Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Pasaules vēsture, noteikumi..., Spēles tehniskā daļa. Ar spamu un floodu uz citu pavedienu.
ShadowDragon
iesūtīt 08.09.2006 18:25
Raksts #1


Izvēlas zizli pie Olivanda
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 06.11.04
Kur: Rīga, purvciems.



Vēsture


Kontinentā Drakonija sākumā dzīvoja elfi, gudrākie un godīgākie radījumi, kādi tajā kontinentā bija redzēti, jāatzīst, ka pārējie, kas dzīvoja tajā kontinentā, bija tikai meža dzīvnieciņi, tā ka viņiem nebija īpaši jānopūlas, lai viņi būtu gudrākie un godīgākie (tuvākie sekotāji bija zaķi). Tā nu viņi tur dzīvoja mierā un saticībā līdz uz Drakoniju pārvācās cilvēki. Viņi meklēja jaunas vietas, kur izvietoties un izplatīt savu ietekmi. Drīz cilvēki uzsāka karu ar elfiem, kas gan nevilkās ilgi, jo cilvēki bija pakļāvuši elfus un nostrādināja tos tāpat kā rūķus. Paverdzinātā rase šādi dzīvoja simtiem gadu, un cilvēki pa to laiku izplatījās šajā kontinentā, līdz bija kolonizējuši gandrīz visu Drakoniju, bet tad uz šejieni atpeldēja orku un troļļu ordas, kas izsēdās kontinenta rietumu daļā. Cilvēki, daudz nedomādami, mēģināja pakļaut arī orkus, bet sastapās ar nebijušu pretestību. Orki bija ļoti labi bruņoti un lieliski karotāji. Drīz vien cilvēki bija iztērējuši visus savus resursus un vairs nespēja noturēt orkus reģionā, kuru viņi apdzīvoja, kur nu vēl uzbrukt viņiem. Tā nu orki dažu mēnešu laikā iekaroja visu kontinenta rietumu daļu. Beidzot cilvēki lūdza orkiem mieru, kam orki arī piekrita. Pa to laiku elfi, redzot, ka cilvēkiem iet skarbi, sāka veidot pretošanās kustības, kuras cilvēki nespēja apspiest, jo tiem bija nepieciešami resursi karam pret orkiem, un cilvēki pasludināja elfus par brīviem un neatkarīgiem un iedeva viņiem nedaudz zemes, kur dzīvot. Tā nu arī šīs rases dzīvo kādus 50 gadus nosacītā mierā, protams, savā starpā kasoties un nevarot sadalīt pilnīgi neko.


Rases


Orki

Kādreiz dzīvoja uz milzīgas salas, ko paši dēvēja par Vestfālu, kopā ar troļļiem, izveidojuši daudz klanus, kas savā starpā nemitīgi karoja, mēģinot iznīcināt viens otru, līdz kādā brīdī milzīgs rituāls, ko troļļi veica, neizdevās un nogremdēja visu salu trīs dienu laikā. Šajā laikā klani savācās kopā un aizmirsa savus konfliktus, steidzīgi devās meklēt citu vietu, kur dzīvot un atrada Dragoniju, kur savienojās vienā milzīgā armijā, jo bija jākaro pret cilvēkiem.

Orki un troļļi

...Kādreiz dzīvoja uz milzīgas salas, ko paši dēvēja par Westfalu. Tie kopā izveidoja daudzus klanus, kuri nemitīgi savī starpā karoja, mēģinot iznīcināt cits citu... līdz vienā momentā milzīgais rituāls, ko troļļi veica, nogāja greizi un nogremdēja visu salu triju dienu laikā. Šo dienu laikā klani savācās vienkopus pilnībā aizmirsa visus konfliktus un steidzīgi devās meklēt citu vietu, kur dzīvot. Tie atrada Dragoniju, kur arī apvienojās vienā milzīgā armijā, jo bija jākaro pret cilvēkiem.
Viņu vecās paražas palika nemainīgas: vadoni izvelējās turnīrā pec principa, ka turnīra uzverētājs arī ir spēcīgākais un vislabākais vadonis. Kad kāds apgalvoja, ka vadonis ir vājš un nespējīgs valdīt, tika ātri uzrīkots turnīrs, kur arī noskaidroja, kurš ir īstais vadonis. Lai gan tādi gadījumi ir reti, jo visi ciena vecās paražas. Troļļi pa to laiku nodarbojās ar visādām maģijām un rituāliem, kas viņiem arī labi padevās. Vadonim stāvēja blakus viedais trollis, ar ko viņš konsultējās, kā labāk rīkoties.

