TN:C noteikumi |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
TN:C noteikumi |
24.07.2005 22:49
Raksts
#1
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes Grupa: Biedri Pievienojās: 26.07.04 |
TROĻĻU NAKŠU HRONIKAS (turpmāk tekstā TN:C)
Kas tas ir? Latviešu brīvdabas lomu spēle. Kad? 2005. gada 12. - 14. augusts (piektdiena, sestdiena un svētdiena). Kur? Bauskas raj., Skaistkalne. Spēles valoda? Latviešu. Spēles pasaule vai tematika? Neadaptēta, nebalstās ne uz vienu zināmu spēles pasauli vai literāru darbu. Padrūma fantazy pasaule nomaļā un nedaudz mežonīgā apgabalā. Lai es piedalītos, vajag? vēlmi un iespējas pavadīt trīs dienas mežonīgajā un nekomfortablajā Latvijas dabā, cenšoties izdzīvot savā lomā; pirms spēles OBLIGĀTI jānosūta TNC dalībnieku anketa, kas atrodama šeit, uz adresi trollu.naktis@gmail.lv. Uz šo pašu adresi jāsūta arī leģendas, kuras nav obligātas. Leģendām jābūt tāda kā CV formā, kā izraksts no policijas datubāzes - dzimis tur un tur, pie tādiem un tādiem vecākiem, bērnībā patika tas un tas (sist ar kokiem vardes, mācīties zobencīņas, rakstīt dzejas (paraugu!), stāstīt melu stāstus, pīt intrigas, zagt?), tad un tad varbūt dzīvē gadījās krass pavērsiens (vecāki pameta, satiku meiteni, troļļi sagrāva māju utt.) - tikpat labi tāds var nebūt, kā pelna iztiku šobrīd, kādi ir plāni uz tuvāko nākotni, kādi ir sapņi. Pats galvenais šeit ir pagātnes informācija, jo no tās (kā, piemēram, ar ģimenēm), var diferencēt spēles pasaules reakciju, pieejamos kvestus un izvilkt spēles main-kvestu, kas droši vien būs katram spēlētājam. Rēķinieties, ka leģenda nevar jums piešķirt nekādus labumus vai pārdabiskas īpašības, tai ir jāapraksta vidējā pelēkā spēles pasaules iedzīvotāja pagātne un tagadne un viegli jāieskicē potenciālā nākotne; naudas summu 2 Ls dalības maksa, ceļa nauda (pašlaik tiek meklēti iespējamie nokļūšanas veidi uz spēles placdarmu un aptaujāti potenciālie spēles dalībnieki, lai noskaidrotu viņu vēlmes un iespējas attiecība uz transportu, šai pašā pavedienā varēs atrast visu informāciju par nokļūšanu līdz placdarmam) + iespējamie individuālie izdevumi par ekipējumu. tādu ietērpu, lai tas iekļautos spēles pasaulē; iepazīties ar šiem noteikumiem un godprātīgi tos pildīt spēles gaitā, kā arī ievērot vispārējās morāles un ētikas normas spēles laikā, cienot citus. Dzīvošana Ēdamo sev sagādā pirms spēles paši spēlētāji, taču jārēķinās ar to, ka tas nav neaizskarams un ka to var nolaupīt (arī paši citiem). Ēdamā daudzums nav ierobežots cik vari atnest, tik ņem līdzi. Spēlē alkohols nav atļauts. Nekāds. Netiks pielaisti pie spēlēšanas arī dzēruši spēlētāji. Ēdienam ir jābūt atbilstoši noformētam a. Jebkuram settingam neatbilstošam iepakojumam jābūt nomaskētam par setingam atbilstošu materiālu. (piem., plastmasas pudeles nomaskē ietinot drānās) b. Nedrīkst būt etiķetes, kas nav pašu gatavotas. Nav pieļaujami šādi ēdiena tipi (pieļaujamas sižetiskas atkāpes): a. Smalkmaizītes; b. Junk-food(čipsi, popkorns); c. Šokolāde; d. Tējas maisiņi; e. U.c. setingam neatbilstoši rijamie. Pieļaujamie: a. Gaļa (visos veidos) b. Kartupeļi; c. Rieksti, rozīnes, medus; d. Sāls, cukurs, garšvielas; e. Mērenās klimata zonas augļi; f. Maize; g. Piena