![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Pavediens jautājumiem par spēli, ārpustēlu sarunām un anketu iesūtīšanai.
Spēlētāju skaits - 5 vai 6. Spēlētājus uzaicināšu es pats. Spēlētāji, kuri saņems manu uzaicinājumu, lai sūta anketas uz manu PZ. Visiem spēlētajiem būtu jāizlasa pasaule apraksts un ievads spēles pavedienā. Visu uzreiz izlasīt nevajag, bet galveno derētu. Par rasēm. Spēlētājs drīkst izvēlēties kādu no trim lielākajām rasēm cilvēkus, rūķus, vai elfus. Būtu vēlams, ka vismaz puse būtu cilvēki. Ja ir vēlēšanās, tad kāds spēlētājs var izvēlēties arī citas rases pārstāvi, kādi ķirzakcilvēku(indigo) vai nāru, taču tikai maskējušos kā cilvēkus. Noteikti nevar izvēlēties gurgus, dēmoniskās un Nāves radības. Elfi var būt jebkura tauta, izņemot tumšie elfi. Cilvēkiem jābūt vecākiem par 18 gadiem, rūķiem jābūt vecākiem par 40 gadiem, bet elfiem jābūt jaunākiem par 1000 gadiem. Par amatiem. Var izvēlēties jebkuru amatu, izņemot paladinu, inkvizitoru, mordinu, orākulu, druīdu, kā arī dēmoniskos un nāves burvjus. Tālāk norādītie gadi attiecas uz cilvēkiem Rūķiem vecumam jābūt divreiz lielākam, bet elfiem piecas reizes lielākam. Lai būtu sava amata meistars, ir jābūt pieredzei, proti, cilvēks zaglis, kurš tāds ir no 15 gadu vecuma, par meistaru var skaitīties 25 gadu vecumā. Tāpat ir ar citiem amatiem. Lai būtu reizē maģijas māceklis, viduvējs zaglis un vēl kareivis, jābūt vismaz trīsdesmit gadus vecam. Spēlētājam var būt arī vairākas amatu prasmes, taču ne miestara līmenī. Piemēram var būt 22 gadus vecs vidēja līmeņa zaglis un reizē burvju māceklis. Lai būtu maģijas adepts, piemēram ūdens adepts, jābūt vismaz 22 gadus vecam, bet magam jābūt vairāk kā 25. Ja ir vēlēšanās būt par divelementu magu, piemēram par zibens magu, tad spēlētājam jābūt apmēram 30 gadus vecam. Norāde karotājiem. Otrā līmeņa ieroču cīņas prasmes pārvaldītājiem jābūt vismaz 25 gadus veciem. Par ieročiem un mantam. Ieroču skaits nav ierobežots, bet jābūt reāli iespejams, proti, nevar būt daudz lielu ieroču ar milzīgu svaru. Būtu jāuzraksta, kādas mantas vēl ir līdzi (virve, pārtika, burvju zizlis, soma) cik daudz naudas ir tēlam (maksimums 100 zelta dināru). Nav jāuzskaita viss līdz pēdejam sīkumam, tomēr butu labi, ja galveno uzrakstītu, jo man nepatīk, ja spēlē kādam ievajagas kādu lietu, piemēram to pašu virvi, un viņs izdomā, ka ta ir līdzi, lai gan parasti nebutu ņēmis to līdzi. Mantas un ieroči var būt arī apburti. Varbūt trīs apburšanais vai aizsardzības pret elementiem. Piemēram, kādam bruņiniekam var būt bruņas, kas apburtas ar gaisu (padara vieglākas bruņas), vairogs, kas pasarga pret zibens triecieniem un vēl zobens, kas apburts ar uguni un var iztarot karstumu. Spēlētājiem obligāti jāiesūta divas anketas man pa PZ. Pirmā ir pilnā anketa, ko zinās tikai GM. Spēlētajam ieteicams to saglabāt pie sevis. Otrā ir redzamā anketa, domāta sabiedrībai. Kad spēlētājs būs apstiprināts, viņš nepilno anketu ievietos ATD pavedienā. Tas domāts tāpēc, lai spelētaji nezinātu lietas viens par otru, ko viņiem nevajag zināt. Bet GM vajag. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Domāju, ka ta būs ari interesantāk. Pilnā anketa Vārds: Kā parasti stādās priekšā citiem (iesauka). Pilnais vārds: Vārds, uzvārds, dzimtas vārds. Vienkārši sakot īstais vārds. Rase: Jānorāda rase un tautība. Nodarbošanās: Kāds ir amats. Burvjiem jānorāda pakāpe un elements. Ārējais izskats: Tēla ārienes apraksts, nevajag daudz rakstīt par apģērbu, tikai vispārīgi. Var ievietot bildi. Ieroči un mantas: Raksturs: Tikai pašu galveno, vai tēls ir godprātīgs, alkatīgs, bezgodis, piedzīvojumu kārs un tamlīdzīgi. Biogrāfija: Kur dzimis, kas ir vecāki, kur dzīvoja agrāk un kur dzīvo