Cilvēki un rūķi.

Cilvēki kontinentu apdzīvo vēl joprojām, bet ir zaudējuši lielu daļu savas varas. Viņiem ir izveidota liela karaļvalsts, kuru pārvalda viens karalis un kura ir sadalīta vairākos novados, no kuriem tiek iekasētas nodevas. Karalim ir pakļauta visa armija, kas arī dibina kārtību. Katrā novadā tiek ievēlēts kāds gubernators (kas var būt tikai un vienīgi cilvēks), kurš arī pārvalda visu to reģionu ar karaļa piešķirtās armijas palīdzību.
Rūķi tika ievesti Drakonija kā vergi, kas cilvēku labā strādāja šahtās. Kara laikā rūķi ar orkiem kljuva nedaudz brīvāki, bet tie vēl joprojām ir atkarīgi no cilvēkiem.
Tagad viņiem ir ļauts nēsāt ieročus un bruņas un tie saņem nelielu maksu par strādāšanu šahtās.

Elfi un druīdi.

Elfi veel joprojaam ir gudraakie un godiigaakie no mazajiem mezha diivainiishiem, bet diemzheel tikai no mezha diivainiishiem, jo dazhs labs orks ir gudraaks par elfu. Peec atbriivoshanaas no cilveeku juuga vinji ir iemacijushies diezgan labi ciiniities mezhos, bet peedeejo 50 gadu laikaa ir atgriezushies pie piipeshanas un visu laiku ir appipejushies un dziivo saskanjaa ar dabu, nemiil kontakteeties ar cilveekiem un orkiem, jo uzskata ka vinji nezin iisto dziives jeegu un ka vinji ir tik stulbi ka vinjiem nav nemaz veerts to meegjinaat skaidrot.
Druiidi ir nesen atmodinaati no vinju dziljaa miega, kas driizaak jau lidzinaajaas komai un tagad veic visaadus rituaalus , lai atjaunotu karaa izpostiitos mezhus kaa arii nemitiigi piipee un leenaam apspriezhoties domaa ko dariit.


NOTEIKUMI

Kā uzvesties poligonā. Spēlētājs, ar savu ierašanos uz spēli apstiprina, ka pildīs un ievēros Visus spēles noteikumus un klausīs GM. Par noteikumu neievērošanu spēlētājs var tikt izraidīt no spēles poligona.

1. Visi lēmumi, ko pieņēmis GM ir obligāti spēlētājam.
2. Nometnes vietas tiek ierīkotas noteiktās vietā, kur to norāda GM vai tiek saskaņots ar GM.
3. Uz spēli spēli jāierodas atbilstošā tērpā (džinsos un Adidas botiņas cauri neies). Tērpa neesamība vai tā neatbilstības var novest pie nepielaišanas pie spēles.
4. Spēlētājam vienmēr jābūt pie sevis baltam apsējam, kas nozīmē, ka spēlētājs pat reiz ir miris vai nespēlē.
5. Spēles poligonā ir aizliegta Jebkāda alkoholisko un narkotisko vielu lietošana. Lietošanas gadījumā izraidīšana no poligona.
6. Telts, kā arī visi tajā atrodošies priekšmeti, skaitā spēles zona. Aizliegts ņemt ūdeni un drēbes.
7. Ugunskuri var tikt kurināti tikai tiem paredzētajās vietās.
8. Spēle notiek bez apstāšanās arī naktī.
9. Nevienam nav tiesības spēles laikā norādīt uz to kā cits cilvēks atspēlē. Visas personīgo lietu kārtošanas PĒC SPĒLES.
10. Lai piedalītos spēlē ar ieroci, ierocim pirms spēles (spēles laikā) ir jābūt sertifikātam, ka tas ir droši lietojams.
11. Lai arī ieroči ir boofed, tas nenozīmē, ka ar tiem jāmēģina iesist no visa spēka, nedomājot par to kur sit.
12. Sitieni pa galvu ir aizliegti!
13. Spēlētājiem, kuri nav sasnieguši 18. gadu vecumi ir jābūt atļaujai no vecākiem, ka viņi zin (un atļauj), kas notiek ar viņu atvasi.
14. Jebkuram spēlētājam jābūt līdzi maisiņam kur ir visas lootojamās mantas (nauda, reaģenti u.t.t).
15. GM vienmēr ir taisnība.





