![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Pokemonu pavēlnieks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 ![]() |
staastiet par to saviem draugiem radiem pazinnaam teetiem un maaminnaam
daudz veel kas ir neskaidrs un pat nosaukums veel nav iisti izdomaats taccu ir zinaams ka speele buus un visticamaak otrajaa augusta nedeellaa taapat ir zinaams ka taas buus visu laiku labaakaas trollu naktis jo ir grandioza GM komanda ir grandioza velme uztaisiit grandiozu speeli un galvenais ir grandioza velme dariit to atkal un izbaudiit no sirds VARI SAAKT PIETEIKTIES SPEELEESSANAI (rases un siikaaks info buus veelaak jo ir izstraadaassanas stadijaa (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) ) Šo rakstu rediģēja aivvv/green wind: 29.03.2005 22:36 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#41
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
CITĀTS Un to saka cilvēks, kurš ar šo zobenu izšķaidīja citam degunu. Koka ieroči ir panākti tikai vienā jomā - cietības pakāpē, ja vēl atļaus dūrienus, tad TNC kāds konkrēti norausies pa seju. OK, vainīgs, ieroči nav mana joma, tur, lai LordFish un Svivens skaidro. Tas konkrētais gadījums (ar degunu) ir pavisam specifiska situācija - pirmkārt, sitiens bija pa galvu (kas TN tāpat nebūs atļauts), otrkārt, ar iepriekšējās paaudzes sitamajiem varēja panākt tādu pat efektu. Ja kāds netic, es varu nodemonstrēt kādā no būfedu treniņiem kā izlaist asini. Plus, soirvakt ir pazīstams ar savu vārgo asinsvadu struktūru, jo deguns, uzacis asiņo pie mazākā pieskāriena. Un, noslēdzot šo tēmu, gribēju piebilst, ka tas bija eksperimentālais modelis un "mīkstums" vai "elastība" vēl tiks uzlabota. Un dūrieni, kā saprotu, ir atstrādāti treniņos. |
|
|
![]()
Raksts
#42
|
|
Sēž zem Šķirmices ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 10.06.04 ![]() |
"...varu nodemonstrēt kādā no būfedu treniņiem kā izlaist asini. "
un "...deguns, uzacis asiņo pie mazākā pieskāriena " ... Kamaz, tavs izteiksmes veids ir vienk graujošs (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Šo rakstu rediģēja Adriana: 31.03.2005 16:16 |
|
|
![]()
Raksts
#43
|
|
Sēž zem Šķirmices ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 17.05.04 Kur: Bedrē. ![]() |
Jebkurā gadījumā lūdzu potenciālos dalībniekus apdomāt iespēju vakcinēties pēc ērču encefalītu. Imunitāte iestājas tikai pēc 2-3 mēn pēc pirmās potes, tāpēc tagad ir pēdējais laiks to darīt.
Tas manuprāt attiecas uz visiem, kas plāno piedalīties kādā Larpā, jo pa lielākai daļai poligoni ir mežos ( atskaitot vieniigi Aivv literāro Larpu). Varu atgādināt, ka viena no TN 2 daliibnieceem "noķēra" ērci un bija spiesta priekšlaicīgi doties projām, lai veiktu nepieciešamos pretpasākumus. Par laimi, ērce nebija inficēta. Ja nevēlaties, lai ar jums notiktu tāpat - vakcinējaties laicīgi! Par ieročiem - tie kādreiz bija domāti, lai nogalinātu, un tāpēc nav nekāds brīnums, ka to pakaļdarinājumi ir visai bīstami. |
|
|
![]()
Raksts
#44
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Heh. Bet, es skatos, te uzpeld cita problēma.
Tiem, kas piedalījās TN2, TN3 noteikti atmiņā palikuši būfedslaktiņi. Dabiski, ka visi sagaida no nākamās spēles to pašu. Es nevaru garantēt, ka tā nebūs, gribu tikai, lai visi dzird un uztver to, ka mēs aktīvi rīkojamies, lai spēlē būtu ne tikai karošana, bet tikpat daudz arī citas darbības. Jau minētie četri vaļi, par kuriem Laura kaut kad stāstīs (ceru, ka drīz). Lieku reizi tomēr atgādināšu, ka mēs gribam spēli attīstīt vienlaikus četros pamatvirzienos -
Tie gan ir traki laiki, apkārt klimst gan bandīti, gan troļļi, bet, pirmkārt ir varas orgāns (tāda kā zemessardze jeb milicija ziemeļniekiem un karadraudze troļļiem) , kuras uzdevums ir aizsargāt attiecīgo sabiedrību - troļļus vai cilvēkus no bandītiem, laupītājiem, maniakiem, sirotājiem. Otrkārt, kāpēc vienmēr stāties pretim, ja var aizbēgt? Ja var apmānīt? Ja var pierunāt (noslēgt savienību)? Ja var piekukuļot? Ja var piedraudēt? Ja var vērpt politiskas intrigas augstākajā līmenī? Te ir tas moments, kad daļu atbildības par spēles stilu jāuzņemas pašiem spēlētājiem. Mēs dodam iespēju rīkoties brīvi un, ja gribat, pat idiotiski, taču jums jārēķinās ar sekām. Varbūt ir vērts pakustināt smadzenes nevis rokas"? Es nesaku, ka viss jārisina pacifistiski vai diplomātiski - pilnīgi droši var arī