Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> BDLS "Uvaisas krēsla" noteikumi
Tumshiba
iesūtīt 27.06.2006 19:57
Raksts #1


Gāž podus mikstūrās
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 19.03.04



Uvaisas krēsla

Dalibas maksa - 4-5 Ls

Spēles norises laiks – 17.-20. augusts. Spēle sākas ceturtdienas vakarā 20.00 ar spēlētāju parādi, bet aktīva spēles darbība (kvesti, kaujas darbības, ekonomika, maģija u.c.) sāk darboties piektdien 12.00.
Laika ritējums – virtuālais. 1 diena = 1 mēnesis. 1. stunda = 1 diena.
Gadā ir 13 mēneši, katrā pa 24 dienām.


Intro:
Uvaisas province Varme, tās centrs – pilsēta Varme. Uvaisas galvaspilsēta Hemma, tur valda Lords Protektors, hercogs Stenlijs, ievēl uz 5 gadiem lordu palāta. Varmē valda gubernators. Valstī pastāv dzimtbūtniecība. Var izpirkties no dzimtbūtniecības.
Spēcīga rūķu (maradu) kopiena, centrs – Mirida dzīle, Uvaisas ziemeļos, Klusajos kalnos. Ir dzelzsraktuves, akmeņogļu raktuves un akmeņlauztuves. Viņiem blakus uz austrumiem, Miglaino pakalnu zemēs, atrodas ļoti spēcīga vampīru kopiena, Farras marka, zemju ziņā vislielākā vampīru kopiena šajā kontinentā. Matrona Elizabete šeit valda jau 970 gadus, ir vairāki stiprie un daudzi vājāki vampīri. Viņiem ir pakļauti lieli zemnieku ciemati, kas gādā pārtiku, labību pārdošanai, kokus, asinis (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/cool.gif) . Viņiem ir vienīgo augstvērtīgo celtniecības koku resursi, jo viņu zemes ir meži kalnu piekājēs. Pret tehnoloģiju, miera līgums ar rūķiem, kas netiek sevišķi stipri ievērots.
Elfi – dzīvo kalnu ielejās Zaļo kalnu grēdā, kas atrodas ziemeļos no Ibsaras un Ruzannas un dienvidos no Uvaisas. Dzelzsrūdas un sudraba raktuves, gatavo juvelierizstrādājumus un aukstos ieročus, tirgo rūdu. Savulaik daļa no elfiem novērsās no Niras Mirdzošās un pieslējās Mātei Falekai, par ko tika izraidīti no elfu zemēm vai nogalināti, bet runā, ka viņi ir devušies uz ziemeļiem.


Vispārējie noteikumi.

Šie noteikumi spēles laikā ir vienīgais spēkā esošais dokuments, kas regulē spēlētāju uzvedību. Ja noteikumos kaut kas nav aprakstīts, spēlētājam jārīkojas atbilstoši sava tēla zināšanām par pasauli un tā raksturam.
Meistaru grupas lēmumam ir prioritāte pār šiem noteikumiem. Meistaru lēmumu un paziņojumu neievērošanas rezultāts var būt spēlētāja izraidīšana no spēles poligona.
Spēles laikā nevajag vaicāt meistaram: „Kas notiks, ja es...”, vienkārši dariet to un uzzināsiet, kas sanāks. Ja jums nepieciešama meistara konsultācija, neuzkrītoši paaiciniet viņu malā un ļoti klusi izklāstiet savu problēmu.
Spēlētājiem, kuri nav sasnieguši 16 gadu vecumu, pirms spēles (līdz 10. augustam) ir jāiesniedz meistariem vecāku uzrakstīta un parakstīta atļauja piedalīties spēlē un vecāku kontakttālrunis.
Līdz piektdienai, 18., 11.30 visiem spēlētājiem jāsaņem savas spēles pases. Spēlētāji, kas ierodas poligonā pēc spēles sākuma, neiesaistās sarunās ar citiem spēlētājiem, bet dodas pie meistara saņemt pasi, un pēc tam attēlo savu ierašanos apmešanās vietā.
Spēle norisinās visu diennakti, tas nozīmē, ka jums jāuzvedas atbilstoši tēlam 24 stundas diennaktī. Ja spēlētājs uzvedas neatbilstoši savam tēlam, meistars lemj par spēlētāja turpmāko dalību spēlē Ja jums spēles laikā ir radusies akūta nepieciešamība aprunāties ar kādu ārpus spēles, dariet to tā, lai netraucētu pārējiem spēlētājiem.
Ja spēlētāji ir pārlieku pārkāpuši sava tēla iespējas un grēkojuši pret pasaules likumsakarībām vai izmantojuši tēlam nepieejamu informāciju, meistariem ir tiesības labot radušos situāciju.
Nakts laikā ārpus pilsētas teritorijas drīkst pārvietoties tikai ar gaismas avotu (stiklotu lukturi, elektrisko lukturīti („maģisko”). Nedrīkst izmantot gaismas avotus ar atklātu liesmu. Bez gaismas avota drīkst pārvietoties tikai radījumi ar nakts redzi (ieraksts pasē).
Leģenda uz spēli ir obligāts priekšnoteikums. Labas leģendas gadījumā meistari var piešķirt dažādas priekšrocības. Vēlams leģendu iesniegt pēc iespējas ātrāk, bet vismaz 2 nedēļas pirms spēles. Leģendas, kas tiks iesniegtas vēlāk, tiks pieņemtas, bet meistari negarantē individuālu pieeju tēliem.
Spēlētājs nedrīkst spēlēt iereibušā stāvoklī. Ja piedzēries spēlētājs tiks sastapts ārpus savas telts, viņš tiks nekavējoties izraidīts no spēles poligona.
Narkotisko un citu apreibinošo vielu lietošana spēles teritorijā ir stingri aizliegta.
Ja spēlētājam ir alerģija, hroniska slimība vai nepieciešams lietot īpašas zāles, lūdzam parūpēties par atbilstošo zāļu esamību un informēt par to meistarus.
Katrai komandai ir nepieciešama aptieciņa, bez tās komanda netiek pielaista pie spēles.
Atkritumus mežā izmest aizliegts – tam ir paredzēti atkritumu maisi, kuriem jāatrodas neuzkrītošā vietā katrā nometnē. Nokārtoties iet uz tam paredzētajām vietām – katrā nometnē ir paredzēta sava tualete. Par kārtību savas nometnes teritorijā atbild komandas kapteinis. Ja nometne netiks uzturēta kārtībā, var sākties epidēmijas.
Ikvienam spēlētājam ir jābūt līdzi baltajam lentveida galvas apsējam „hairatņikam”. Ja šis apsējs ir spēlētājam galvā – viņš nespēlē - ir miris. Ar mirušajiem ir aizliegts sarunāties, izņemot, ja tie ir izsaukti ar īpašu rituālu palīdzību.
Vēl spēlē eksistē sarkanie apsēji- meistariem, un dzeltenie – neredzamībai. Apsēja ļaunprātīga izmantošana izraisīs spēcīgas soda sankcijas no meistaru puses. Ja meistaram ir sarkanais apsējs, viņš meistaro. Ja apsēja nav - viņš spēlē.


