![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Ja jums būtu kāda iespēja izlemt, kādu jūs gribētu redzēt jauno poligonu? Tas ir tīri informatīvi, jo diez vai spēsim visas jūsu vēlmes apmierināt:).
|
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#21
|
|
Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.10.03 Kur: lielceļš ![]() |
nebuutu slikti ja buutu vairaak meza, jo pa to klaju, jeb trollu vagaam paarvietoties bija patieshaam mokoshi (domaaju ka arii GM parskriet no vienas vietas uz otru nebija diezko vieglaak). man loti patika ta teritorija kas atradaas trollu zemju kreisaja pusee pie gaujas un strauta. tur bija loti patiikami un savaa zinjaa arii eerti.
kautko taadu es arii lapraat veeletos, kaa ari iespeja karstas dienas laikaa nopeldeeties nevis vazaaties vari kautkaadam nenormaalam klajumam. vecajam poligomam savaa zinjaa nebija nevainas un iespeejams ka esmu pie taa jua pieradusi, bet gribeetos ko jaunu, laigan no otras puses poligona paziishana dod zinamas priekshrociibas. tatad - gribeetos ko mezainu, ar pietiekamu pieeju pie uudens, ka arii par launu nenaaktu kaada plava, bet luudzu kautko mazaku par trollu vagaam un varbuut vieglaak paarskataamu. kalni - jaa kalni tas ir kruta (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) galiigaakais biezoknis jau ir biedejoshi un tur cilveekam kas nezin apkaartni draud lielaaka iespeeja apmaldiities (tas noziimee arii galvassaapes GM). iisteniibaa man ghalvenais ir lai TN notiktu, un tad jau buus vienalga, bet uudens buutu loti labs (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#22
|
|
Cep speķi Dūdijam ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 19.09.04 ![]() |
Taa kaa (cerams) solaas buut silta vasara, tad ideja par uudenjiem vareetu buut ljoti laba. Kaa nekaa - tad atkristu visas higieenas probleemas (protams, atskaitot s..u probleemu.
Jo arii mistiskajam "ruukjiishu mezham" ir daudzi truukumi - brišana pa brikšņiem, tad veel eerces, utt. Protams, ja neatrodas nekas praatiigs, tad nav ne vainas arii vecajiem labajiem TN kaujaslaukiem (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#23
|
|
Nazgûl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca. ![]() |
Troļļu vagas patiesībā pat ļoti ierullēja - ja labi iemanās pat tām var skriet vēl ātrāk nekā pa gludu.
|
|
|
![]()
Raksts
#24
|
|
Bēg no sera Kedogena ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 21.08.04 ![]() |
Nee, mazaaku par TN3 poligonu labaak neizveleeties, jo tad var zust taa realitaates izjuuta, varbuut pat veellielaaku vareetu, lai nav taa, ka trollji izdomaa nu vot taa, peec 30 min noslauciisim ciemu, tad peec 15 ieceljotaajus un veelpeec 10 ziemeljniekus, un vienas stundas laikaa apceljota visa karte un visi apvaakti.
Šo rakstu rediģēja Kraukleenss: 21.04.2005 12:58 |
|
|
![]()
Raksts
#25
|
|
Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.10.03 Kur: lielceļš ![]() |
nu labi TN3 pa trollu vagam jau biju kautka iemaaciijusies shiveret, no otras puses - ja taisaam to pashu speeli , varbuut arii paliekam tur pataas?
kraukleen - shaubos vai trolliem tik viegli ies ar to izneshanu, un taadaa gadiijuma speel ir tieshaam jaataisa un chetraam dienaam (man nebuut iebildumu arii pret piecaam (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/w00t.gif) ) |
|
|
![]()
Raksts
#26
|
|
Cep speķi Dūdijam ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.11.04 Kur: jekabpils ![]() |
manuprāt spēlei jānotiek kaut kur citur, ja nē, tad no tādiem kā exploreriem nebuus lielas jēgas (viss vecajā poligonā jau ir izpētīts un zināms). Savukārt cita apkārtne nebūs zināma un tā būs jāpēta.