risināt savādāk. Bet esiet gatavi ka pasaule ar visu tas mehāniku atbilstoši reāģēs uz jūsu rīcību. Gan jau būsiet pamanījuši, ka daudzos RPG par diplomātisku kvesta risinājumu var dabūt vairāk pieredzes punktu nekā vienkārši visus noslaktējot...Pamēģiniet kādreiz ko atrisināt nekareivīgi, jo, uzsvēršu, šajā spēlē spēlētāja nāve nepaliek bez atskaņas kopējā spēku balansā un individuālajā tēla attīstībā. Tāpēc ir izdevīgāk nevis izdarīt pašnāvību, bet ārstēties, ir izdevīgi piedraudēt kādu noslaktēt, nevis noslaktēt. Ja jūsu tēls mirst, esiet gatavi, ka tas nelāgi atsauksies uz "komandas" biedriem. Es domāju, ka mēs, spēles GM, centīsimies dot maksimāli daudz iespēju bīdīt spēli dažādos variantos - vēlreiz gribētu uzsvērt tos četrus vaļus. Tas, protams, ir ļoti sarežģīts uzdevums, bet vismaz tendence un virziens visam spēles dizainam ir šāds. Varbūt izmetiet savu wishlistu, ar kādiem personāžiem gribētu spēlēt nākamajā troļļu nakšu sērijā? Es piemetīšu vienu savu - Rukivaldis Vaiveles ciema iemītnieks, 23 gadus vecs neveiksminieks. Līdz 22 gadu vecumam dzīvojis kopā ar vecākiem, bet tad tie to vienkārši pametuši paskaidrojot, ka apnicis rūpēties par lielo lempi. Izmisis puisis mēģina dzīvot pats. No sākuma viņš izmēģina mednieka arodu, mēģinot noslaktēt kādu trolli, bet izrādās, ka zobenu vicināt nav gana viegli un, ka tevi divi deviņi, bīstami. Pilnīgā izmisumā viņš mēģina aplaupīt kaimiņu, bet tas neizdodas. Ieguvis zagļa slavu puisis nezina ko darīt līdz padzird par kādu ciemu, ko nopostījuši troļļi. Zinot ka troļļiem ir pilnīgi cita nauda, viņš nospriež, ka iznīcinātajā ciemā noteikti būs palikušas troļļu barbariem nederīgās monētas. Lai gan ciems atrodas pie pašas troļļu robežas, vilinājums par iespējamo peļņu ir gana liels. Nebūdams pārāk lielos draugos ar zobinu, viņš cer tikt līdz ciemam izvairoties no troļļiem nevis tos noslaktējot, bet kad nonāks ciemā, tad atliks tikai pārbaudīt līķu kabatas un būdas, gan jau kas būs palicies. Vēl tik dabūt karti vai kādu, kurš zina, kur precīzi atrodas ciems un tad jau var doties ceļā... vai Tirkions Jau kopš jaunības uzskatījis, ka prāts ir asākais zobins, bet mēle labākais vairogs un bruņas. Laikā kad citi vienaudži trennējās cērtot sasietus troļļus, viņš sapazinās ar dažādiem caurceļotājiem un uzzināja par dzīvi Ziemeļzemes vidienē, lielajās pilsētās. Reiz, veiksmīgi dabūjis grāmatu, viņš uzzināja par intrigām un politiku, kas patiesībā valda šo zemi. Kā jau visi jaunie, arī viņš deg nepacietībā īstenot savas teorētiskās zināšanas praksē. Viņam tāda iespēja rodas, ka ciema vecākais to pieņem pie sevis darbā par rakstvedi, jo Tirkions vienīgais zina dīvainos burtu rakstus un pats spēj ķeburus vilkt. Tādējādi visas vēstules citiem ciemiem un pat Ziemeļzemes kungiem top ar Tirkiona roku un nu viņam tikai jāizdomā pēc iespējas labāks plāns, kā to izmantot savā labā. vai, vēl viens Tooorkoo'l Jau no mazām dienām trollis Tooorkoo'l labprāt klausījās veco troļļu pasakas par svešām zemēm un vareniem piedzīvojumiem. Tajā laikā kad vienaudži izklaidējās dedzinot Madaras ciemu, viņš uzmanīgi pētīja pie kāda līķa atrasto karti, lai atklātu, ka...tā ir bagātību karte! Tad viņš izlēma doties atrast šīs bagātības, lai kur arī tās neatrastos. Nelaime, ka karti redzēja arī vēl trīs citi troļļi, viņa biedri un, lai gan uzskatīja to par vienkāršu lupatu, gribēja vienlīdzīgi sadalīt. Ko tie arī izdarīja saplēšot drānu trijos gabalos. Tagad Tooorkool'am ir jāsadabū ar viltu (jo pēc spēka tas vārgulīgs) vai kā citādi visi trīs kartes gabali kopā un jāatrod, kur tad tā manta ir apslēpta. Ievērojiet - tās nav leģendas, bet tēlu apraksti. Ievērojiet - neviens no viņiem nav zobena cilinātājs. Ievērojiet - trollis ir tikpat ne-hack`n`slash kā pārējie. Tagad varbūt pamēģiniet jūs izveidot kādu tēlu (bet ne leģendu!), tēla aprakstu it kā jau pēc notikušas spēles. |
|
|
![]()
Raksts
#45
|
|
Nazgûl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca. ![]() |
CITĀTS(Kamazs) Un dūrieni, kā saprotu, ir atstrādāti treniņos. Kā nu ne - dūrieni sejā ir tīri labi atstrādāti. |
|
|
![]()
Raksts
#46
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.07.04 ![]() |
Ka jau Kamazs minēja spēle tiks balstīta uz četriem "vaļiem", kas patiesībā ir spēlētāju četri tipi. No iepriekšējām Troļļu Naktīm (TN) novērojām, ka spēlētāji ir atšķirīgi, kas pieprasa, lai GM'i piedavādu daudzveidību un dažādas iespējas tik atšķirīgajiem spēlētājiem. Mēs vēlamies to nodrošināt. Tātad nākošās TN tiks balstītas uz to, ka spēlētājus var iedalīt četros tipos:
