Lomu spēļu noteikumi, Vai vajadzētu ieviest izmaiņas LS? |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
Lomu spēļu noteikumi, Vai vajadzētu ieviest izmaiņas LS? |
25.12.2003 18:24
Raksts
#1
|
|
Ataudzē kaulus pēc uzvaras kalambola mačā Grupa: Biedri Pievienojās: 01.11.03 Kur: Baltimore Hospital for the Criminally Insane |
Es, personīgi uzskatu, ka lomu spēlēs varoņi ir visvareni (nepareizi) un vajadzētu ieviest izmaiņas (precīzāk, radīt) lomu spēļu noteikumos...
Lūdzu izteikt savu viedokli, kā arī sevis atbalstīto iespējamo reformu aprakstus... Jūsu GM, Mastero. |
|
|
25.12.2003 18:27
Raksts
#2
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 24.10.03 Kur: childproof world |
mani gan neskar taa wisa padariishana, bet s smu pamaniijusi, ka kaukas shinii padariishana naw rihtiigi.... te kauko waig kardinaali mainit.... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/thumbsup.gif)
|
|
|
25.12.2003 21:31
Raksts
#3
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 28.11.03 Kur: pagulte |
Me gan tur nipiedalas,bet tapē ka me tur nikā nijādz... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/getlost.gif)
|
|
|
25.12.2003 21:32
Raksts
#4
|
|
Krāmē plauktos Izgaistošās izgaišanas grāmatas Grupa: Biedri Pievienojās: 19.09.03 Kur: Svešā ādā Grafiķis 2007 |
Laikam jā
|
|
|
26.12.2003 16:28
Raksts
#5
|
|
Ataudzē kaulus pēc uzvaras kalambola mačā Grupa: Biedri Pievienojās: 01.11.03 Kur: Baltimore Hospital for the Criminally Insane |
Hom - hoom... Uzbumpošu šito augšā, jo LS aptaujas nav iespējamsa...
|
|
|
26.12.2003 21:37
Raksts
#6
|
|
Kārto SLIM-us Grupa: Biedri Pievienojās: 04.12.03 Kur: Nogājis no ceļa uz Lorienu |
Balsoju par "nee". Noteikumi passi par sevi neko neatrisina. Manupraat lielais vairums izdossanaas atkariigs no speeles vadiitaaja. Ja taads ir. Ja taada nav vai arii ja vinnss ir pametis speeles pavedienu novaartaa, tad katram speeleetaajam atsevisskki jaadara, ko nu speej.
Kaa esmu ieveerojis, taa te arii notiek t.i. cik nu kuram ir fantaazijas un speejas veidot kaut kaadu staastu netrauceejot citiem un sadarbojoties, tik arii iznaak. Man pretenziju nav. Attieciibaa uz visvareniibu jaasaka, ka atkal jau viss atkariigs no vadiitaaja un to cik "varenus" varonnus vinnss atllauj izveidot un to cik daudz ir gatavs iejaukties speeles gaitaa. Ja katras konkreetaas speeles pavediena uzsaaceejs buutu tik laipns un laiku pa laikam ieskatiitos savas speeles pavedienaa un savilktu galus kopaa, tad es buutu pavisam apmierinaats. Vispaar, nav ko gaidiit no foruma speeleem nezin ko. Sevisskki ar ne paaraak pieredzeejussiem speeleetaajiem. Manupraat visi tiek galaa tiiri labi. Bez tam, kurss tad gribees uznnemties veidot un uztureet tos uzlabotos noteikumus? Kuriem btw ir jaabuut saprotamiem pilniigam iesaaceejam. Kaadi passreizeejie noteikumi (pusliidz) ir. |
|
|
09.01.2004 11:00
Raksts
#7
|
|
Kārto SLIM-us Grupa: Biedri Pievienojās: 04.01.04 Kur: esmu tur kur gribu un kad gribu |
Izmainnas moss nee.... bet updates gan vareetu, lai moss kaadu rull tur biis izmainiit, bet nevajag pilniiba visu, bet balsoju par jaa (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/sorcerer.gif)
|
|
|
09.01.2004 11:54
Raksts
#8
|
|
Istari māceklis Grupa: Biedri Pievienojās: 29.12.03 GP eksperts 2006 |
Nepieciešamas ne tik daudz izmaiņas, cik precizējums - dalībnieks nedrīkst uzsākt publicēt jeb ko spēles pavedienā, kamēr nav saņēmis varoņa apstiprinājumu no GM. Savukārt, GM ir tiesīgs likt izmainīt kādus no varoņa parametriem, lai samazinātu "visvarenību".