produkti (nav ieteicami); h. U.c. sakarīgi rijamie; Telts ir pilna spēles zona, kur visu laiku norit spēle bez apstājas. Jārēķinās ar to, ka tā ir pieejama visiem (it kā tā būtu būda spēles pasaulē). Ekipējums Uz spēli jāierodas spēles pasaulei atbilstošā ietērpā. Galvenais, lai ietērps nebūtu spēles pasaulei netipiskās krāsās un nesaturētu izteikti modernus un spēlei nedabiskus elementus. Botas un mūsdienīgas jakas, un zilas krāsas džinsi nav pieņemami. Polietilēna plēves pārklāji teltij vai plastikāta lietusmētelis netiks uzskatīti par pārkāpumiem un ir rekomendējami cilvēkiem, kas nav droši par savu veselību. Tāpat arī rezerves drēbes, kuras ņemt līdzi tiek stingri rekomendēts, arī setingam neatbilstošas būs pieņemamas. Katrai rasei ir sava atbilstoša stilistika. To noteikt var, izlasot rasu aprakstus un iedomājoties, kā tās pārstāvis varētu izskatīties. Tālāk doti tikai pāris mājieni. Ziemeļnieki-ciematnieki vienkāršs apģērbs, kas piemērots dzīvei nomaļā un mežonīgā apvidū. Ziemeļnieki apģērbā raksturīga gaiši zilā, baltā, gaiši pelēkā un gaiši brūnā krāsa, nav tumšo krāsu, izņēmums ir apmetņi, kuri drīkst būt arī melni. Ziemeļzemes karadraudze ir labi bruņota, lasi izskatās iespaidīgi. Troļļi vidējs trollis vairāk vai mazāk atgādina cilvēku, taču viņa tērpā dominē melnais, bieži minēts, ka troļļiem "ir melni sviedri", tumša āda, dažādas zīmes uzkrāsotas uz sejas vai citām ķermeņa daļām. Viņi ģērbti tumšās drēbēs melns, tumši zils, tumši zaļš, tumši brūns un tumši pelēki. Ietērpā iespējami sarkani akcenti. Īstam trollim raksturīga melna seja. Troļļa apģērbam raksturīgas dažādas nokarājošās driskas un saites. Klasiskā veidā apmetņi netiek nēsāti, tikai cieši klāt pie drēbēm, sasaitēti ar dažādām siksnām un auklām. Ir iespējami skotu svārkiem līdzīgi elementi (gan tikai melni), dekoratīvi gurnauti un citi, piemēram, austrumnieciskas izcelsmes elementi, lai pasvītrotu troļļu kultūras savādāko cilmi. Ietērpu ietekmē arī Tava tēla stāvoklis sabiedrībā. Papildus bez visa augstāk minētā ikvienam ir līdzi jāņem maisiņš, kas kalpos par naudas maku in-game naudai. Tiem, kas vēlas kādreiz arī burties, noderīgs var arī izrādīties vēl viens maisiņš pemanai. Rases Troļļu Naktīs Spēles darbība norisinās Ziemeļzemes un Troļļu valsts robežu rajonā. Troļļu zemes kopš Madaras ciema bojāejas ir pletušās plašumā, tas pats noticis ar Ziemeļzemi. Tā kā nav notikušas nekādas pārrunas starp Ziemeļzemi un Troļļu Zemju pārstāvjiem, nav īstas skaidrības šo abu zemju robežām. Zināms, ka vieta, kur agrāk atradās Madaras ciems nav piederējis ne troļļiem, ne ziemeļniekiem, tomēr kopš Madaras ciema iznešanas troļļi uzskata šīs zemes par pilntiesīgi piederīgām Troļļu Zemēm. Rezultātā Ziemeļzemes un Troļļu zemju robežas sāk saplūst. Turklāt neviena no pusēm nevēlas atteikties ne no kvadrātmetra (jeb Troļļ pēdas kvadrātā) zemes. Troļļi Par troļļiem ir zināms ļoti maz, jo par tiem nav pieejamas nekādas rakstiskas liecības. Troļļi ir maģiskas būtnes, [kas gan nenozīmē, ka viņi visi ir automātiski šamaņi], kas nozīmē, ka viņi ir uzņēmīgi pret burvestībām. Troļļi ir pazīstami, kā nežēlīgi un briesmīgi karotāji, kas nebīstas nenieka [te jāpiebilst, ka tīri tehniski troļļi, ja arī nogalināti, atdzimst