- karotājs; - explorer - atklājējs, ceļotājs; - socium - spēlētāji, kam svarīga ir sabiedriskā dzīve spēlē; - level up - spēlētāji, kurus interesē sava tēla attīstība. Tas nenozīmē, ka tu esi tikai un vienīgi explorers, es level upers, savukārt Jānis karotājs, bet Anniņa sabiedrības dvēsele. Iespējams, ka tevī ir lieliski sabalansēti viši četri tipi, bet tik pat iespējam tu izteikti pārstāvi vienu no tipiem. Tātad šie tipi vienā cilvēkā ir jaukti visdāžādākajās proporcijās, kas padara spēlētājus tik atšķirīgus vienu no otra. Tāpēc GM'iem ir jāpārūpējas, lai spēlētāji TN varētu atrast visdažādākās iespējas realizēt sevi un savu tēlu. Karotāji. Spriežot pēc komentāru daudzumu par ieročiem un iepriekšējām TN karotājiem būs ko darīt spēlē. Labs cīniņš dara sulīigāku dzīvi šiem spēlētājiem un iznest kādu trolli/ziemeļnieku veicina apetītes uzlabošanos un vispār ir viena no trijām baudām: 1) kauja, 2) cīniņš, 3) toļļu/zimeļnieku iznešana. Exploreri. Spēlētāji, kuri pamana un zina veirākl nekā citi un zina, kur atrast visu, kas vajadzīgs, lai izdzīvotu vismežonīgākajos apstākļos. Lielisks piemērs ir Mazais Laupītājs, kurš zināja, kur Troļļu zemēs atrast ūdeni - visai noderīgi. Socium - sabiedrības dvēseles. Spēlētāju, kuri augsti vērtē iespēju būt par kopienas locekļiem un atrasties sabiedrībā. Piemērma, Martins, kurš TN3 bija Dāsns - cilvēks, kurš nepārtraukti atradās sabiedrībā, citu cilvēku ielenkumā. Cīņa, piedzīvojums vai ceļojums nav nekas, ja tajā nedodas kopā ar saviem biedriem. Level uperi. Spēlētāji, kuriem svarīga ir sava tēla attīstība. Brīnišķīga ir iespēja ierasties spēlē kā Tundrim Biezoknim, kas ir vienkāršs klīstošs ceļotājs, bet spēles laikā kļūt par laupītāju bandas vadoni. Protams izuagsme iespējama visdažādākajos veidos. Būtu vēlams, lai tu kā potenciālais spēlētājs padomātu, ko īsti vēliessagaidīt no spēles, lai apzinātos savas iespējas. GM'i vēlās spēlētājiem nodrošināt iespēju padarīt TN pēc iespējas daudzveidīgākas un interesantākas katram spēlētājam, tāpēc aicinām ikvienam brīvi veidot savu tēlu tādu, kādu tu vien vēlies. Un mēs domāsim kā veidot spēli un kvestus, lai ļautu brīvi izpausties (vai varbūt traucēt)katra spēlētāja idejām un fantāzijām. |
|
|
![]()
Raksts
#47
|
|
Mācās koptelpas paroles ![]() ![]() Grupa: Izraidītie Pievienojās: 24.08.04 ![]() |
nu pec idejas cik es zinu ir velviens veids kurs no speles ta ari neko ipasu negaida vins vairak uz speli atbrauc atpusties un pavadit laiku briva daba
|
|
|
![]()
Raksts
#48
|
|
Sēž zem Šķirmices ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 25.08.04 Kur: Bibliotēka(21.00-8.00) Mājas(16.00-21.00) ![]() |
Wow, TN veidotājiem ir jūtama zinātniska pieeja- izveidota BDLS teorija, kuras pamatpieņēmumi ir šie "četri vaļi" un kuras patiesīgums tiks verificēts TN/x/ spēlē. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) jauki. hehehe
|
|
|
![]()
Raksts
#49
|
|
Cep speķi Dūdijam ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.11.04 Kur: jekabpils ![]() |
ložņa ==> krekeris (jaunaa identitaate)
nu tad sveiki visapkaart! Es te taa palasiiju, shits viss mani ieintereseeja ------ es ir izslaapis peec papildus informaacijas. |
|
|
![]()
Raksts
#50
|
|
Sēž zem Šķirmices ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 17.05.04 Kur: Bedrē. ![]() |
Ja vēlies vairāk informācijas, pagaidām parocies vien šajā sadaļā. Daudz kas protams būs izmainīts, tāpēc domāju, ka vislabāko ieskatu sniegs:
Pašu spēlētāju atsauksmes par TN2 TN 3 atsauksmes Drīzumā sekos pilnīgāka informācija, kā arī izmaiņu saraksts. Pagaidām varu vien lūgt spēlētājus neaizrauties ar savu iepriekšējo tēlu turpināšanu, jo TN:C notikumi ir aptuveni 100 gadus pēc TN3 notikumiem, tāpēc ja vien jūs netēlojat akmeni Gājas krastā, iespēja, ka jūsu čars "ir izvilcis" līdz TN:C ir visai niecīga. |
|
|
![]()
Raksts
#51
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Nu, patiesībā tas ākis ir tāds, ka TNH jeb TN:C notikumi ir pabīdījušies gan laikā (neviens nezina preciizu skaitli, bet ja domaasiet 100, tad galiigi nepareizi nebuus) gan telpā, kas tiešām izslēdz iespēju turpināt savus vecos tēlus, ir daži izņēmumi, bet tie ir DMi un GMi.