Vispār, taisnība arī Martinam - GM ir jāuzmana spēle spēles laikā un laicīgi jānovērš sarežģījumi, ko varētu radīt neproporcionāli visvareni tēli. Ar noteikumiem to atrisināt nevar - ja ir pietiekama fantāzija un vēlme, spēli spēj pilnībā izbojāt viens mags pat ar it kā vienu, vāju burvestību. Pie tam, aizliegums radīt pārāk visvarenus tēlus noteikumos taču ir jau pašlaik... Derētu gan ierobežojums tēlu dzīvniekus - pūķus - izmantot citādi, kā pārvietošanās līdzekļus, aizliegums izmantot burvestības, kas ietekmē uzreiz pilnīgi visus ienaidniekus (nogalināt citus tēlus par laimi jau nedrīkst) Kā variantu, protams, var ieviest arī kādu punktu sistēmu - ja kādam ir pacietība rakstīt noteikumus un pēc tam validēt iesūtītos aprakstus - taču to nevar ieviest kā obligātu visām spēlēm... |
|
|
11.01.2004 14:51
Raksts
#9
|
|
Ataudzē kaulus pēc uzvaras kalambola mačā Grupa: Biedri Pievienojās: 01.11.03 Kur: Baltimore Hospital for the Criminally Insane |
Par darbu neuztraucieties... Esmu ar mieru... Tikai vai publika akceptēs?
|
|
|
11.01.2004 14:52
Raksts
#10
|
|
Prāto, kā lietderīgāk ieguldīt rūķīšu zeltu Grupa: Biedri Pievienojās: 08.10.03 Kur: arī pie kapa soli priekšā Tev. |
Me accept, ja vien tu tos noteikumus izstrādā pietiekami saprotamus.
|
|
|
11.01.2004 14:55
Raksts
#11
|
|
Sēž zem Šķirmices Grupa: Biedri Pievienojās: 07.09.03 Kur: Uz kreesla |
Buutu jau forshi.. jo piemeeram tagad un vispaar no taam lomu speeleem nevar saparst daudz ko. Sooo... me tur nepiedalaas. Pilniig noteikt vajg mainiit noteikumus (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif)
|
|
|
14.01.2004 16:22
Raksts
#12
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu Grupa: Biedri Pievienojās: 30.08.03 Kur: Magrathea |
Ah, man tikko ienāca prātā - noteikti pie tēlu aprakstiem jāpievieno tāds jautājums kā alignment. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) (es gan laikam nepareizi uzrakstīju, bet gan jau būs labi)
|
|
|
14.01.2004 16:26
Raksts
#13
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim Grupa: Biedri Pievienojās: 01.12.03 |
Par allignment - vispirms tad jānodefinē, ko ar šo terminu vēlies apzīmēt, jo ir nācis dzirdēt vispretrunīgākos viedokļus... it kā jau, vismaz priekš LOTR tas būtu vienkārši - vai nu ar Sauronu, vai pret viņu (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Bet ja vēlies to uztvert kā D&D, tad varu uzreiz pateikt, ka būs problēmas. Daudz.
|
|
|
14.01.2004 16:28
Raksts
#14
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu Grupa: Biedri Pievienojās: 30.08.03 Kur: Magrathea |
Nu, atrodiet kāds vārdnīcā tulkojumu un būs jau labi. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
Vispār jau labāk tā - good vai evil. Un viss. |
|
|
14.01.2004 17:32
Raksts
#15
|
|
Istari māceklis Grupa: Biedri Pievienojās: 29.12.03 GP eksperts 2006 |
nu... Good, neutral vai evil parasti ir saprotams jau no teela apraksta taapat... kaa jau Farliner teica - vai nu ar Sauronu vai pret sauronu.. OK, neutral shajaa gadiijumaa nebuutu.
Vispaar jau varbuut tieshaam veerts ieviest aligment kaa D&D (Good, Neutral, Evil/ Lawful, Neutral Chaotic - kopaa sanaak 9 aligmenti, Neutral Neutral eertiibas labad sauc par True Neutral). Probleemu buutu mazaak ar izskaidroshanu, vairaak ar to, ka speeleetaajam ir jaaruupeejas, lai vinja teels savaa riiciibaa ieveero aligment noraadiitos raamiishus - bet rāmjus neviens negribēs ievērot.... Alignment - šeit vārdnīcas tulkojums nederēs... Iesaku tulkot kā "Pārliecība". Šo rakstu rediģēja Nimue: 14.01.2004 17:39 |
|
|
14.01.2004 17:35
Raksts
#16
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim Grupa: Biedri Pievienojās: 01.12.03 |
Redzi, tur jau tā problēma, ka daudzi uzskata ka personāžu tas allignment kaut kā ierobežo - patiesībā jau ir otrādi - tas alignment ir parametrs, kas mainās atkarībā no tavas rīcības, un norāda patreizējo tava personāža atieksmi pret pasauli.
|
|
|
14.01.2004 17:51
Raksts
#17
|
|
Istari māceklis Grupa: Biedri Pievienojās: 29.12.03 GP eksperts 2006 |
Aligment vienas spēles ietvaros mainīties nevajadzētu, ja tam nav kādi ļoti nopietni ārēji iemesli. Sākotnēji veidojot savu personāžu un raksturojot viņa personību šai attieksmei jau vajadzētu būt skaidrai...