pēc ~15 minūtēm, kā arī troļļu šamaņiem ir pieejama burvestības, kas uzreiz atdzīvina, kas arī izskaidro viņu bezbailību]. Fiziski troļļi ir krietni izturīgāki par cilvēkiem un viņu gribasspēks ļauj tiem skriet vai turpināt cīņu arī ar ļoti smagiem ievainojumiem. Troļļi iedveš bailes arī ar to, ka spēj pārvietoties palikdami nemanāmi un uzbrukt no slēpņa. Rase tehnoloģiski ir ļoti attīstīta troļļi bieži redzēti ekipēti ar sarežģītas konstrukcijas arbaletiem un citām pārsteidzošām ierīcēm. Klīst baumas, ka viņi uzskatot sevi par augstāko rasi. Trollis rīkojas impulsīviem, nedomājot ilglaicīgi un ir absolūti neprognozējams. Tas nozīmē, ka troļļi var būt pat līdz nelabumam jauki un izpalīdzīgi, taču ir pilnīgi droši, ka aizsvilstoties pat par nelielu sīkumu tie pārgrauzīs rīkli jebkam - draugam vai ienaidniekam, nešķirojot. Pamatā troļļi nav liekulīgi, novērots, ka tie ir ļoti saliedēti un savstarpēji izpalīdzīgi. Ar tiem nav izdevies noslēgt sakarīgas vienošanās, jo viņi gana ātri tās lauž. Jēdzieni morāle, gods, taisnīgums un daudz citi cilvēkiem labi pazīstamie priekš tiem ir kas svešs un neizprotams. Bet, kā jau minēts sākumā, par troļļiem ir zināms ļoti maz, it sevišķi par viņu sociālo dzīvi. Ziemeļnieki Ziemeļnieki dzīvo jau vairākus gadu desmitus šais Ziemeļu impērijas robežas rajonos. Kā jau lielas un varenas impērijas pārstāvji viņi ir pašpārliecināti un apmierināti ar dzīvi. Viņi nav pieraduši bēguļot un dzīve viņiem rit diezgan raiti, šad un tad ir dažādi piedzīvojumi, nav regulāri troļļu uzbrukumi. Viņi dzīvo diezgan pārtikušu dzīvi, kaut arī atrodas pašā Ziemeļzemes nomalē, kas nav tik attīstīta kā impērijas centrs. Tirgotāji un karadraudze ir tie, kas apgādā šis vietas ar jaunākajām ziņām un dažādiem jaunājumiem, kas nodrošina ciematu attīstību. No otras puses viņi ir apraduši ar dzīvi nomaļās vietās un ir ļoti tuvi dabai viņi pazīst dabu un izmanto to savā labā. Ziemeļnieku karadraudzes pārstāvji rūpējas par kārtību un mieru šajā Ziemeļzemes robežu rajonā. Karadraudze ir labi trenēta un bruņota. Karavīriem ir jāpakļaujas karavadoņa pavēlēm vai norīkojumiem no augšas. Ja viņi to nedara, tad jāatdod savs ekipējums, rezultāta viņi kļūst par dezertieriem. Cīņas TN:C Vai pastāv kādas prasības, ja es vēlos spēlē piedalīties cīņās? Jā, tavam ierocim ir jābūt akreditētam. Ieročus akreditē Kaspars aka Lord Fish. Troļļu Nakšu kaujas noteikumi: 1. TN kaujas notiek brīvi, bez izteiktas bremzēšanas vai simulēšanas, taču dažas lietas ir cīnoties jāņem vērā: a. Nedrīkst sist no visa spēka. Ir atšķirība, vai Tu mēģini iesist ātri, lai trāpītu, vai arī Tu mēģini iesist ātri un no visa spēka. Pirmajā gadījumā galvenais spēks sitienā tiek ieguldīts sākumā, bet tālāk var ļaut tam lidot inerces dēļ, turpretī otrajā gadījumā spēks tiek pielikts visa sitiena laikā, liekot sevišķu uzsvaru uz saskares posmu, un to nevajag darīt. b. Cīņā drīkst izmantot uzbrukumam tikai TN GMu akreditētus ieočus. Citus līdzekļus: kokus, akmeņus utt. nedrīkst izmantot uzbrukumam. Tāpat arī nedrīkst izmantot fiziskos paņēmienus pret oponentu (spērienus, sitienus, laušanās paņēmienus utt.). Spēles mērķis ir radīt drošus cīņas apstākļus, kuros ir novērsti fiziski savainojumi vai savstarpēja īsta sanaidošanās. c. Nedrīkst sist pa galvu. Lai novērstu vēl kaut mazāko vēlmi to darīt, galva arī neskaitās kā trāpījums. d. Nedrīkst sist ar ieroci pa kājstarpi. 