Tāpat iesaku jau laicīgi izlemt kurā pusē spēlēt - troļļu vai ziemeļnieku, šajā spēlē troļļiem ir tāda pat sociālā dzīve kā ziemeļniekiem - kā politika, rakstība, tirgošanās, piedzīvojumi, cēli bruņinieki utt., tikai ar savu unikālo troļļu piegaršu. Būt par trolli TN:C nenozīmē automātiski būt par uzkačātu gaļas mašīnu slakteri vai bezdomu vienību milzīgā pūznī - nē troļļi ir tikpat lieli individuālisti kā ziemeļnieki, mēs varam sastapt trolli, kas ir nolēmis izpētīt dīvaino radījumu cilvēku, varam satikt trolli, kas ir nolēmis atbrīvot skaisto troļļu meiteni no barbarisko cilvēku gūsta, varam sastapt trolli, kas mēģina ar veiklu mēli izpelnīt iztiku pārnesot jaunākās baumas starp troļļu ligzdām. Lielākā daļa no troļļiem jaunajā spēlē ir cieminieki, kas dzīvo savā ligzdā (troļļu apmetnes tā dēvē) un nekādā ziņā nesiro apkārt slaktējot cilvēkus, vēl vairāk, ir pilnīgi normāli, ja trollis visā spēles laikā nesastaps nevienu cilvēku, pavadot visu spēli savā troļļu sabiedrībā, risinot savas lokālās problēmas un bīdot troļļu intrigas. Bet nevajag aizmirst, ka 1) visi troļļi ir vairāk vai mazāk impulsīvi radījumi, tādēļ ir normāli piepeši nez no kā nez no šā uzsākt ķildu, kas var beigties ar slepkavību. Ir normāli novākt kaimiņu (nav sirdsapziņas pārmetumu), ja viņš nepatīk, bet, lai saglabātu kārtību, slepkavības netiek veicinātas un seko represijas no troļļu varas orgāniem, tāpēc troļļi joprojām viens otru nav izkāvuši. 2) troļļi ir ļoti augstu attīstīti radījumi visās jomās. Šīs divas lietas jāņem vērā, ja vēlaties būt trollis. Nu un protams, fakts, ka trolljiem ir specifiskas ieziimes teerpshanaas zinjaa (vairaak pastaastiis Tija) un tumsha seja, āda. Protams, TN2 un TN3 stila troļļiem arī būs - karaviiri, sirotaaji, kas 1)uztur kārtību un lokālā kuniga varu trolllju ligzdaas; 2)shad un tad laupiishanas noluukos uzbruuk kaadam. Ziemeļnieki šajā spēlē savukārt ir tādi kā bagātāki un attīstītāki Madaras ciema cieminieki, zemnieki. Viņi ir bagātāki, aktīvāki, dzīvespriecīgāki, pašpārliecinātāki. Tie ir cilvēki, kas savos ciemos dzīvo jau vairākus gadu desmitus, simtus un nav pieraduši regulāri bēguļot. Dzīve tiem rit slaiki, labi, shad un tad gadaas piedziivojumi, sviniibas, godi, nav regulaari trollju uzbrukumi (atshkjiriibaa no Madaras ciema). Katrai pusei buus pieejami vismaz triis dazhaadi ciemi - atkariibaa no cilveeku skaita, luugums neveidot individuaalaas frakcijas un speciaalos teelus, bet pozicioneet sevi kaa vienkaarshu zemnieku, armijnieku (jebkuraa no abaam raseem), ar vienkaarshiem notikumiem savaa pagaatnee. Lai ar jums notiek lielas lietas speelee, nevis legjendaa pirms taas. Ja juus gribat buut dizhais laupiitaajs, tad nevienam par to nesakiet, bet saaciet speeli kaa zemnieks vai kareivis un meegjiniet iistenot savu fishku. Neveidojiet arii laupiitaaju grupas ar cilveekiem pirms speeles, bet speeles laikaa meegjiniet to sabiidiit. Tas protams rekomendeejoshaa formaa, bet tik un taa gribeetu uzsveert to, ka shajaa speelee galvenais ir tas, ka juus saakat speeli kaa nekas iipashs un noteikti nerakstiet legjendaa savus plaanus, bet meegjinat tos reaali iistenot. Mees, GMi, savukaart, no legjendaa (ja taada buus) mineetaas pagaatnes meegjinaasim izveidot kaadus jums nezinaamus kvestus. Taadeejaadi ceru, ka buus interesanta saspeele starp GMu, kas nezina speeleetaaja plaanus un speeleetaaju, kas nezina GMa plaanus. Meegjiniet saskatiit mazaakaas iespeejas izveersties, bet neaizmirstiet arii par teela dziiviibu, izpatiku, paarticiibu utt.. Katraa zinjaa droshi konsulteejieties ar GMiem par visiem neskaidriem jautaajumiem, jo saprotu, ka shis izklaasts ir diezgan gruuti uztverams un haotisks. |
|
|
![]()
Raksts
#52
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.09.04 ![]() |
Ja jau ir ieteikts leģendā rakstīt vienkāršus notikumus