tagad (kaut vai vieta, kur glabā naudu), konkrēti un neizplūst sīkumos. Dzīvnieki: Ja ir vēlēšanās, labak tikai viens dzīvnieks katram. Iesaku zirgu (noderēs), suni, putni via grauzēju. Nevajag piešķirt dzīvniekam baigo saprātu. Aprakstiet kā izsaktās un kā sauc. Var ievietot bildi. KODS [b]Vārds:[/b] [b]Pilnais vārds: [/b] [b]Rase: [/b] [b]Nodarbošanās: [/b] [b]Ārējais izskats: [/b] [b]Ieroči un mantas: [/b] [b]Raksturs: [/b] [b]Biogrāfija: [/b] Redzamā anketa Vārds: Kā parasti stādās priekšā citiem(iesauka) Ārējais izskatas: Tēla ārienes apraksts, pēc kādas rases pārstāvja izskatās, butība kā tēls izskatās citu acīm. Ja ir, var pieminēt ari dzīvnieku. Redzamie ieroči un mantas: Tikai tās lietas, ko var pamanīt no malas. Nav jārakasta par to, kas paslēpts zābakā vai somā. Reputācija: Tas, ko citi zina par tēlu. Var būt patiesība, var būt meli. KODS [b]Vārds: [/b] [b]Ārējais izskats: [/b] [b]Redzamie ieroči un mantas: [/b] [b]Reputācija: [/b] Nobeigumā Elvendara ir iecerēta kā nopietna spēle, proti, ta prasa iedziļināšanos šajā pasaulē, kura izstrādei es veltīju... krietnu laiku. Varu apliecināt, ka pieejamais materiāls ir tikai puse no tā, kas man ir par šo pasauli. Vel jau ir detalizētāka vesture, katrai rasei atsevišķa, valdnieku dzimtu ciltskoki, dažu pilsētu plāni un vēl daudz kas cits. Kas no tā visa parādīsies spēlē, tas atkarīgs no jums. Gribētos sagaidīt arī samērā nopietnu attieksmi no spēlētājiem, kas nozīmē biežu postošanu. Domāju, ka viens posts dienā būtu labi. Ja varat biežāk - lieliski, bet ja varat postot tikai reizi trijās dienās, tad labak uz aicinājumu neatsaukties. Tad nu pievienojieties un radiet jaunu leģendu Elvendaras mītiskajā pasaulē! |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#121
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 07.06.05 Kur: in da smitty. ![]() |
time (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) bit of time un pacietiba, un nav ti ktraki - funi var havot ari nevis no ta ka korigje pasauli, bet cik spilgti attelo savu telu un ka vinju veido (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) un cilveks tiesam censas - un iemacisies spele radit to brivibas iluziju, kuru tu tik loti velies. bet parmetot un nonicinot nekad nerodas velme to darit (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#122
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Jā, es piekrītu, Elony ir ļoti piestrādājis, patiešām (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Nē, tie nekādā gadījumā nav domāti pārmetumi vai noniecinājumi. Es vienkārši neprotu izteikt pieklājīgi ieteikumus uzlabojumiem, laikam tā. Turklāt gribas spēlēt tādu aktīvu, darbīgu un pēc iepējas dzīvespriecīgu tēlu, nevis mēnesi skumstošu par savu zirgu (tas tāds piemērs, nevis tieša analoģija ar esošo situāciju). Skumstoši tēli nevirza spēli un nav interesanti citiem. Nospēlēt tādu - var, tur nav grūtību. Kopējai jautrībai mazliet kaitē, tur tas āķis. Tas ir, ja tāds notikums spēlē nav likumsakarīgs, kā mana Mona pazaudēja savu žurciņu Vienradzītē. Tā gadījās kautiņa laikā, nu, gadījās, normāli. Bet zirgu, ja jau tas jāatstāj, drīzāk varētu palaist savā vaļā, tad pēc tā nebūtu bezmaz jāsēro (atkal piemērs, jo vēl jau nav zināms, kas ar zirgiem notiks!). Nē, tas nav domāts tā, ka GM kaut kas būtu jādara obligāti, nē, nepavisam. Tā ir tikai mana vēlme pēc kaut kā, un nevienam nav obligāti to izpildīt. |
|
|
![]()
Raksts
#123
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 07.06.05 Kur: in da smitty. ![]() |
nu ok (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) pie`nemsim (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) betzirgus gan vajadzetu palaist brivi peldet kkada veziti - tas gan...