Šo rakstu rediģēja krekeris: 21.04.2005 13:29 |
|
|
![]()
Raksts
#27
|
|
Nazgûl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca. ![]() |
Krekerim dziļa doma. Bez tam poligonam jābūt tādam lai no viena gala otru redzēt nevar, un lai pārietu pāri ātrā solī nepieciešamas vairākas stundas.
|
|
|
![]()
Raksts
#28
|
|
Bēg no sera Kedogena ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 08.09.04 Kur: Vienmēr Te. ![]() |
Nu jaaaaa..... Tad jau arī jūru pa vidu varētu....
Neņemat ļaunā, bet es nobalsoju par "rūkīšu mežu" jā vecais poligons ir jau labs, bet gribas kaut ko jaunu, aiz viena iemesla kas neļauj spēlēt tur par T.b. Kamazs teica ka spēles vieta pārvietojusies gan laikā gan telpā. Var jau būt ka tas neko nemaina, taču viela pārdomām. |
|
|
![]()
Raksts
#29
|
|
Cūkkārpas ekspresī iepazīstas ar jauniem draugiem ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 19.07.04 Kur: Jēkabpils ![]() |
Nu jā - placdramu vajag lielāku vai vismaz tādu pašu kā veco. Pirms karagājieniem katrs būs spiests apdomāties vai tas ir to vērts. Bez tam staigāšanai LARPos nav nevainas.
|
|
|
![]()
Raksts
#30
|
|
Bēg no sera Kedogena ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 21.08.04 ![]() |
piekriitu Kederikam un grimam... vajadzeetu panaakt to, lai speeles daliibnieki kartiigi apdomaajaas, pirms dodas kaujaa, ljoti ruupiigi gatavojaas tai un visu siiki un smalki paardomaa, lai nav taa, kad trollji aizraapo liidz ciemam un taisa ofensu, ja arii zaudees, tad peec 5 min atgrieziisies un pabaigs iesaakto.. tomeer tai laika izjuutai jaabuut daudz lielaakai manupraat.
|
|
|
![]()
Raksts
#31
|
|
Cep speķi Dūdijam ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.11.04 Kur: jekabpils ![]() |
vajadzeetu panaakt to, lai speeles daliibnieki kartiigi apdomaajaas, pirms dodas kaujaa
Diemzēl dalībniekiem nebūs ļauts apdomāties, tas būs diženo darbs Šo rakstu rediģēja krekeris: 21.04.2005 20:25 |
|
|
![]()
Raksts
#32
|
|
Sēž zem Šķirmices ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 17.05.04 Kur: Bedrē. ![]() |
CITĀTS Diemzēl dalībniekiem nebūs ļauts apdomāties, tas būs diženo darbs Well.... No! Lai arī komandām ir savi nosacītie vadītāji, kas ir tiesīgi pieņemt svarīgus lēmumus, tomēr neticu, ka labs priekšlikums, vai arī kādi apsvērumi par uzbrukuma un taktikas jautājumiem netiks uzklausīts. Nosacītā rasu un ciemu hiearhija ir visai minimāla, un vairāk saistīta ar to, vai tu esi DM vai GM vai neesi. DM ir savi pienākumi un iespējas. Visi pārējie, atskaitot NPC, ir vienlīdzīgi. Nevis vienādi, bet vienlīdzīgi. Protams ciemu vai ligzdu iekšienē ir iespējams vienoties par zināmu amatu sadalījumu, bet es neticu, ka kāda gudrajo padome spēs uzkundzēties visam ciemam. Vidējais kareivīgais TN spēlētājs to nesapratīs. |
|
|
![]()
Raksts
#33
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
CITĀTS tad peec 5 min atgrieziisies un pabaigs iesaakto Nez vai. Spēles mehānika īsti nepieļauj šādu taktiku. Protams, pirmās divas-trīs reizes tas var izdoties, bet tad troļļiem būs absolūtā pakaļā. Pašnāvnieciskās misijas ir absolūti neizdevīgas. |
|
|
![]()
Raksts
#34
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.09.04 ![]() |
Man te uz 1,5 diennaktīm bija atrubījies internets.