Personīgi es nedomāju, ka šis parametrs tēlu ierobežo, bet zinu, ka to var uzskatīt arī tā, un, šķiet, diezgan daudzi tā arī uzskata. |
|
|
14.01.2004 18:07
Raksts
#18
|
|
Šņācmēles tulks Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs |
To, ka alignment ierobežo, parasti apgalvo tie, kas spēlē ne-visai-labos personāžus, bet dažādu iemeslu del 'evil' marku piekārt nevēlas.
Piemēram, personāžs iesper ubagam, bez sirdsapzinas parmetumiem aizgriež rīkli mantnīcas sargam, gatavs nogalinat veikalnieku, kas viņu pieķēris rakājamies pa naudas kasi, un apgalvo ka ir neitrals... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/ohmy.gif) Jo redz 'evil' aresta mirklī riskē ne pa jokam atrauties no vietējā paladīna |
|
|
09.02.2004 14:34
Raksts
#19
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu Grupa: Biedri Pievienojās: 30.08.03 Kur: Magrathea |
Nihil nāk klajā ar kārtējo glupo ieteikumu. Tiesa gan, tas ir ieteikums spēlētājiem, nevis kaut kas, ko varētu ielikt pie noteikumiem. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/pinch.gif)
1) Lūdzu ņemiet vērā arī to, ko dara pārējie spēletāji - piemēram, Ceļotāju Miegā bija tāda nepatīkama situācija, ka mani mīļie chari jau sāka klupt tumsā pār koku saknēm, bet citu chari sauļojās. Vispār ir ļoti jāpiedomā pie laikiem, nu, vai ir rīts vakars, cik daudz laika tā auļošana pa attiecīgās pasaules līdzenumiem varētu aizņemt, ū tē tē, ū tē jē pē. Tas ir pārlieku sarežģīti, es neprotu skaidri uzrakstīt, ko biju domājusi. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif) 2) Lūdzams neaizmirst to, kas ar jūsu chariem pirms pusstundas LS ir noticis. Ja kāds charam ir sabojājis garīgo, tad tam jāpaliek sabojātam līdz tam brīdim, kad notiek kaut kas garstāvokļa uzlabošanās vērts. Un otrādi. Chara noskaņojumam nevajadzētu manīties līdz ar jūsējo, ja, piemēram, viens jūsu posts tiek uzrakstīts vienā dienā dienā, bet otrs - nākamajā, kad jūsu garstāvoklis ir mainījies. Centieties noskaņoties uz charactera garīgo, nevis pieskaņot charu jūsējam. Vēl šajā punktā jāpieliek daži teikumi par ... em... kā lai to nosauc? Visādām fiziskām aktivitātēm. Ja, teiksim, jūsu chars paslīd un iekrīt upē, tad viņam/ai tādam slapjam arī ir jāvazājas apkārt līdz viņš/a nomaina drēbes vai paiet noteikts laika sprīdis, ū tē tē. Citādi tas viss sāk atgādināt lētos bojevikus, kuros varonis nupat vēl rāp pa dubļu peļķi, kāds ar pārgrieztu rīkli viņam uzkrīt virsū, bet pēc sekundes varoni jau ir tīrs krekls mugurā... Es saprotu, ka šo visu ir grūti ievērot, it kā jau LS tiek spēlētas lai atpūstos/izklaidētos, bet nu tomēr- ar šo neuzmanību prēt sīkumiem LS ķļūst vienkārši nespēlējamas. |
|
|
11.02.2004 08:25
Raksts
#20
|
|
Krāmē plauktos Izgaistošās izgaišanas grāmatas Grupa: Biedri Pievienojās: 19.09.03 Kur: Svešā ādā Grafiķis 2007 |
WOW ... Bravo Nihil... nākas piekrist šajā ziņā .... ceru ka kāds cits bez manis arī izlasīja, jo es parasti cenšos ievērot visu šito... būs grūti atrast kur man par kautko no šitā piesieties...
|
|
|
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 15.06.2024 23:09 |