|
|
|
![]()
Raksts
#124
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Visprims par akmeni... brīvi krīt? To met ciklops un ar spēku! Tāpēc es teicu, ka nosķeltā daļa pašāvās garām kuģim, inerces dēļ. Ideja bija tāda, ka runa nav par akmeņiem kā tādiem, bet par ciklopu=jaudīga katapulta. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Lūdzu rūpīgāk lasīt manus postus - uz Kaju lūgšanu nav redzamas atbildes. Es jau nesaku, ka nav vispār, varbūt būs nedaudz vēlāk, bet varbūt nebūs... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) Kuģis gan negrimst vēl uzreiz momentā. Ja pacenšas zirgus var izglābt. Un liekas, ka te mani slavē... ja pareizi sapratu... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Dzīvē reizēm ir notikumi, kurus ietekmēr var maz, vai nevar vispār. Tad galvenais ir izdzīvot. Brīvības ilūzija ir tad, kad tev liekas, ka kaut ko ietekmē, lai gan tava ietekme ir maza. Sestdien un svētdien netikšu pie neta. Braucu uz laukiem. Varbūt nedauz caur mobilo un opera mini, bet tā iespējas ir ierobežotas, tādēļ brīvdienās no manis postu nebūs. Šo rakstu rediģēja Elony: 22.02.2008 18:26 |
|
|
![]()
Raksts
#125
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Jā! Tevi slavē gan (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
Toties es beidzot noformulēju to LS "likumu", kura ievērošana man ļoti patiktu un būtu atrisinājums vismaz manām problēmām ar scenārija iepriekšparedzamību, kas man traucē havot funu. Tātad - pretstatā sērijās sadalītiem literāriem darbiem, kuri intrigas dēļ ir jābeidz ar satraucošu notikumu, LS satraucošie notikumi, kurus spēlētāji praktiski ietekmēt nevar, GM ir jāatrisina, nedodot spēlētājiem gājienu. Un viss! (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) Meta akmeni - spēlētāji neko mainīt nevar (Eru pirms sava teksta rakstīšanas man teica, ka viņš jau zinot, ka akmeni novirzīt neizdošoties, bet rakstīt - "aha, jā, zinu, trāpīs, lai dari, ko gribi, Eru mēģināja glābt, neizdevās, vienīgais jautājums GM - cik spēka patērēja Eru?" vienkārši ir stulbi) - un akmens nodara skādi tajā pašā postā, negaidot, kad spēlētāji vēl kaut ko darīs labi zinot, ka tam nebūs nekādas jēgas. Ja viņi kaut ko mēģina vēl darīt, un noteikti mēģina, tad to var uzrakstīt pēc GM uzrakstītā, t.i. post factum. Varbūt beidzot es būšu izdomājusi, kā paskaidrot savu domu saprotami, ko? Akmens krīt brīvi pēc tam, kad izlauzis augšējo klāju (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Pirms tam, droši vien, lido ar diezgan pamatīgu spēku. Pēc tam gan tas vairs kuģa dibenu izlauzt nevar. Drošāk būtu bijis trāpīt mazliet zem ūdenslīnijas (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) Bet tas nav svarīgi. |
|
|
![]()
Raksts
#126
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Mani drusku mulsina Persiana teels.