Banku noteikumi.

Spēlē būs pieejamas divas bankas – Maradu banka un Vampīru banka. Abas bankas pildīs biržas funkcijas un līdz ar to gan Maradiem, gan Vampīriem tās ienesīs lielu peļņu. Visus spēles resursus (izņemot tarpu, tarpātu un tarponu) var pārdot vai arī iepirkt bankā. Bankas iepērk resursu pēc noteikumos noteiktajām cenām, bet pārdod tajā cenā, kāda uz to brīdi ir izdevīgāka vai arī norunāta. Vienīgais izņēmums ir pārtika. Pārtikas izejvielas bankas iepērk par 5 monētām(protams zelta), bet pārdod par 6 monētām. Bankās atradīsies spēlētāju saraksti, kuros katra spēles cikla laikā tiks atzīmēti tie spēlētāji, kuri ir samaksājuši par pārtikas čipu. Persona, kas ir paēdusi Krogā( par 5 vai vairāk monētām) un ir ieguvusi pārtikas čipu, dodas uz vienu no divām bankām un tur reģistrē savu pārtikas čipu. Par pakalpojumu banka iekasē komisijas naudu 1 zelta gabala apmērā. Tās komandas, kas neatrodas pilsētā ( elfi, maradi, vilkači u.t.t.) reizi ciklā sūta savu pārstāvi uz vienu no 2 bankām un iemaksā tajās naudas summu, kas ir „patērēta” uz komandas pabarošanu ( no katras personas 6 monētas, neskaita tos, kas ir paēduši Krogā). Katra jauna cikla sākumā meistari caurskata spēlētāju sarakstu. Personas, kas nav atzīmētas šai sarakstā zaudē vienu no saviem personiskajiem pamathitiem(atjaunot zaudētos hitus būs ļoti grūti).

Spīdzināšana.

Katram spēlētājam uz pasē, īpaša iedaļā, tiks atzīmēti no 2 līdz 5 skaitļiem ( meistars metīs D10 to noteikšanai). Spīdzinātājs/bende spīdzināšanas laikā nosauc 2 skaitļus, ja kaut viens skaitlis uz spēlētāja pases sakrīt ar spīdzinātāja nosauktajiem skaitļiem, tad spēlētājs godīgi atbild 3 spīdzinātāja uzdotajiem jautājumiem. Ja neviens no spīdzinātāja nosauktajiem skaitļiem nesakrīt ar tiem, kas ir atzīmēti uz spēlētāja pases, tad spēlētājs ir tiesīgs uz uzdotajiem jautājumiem atbildēt kā vēlas. Spīdzināt TIC TAM KO SAKA SPĒLĒTĀJS!!!

Ekonomikas noteikumu (izlabotie):

Ekonomika tiek atspēlēta ar čipu palīdzību.
Čips ir papīra/kartona gabaliņš/plāksnīte ar uzrakstu. Uzraksts uz čipa norāda to, kādu spēles elementu dotais čips apzīmē. Čipus var pārdot bankām.
Pārtikas čipus ir jānodod bankām 2 reizes dienā - līdz pusdienas laikam un līdz 10 vakarā. Pārtikas čipus var iegādāties arī bankā( par katru čipu 6 monētas). Viens čips apzīmē 12 ēdienreizes, jeb 12 porcijas (pārtika uz pus mēnesi). Ja personāžs izvēlas ēst Krogā, tad krodzinieks spēlētājam dod pārtikas čipu. Iegūtais pārtikas čips ir jāreģistrē vienā no divām bankām(komisijas nauda 1 zelta gabals). Kā pārtikas izejvielas tiek skaitīta gaļa, labība, medījums, lopi, augļi, dārzeņi. Šīs pārtikas izejvielas ir jāiegūst. Lopi ir jāizaudzē, dārzeņi un augļi jāiegūst iekoptā dārzā, medījums jānomedī. Dārzs vai labības lauks tiek attēlots ar laukumu, kas tiek norobežot ar šņori, kas tie piestiprināta uz zemē iedzītiem mietiņiem. Lai iegūtu ražu dārza īpašnieks pavada dārzā 1 reālo stundu cikla laikā. Iegūto izejvielu čipus var pārdot bankā. Audzējot lopus, cikla laikā, var iegūt 5 pārtikas izejvielu čipus. Dārza raža cikla laikā dod 5 pārtikas izejvielu čipus. Medījot mežā vai kaujot lopus var iegūt 12kg gaļas, kas līdzinās 1 pārtikas izejvielu čipam.



Čipi:
Čipa lielums – Spēles vienība – Cena/izmaksa
Pārtika – 1 čips – 5 zelta gabali
Koksne(1 vezums) – 1 čips – 25 zelta gabali
Akmens(1 vezums) – 1čips – 30 zelta gabali
Dzelzs stienis – 1 fiška – 10 zelta gabali
1 čips (4 stieņi) – 40 zelta gabali
Sudrabs 1 stienis – 15 zelta gabali
1 čips (3 stieņi) – 45 zelta gabali
Zelts 1 stienis – 25 zelta gabali
1 čips ( 2 stieņi) – 50 zelta gabali

Tarpa 1 stienis – 500 zelta gabali
Tarpāts vai tarpons(apstrādāta Tarpas rūda) 1 stienis – 1000 zelta gabali

Nauda.
(1 stienis – 1 zobens, 1/3 bruņukrekla, 1 ķivere, 3 lāpstas, 100 naglas.)
Algas. Mazākā alga šajā reģionā ir 20 zelta gabali mēnesī. Protams, ka ir amati, kur alga ir daudz lielāka.
Nodevas. Tiek ievāktas reizi mēnesī. Nodevās tiek ievākts 20% no ienākumiem. Nodevas ievāc vietvalža karadraudze.
Par ieiešanu pilsētā ir jāmaksā 1 zelta gabals (uz pilsētas iedzīvotājiem neattiecas).