Lasu un smejos smiedamies (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Bet ja nopietni (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/mad.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/huh.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/getlost.gif) , tad, lai arī daudziem no mums patīk visatļautības un realitātes variants (3 km nostaigāt=3 km nostaigāt; izmīlēties = izmīlēties; izvarot=izvarot??? ), tad tomēr nevajadzētu aizmirst, ka spēle notiks konkrētas valsts (LR) teritorijā, kuras ietvaros darbojas dažādi ar īsto dzīvi saistīti LIKUMI. Tas arī bija viss, ko šai sakarā gribēju teikt. ... Un vēl. Es īsti nesapratu, vai visi spēlētāji tiks izmētāti spēles sākumā pa poligonu atsevišķi (individuālā spēle), vai tomēr būs atsevišķi bari jau spēles sākumā (armijas vienības)? P.S. Ups, laikam ne tajā pavedienā ieliku rakstu. Sorry. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/whistling.gif) Šo rakstu rediģēja subito: 21.04.2005 20:58 |
|
|
![]()
Raksts
#35
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga ![]() |
cik atceros, tad pagaajušoreizi pēc spēles tika pārspriests , kura komanda ir uzvarējusi... vai šajā spēlē arī darbosies komandu princips ? vai vispār būs kāds "uzvarētājs" ?
Un K... , tātad, ja gudro padomes (gm, dm) lēmumi neapmierina, tad viņus var pasūtīt d... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) p.s. jaa jaa Subito un noslaktēt = noslaktēt.... wysiwyg ... Šo rakstu rediģēja Kurbads: 21.04.2005 21:03 |
|
|
![]()
Raksts
#36
|
|
Sēž zem Šķirmices ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 17.05.04 Kur: Bedrē. ![]() |
GM un DM nav "gudro padome". Tie ir drīzāk NPC tēli. Katrā ciemā ir aptuveni 1 DM, kas koordinā visas lietas. ("Ligzdas virsaitis", "ciema vecākais", ziemeļnieku armijas vadonis). Viņi darbojas saskaņā ar saviem grupas biedriem, tomēr noteicošais vārds pieder viņiem. Un jā - viņus var pasūtīt - taču, tev nebūs kur atdzimt, ja tu esi karavīrs - tā būs dezertēšana, etc.
Ir 2 rases - troļļi un ziemeļnieki, kas karo savā starpā. Var būt ka viena no šīm rasēs pārņems kontrolē otras teritoriju, nolaupīs Zaigo Varoni, vai arī izdarīs kaut ko tikpat krutu. Tad to arī varēs uzskatīt par uzvarētāju. Spēles sākumā ir atsevišķi ciemi (ziemeļniekiem) vai ligzdas (troļļiem), kurās ir kādi padsmit cilvēki. Viņi sāk spēli kopā. Šo rakstu rediģēja K...: 21.04.2005 21:20 |
|
|
![]()
Raksts
#37
|
|
Cenšas pārkliegt komentētāju Pasaules kausa izcīņā kalambolā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.11.03 ![]() |
CITĀTS(Kurbads @ 21.04.2005 20:58) cik atceros, tad pagaajušoreizi pēc spēles tika pārspriests , kura komanda ir uzvarējusi... vai šajā spēlē arī darbosies komandu princips ? vai vispār būs kāds "uzvarētājs" ? Un K... , tātad, ja gudro padomes (gm, dm) lēmumi neapmierina, tad viņus var pasūtīt d... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) p.s. jaa jaa Subito un noslaktēt = noslaktēt.... wysiwyg ... Heh...nu skaties un brīnies... Kopš kura laika RPG kāds spēlē lai "uzvarētu"??? Vismaz mans niecīgais es to dara tāpēc, lai , piemēram, iejustos kādā pavisam no manis atšķirīgā tēlā, baudītu visa veida komunicēšanās iespējas ar citiem spēlētājiem (kas iekļauj arī izkaušanos, protams, bet ar kaut kādu nebūt jēdzīgu pamatojumu nevis: "Eu, davai nogriežam viņus! ")... un kāpēc tad jāsāk runas arī par "diplomātiskajiem troļliem", ja tāpat fonā rēgojas tā pati hack and slash ideoloģija? Īlenu maisā nenoslēpsi (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) Šo rakstu rediģēja Kedriks: 22.04.2005 06:15 |