Es nevaru saprast vai mums vinjam jaaljauj nobeigties vai kaa? Man pashai kaa GM'emam ne visai patiik staipiit liidzi pleijeru pamestus teelus un es vinjus parasti likvideeju un likvideeju taa, lai pleijeriem nebuutu jaalauza galva, vai jamo jaadodas glaabt vai nee. Patiesiibaa, es domaaju, ka GM vinju ielecinaas uudenii pakalj naarai. Bet redz, ka nee. Bet dikti jau vinjsh uz to naaru siekalojaas. Nee nu mees jau neviens nemetageimojam, ((IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) ) bet vai vinjam ir jaaslikst nost vai nee? Un ja mees vinju stuurgalviigi glaabsim vai GM vinju vazaas liidzi visu speeli? Tobish, ja GM vinjsh apniik, tad vaac nost un miers. Mees sapratiisim (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/happy.gif) P.S. Semijs vispaar baigais pakalja. Pa sho laiku jau paspeejis pieteikties virknee citu speelju. Šo rakstu rediģēja Elune: 23.02.2008 21:22 |
|
|
![]()
Raksts
#127
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Grūti lēkt pakaļ nārai, ja kāds pamanās nostāties viņai priekšā un mazina burvību.
Grūti nobeigt tēlu, ja viņu dziedē un glābj... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Pagaidām es no Persiana atbrīvoties cenšos tā slinki... Ja/vai/kad to darīšu, tad darīšu to kārtīgi, tā ka nepliek iespēju jums viņu izglābt. Pagaidām nelauziet galvu un rīkojieties pēc labākās sirdsapziņas. P.S. Kas ar Semiju, tas ir. Ja nespēj vilkt... tad nevajag. Nelaimīgi tie GM, kas viņu dabū uz savas galvas. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#128
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Labi, nākamā taktic karte. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Labākais, ko ar savu veco datoru varu paveikt 10 minūtēs. Ceru, ka viss ir saprotams. (IMG:http://i205.photobucket.com/albums/bb239/elsarels/elvendara/taktic2.jpg) |
|
|
![]()
Raksts
#129
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Hei hei, Elony!
Tev nevajag tā OOC norādīt, ka mēs kaut kam nepievēršam uzmanību. Tā jau spēlētāja paša problēma. Ja Tu akurāt gribi kādu informāciju iesmērēt par katru cenu, tad sameklē citu veidu, ja uz pirmo spēlētāji neuzķeras vai ignorē. Piemēram Tarī īsti nemaz nesaprata par ko Šilo runāja un drīzāk atsaucās uz uzaicinājumu nomierināt zirgu, jo zināja, ka to spēj. Bet uzbrukums un hani? Varbūt te katru dienu kuģotājiem uzbrūk. Ko viņa var zināt. Galu galā bija taču zināms, ka ceļojums būs bīstams. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Izkarini nākamajā pilsētā lielu plakātu ar svarīgo infu, or smt, ja gribi, lai spēlētāji uzzin. Bet pelēkajos tekstos gan tādu lietas nedari, a to mēs sāksim metageimot. Bez tam GM'emam jau nav jābūt 100 % spēlētāju pusē. Nu neiedziļinājāmies uzbrukuma problēmās, nu ok. Paši muļķi. 1:0 uzbrukuma organizētāja labā. Tev tač jārūpējas arī par uzbrukuma organizētāju. Drīzāk kā par spēlētājiem, jo mums katram pašam sava liela galva, bet nabaga haniem, gurgiem un citiem nejauceņiem, Tu esi vienīgā cerība.. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#130
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Labi, turpmāk jūsu... ē, kā lai pieklājīgāk pasaku (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) ... jūsu tēlu trulums nebūs mana rūpe. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/xD.gif) .
Galu galā, LS spēlējat ilgāk kā es, reizem aizmirstu to un esmu laikam pārāk... pamācoš . (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Nu, es jau pelēkajā laikumā neko tādu nepateicu, galu galā, arī tur var būt tikai blefs... |
|
|
![]()
Raksts
#131
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Tas bija padoms kā GM to GM.
Un galu galā... neviens tač nevar aizliegt spēlēt par dumju un aprobežotu tēlu, ja tas spēlētājam sagādā prieku. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) Un OOC parasti blefu neraksta. Blefs var būt Šilo teiktais, bet OOC infa ir OOC un tas domāts, lai vērstu uzmanību uz kaut ko, vai noskaidrotu neskaidrības. |
|
|
![]()
Raksts
#132
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Šajā gadījumā tas bija mudinājums uz diskusiju. GM grib novērtēt spēlētaju prāta spējas, lai zinātu, cik grūtas mīklas drīkst uzdot. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Un GM laikam ir garlaicīgi tikai dzīt uz priekšu laiku vai gurgus. Viņam gribas, lai smuki parunājas ar viņa NPC... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) Nu, nav svarīgi. Pats nezinu, kas uznācis, iespējams, pavasara (marta) trakums. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#133
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
No šitā es baidījos! Stratēģiskie aprēķini un pārspriedumi par lielhanu kara iespējām un kaujas virzieniem, nudien, nav tas, kas mani kā spēlētāju īpaši interesētu. Piedod!