Jebkuras ēkas uzcelšanai ir nepieciešami koka vai akmens čipi. Viens koka/akmens čips ir tāds materiālu daudzums, ar ko var uzcelt 1 telpu. Templim, pilij vai citai pompozai celtnei ir jāskaita 2 čipi par vienu telpu. Ja spēlētājs vēlas celt māju, viņš biržā vai pie citiem personāžiem iegādājas čipus atkarībā no vēlamo istabu skaita. Jāpieskaita izdevumi par transportu, algas celtniekiem un citi būvniecības izdevumi. Laka ziņā jāpatērē pusdiena (pusmēnesis) mājas celtniecībai, diena (mēnesis) – lielākai celtnei. Šajā laikā tiek uzskatīts, ka māja tiek celta un tajā nevar dzīvot.
Mājā ir guļamistaba (telts) un pārējās istabas – ar striķīti apvilkta teritorija. Teltī spēles mantas glabāt nedrīkst! Ikvienai mājai ir jābūt fasādei. Kas ir redzams un dzirdams īstenībā, ir dzirdams arī spēlē. Cauri sienām staigāt nedrīkst! Ja kāds mēģina to darīt, tiek nosūtīts tiešā ceļā uz Niras svētnīcu, ārstēties no prāta aptumsuma – triekties ar galvu sienā nav prāta darbs. Mājā var ieiet tikai pa durvīm, kurām ir jāatveras un jāaizveras. Visi logi tiek uzskatīti par aizrestotiem, ja īpašnieks nepasaka savādāk.
Pie katras mājas durvīm tiek piestiprināta neliela finiera plāksnīte ar novilktu līniju. Zaglim, lai iekļūtu mājā, šī līnija ir jāpārzāģē. Ja mājas īpašnieks ir turīgāks (un tas jau ir prestiža jautājums), papildus parastajai atslēgai viņš var nopirkt maģisko aizsardzību. Tā tiek attēlota kā plāksnīte ar ciparu kombināciju, kas ir šifrēts vārds. Ja zaglis vēlas iekļūt mājā, viņam šis vārds ir jāatšifrē. Šifrēšanas laikā zaglim ir jāatrodas pie durvīm. Ja kāds viņu šai nodarbē pamana – viņš ir pamanīts! Toties, ja viņš tiek iekšā, var savākt visu, kas neatrodas teltī.

Dzelzi un akmeni var iegūt raktuvēs/akmeņlauztuvēs. Lai to izdarītu, jāizrok 1x1,5 liela un 50 cm dziļa bedre, virs tās jāuzceļ nojume, kā arī jāizmanto 3 koka un 2 akmens čipi (statnes, palīgēkas,). Reizi diennaktī meistari ieber bedrē zināmu skaitu fišku, samaisot tās ar zemi. Cik spēlētājs atrod, tik ir izrakta dzelzsrūda/iegūti un apstrādāti akmens bloki.
Dzelzs ir vajadzīga visiem karotājiem ieroču un aizsargekipējuma labošanai - 1 čips par 1 hitu.

Koki tiek ievesti no Farras vampīru markas, tie ir jāatgādā apsargājamās karavānās. Preces vairumā piegādā tirgotāji, tās arī ir jāieved karavānās, vai vismaz ar 1 ratiem. Ratus attēlo ar zāli pildīti maisi, ko nes/velk pa zemi tirgotājs un tā pavadoņi. Karavāna dodas ceļā no attālas poligona vietas. Karavāna drīkst pārvietoties tikai pa ceļiem (rati citur netiek cauri). Šī paša iemesla dēļ karavāna nedrīkst skriet, tā pārvietojas tikai soļiem. Ja tirgotājs sāk skriet, tiek uzskatīts, ka viņš ir pametis savu mantību.


Maģija(tas ko jāzina tiem, kas nav burvji):

Pret burvjiem cilvēki izturas dažādi. Daži no tiem baidās, citi tos neieredz, citi ciena un godā, bet jebkurš zina, ka burvi labāk nesaistīties un nekārtot nekādus darījumus. Klīst runas un nostāsti, ka burvi nevarot nogalināt ar parastu zobenu vai bultu, nedz arī tie deg ugunī, nedz slīkst ūdenī.

Kaujas maģija tik atspēlēta ar samīcīta papīra bumbiņām, kas aptītas ar izolentu un aplīmētas ar 1 vai vairākām krāsainām lentītēm.

Kaitējums, kas rodas pie trāpijuma:
*)Bumbiņa ar 1 lentīti – 2 hiti no viena spēlētāja ( ir jātrāpa)
*)Bumbiņa ar 2 lentītēm – 4 hiti no viena spēlētāja (ir jātrāpa) vai arī pa 2 hiti no 1-3 spēlētajiem(1,5 m rādiusā no trāpijuma vietas)
*)Bumbiņa ar 3 lentītēm – 6 hiti no viena spēlētāja ( ir jātrāpa) vai arī pa 2 hiti no 1-5 spēlētājiem( 2m rādiusā no trāpijuma vietas)
*)Bumbiņa ar 4 lentītēm – 8 hiti no viena spēlētāja ( ir jātrāpa) vai arī pa 3 hiti no 1-5 spēlētājiem( 3m rādiusā no trāpijuma vietas).

Citu maģiju iedarbības paskaidros paši burvji. Burvja norādījumi ir JĀIZPILDA(ja nav aizsardzības pret kādu no maģijām).

Blats apsējs uz spēlētāja galva apzīmē viņa neesamību( vainu spēlētājs ir miris, vai dodas pie meistara, vai arī teleportējas)
Dzeltens apsējs apzīmē ne redzamību.