UN CITĀTS(Kamazs @ 06.04.2005 15:32) , TAD rodas jautājums, ko rakstīt leģendā (kā GM-i varēs izveidot interesantus kvestus dažādiem chariem, ja visi spēlētāji rakstīs, ka ir vienkārši zemnieki, karotāji ar parastu pagātni (un bez nākotnes plāniem) u. tml.) UN, ja kvesti tiks izveidoti spēlētājam, kas par to eksistneci nemaz nenojauš, kāda garantija, ka šis konkrētais spēlētājs vispār sāks mēģināt pildīt kādu kvestu? P.S. Tas nav nekāds uzbrauciens, vienkārši šo to nesaprotu :blink: |
|
|
![]()
Raksts
#53
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Viss OK, es paredzēju šādu reakciju, jo tas tiešām ir mulsinoši. Droši rakstiet tekstus, kas izklausās pēc apvainojuma vai uzbrauciena bez pamata jau tie nebūs, bet es neapvainošos, jo jūsu vietā darītu tāpat.
Pirmkārt, leģendas nebūt nav obligātas un, atšķirībā no daudzām spēlēm, mēs neapgalvojam "ja gribi būt labs spēlētājs un palīdzēt veidot labu spēli, veido leģendu un iesniedz to laicīgi". Nē, labs spēlētājs var vispār neiesniegt leģendu. Jo galvenais ir nevis leģenda, bet spēlētāja rīcība, darbi spēles laikā. Leģenda šoreiz patiešām ir pilnīgi opcionāla lieta. Galvenā prasība - kaut aptuveni (savas lomas liimenii) paarzinaat Trollu Nakshu pasauli savas rases (trollja, ziemeljnieka) un aroda (karaviira, ciematnieka) liimenii. Pats galvenais, kas jāatcerās - visa sava fantāzija un idejiskais spēks jāpieliek tieši spēles laikā ar saviem reāliem darbiem "rakstot leģendu". Esiet atvērti spēlei - piemēram, jūs sākat spēli kā zemnieks, iekārtojat savu māju, dariet savus darbus, pildiet pienaakumus (ko ciema vecaakais vai samnieks, ja esat kalps) uzliek un esiet gatavi, ka kaut kas notiek ar jums. Tas ir, piepeshi pie durviim pieklauvee apskrandis sveshinieks un luudz paliidziibu. Vai piepeshi sanjemat veestuli, ka juusu braalis citaa ciemaa ir apcietinaats pat ja labi zinat, ka braalja jums nav. Otrkārt, ja tomēr kāds raksta leģendu, tai jābūt tāda kā CV formā, kā izraksts no policijas datubāzes - dzimis tur un tur, pie taadiem un taadiem vecaakiem (man ir ideja (kas nav apspriesta veel) - ka uz speeli vareetu buut pieejamas kaadas 10 sengjimenes, kuru peectechi juus vareesiet izveeleeties buut un tas attieciigi vareetu noteikt to, kas ar jums speelee notiks, kaadaas attieciibaas ar NPC juus buusiet utt), beerniibaa patika tas un tas (sist ar kokiem vardes, maaciities zobenciinjas, rakstiit dzejas (paraugu!), staastiit melu staastus, piit intrigas, zagt?), tad un tad varbuut dziivee gadiijaas krass paveersiens (vecaaki pameta, satiku meiteni, trollji sagraava maaju utt.) - tikpat labi taads var nebuut, kaa pelna iztiku shobriid, kaadi ir plaani uz tuvaako naakotni, kaadi ir sapnji. Pats galvenais sheit ir pagaatnes informaacija, jo no taas (kaa piemeeram ar gjiemeneem), var diferenceet speeles pasaules reakciju, pieejamos kvestus un izvilkt speeles main-kvestu, kas droshi vien buus katram speeleetaajam. Reekjinieties, ka legjenda nevar jums pieskirt nekaadus labumus vai paardabiskas iipashiibas, tai ir jaaapraksta videejaa peleekaa speeles pasaules iedziivotaaja pagaatne un tagadne un viegli jaaieskicee potenciaalaa naakotne. Pirms saakat breekt, ka Kamazs juus atkal ierobezho izveeles briiviibaa un pienaglo juusu briivo un nepieradinaato fantaaziju pie griidas deeljiem, uzklausiet mani veel mazdruscinj. Es piedaliijos speelee TN2, TN3 un viena no lielaakajaam probleemaam saliidzinot ar TN1 bija taada, ka daudzi speeleetaaji bija sacereejushies kaa nu vinji sho speeli speelees - kaa apmaatie ar senu nosleepumu, kaa ziemeljzemes kareivji dizhi, kaa misionaari, kuriem vajadzeetu atrast gredzenu, kaa laupiitaaji, kas visus laupa, kaa paladini, kas atjaunos seno spozmi utt.. Taa nenotika. Potenciaalaas iespeejas lielaakoties vai nu kaut kur nobruka vai arii