No mana priestera viedokļa es esmu grupā, kurai ir konkrēts uzdevums, un no tā novērsties, lai darītu kaut ko citu, ir diezgan nepieļaujami. Kaju taisās iet un darīt to, ko uzdeva, ja vien spēs izdarīt, un raizes par armiju pārvietošanos un kara iespējām Impērijā atstās tiem, kam tas, savukārt, ir pienākumos. Pagaidām Kaju var ieteikt Šilo paziņot pilsētas valdībai par savu atklājumu, ka redz, tuvumā kāds gatavojas karam, bet viņš neies izlūkos, lai noskaidrotu, cik tālu ar šo karu ir. Tā no mana, spēlētāja viedokļa ir sānu līnija, kas mums nav jāatrisina. Tā var traucēt, iemaisīties, bet nav tieši mūsu uzdevums. Papļāpāt var. Bet kāds no tā labums? Ja līdz darīšanai mums netikt, jo mēs daram ko citu? Varbūt nepareizi saprotu, tad atvainojos. |
|
|
![]()
Raksts
#134
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Viss kārtībā. Tā ir izvēle.
Doma nebija iegrūst sānu kvestu, bet gan panākt, ka spēlētaji labāk izprot situāciju. Mani vienkārši samulsināja tāda lieta - notika uzbrukums ar bēdīgām sekām, bet visi bez problēmām iet talāk, it kā tas būtu dabīgi... Nu ja, LS tādas lietas kā pēkšņi orku uzbrukumi un cīņas ar upuriem ir dabīga lieta, ((IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) ) bet liekas, ka te nevienu neinteresē -kāpēc tā notika. Varbūt jēga ir, varbūt nav, bet interses trūkums no spēlētāju tēliem GM rada tādu kā realitātes smazināšanos. Tēli liekas pārāk... nu, nereāli, vai? Bet varbūt man grūti iedziļināties to raksturu īpatnībās. |
|
|
![]()
Raksts
#135
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Nē, nē! Ir cita lieta - mūsu tēliem spēlē galīgi nav informācijas par to, kāpēc tā notika, bet zīlēt kafijas biezumus - kāda jēga? Aiziesim līdz pilsētai, paklausīsimies, ko ļaudis runā, un tad, iespējams, aizdomāsimies. Tu esi GM, kas pasauli pārzina pilnībā, bet mēs nē. Mūsu tēli visu laiku ir dzīvojuši visai attālu no šejienes, un vietējās baumas un jaunumus nav dzirdējuši. Vai mēs zinām - varbūt tādi uzbrukumi te ir ikdiena? Vēl nav pietiekami informācijas, vēl nav ko apspriest, nav galu, ko salikt kopā un no kuriem var izdarīt kādu secinājumu. Tur tā vaina.
Kāpēc tā notika - tiešām neinteresē (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Tas pārlieku izskatījās pēc gluži parasta laupīšanas uzbrukuma. Ko no gurgiem ņemsi? Nav iemesla domāt, ka kaut kas vairāk te slēpjas. Situāciju labāk izprast palīdzētu viens vakars Frildas (vai citas tuvākas vietas) krogā, kur mēs izstāstot, kas notika, pretī dabūtu ziņu, ka tā līdz šim te vēl nav bijis. Vai ko tādu. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#136
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Jā, jā un kari un ietekmes dalīšanas starp valdniekiem ir pārāk globāla problēma pāris piedzīvojumu meklētājiem. Spēlētāji uzķeras uz mazāka mēroga sidekvestiem.