Tiem, kuri meklēs sev nepatikšanas:
Dažādās poligona malās būs atstātas zīmītes ar kodiem(piemēram AD236). Uz zīmītes tiks norādītas prasības. Ja spēlētājs atbilst norādītajām prasībām, viņš dodas pie meistara atstājot zīmīti tai vietā, kur to atrada. Kad spēlētājs ierodas pie meistara, viņš nosauc zīmītes kodu un meistars paskaidro, ko tālāk rīkoties, ko darīt


Medicīna

Pirmo palīdzību var sniegt jebkurš, kuram ir pārsienamie materiāli. Pārsienot brūci, cilvēks turpmāk nezaudē hitus, bet tie arī nenāk klāt. Hitus var atjaunot vai nu priesteris ar lūgšanu un roku uzlikšanu, vai, atrodoties ārsta uzraudzībā, vai arī, izdzerot alķīmiķa gatavotas zāles. Priesteris tur rokas uz brūces 10 sekundes, lai atjaunotu 1 hitu. Slimnīcā vai ārsta uzraudzībā ir jāpavada 1 reālā stunda, lai atjaunotu 1 hitu, un jādzer zāles. 10 minūtes šīs stundas laikā slimnīcas darbinieks veltī slimniekam – runā ar viņu, lasa priekšā grāmatu).
Alķīmiķa sagatavotās zāles tiek attēlotas ar salocītu (ap pudeli aptītu), aizlīmētu papīriņu, u kuras ir uzrakstīts zāļu efekts. Ja spēlētājs ir atplēsis papīriņu, skaitās, ka viņš ir izdzēris zāles un viņam jāseko norādītajam efektam.
Mežā atrodamās dabiskās izejvielas (augi, minerāli), no kurām alķīmiķi gatavo savus preparātus, atpazīst tikai tie, kam tas ir norādīts pasē. Pārējie izejvielas neatpazīst, tātad, ignorē.
Slimības
Slimības mēdz būt paredzamas un neparedzamas. Paredzamas slimības spēlētājiem tiek uzsūtītas pašu vainas dēļ – nekārtība nometnē, neadekvāta atspēle. Neparedzamas slimības spēlētājiem rodas spēles iemeslu dēļ. Par slimības sākšanos spēlētājiem paziņo meistari.
Dažas slimības:
Holera. Rašanās iemesls – pārtikas produktu un ūdens nekārtīga glabāšana, netīri trauki. Lipīga, nāvējoša slimība, nāve iestājas pēc 2 stundām. Simptomi: smaga caureja. Ārstēšana – karantīna, 1 stunda slimnīcā vai ārsta uzraudzībā, jādzer daudz šķidruma. Jānomaina viss ūdens nometnē.
Tīfs. Rašanās iemesls – nekārtība nometnē, nekārtīga ēdiena un ūdens uzglabāšana. Nāvējoša, lipīga slimība, nāve iestājas pēc 2 stundām. Simptomi: sarkani izsitumi uz ādas. Ārstēšana: 1 stunda slimnīcā, karantīnas apstākļos, zāles, nometnē – karantīna uz 2 stundām.
Kašķis. Rašanās iemesls – nekārtība, netīrība nometnē. Lipīga slimība (kontaktējoties), nav nāvējoša. Simptomi – sarkani pleķi uz plaukstu virspusēm, pirkstu starpās, nieze. Slimnieks pastāvīgi kasās. Ja neārstē, slimība var izraisīt smagākas saslimšanas. Tiek ārstēta ar ziedi, jādezinficē mīkstās mantas.
Trakums. Rašanās iemesls – neadekvāta uzvedība, skaļa, rupja lamāšanās, ārpusspēles sarunas. Nav lipīgs, var būt iedzimts. Ieteicams slimo izolēt uz 2 stundām. Ārstē tikai dziednieki.
Sifiliss. Rašanās iemesls – infekcija dzimumceļā, ar asinīm. Nav nāvējošs, bet pēc 3 stundām zaudē permanenti 1 hitu. Simptomi – Izsitumi, slimībai progresējot – smadzeņu un sirds un asinsvadu sistēmas traucējumi. Ārstēšana – regulāra zāļu lietošana.
Lepra. Nav lipīga, nāvējoša slimība. Iegūst, nonākot fiziskā kontaktā ar dažiem maģiskiem radījumiem. Simptomi: Nedzīstošas čūlas, sāpju sajūtas zudums, pēc tam – pirkstu atrofija, locekļu nokrišana. Ārstē tikai priesteri vai ar maģiskām zālēm.


Kaujas noteikumi.
Drošība.
Kaujas mijiedarbībā var piedalīties tikai cilvēki, kuri ir ieguvuši kluba „Drakons” sertifikātu.
Trāpījumu zona – pilnā. Izņemot galvu, plaukstas, pēdas, ceļgalus, elkoņus un kājstarpi.
Visus ieročus un bruņas pirms spēles apskata meistari. Ja ierocis tiek pielaists spēlei, uz tā tiks uzlīmēts attiecīgs čips.
No 22.00 līdz 6.00 var izmantot tikai tam speciāli paredzētus ieročus (dunčus un mīkstinātas vāles).
Hiti:
Cilvēkam, kura pasē nav atzīmes „karavīrs”, ir 1 personiskais hits. Karavīram ir 2 personiskie hiti. Citām rasēm hitu skaits var būt atšķirīgs, par to tiks informēti šo rasu pārstāvji. Hitu skaits var palielināties vai samazināties atkarībā no izvēlētajām prasmēm un uzliktajām burvestībām. Ja personāžam ir vairāk nekā 0 personisko hitu, viņš tiek uzskatīts par „veselu” un var normāli darboties. Ja personāžam ir 0 personisko hitu, viņš tiek uzskatīts par viegli ievainotu, ja ievainots kājā vai rokā - nevar lietot ievainoto locekli, ja ievainots torsā – tur roku pie „ievainojuma”. Ja cilvēkam ir mazāk par 0 personiskajiem hitiem, viņš tiek uzskatīts par smagi ievainotu, viņš ir bezsamaņā. Ja pēc ievainojuma vai traumas gūšanas 15 minūšu laikā viņam netiek sniegta pirmā palīdzība, viņš zaudē 1 hitu. Pēc nākamajām 15 minūtēm – vēl vienu u.t.t. Ja personāžam pēc nonākšanas -1 hitā 15 minūšu laikā netiek sniegta palīdzība, viņš mirst.
Vampīri un vilkači reģenerējas ļoti ātri. Vampīru var nogalināt tikai, iedurot sirdī tarpāta ieroci vai nocērtot galvu un sadedzinot līķi. Pretējā gadījumā pēc kāda laika viņš atdzīvosies.
Pirmās palīdzības sniegšana hitus neatjauno, to var izdarīt tikai ārsts vai priesteris.