Bruņas


Bruņas tiek novērtētas pirms spēles, tam vismaz jāizskatās pēc brūnam (motocikla ķivere par bruņucepuri nederēs). Bruņas pieliek klāt dzīvības punktus. visam ķermenim.

Vieglas bruņas +1Hp
Chaini, Smagas bruņas +2HP
Roku sargi + kājsargi +1Hp
Bruņucepure +1Hp



Spēlētāja stadijas


Apdullināšana
Var tikt veikta ar jebkādu trulu ieroci, vai zobena "neaso" dalu no aizmugures. Sitiens NETIEK veikts, lai īstenība apsistu upura smadzenes. Upuris pēc apdullināšanas skaita līdz 200. Jebkāda bruņucepure aizsarga pret apdullināšanu.

Saindēšana
Saindēsiet var daudz un dažādas lietas - ēdienu, ieročus, bultas. Saindēšana uz ieročiem tiek atspēlēta ar zaļu apsēju vai lenti, ap ieroci.
Lai saindētu ēdienu par to ir jāziņo GM (DM), ja upuris ir saindēts to viņam pazinos GM. Saindēšana tiek atspēlēta ar zaļu apsēju ap galvu (vemstīšanās, streipuļošana, nelabums ari piederas pie lietas
Neredzmiba
Neredzmiba tiek atspēlēta ar dzeltenu apsēju ap galvu. Ja jūs redzat cilvēku ar dzeltenu apsēju ap galvu, tad jūs neredzat viņu.
Nāve
Nāve tiek sasnigta, kad HP skaits ir -1 vai zemāks. Nāve tiek attēlota ar balta apsēja palīdzību. Ar gariem NEVAR sarunāties (izņemot, ja ir spēja sarunāties ar gariem). Gari NEDRĪKST atbildēt (izņemot, ja ar viņiem sarunājas cilvēks, kam ir spēja sarunāties ar gariem).



Ieroči


1. Dzīvības punkti tiek ņemti no visa ķermeņa izņemot galvu.
2. Katram spēlētājam sākumā ir viens Dzīvības punkts, neskaitot rasu bonusus.
3. Standarta ierocis noņem 1 dzīvības punktu. Sarkana lente ap ieroci nozīmē, ka tas noņem 2 dzīvības punktus ar vienu sitienu.
4. Ja ierocis noņem vairāk nekā 1 dzīvības punktu, tas ir jāsaka uz katru sitienu. Ja tas netiek izdarīts, tiek uzskatīts, ka ir noņemts 1 dzīvības punkts.
5. Ja dzīvības punkti ir vienādi ar 0, tad nevar vairs tālāk cīnīties
6. Ja dzīvības punkti ir -1 un zemāk tu esi miris. Jāgaida, kamēr visi aiziet un tad ar apsietu balto apsēju jāiet atdzīvināties.
7. Nedrīkst ķert ar roku pretinieka zobenu. Par to tiek noņemts 1 dzīvības punkts.
8. Aizliegti jebkādi tuvcīņas paņēmieni..
9. Aizliegts spert pa vairogu, vai ķerties aiz tā. Aizliegti sitieni ar vairogu.
10. Zobeniem un vairogiem ir jāiziet sertifikācija pirms spēles.


Loki un arbaleti.
Atvilciena spēks līdz 15kg. Lokam jāizskatās daudz maz estētiski. Bultām ir jābūt mīkstinātām.

+Zaļa bulta - saindēta
+Sarkana - +1dmg
Bultas krasu nenosaka pēc tā kāda tai ir aste vai mīkstinājums, bet pēc lentes vai izolenes, kas ir aptīta ap parejot dalu (nav obligāti jānotin visa . Specifiskās bultas varēs iegūt tikai spēles laikā.



Instatnt kill
Var veikt ar jebkādu asu priekšmetu (zobenu, nazi) pārvelkot pretiniekam pāri rīklei. Grieziens NETIEK veikts ar īstiem sadzīves priekšmetiem. Upuris ir miris neatkarīgi no viņa HP un bruņu daudzuma. Var neiedarboties uz NPC.

-------------
Nu darbiņš itkā padarīs garumzīmes saliktas. Apkopoju visu informāciju vienā pavedienā lai vienmār būtu pa rokai. Lūgums šajā pavedienā ne postot , lai šis pavediens paliek meistariem, lai viņi šeit liek informāciju kura ir jāzin spēlētājiem
P.S- Es neesmu GM's vienkārši apkopoju visu informāciju.

Šo rakstu rediģēja ShadowDragon: 08.09.2006 18:25
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Raksti šajā pavedienā


Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 04.06.2024 21:17