Un viņiem jau ir uzdevums. Un Persiana nāve patiesībā bija nelaimes gadījums, no kura viņš varēja izvairīties, ja paklausītie tiem, kuri ieteica nedzīties pakaļ. Lielāko ties fantasy spēles mums asociējas ar LOTR'u un atceries Morijā biedriem uzbruka orki. Tā vienkārši notika, jo viņi tur dzīvoja. Un mūsu čari domā, ka arī tie uzbrucēji tur dzīvo un apšauda potenciāli aplaupāmos kuģus. Nerealitātes sajūtai nevajadzētu parādīties. Drīzāk nereāli un mančkinistiski būtu, ja mēs tagad līstu skautot pakaļ tiem neģēļiem, kuriem ir standarta bultas, lai noskaidrotu, kas tad tur īsti bija. Bez tam gan Tarī dievs, gan vecā priestera dievs deva atklāsmes, kuras runāja par karu. Bultas taisītas karam, oh well.. nu jā, būs taču karš. To pat dievi norāda. Bet anuway par to nav stāsts. Tas vienkārši ir GM lāsts. "Mani spēlētāji ir muļķi un neredz acīmredzamas norādes" Samierinies ar to. Tur neko nevar līdzēt. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) Šo rakstu rediģēja Elune: 08.03.2008 15:44 |
|
|
![]()
Raksts
#137
|
|
Piedalās Bezgalvju medībās ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 11.08.04 Kur: Nu jā, - pašlaik pie datora Klusais censonis ![]() |
Nu, ja Eru starp uzbrucēju bultām būtu atradis kādu elfu darinātu, viņš varbūt par kaut ko aizdomātos. Vismaz, - ka šitie orki jau ir karojuši ar elfiem, ja neko citu. Bet šobrīd viņš ne par ko nebrīnās. Svešas zemes, sveši paradumi, sveši notikumi. Ņēma un uzbruka, dabūja pa ādu un aizmuka. Ceļotāji palika bez brokastīm. Tas arī viss. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#138
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Nu, jūsu kemontāri liecina, ka tas OCC tomēr bija blefs man negribot. Kā redzu, neko būtisku neesmu atklājis, tas mierina.
Bet tagad sapratu - tēli gaida info nākotnē, svešuma dēļ apstākļus pieņem kā iespējamus un nesteidzas apspriesties. Nu, tas jau ir labi un GM to pieņem kā ticamu lietu un jūtas labi. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#139
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Mēs ļoti pat necenšamies izmantot OOC informāciju, ja vien tā neapraksta apkārtni vai ko tādu stāstam objektīvu, un citu ārpusspēles. Un sanāk, ka tas attiecas un labu daļu sākotnējās informācijas par pasauli. Jo to zinām mēs, bet mūsu tēli to VISU nekādi nevar zināt. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Viss ir vislabākajā kārtībā. Tēli parasti vairāk orientējas uz tuvāku informāciju, kurai viņi uzskrien virsū spēles laikā, vai ko pa spēlei viņiem pastāsta, un arī tad tā ir jāsaskaņo ar to, ko tēls pēc leģendas var zināt. Pēc manas pieredzes - tas ir gauži maz, ko tēls dabiski var zināt vai prast. Kopējā aina viņiem parasti nav redzama. Tieši tāpat kā mums pašiem dzīvē. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) Tas ir normāli. Vienmēr esmu domājusi, ka GM galvenās grūtības ir iebarot tēliem pareizo informāciju pareizā brīdī pie tam dabiskā veidā. Dažu šeit atrodamu spēļu OOC norādījumi - nu! taisaties prom no šejienes! jums jānonāk tur un tur! - ir pilnīga kļūda. |
|
|
![]()
Raksts
#140
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Tā, Liedienās nebūsu pie neta, tas viens.
Kopš aprīļa man būs nets mājās un postot varēšu vairāk, tas divi. Treškārt - storyteller bija pastāvīgas grūtības... tikt līdzi spēlei. Līdz ar to viņas tēls ir tāds kā... maz eksistējoš, ja tā var izteikties. Lai nu kā, storyteller nolēma atteikies no spēlēšanas, tas nozīmē, ka paliek 4 spēlētāji. Paredzama Rofes došanas prom savās darīšanās. Tā nu domāju, ka varbūt ir jēga mēģināt piesaistīt vēl kādus divus vai vienu spēlētāju. Pašlaik esam pilsētā, tātad var kādu salīgt. Pamatojums (varbūt ne pārāk sakarīgs, bet tomēr...) - palikuši pārāk maz ceļotāju, bet uzdevums liekas visai bīstams un grūts, tāpēc derētu nolīgt vēl kādu. No otras puses, ja palikušie četri ir pietiekami aktīvi, tad varu iztikt arī tā... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 16.06.2025 16:33 |