izveertaas triviaalas un psihodeeliskas, nedaudz mulkiigas un manupraat neinteresantas. Katraa zinjaa daudz trulaakas, kaa legjendaa izveersts. Taadeelj es domaaju, ka buutu jaanaak uz speeli ar minimumu - kaa TN1 abi PC teeli, kas bija cilveeki (errr, puselfs un cilveeks) ar savu pagaatni(karalja slepkava beeglju gaitaas), tagadni(pievienojies karavaanai) un vieglu naakotnes skici(nonaakt ostaa). Speeles pasaule iejaucaas un nostaadiija abus fakta (lasi: mainkvesta) priekšā. Un sākās spēle ar daudziem NPC, kvestiem, piedzīvojumiem, ceļošanu un notikumiem, kas ir kaartiigas legjendas cieniigi. To es piedaavaaju arii jums - neplaanojiet kaa speeleesiet speeli. Izveidojiet teelu ar muusu dotajiem nosaciijumiem, piekārtojiet tam pagātni (neko paarspiileetu), nolieciet to tagadnes situaacijaa (settings driizumaa buus pieejams un vareesiet izveeleeties kur un kaa savu teelu ievietot) un pasakiet kaads bija juusu naakotnes trulais meerkjis - dziivot kaa liidz shim, mainiit kardinaali dziivi kljuustot bagaatam (kaapeec tieshi tagad?), slavenam (kaa?), uzlabot savas kvalitaates (kljuut drosmiigaakam, veiklaakam ar zobinu, labaakam intrigantam, ietekmiigaakajam tirgotaajam) utt.. Nekas iipashi daudz jo reekjinieties, ka tas gandriiz 100% taa nenotiks. Speele juus nostaadiis kaut kaadaa situaacijaa ar kaut kaadu dziives paveersienu, kas atkariigs no juusu teela. Un tad arii pa iistam viss saaksies. Taa ir mana viizija un taa nav liidz peedeejam siikumam saskanjota ar paareejiem GMiem (bet lielos vilcienos, ja nemaldos ir gan), taapat arii tas ir domaats vairaak kaa viela paardomaam un diskusijaam, jo es nepretendeeju, ka tas ir tas labaakais variants. Juus buusiet speeleetaaji un to speeli speeleesiet, es piedaavaaju shaadu risinaajumu. Par leģendām - tātad, tās nav obligātas, bet to iesniegšana gan būs līdz noteiktam termiņam un ne vēlāk. Bez leģendām tiks piedāvāta (es tā domāju, vismaz) ļoti vienkārša aptaujas lapa, kas mums sniegs pamatinfo par juusu teelu - testa veidaa (vajadziigo apvilkt, iekjekseet, pasviitrot), noraadiet dzimumu, nodarboshanos, rasi, izcelsmi (sengjimene), ciemu(ligzdu, ja trollis), kur dziivojat. Shii lapa automaatiski kalpos par referenci, ja mums vajadzees izveidot kaadu rasu sadaliijumu, kvotas ciemiem utt.. |
|
|
![]()
Raksts
#54
|
|
Kārto SLIM-us ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 22.11.04 Kur: Nezinu. Paņem mani līdzi. ![]() |
Es noteikti, noteikti piedalīšos, ja pēkšņi nenotiks kkas neparedzēts( tas galugalā vēl ir tālu), pajautāšu, bet droši vien grapefruit arī.
|
|
|
![]()
Raksts
#55
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 09.09.04 Kur: tumsā ![]() |
Ja potenciālo trīs ciemu iedzīvotāji ir mazāk no troļļu uzbrukumiem cietuši, vai no tā jāsecina, ka šie ciemi atrodas manāmi tālāk no troļļu "pamatteritorijas" nekā Madaras ciems? Kādas pašlaik ir Ziemeļzemes-Troļļu valsts[vai kas viņiem tur ir] attiecības?
&protams, es atkal jautāju - kā ir ar maģiju?! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/whistling.gif) Ja nemaldos, tad šajā pavedienā tā praktiski [nemaz] nav pieminēta... aizmirsta tak nebūs? [Personiski ne uz ko dižu [sākotnēji] nepretendēju, nu, vienu vai diviem amuletiem...] [P.S. Par tēliem - nav pierādīts, ka ciema šamanis būtu mirstīgs (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) [joks [mostly]]] |
|
|
![]()
Raksts
#56
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Speeles apgabals ir Ziemeljzemes un Trollju Valsts pierobežas zona. Taa kaa Latvijai un Krievijai, piemeeram - ir divas valstis, kuraam ir kopeeja robezha un dazhi kilometri no taas uz abaam puseem ir iipasha pierobezhas zona. Kaa jau tas parasti meedz buut, zona nav ne ekonomiski, ne politiski attiistiita, tachu joprojaam pieder vienai no abaam valstiim, attieciigi kurai.