2. Katram ierocim jābūt visās daļās, kurām ir iespējama saskare ar pretinieku kaujas laukā, pārklātam vismaz vienā slānī ar kādu amortizējošu materiālu (piemēram, lai arī cīņā ar zobena roku sargu (gardu vai šķērsi) sists netiks, tomēr drošības labad to vajadzētu noklāt ar amortizācijas materiālu, jo viss kaut kas var gadīties). Izņēmums ir vieta, kur tur ieroci, jo tā noklāšana ar šādu materiālu padarītu neērtāku ieroča turēšanu un lietošanu. 3. Vairogi ir lietojami, ja tie ir pietiekami nodrošināti ar amortizējošo materiālu, lai nejauši neradītu savainojumus gan pretiniekam, gan vairoga īpašniekam. Ar vairogu nedrīkst sist vai grūst pretiniekam virsū, drošības apsvērumu dēļ. 4. Ieroča sitamajai zonai ir jābūt pamatīgi amortizētai un noklātai ar pelēku izolācijas lentu, lai identificētu to (piemēram, zobena asmenim jābūt noklātam ar pelēku lentu, turpretī roktura daļai ar vienalga kādas citas krāsas) 5. TN kaujas sistēmā ir noteikta punktu skaitīšana, lai varētu noskaidrot uzvarētāju vai zaudētāju a. Katram spēlētājam pamatā ir 2 punkti dzīvības. Tas nozīmē, ka saņemot 1 punkta vērtu sitienu, viņš nokrīt un nespēj turpināt cīņu. Ja viņš saņem pēc tam vēl vienu trāpījumu, viņš mirst. Atkarībā no tā, pa kurieni bija trāpīts, personai ar 1 HP ir jāsimulē ievainojums (piem., ja sitiens ir saņemts par labo roku, tad pēc kaujas, šis spēlētājs nevar lietot labo roku citās kaujās, kamēr roka nav saārstēta). b. Par dažādu bruņojumu lietošanu spēlētājs gūst papildus punktus. Bruņojums tiks vērtēts individuāli. c. Bruņu ērtība, iespaidīgums un smagums var mainīt punktu skaitu tām par labu vai par sliktu (piemēram, kāds varbūt arī ieradies ietinies milzīgā smagā lāčādas kamzolī, kurš sava skaistā izskata un domājams neērtās lietošanas dēļ, dod +2 vai +3 aizsardzības punktus) d. Trāpījums pa jebkuru ķermeņa daļu (izņemot galvu un pirkstus) skaitās -1 HP. e. Bruņas pēc cīņas ir vienu reizi jānovelk, lai tās skaitītos salabotas un atguvušas visus zaudētos punktus. Mirušie atdzimst ar veselām bruņām. f. Ir iespējams tā sauktais double-kill, kad tiek savainoti abi cīnītāji vienlaikus. g. Pēc veiksmīga sitiena pa pretinieku, tiek uzreiz saņemts atbildes sitiens ar laika starpību ~pussekunde, trāpījums skaitās arī, ja sitējs ir pagalam. 6. Distances ieroči ir pieļaujami, ja tie atbilst drošības līmenim. Pirms spēles tie tiks notestēti (uz īpašnieka). 7. Ieroču (izņemot speciāli tam piemēroto) mešana kā cīņas metode ir aizliegta. 8. Pēc nogalināšanas jāskaita līdz 200 un tad var celties augšā kā spoks/gars. Atdzimšanas jautājumi Troļļu atdzimšana ir zināma tikai troļļiem. Netroļļi, kā tas notiek, var uzzināt tikai pašas spēles laikā. Netroļļi pēc nomiršanas dodas uz atdzimt uz Prizdu. IN-GAME ITEMu sistēma Spēlē darbojas īpaša itemu rotācijas sistēma, kas nav triviāla. Visi spēlē atrodamie/redzamie priekšmeti var tikt iedalīti sekojoši Out-of-game itemi itemi, kuriem nav nozīmes un kuri neeksistē spēles pasaulē. Tie ir visi pašsaprotami neiederīgi priekšmeti, kurus jāignorē [piemēram, avarējis