milzīgo diskusiju kā arī šīs spēles daļas uzvaru par pārējām

galu galā spēle bijā pārāk komplicēta tādēļ arī GM netika galā

kopsavilkums:
pirms četriem gadiem spēlējot šo spēli es savā jauunības maksimālismā būtu mēmās šausmās un lamātos vēl mēnešiem par to cik tā bija slikta
tagad kā cilvēkas kas lieliski apzinās kādi ir viņa iemesli braukt uz spēli kolosāli pavadīju laiku un ļoti patika

mūsu pašu attieksme un spēle ir tā kurai nav nepieciešami nekādi GM un ka jau parasti liela daļa spēlētaju guva patiesu prieku

nepadodieties un RĪKOJIET ATKAL MĀCOTIES NO KĻŪDĀM

ps. neļaut braukt igauņu puišiem kā vienotai komandai
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

4 Lapas V  « < 2 3 4
Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 14.05.2024 21:51