Madaras ciems atradaas apgabalaa, kas nepiedereeja no Ziemeljzemei ne Trollju Valstij, tamdeelj tur ik pa briidim jaucaas kaa cilveeki, taa trollji. Visi 3 cilveeku ciemi un visas 3 trollju ligzdas atrodas atbilstoshi Ziemeljzemes un Trollju valsts teritorijaa. Ir robezhsardze (armijas vieniibas) abaam puseem. Attieciibas starp Ziemeljzemi un Trollju Valsti ir tikpat saspiileetas kaa agraak. Taa kaa nekad nav notikushas valstiska liimenja sarunas starp ziemeljniekiem un troljiem, ir gruuti pateikt vai kaut kas mainiijies. Tomeer nelaagas nojausmas kliist ziemeljzemee, jo vairaak pierobezhas apgabalos... Viens gan ir zinaams pilniigi skaidri - Trollju Mezhi (kur notika TN, TN2, TN3 un atradaas Madaras ciems) ir Troļļu Valstī, nevis buferzona kā agrāk. Par maģijām - tur būs pāris īpaši vārdi. Tā pati vecā amuletu sistēma, ja nemaldos nepaliks. Būs rituāli. Maģijas kļūst arvien šamaniskākas. |
|
|
![]()
Raksts
#57
|
|
Kārto SLIM-us ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.12.03 Kur: Nogājis no ceļa uz Lorienu ![]() |
CITĀTS(Kamazs) Maģijas kļūst arvien šamaniskākas. Kas šo saprast? Mūsu pasaulē šamanisms pamatā saistās ar manipulācijām ar dažādiem "gariem" (sauksim tos tā). Būrējs sazinās ar senču, dabas vai citiem gariem un iegūst no tiem informāciju vai palīdzību, dažkārt piespiežot, dažkārt uzpērkot, dažkārt mainot pakalpojumu pret pakalpojumu. Reizēm veiksmīgai saziņai ar gariem, būrējs pats kļūst par vienu no tiem, tomēr vēlāk atkal atgriežas savā ķermenī. Atcerēsimies tomēr, ka "būrējs sazinās" vai "būrējs kļūst" reāli nozīmē, ka "būrējs dažādu psiholoģisku un fizioloģisku procesu rezultatā iedomājas, ka viņš kļūst" t.i. efekts ir pilnībā būrēja subjektīvās uztveres iekšienē un būrēja iedomātā tiešā iedarbība uz apkārtējo fizisko pasauli ir neesoša. Kā ko tādu var realizēt spēlē? Ko, tavuprāt, nozīmēs šamaniskā maģija TN pasaulē? Vai tas nozīmētu paplidus sarežģītas parastiem cilvēkiem (ne-šamaņiem) neredzamas garu pasaules ieviešanu spēlē? Padarīt būrēja halucinācijas par visiem reāli ārēji novērojamām? Kas būs visuresošie, pārdabiski spēcīgie, bet neredzamie gari? |
|
|
![]()
Raksts
#58
|
|
Mācās koptelpas paroles ![]() ![]() Grupa: Izraidītie Pievienojās: 24.08.04 ![]() |
samanisms bija domats ta ka speletajs respektivi samanis ciema veic kautkadu ritualu teiksim izludzas edienu vai ko tadu tad to dzird ciema vecakais un nodod zinu gm ar apstastu ka tas vis apmeram izskatijas gm nolemj vai burejam atsutis teiksim to pasu edamo vai ari neko nedaris tad sanak ka samanis ir veicis ritualu un gaida vai vinam izdevas dabut seu to pasu edienu vai ne nekada tur ipasa virtualitate nau nau tur nekadai npc kas skraida ka gari apkart nekas tamlidzigs nau
|
|
|
![]()
Raksts
#59
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
CITĀTS nau tur nekadai npc kas skraida ka gari apkart nekas tamlidzigs nau Ha, a kā tad mistiskie Acmetņi? Viena no TN mītiskajām būtnēm, kas ir neaizskarama un spiego sava saimnieka labā. Tā redz daudz ko. CITĀTS Kā šo saprast? Nu ļoti vienkārši. Soirvakts jau norādīja - ja vēlies maizi, nodejo maizes rituālu, vēlies palīdzību pret mošķiem, kas neliek mieru ciemam - nodejo citu rituaalu. Nav pilniigi nekaadas garantijas, ka "dievi" to redzēs, ka tie palīdzēs, ka tie vispār eksistē. Bet, skaties, ja tu speelee nodejo tādu deju un kaut kā iegadās ka pēc dažām stundām šajā ciemā iekuļās apmaldījies tirgonis ar drausi daudz ēdamo un mēģina to pārdot (par ļoti zemām cenām), pirms tā sabojājas vai kaut vai pret kvestu - aizvest viņu uz vietu, ko viņš zina. Vai tā nav "dievu" labvēlība? Varbūt ir, varbūt nav, tikpat labi tā varēja būt nejaušība, deja, rituāls un šāda NPC