lidojošais šķīvītis]. In-game spēles itemi itemi, kuri ir spēles pasaules sastāvdaļa un kurus var jebkurš spēlētājs [ja var] paņemt un piesavināties. Tie ir tā saucamie PH4T L3WT itemi, kuriem virsū noteikti būs atbilstoša simbolika. In-game spēlētāju itemi itemi, kuri pieder spēles pasaulei, bet kurus laupīt nevar. Tie ir visi tie itemi, kas izskatās iederīgi spēles pasaulei, bet kuriem nav PH4T L3WT simbolikas. Parasti tas ir spēlētāju ekipējums. Out-of-game spēlētāju itemi spēlētāju personīgās mantas, kas neiederas spēles pasaulē. Piemēram, teltis. Laupīt nevar. In-game nauda īsi pirms spēles prezentēta tokenu vienība, kura in-game tiek uzskatīta par nauda. Nauda jātur šim nolūkam speciāli pagatavotos maisiņos(makos), kurus var izlaupīt. No augstāk minētā izriet laupīt var ēdienu, in-game naudu un mantas, kurām ir PH4T L3WT simbolika. Spēlē darbosies banka, kurā pirms spēles ikviens varēs noglabāt savu ēdamo, dzeramo, ekipējumu. Banka ir nepieejama, aizslēgta, pieeja ir tikai GMiem un tirgoņu klases pārstāvjiem. Ja spēlē tavus sākotnējos ēdiena, dzēriena, ekipējuma resursus nolaupa, Tu vari lūgt tirgonim atnest TAVU ēdienu, dzērienu, ekipējumu no bankas. Par konkrētu samaksu spēles naudā viņš ar prieku to izdarīs. Izpatika Izpatika parametrs, skaitlis, kas mainās atkarībā no spēlētāja rīcības un kas ietekmē spēles pasauli. Izpatiku skaita TN:C GMi Izpatiku pieliek un atņem par konkrētām, definētām lietām: pieliek - par kvestu izpildi (kvesta izpilde dod 1-2 punktus atkarība no grūtības pakāpes). atņem - par nomiršanu; par tusēšanu (kopā būšanu draudzīgās attiecībās/sadarbību) ar pretējās rases pārstāvi; karavīram - par dezertēšanu. Izpatiku var atņemt par settingam būtiski neatbilstošu rīcību, jeb, citiem vārdiem, pārāk izteiktu out-of-geimu. Sasniedot noteiktu izpatikas līmeni, spēlētājs var iegūt savā īpašumā dažādas ekstras pēc paša izvēles: nauda, ēdamais, amulets u.c. Maģiju sistēma Spēles pasaulē pastāv maģijas, taču tās ir vairāk tendētas uz šamanismu, nevis burvestībām, kurās burvji met milzu ugunsbumbas vai apstādina laiku. Tāpat kā karotājs arī par burvi var būt ikviens, ja vien viņš iegūst buršanas procesam nepieciešamos līdzekļus. Katram burvim ir nepieciešamas 2 pamatlietas: amulets un buramvārdu zināšanas. Taču maģiju specifika var pieprasīt visādas papildus lietas zālītes, pulverus, artefaktus utt. Katrai burvestība ir nepieciešams atsevišķs amulets, bet šamanis var nēsāt neierobežotu amuletu skaitu. Maģijas nedaudz vēlāk šai pavedienā iemetīs K...., kā arī pastāstīs sīkāk par maģiju sistēmu. |
|
|
29.07.2005 13:25
Raksts
#61
|
|
Pokemonu pavēlnieks Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 |
veciit izlasi tak pavedienu
|
|
|
01.08.2005 14:51
Raksts
#62
|
|
Šņācmēles tulks Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs |
Ok, jau mazāk par divām nedēļām, bet maģijas noteikumi no "K..." joprojām nav parādī'jusīes...
tā kā laiks būtu, lai vismaz to alphabētu var iekalt... |
|
|
01.08.2005 15:25
Raksts
#63
|
|
Studē augstākās pārvērtības Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. |
Nu, cik zinu, GM pashiem ir probleemas savaa starpaa ar vienoshanos par magjijaam, taapeec jamaas arii netiek veel dotas speeleetaajiem.