Katram personāžam ir vairākas veiksmes kartītes (to veids vēl tiek apspriests). 30 sekundes pēc smaga ievainojuma iegūšanas, pusstundas laikā pēc viegla ievainojuma saņemšanas spēlētājs velk vienu kartīti. Ja viņš izvelk tukšo – viņam ir veicies un ievainojums nav nopietns, viņš paliek iepriekšējā stāvoklī un neturpina zaudēt hitus. lai atjaunotu hitus, jālūdz profesionāļa (ārsta vai priestera) palīdzību. Kamēr cilvēks skatās kartīti, viņu nedrīkst nogalināt. Ja izvelk kartīti ar krustiņu – ievainojums ir nelāgs un viņš nonāk nākamajā stadijā.

Ieroči:
Visi ieroči, izņemot zemāk uzskaitītos, noņem 1 hitu.
Cirvji, āvas, āmuri, divroku zobeni, loki, arbaleti un pārējie šaujamieroči noņem 2 hitus.
Elfu rokās loki un maradu rokās arbaleti noņem 3 hitus.
Maģisku ieroci var atpazīt pēc sarkanas lentes, kas apsieta ap ieroci. Šādu ieroču īpašības zinās to īpašnieki. Viņu teiktajam ir jātic.

Bruņas.
Tiek dalītas 3 kategorijās.
Vieglās bruņas (ādas bruņas, stepētais vamzis, striķu krekls) – piešķir īpašniekam 1 hitu.
Vidējās bruņas – (bruņukrekls/zvīņu bruņas/brigantīna/kirasa + ādas bruņas, stepētais vamzis, striķu krekls) – piešķir īpašniekam 2 hitus un samazina trāpījuma zonu līdz „T-kreklam”- (kājas virs ceļiem, rokas virs elkoņiem).
Smagās bruņas (bruņukrekls/zvīņu bruņas/brigantīna/kirasa ar roku un kāju sargiem + ādas bruņas, stepētais vamzis, striķu krekls) – šīm bruņām piemīt visas vidējo bruņu īpašības, kā arī visi nemaģiskie ieroči ņem nost 1 hitu.
ja no bruņām ir noņemts kāds hitu daudzums, tās var atjaunot tikai kalējs vai maģija.

Vairogi:
Lai izmantotu vairogu kaujā, vajag būt ķiverei vai kluba „Drakons” sertifikācijai šī savienojuma izmantošanai. Vairogs aizsargā no bultām (ja bulta trāpa vairogā).
Apaļajiem vairogiem ir diametra ierobežojums 80 cm. Pārējiem vairogiem augstuma ierobežojums – 70 cm.
Vairogs aizsargā pret 1 pistoles un tamlīdzīgu šaujamieroču trāpījumu.


Krogs
Krogā ikviens spēlētājs par spēles naudu var iegādāties reālu ēdienu. Krogā netiek pārdots reāls alkohols. Ja spēlētājs ir pilngadīgs, viņš drīkst ierasties krogā ar savu alkoholu un atspēlēt pudeles „nopirkšanu” no krodzinieka. Ja spēlētājs ierodas krogā vai uz vietas kļūst iereibis, krodziniekam vai meistaram ir tiesības atņemt viņam alkoholu līdz atskurbšanai un nosūtīt gulēt. Ja iereibušais spēlētājs nepakļaujas krodzinieka vai meistara rīkojumam doties uz telti, viņš var tikt izraidīts no poligona.
Krodzinieku darba vietā nevar nogalināt, tikai novest līdz 0 hitiem.
Krogā netiek atļautas bruņotas sadursmes. Kautiņi tiek attēloti ar žestiem un sitieniem, kas neskar pretinieku.

Priesteri un priesterība.
Priesteriem ir 4 rangi – novicis, priesteris, klostera abats, virspriesteris.
Lai kļūtu par novici, papildus leģendai jāaprunājas ar kādu no meistariem par izvēlēto ticību.
Priesterim papildus leģendai ir jāiesniedz traktāts (1 datorraksta lappuses garumā), kurā tas izskaidro savas ticības pamatus. Priesterim vienmēr ir līdzi jābūt ticības simbolam.
Klostera abats papildus leģendai un traktātam izstrādā rituālus. Minimālie rituāli – kristības (to analogs ), kāzas, bēres, ikdienas dievkalpojums. Klostera priekšniekam obligāti ir jāiekārto templis ar stacionāru altāri.
Virspriesteris papildus leģendai izstrādā ticības dogmas, kā arī sagatavo augstākos rituālus – augšāmcelšana no mirušajiem, pilsētas aizsardzība no vareniem neradījumiem u.t.t. Obligāts ir samērā grezns tērps un liels ticības simbols. Leģendā ir jāpamato, ko gan virspriesteris, reģiona augstākā garīgā amatpersona, 3 mēnešus darīs kaut kādā provinces centrā.
Priesteris var dziedināt ievainojumus, slimības un sērgas, uzliekot rokas, atbrīvot no lāsta, uzlikt lāstu, svētīt (1 hits uz noteiktu laiku), padzīt maģiskas neradības un nemierīgus mirušos. Ir baumas, ka viņi spēj arī uzcelt mirušos.
Ja priestera lūgšana ir patiesa un ticība dziļa, dieviete var atbildēt uz visai neparastiem lūgumiem.


Nepieciešamības gadījumā šos noteikumus papildināsim ar svaigāku informāciju.