tirgoņa ierašanās var būt pilnīgi nesaistītas. Tas ir šamanisms TN izpratnē - veic rituālu, nav neviena dieva, neviena gara tuvumā, tu nezini vai dievs to "sadzirdēs", bet veic peec labaakaas sirdsapzinjas, jo zini, ka ja sadzirdees, tad vajag, lai tas buutu peec iespeejas labaaks. Savukaartr - kaa par to uzzinaas pashi dievi - nu pashi jamie nenaaks klausiities, buus daudz "paliigu" un lielaakaa dalja speeleetaaju nemaz nezinaas kuri tie ir, sou, visas prezent'aacijas, rituaali jaaveido peec iespeejas lielaakam cilveeku skaitam, lai lielaaka iespeeja, ka tajaa puulii ir kaads zinjotaajs. Vai arii jaanokjer un jaapiemaana mistiskaa buutne - Acmetnis - jo ir skaidri zinaams, ka tas aiznesiis sho informaaciju dieviem. |
|
|
![]()
Raksts
#60
|
|
Kārto SLIM-us ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.12.03 Kur: Nogājis no ceļa uz Lorienu ![]() |
CITĀTS(Kamazs) Nav pilniigi nekaadas garantijas, ka "dievi" to redzēs, ka tie palīdzēs, ka tie vispār eksistē. Tas ir šamanisms TN izpratnē - veic rituālu, nav neviena dieva, neviena gara tuvumā, tu nezini vai dievs to "sadzirdēs", bet veic peec labaakaas sirdsapzinjas, jo zini, ka ja sadzirdees, tad vajag, lai tas buutu peec iespeejas labaaks. Sapratu. Rituālas darbības nav raksturīgas tikai šamaniskām reliģiskajām sistēmām, zo tiksim skaidrībā ar terminoloģiju. Piedāvāju runāt par "rituāliem", nevis "šamanismu TN izpratnē". Tālāk. Izsaku Pareģjoumu , ka tevis minētajā veidā TN rituāli nebūs pārlieku populāri. Reālajā dzīvē konkrēti rituāli tiek veikti ar konkrētu mērķi. Tiek sagaidīts pavisam noteikts efekts. Piemēram, laulību ceremonija tiek veikta nevis ar domu, ka Dievs labākajā gadījumā varbūt pamanīs kaut kādu tur kūņošanos lejā, bet varbūt arī nepamanīs, bet gan lai gluži vai piespiestu Dievu atzīt, ka, lūk šie tagad Viņa un cilvēku priekšā ir vīrs un sieva un arī attiecīgi rīkoties - aizsargāt, palīdzēt augļoties un vairoties un ko tik vēl ne. Gadījumā, ja rituāla aprakstam apakšā lieliem buritem stāvēs rakstīts - "Parasti nedarbojas. Bet stāsta, ka pirms 23 gadiem vienam keksam no Ziemeļzemes dienvidiem tomēr izdevās panākt aprakstā minētajam līdzīgu efektu." tad nezinu gan vai kādam šamējo gribēsies veikt pēc labākās sirdsapziņas. Reālajā dzīvē, ja rituāls nedod gaidīto rezultātu tiek izdarīti divi iespējamie secinājumi - "mēs kaut ko izdarījām nepareizi" vai arī "kāds cits mait@ kaut ko izdarīja un mums visu labumu nojauca". Neizdošanās gadījumos rituālu mēdz atkārtot vai veikt vel paplildus "ļaununās acs noveršanas" rituālus, kamēr tiek iegūts "vēlamais" rezultāts. Tā notiek šeit, mūsu pasaulē, kur patiesībā maģiskie rituāli vienkārši nedarbojas. Ja TN rituālu iedarbība būtu līdzīga kā mūsu pasaulē, tad ar ko TN pasaule atšķirtos no mūsējās? Manuprāt, fantāzijas pasaulē nepieciešams, lai konkrētā rituāla veikšana iedarbojas vienmēr. Lai racionāli domājošos spēlētājos (kuri lai kā censtos izlikties, tomēr zina, ka visa tā spēles "maģija" ir izdomāta) izraisītu vēlēšanos veikt rituālu, ir jābūt novērojamam tiešam cēloņsakarības efektam starp rituālo darbību un rezultātu. Jā, rezultāts var būt atšķirīgs dažādos rituāla veikšanas gadījumos, tomēr tam ir jābūt. Tas nedrīkst nebūt. Rituāli, kuri darbojas tikai 20% gadījumu kļūst apgrūtinoši. Tas nozīmē, ka 100% efektivitātes panākšanai katrs rituāls būtu jāizpilda 5 reizes. Fantāzijas pasaulē, pat ja rituālu veic pilnīgi savādāk nekā prasīts aprakstā, tad iestājas cits efekts, nevis neiestājas nekāds efekts. īsāk. Es TN spēlē esmu par maģiju, kura darbojas "šeit un tagad", nevis līdzīgi kā reālajā dzīvē "varbūt un vēlāk". |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 01.06.2025 20:51 |