|
|
|
01.08.2005 15:31
Raksts
#64
|
|
Šņācmēles tulks Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs |
Nu jā, tikai man gribētos vērst tādā gadījumā GM komandas uzmanību uz to ka būtu pēc tam nejauki prasīt zināt kaut to pašu alfabētu no galvas, ja tas tiek publicēts stundu pirms spēles sākuma ;-)
|
|
|
01.08.2005 15:44
Raksts
#65
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
Tas, kas trūkst no maģijām principā ir tikai to saraksts ar darbības aprakstu, kā arī rituāla kārtības apraksts. Pēc labākajām TN tradīcijām mums nav izteiktas klases - ikviens var ņemt zobinu un kauties, ikviens var ņemt amuletu un burties. Arī kā šamanis neviens, šķiet, īsti nesāk, burvestības iegūt un kļūt par šamani var spēles laikā, tad jau, ja dabuus amuletu, paskaidros ko tas dara un vaardus arii iedos.
Skaidrs ir viens - būs noteikti Aarengarm - ārstēšana, būs arī Rinkusaarg - aizsardzības aplis,kurā esošajam nevar uzbrukt un kurš nevar uzbrukt. Bez šīm būs arī citas, bet tur vēl strīdi notiek. Par maģiju sistēmu vispār - Maģiju sistēma Spēles pasaulē pastāv maģijas, taču tās ir vairāk tendētas uz šamanismu, nevis burvestībām, kurās burvji met milzu ugunsbumbas vai apstādina laiku. Tāpat kā karotājs arī par burvi var būt ikviens, ja vien viņš iegūst buršanas procesam nepieciešamos līdzekļus. Katram burvim ir nepieciešamas 2 pamatlietas: amulets un buramvārdu zināšanas. Taču maģiju specifika var pieprasīt visādas papildus lietas zālītes, pulverus, artefaktus utt. Katrai burvestība ir nepieciešams atsevišķs amulets, bet šamanis var nēsāt neierobežotu amuletu skaitu. Burvestības kopmā dalās trīs grupās - amuletu burvestības, kuru veikšanai nepieciešams amulets un pemana, kā arī buramvārdu zināšanas (var lasīt no lapiņas), ruļļu burvestības - spēlētāji var izmantot maģijas veikšanai rakstītus papīra ruļļus. Lai realizētu rullī ieslēgto maģiju, vispirms ir rullis jāizlasa un tad jāsaplēš sīkos gabaliņos. Ruļļiem pemanu nevajag, tos var lietot ikviens neatkarīgi no amuletiem. Ruļļus var arōī rakstīt pats, ja vien ir zināms TN alfabēts, ir papīrs un rakstāmais, kā arī ir precīzi zināmi maģijas buramvārdi (kurus uz ruļļa arī jāraksta). Gatavo rulli vajag nosūtīt vai atstāt pie Dāsna, lai tas to apstiprina (apzīmogo). Var lietot tikai apzīmogotus ruļļus. Ruļļus var arī droši tirgot. Trešais burvestību veids ir rituāli. Ja esošās amuletu maģijas (kuras ruļļi tikai dublē) nesniedz šamanim cerēto funkcionalitāti - tas ir, ir padomā kaut kas komplicētāks, tad var rīkot rituālu. Rituāls ir vispārīga maģiska aktivitāte, kas kalpo dažādiem mērķiem. Rituāla detalizēts apraksts, tāpat kā pieejamās amuletburvestības sekos vēlāk, taču galvenais, kas jāatcerās par rituāla izpildi - tam jāsavāc pēc iespējas lielāka uzmanība. Kaut kādā kaktā veikts maziņš rituāliņš visticamāk nenesīs vēlamo efektu. Pilnvērtīgam rituālam vajag pēc iespējas svarīgāku personu klātbūtni - tie ir klaidoņi, ciemu vecākie, mītiskās būtnes. Jo sevišķi vērtīga ir acmetņa klātbūtne. Alfabētu neviens nevienam tagad arī nedos. To saņems daži spēles sākumā uz papīra lapiņas un tad arī varēs to vai nu paturēt pie sevis, vai iekalt no galvas un iznīcināt. Paturot pie sevis paliek risks, ka rakstītprasme (kurai ir būtiska nozīme) var nonākt svešās rokās. PS: Hm. A varbūt alfabētu izdalīsim dažiem izredzētajiem tagad un tad lai jamie mācās no galvas. Tā būtu WYSIWYG-iskāk. Jāaprunājas ar pārējiem GMiem, taču nosūtīt alfabētu interesentiem nav problēmu. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 01.08.2005 15:47 |
|
|
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 01.11.2024 00:54 |