Šo rakstu rediģēja Inx: 04.08.2006 10:30
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
6 Lapas V  < 1 2 3 4 > »   
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes (20 - 39)
Jaukais Aikis
iesūtīt 29.06.2006 15:00
Raksts #21


Sēž zem Šķirmices
**

Grupa: Biedri
Pievienojās: 09.02.06



Mhmmmm..... vai pilnīgivisām rasēm būs nepieciešams ēdiens?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kormaka brigade
iesūtīt 29.06.2006 15:11
Raksts #22


Gāž podus mikstūrās
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.07.04




"""Tikai no spēles intro un no sarunām ar GMiem man radās iespaids, ka mūsu elfu bariņš nedrīkst tā īsti ierīkot laukus un raktuves. Nu, ka mums tas pēc GM domām nepiestāv. Tagad turpretī izskatās, ka pie šādiem ekonomikas noteikumiem mēs fiziski izdzīvot nevarēsim, ja mums nebūs kaut kādi ienākumu avoti vai maiņas preces."""

"""Man jau patiesībā patika tas vairants, ka varu būt fermas īpašnieks vai raktuvju saimnieks. Un to stundu jau es varu atsēdēt pie bedres vai pļavas malā. Bardi var pa to laiku dziedāt dziesmas, lai kalpiem labāk strādājas, lokšāvēji trenēties uz dunduriem, kas kož govīm aizmugurē."""

atbildeshu velak privati!


jabrauc uz kalnu, "na rasterzanie potencialjnim igrokam" (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Elernass
iesūtīt 29.06.2006 15:23
Raksts #23


Attīsta savu iekšējo Aci
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 25.02.04



CITĀTS(Urdrunir @ 29.06.2006 15:54) [snapback]664998[/snapback]

lokšāvēji trenēties uz dunduriem, kas kož govīm aizmugurē.


Jā, šādas nodarbības rezultātā noteikti sanāk ļoti daudz svaigas gaļas...

Šo rakstu rediģēja Elernass: 29.06.2006 15:26
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Inx
iesūtīt 29.06.2006 15:31
Raksts #24


child of the sky
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 31.10.03



CITĀTS(Elernass @ 29.06.2006 16:23) [snapback]665041[/snapback]

Jā, šādas nodarbības rezultātā noteikti sanāk ļoti daudz svaigas gaļas...

lūk mums arī būs maiņas prece (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Lia'angia
iesūtīt 29.06.2006 17:17
Raksts #25


Uzlauž lāstus Gringotu bankā
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Rīga, Olaine
Labākā krievu valodas tulkojuma autore



Efitarp citu, var medt vai ievakt arstniecibas un ne tikai augus, kurus pec tam pārdot pilsētā. Elfi var pārdot kaut kādas rotas vai ieročus. Metālu. Tarpu - nedaudz, bet elfiem (ne šai lokācijai) ir pieeja pie tās.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
DarkJedi
iesūtīt 09.07.2006 20:52
Raksts #26


Dzer sviestalu Trijos slotaskātos
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.01.05
Kur: Kaut kur galaktikā



Ak gaišās Dievietes, uzklausiet manu lūgsnu!

Kramējot savos pieticīgajos ratos mantas pēc satraucoša brīvdabas pasākuma ‘’Ceļš’’, kurš nelaimīgas sakritības kārtā beidzās laimīgi, man sanāca vienam pašam doties cauri tumšam mežam. Tur svilpoja vējš, koda mušas un saule svilināja manu ādu tā, ka sviedru garaiņi nevis pilēja, bet izgaroja uzreiz kā tvaika mākonis.
Gāju un nekas neliecināja par gaidāmo notikumu. Bet tad pār padebešiem uznāca ēna, mežā nolūza koks un no debesīm nokrita beigts putns. Es bailēs sarāvos un gribēju kliegt. Taču neredzama roka man aizspieda muti, pie rīkles pielika dunci un izteica piedāvājumu, no kura tai mirklī jebkurš prātīgs cilvēks nebūtu atteicies.
Man neredzamā balss teica,

‘’Tev pēc 35 saulrietiem jādodas uz zemi, kam Uvaisa vārdā. Tev būt piedalīties notikumos, kas tai laikā risināsies. Lielas lietas notiksies. Daži mirs, daži dzīvos, citi pazudīs bez pēdām. Tie kas izdzīvos, mūžam šo notikumu atcerēsies. Tev jābūt klāt šais notikumos, jo izšķirsies tavs liktenis. Liktenis, kas tur savās rokās dzīvības kausu, veiksmes svarus un nelaimes atslēgu. Apsoli, ka tur būsi un es tev tagad ļaušu dzīvot. Nepasolu, ka izdzīvosi Uvaisā, jo pār likteni es nelemju. Izvēlies! Mirsti tagad, vai dodies uz Uvaisu!’’

Kā stūrī iedzīts cilvēks, kuram no bailēm nosirmoja mati un no vienas bikšu staras tecēja dzeltenīgs šķidrums, nāves draudu spiests, izvēlējos dzīvot vismaz vēl mirkli un doties uz Uvaisu.
Roka pazuda un uz zemes es ieraudzīju daudzlapu tīstokli.

Tagad es vēršu skatu uz debesīm un prasu dižās Dievietes, vai tas tīstoklis ir viens veselums. Es redzu plēstas lapas, līmētas lapas, svītrojumus, suņu kodumu pēdas un pat indes traipus. Šai tīstoklī ir klāstīti noteikumi. Biedējoši, bet tai pat laikā aizraujoši noteikumi. Tie noteikumi vēsta par lietu kārtību Uvaisas zemē.

Ak Gaišās Dievietes, sakiet man izbiedētam cilvēkam vai šeit kas netrūkst, vai nav kādas neredzamas lapas, kas var uzrasties tik pēc laika? Es paceļu uz debesīm šo daudzlapu tīstokli *rāda http://www.kurbijkurne.lv/forums/index.php?showforum=122 * un jautāju. Vai tur ir viss? Vai pabeigts ir šis sējums? Man ir jāzina, jo jātur solījums ko teicu neredzamai rokai. Jāzina vai es esmu iepazinies ar visu, kas nepieciešams pirms ceļatērpa izvēles, lai dotos piedzīvojumā pretī nezināmajam? Es baidos, ka neredzamā roka atgriezīsies, ja es nerīkošos ātri. Glābiet mani no viņa! Ak Dievietes, dodiet man kādu zīmi!