|
|
![]()
Raksts
#38
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
shito vajag izlasiit
es zinu, ka garš, bet vajag Nu, lai arī lomu, tā tomēr ir spēle. Un spēles var uzvarēt un zaudēt. Tikai lielākā kļūda, ko var pieļaut šajā gadījumā, ir "uzvarēšanu" vai "zaudēšanu" saistīt ar kautiņiem. Tā ir sekla domāšana. TN var uzvarēt. Bet tas nozīmē beigt spēli politiski, sociāli un ekonomiski vispārliecinošākajā situācijā. Un tas nenozīmē nekādā ziņā izsist visus citus. Vēl vairāk, ja viens ciems nez kādēļ izsitīs kaimiņu ciemu vai armiju, tad pēc spēles visticamāk viņus sagaida pamatīgs iebrukums, un viņi būs reāli zaudētāji, jo nebūs parūpējušies par savu nākotni. Ja viņi pirms tam ar daudziem ciemiem noslēgtu slepenu diplomātisku savienību, piekukuļotu armijas virsniekus, lai tie neziņo par notikumiem karalim un noķertu ziņnešus samainot vēstules, lūk tad varētu runāt par kaut kādu uzvaru. TN3 uzvarēja troļļi. Un pilnīgi ne jau tādēļ, ka tie visus izsita, bet tādēļ, ka viņi izpildīja ļoti daudz kvestu, kas nostādīja tos tiem ļoti izdevīgā politiskā situācijā. Jokus pie malas - TN3 troļļi - "gaļasmašīnas" izpildīja tieši par 700% vairāk kvestu kā cieminieki un nopietni rūpējās(domāja) par savas rases nākotni. TĀ ir uzvara, nevis fakts, ka cieminieki sametās ar apmātajiem un iznesa ieceļotājus skaistā cīņā. Jā, viņi uzvarēja kaujā, bet ne spēlē, jo šim slaktiņam nebija nekādas praktiskas nozīmes. Jo vairāk, tas tikai novājināja tos. Es ceru, ka jūs saprotat šo domu - uzvarēt TN spēlē nenozīmē iznest visus. Tas nozīmē līdz spēles beigām sevi, savu ciemu, ligzdu nostādīt visizdevīgākajā pozīcijā tieši ilglaicīgā skatījumā un lai to paveiktu ir daudz un dažādas iespējas. ========= Nu un ideoloģiska atkāpe - pēc jaunās spēles mehānikas, iesaistoties cīņās, ikviens ciems, rase riskē ar savu resursu. Nav tā ka karavīri tikai atdzimst un atdzimst. Visam ir savas robežas un nedomājot par nākotni vai politiku, izvairoties no diplomātiskiem risinājumiem var ātri vien nonākt zaudētāja lomā. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 22.04.2005 08:43 |
|
|
![]()
Raksts
#39
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.09.04 ![]() |
CITĀTS(Kamazs @ 22.04.2005 08:40) Nu un ideoloģiska atkāpe - pēc jaunās spēles mehānikas, iesaistoties cīņās, ikviens ciems, rase riskē ar savu resursu. Nav tā ka karavīri tikai atdzimst un atdzimst. Visam ir savas robežas un nedomājot par nākotni vai politiku, izvairoties no diplomātiskiem risinājumiem var ātri vien nonākt zaudētāja lomā. Šitais liekas interesanti. |
|
|
![]() ![]()
Raksts
#40
|
|
Cīnās ar Lankašīras laumiņām ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 16.07.04 Kur: Empire City ![]() |
Jaa, uzrakstiits jau izskataas skaisti, bet reaali var sanaakt atkal kaarteejais hack&slash... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/cool.gif)
Šo rakstu rediģēja Crash: 22.04.2005 12:07 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 31.05.2025 10:09 |