Ak vai, piedodiet, varenās Dievietes, gandrīz aizmirsu. Es tīstoklī lasīju, ka Uvaisā mīt dažādi ļaudis, vieni runā valodā kuru dēvē par Lathvenu valodu, citi runā valalodā kuru dēvē par Kievhu. Par šīm abām valodām man skaidrības netrūkst, bet tur ir vēl valoda kam vārdā Angielhu. Vai tajā runātu kādi tālas zemes svešinieki? No kur radušies tik daudz ļaudis, ka vesala valstība runā šai mēlē? Ak gaišās visuvarenās Dievietes, kādēļ tā?

Šo rakstu rediģēja DarkJedi: 09.07.2006 21:04
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Aziren
iesūtīt 09.07.2006 21:10
Raksts #27


Cīnās ar Lankašīras laumiņām
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 23.12.03
Kur: tepat vien es esmu...



Ak nabaga DrakJedi...
...cik gan liktenis ar Tevi nežēlīgi pajokojis!

Man Tevi jāapbēdina.... dievietes Tev netabildēs..nu kautvai tā viena tiešām...
bet kopumā varu teikt Tev tā...


nav šeit visu lapu un visas arīdzan nebūs.... dažas vēl paradīsies, bet pārējo Tu varbūt pieredzēsi Uvaisā, ja būsi gana drosmīgs, gana apdomīgs... ja būsi nopelnījis tajās ielūkoties (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) ja spēsi tajās ielūkoties (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif)

PS.... ja kāda no TRIM ar Tevi, tomēr, sāk runāt..... steigšus griezies pie ārtsa, jo pēc teorijas viņas var runāt tikai ar mani.... jo ir manas slimās fantāzijas un gurstošā prāta radītas (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif)

Šo rakstu rediģēja Aziren: 09.07.2006 21:22
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Sindra
iesūtīt 09.07.2006 21:32
Raksts #28


Angel of Music
*******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 15.01.04
Kur: Azeroth
Spēļu meistars 2012



Goood... gooooooood......
Varbūt neredzamā roka pat vēl brītiņu neatgriezīsies...
(IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)

Šo rakstu rediģēja Sindra: 09.07.2006 21:33
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Lia'angia
iesūtīt 10.07.2006 07:35
Raksts #29


Uzlauž lāstus Gringotu bankā
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Rīga, Olaine
Labākā krievu valodas tulkojuma autore



Par englandeeru mēli runājot - šī senā valoda elfu valoda iraid. Un ja tavs samulsušais prāts tajā kaut ko saprot, tātad tu iri sapratis, ko elfu mēlē kāds paudis gir.
Par tīstokļiem - ak nešaubies jel, neticīgais, ka tajā vēl daudz kas rakstīts gir, ko neiesvētītas acis nemūžam redzēt nevarēs, bet zinoši, ar Dieviešu labvēlību vai cildenās Maģijas gaismu apveltītie, vai alķīmiju zinošie izlasīt spēs, kad ar Dieviešu labvēlību savu patieso būtību izzinājuši būs. Jele vērs savas acis uz pogas "PZ" pusi, un sūti kvēlu lūgsnu kādam no neredzamajiem tēliem, kas Uvaisā ar sarkaniem apsējiem galvā pa pasauli klīdīs, lai uzzinātu, ko tava sirds kāro saprast. Un tev taps atbildēts.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
DarkJedi
iesūtīt 10.07.2006 16:27
Raksts #30


Dzer sviestalu Trijos slotaskātos
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.01.05
Kur: Kaut kur galaktikā



Ak Dievietes, es Jūs patiesā godbijībā mīlu!

Pēc atgadījuma mežā es kāpu ratos un devos uz savu mitekli. Ceļā, es uz mirkli zaudēju apziņu, man likās, ka es dzirdu tālas balsis, balsis kā no dziļas alas vai mucas. Balsis deva atbildi uz manis uzdotajiem jautājumiem, es pateicos neizmērojami godbijīgās Dievietes, par šo zīmi.

Es ticu, ka tā bija jūsu zīme, neviss nejaušība, ka maniem ratiem nomuka ritenis, rati iebrauca grāvī un es pats triecos ar galvu pret koku. Tieši pēc šī trieciena es dzirdēju balsis. Es ticu, ka tā nebija tikai apziņas aptumšošanās, bet gan Jūsu svētība. Ak Dievietes, es pateicos par šo nelaimi ar salauztajiem ratiem, jo tas deva man iespēju izzināt atbildes.

Taču piedodiet, ak pārlaimīgas būtnes. Kad es vēlreiz atvēru tīstokli, no tā izkrita sakaltis maizes kumoss. Es sākumā nesapratu, bet tad izlasīju rakstītās zīmes.
Zīmes vēstīja par kādu krogu Uvaisas zemē. Par vietu kur ceļotāji varēs iestiprināties, kur baros ar Uvaisas zemes labumiem, kamēr es tur uzturēšos. Vai šīs zīmes vēsta to, ka ceļojumā uz Uvaisu es savos ratos varu nekrāmēt provianta krājumus? Vai puskauto cūku, aļņa stilbu un vīnogulāju ķekarus ziedoju kādam klosterim, kas ceļā gadās, jeb tomēr man tas būs vajadzīgs, jo krogs tikai daļēji pildīs manu rūcošo vēderu? Ak Dievietes, Jūs tak zināt, ka tukšs vēders saimnieko par cilvēka prātu, kamēr piepildīts tas nav tapis. Ko man darīt ar aizkauto cūku?
Es rakstu zīmēs lasīju, ka reibinošo šķidrumu, kas spiests no vīnogulājiem, gan labāk ņemt pašam līdzi, bet ko darīt ar ikdienišķo cūku?

Ak Dievietes, lai maniem ratiem kaut saplīst pārējie riteņi, lai man uzbrūk alnis, lai nokrītu no tilta, kaut es tikai dzirdētu, vēl reizi, savā galvā balsis!
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Lia'angia
iesūtīt 10.07.2006 21:43
Raksts #31


Uzlauž lāstus Gringotu bankā
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Rīga, Olaine
Labākā krievu valodas tulkojuma autore



Jele klausies, mirstīgais, un izproti, ko paužu! Ja tavās kabatās, makā, aiz zābaka vai citūr zelta, sudraba vai vara gabali sastopami būs, kas Uvaisā par naudu saucas, un ar ko tu vari nopirkt maltīti, lai krogū savu salkumu remdētu, mierīgi dāvini dāsnu sirdi cūku klosterim, tik nokauj līdz galam papriekš, lai klostera māsām vai brāļiem tavs darbs jādara neir. Ja tavās kabatās svilpo vējš vai tur ir paciemojies garnadzis, vari mēģināt pārtikai naudu nopelnīt - strādājot, vai medījot, vai kā algotnis ejot, via citā kādā veidā, ko tavs prāts tev priekšā saka. Vēl jau runas klīst, ka Uvaisas apkaimēs dažādas mantas no senām dienām atrast var, ko alķīmiķivai magi uzprikt priecīgi būs... Un tava miesa un dvēsele nezinās, kas ir bads, jo krogus krājumi bagātīgi būs, lai veldzētu tavu miesu. Bet par barību garam, jeb vai, pareizāk sakot, līksmībai, ko vīnogulāju sula dod, gan rūpējies pats, tur tiesa tava.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Dvēselīte
iesūtīt 14.07.2006 13:48
Raksts #32


Loveless
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 06.03.04
Kur: playing the hydrogen sonata
Oriģinālākā pareģojuma autore



Man te ir ienaakushaas baumas par visai diivainu un, manupraat, nevajadziigu izdariibu - cilveeki runaa, ka speletajs, kura teels speles laikaa tiek nogalinaats, pamet speles poligonu un dodas prom. Vai ir pamats sadam baumam un vai ta tiesam ir patiesiba?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Sindra
iesūtīt 14.07.2006 13:56
Raksts #33


Angel of Music
*******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 15.01.04
Kur: Azeroth
Spēļu meistars 2012



Un man ir baumas, ka tiem, kuri nav "Drakona" biedri spēlē maksās Ls 3 dienā. Kopā pa trīs dienām Ls 9. Vai tā ir taisnība?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Aiva
iesūtīt 14.07.2006 13:58
Raksts #34


Šņācmēles tulks
******

Grupa: Daiļdarbu pārziņi
Pievienojās: 22.12.03
Gondoras sargs



Par 3Ls dienā tas bija drukāts sanctuary.lv
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Dvēselīte
iesūtīt 14.07.2006 13:59
Raksts #35


Loveless
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 06.03.04
Kur: playing the hydrogen sonata
Oriģinālākā pareģojuma autore



Nee, nee tas gan nav tiesa. Tur bija kaut kaada fiska ar to, ka klubs Drakons mums sniedz materiaalu atbalstu, tapec vinja biedri, laikam nemaksaa, bet no taas puses cilveecinji maksaa par speeles dienu, laikam, 2ls. Bet savukaart mes maksajam 4 latus par visaams peles dienaam.

Atvainojos, ja esmu kludaini informejusi, bet tadas zinjas ir man.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
berserks
iesūtīt 14.07.2006 14:09
Raksts #36


Kārto SLIM-us
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 13.04.05
Kur: peļu medībās :D



Nu pašā pirmajā postā ...
CITĀTS(Tumshiba @ 27.06.2006 20:57) [snapback]663756[/snapback]

Dalibas maksa - 4-5 Ls


Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Aziren
iesūtīt 14.07.2006 21:04
Raksts #37


Cīnās ar Lankašīras laumiņām
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 23.12.03
Kur: tepat vien es esmu...



oihhh...
es pārsmējos

par spēlētāju sūtīšanu prom no poligona uzreiz pēc to tēla nāves...

ļoti interesanta doma... paldies par šo burvīgo ideju.... es par to padomašu
bet tā kopumā varu teikt, ka pirmo reizi, ko tādu dzirdu.... baumas!!!!!... cilvēki mēdz runāt daud... un ne viss, ko viņi saka ir patiesība (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif)

par dalības maksu
nu mēs itkā palikām pie tiem 4Ls, par vismām spēles dienām
to nemaksā tikai kluba Drakon biedri (un viņu nemaz nav tik daudz)
nebiedru ir vairāk (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif)

vai ir vēl kādi jautājumi?
ieteikumi?
ierosinājumi?
vēlējumi?
akmeņi?
baumas?

Šo rakstu rediģēja Aziren: 14.07.2006 21:07
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Lia'angia
iesūtīt 14.07.2006 23:59
Raksts #38


Uzlauž lāstus Gringotu bankā
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Rīga, Olaine
Labākā krievu valodas tulkojuma autore



Piebildīšu, ka nemaksā par spēli tikai tie drakonisti, kas ir regulāri maksājuši biedra naudas, no kurām tad arī tiek sponsorēta liela daļa mūsu spēles. Krogs, artefakti, nauda, nu jebkurš GMs zina, cik naudas aiziet spēlei, bet ne-GMi par to var tikai priecāties. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
Par mirušajiem - viņi uz 4-6 stundām (atkarībā no nāves apstākļiem un meistaru vajadzībām) nonāk meistaru rīcībā - spēlē NPC, nes malku vai kā citādi palīdz. Gulēšana šajā laikā ieskaitīta netiek.
Pēc šīm 4-6 stundām spēlētājs izdomā sev jaunu tēlu (NE iepriekšējā klonu, dvīņubrāli etc) un dodas atkal spēlēt. Šī iemesla dēļ būtu vēlams, lai spēlētājam būtu līdzi kāds maiņas apģērba gabals, lai nākot pretī, citi uzreiz saprot, ka šis nav augšāmcēlies nelaiķis (ja šis kāreiz būs augšāmcēlies nelaiķis, viņš par to paziņos).
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
berserks
iesūtīt 18.07.2006 16:19
Raksts #39


Kārto SLIM-us
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 13.04.05
Kur: peļu medībās :D



Norises laiks ir tas 17.-20. datums ja? Nav nekas mainījies?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kormaka brigade
iesūtīt 18.07.2006 22:08
Raksts #40


Gāž podus mikstūrās
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.07.04



CITĀTS(berserks @ 18.07.2006 17:19) [snapback]1009810[/snapback]

Norises laiks ir tas 17.-20. datums ja? Nav nekas mainījies?


ja! un nemainisies!
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

6 Lapas V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 16.05.2024 00:00