"Barības Ķēdes" RPG sistēma, spēles virtuālākās daļas mehānikas apraksts |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
"Barības Ķēdes" RPG sistēma, spēles virtuālākās daļas mehānikas apraksts |
14.04.2006 17:59
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
Pirms sākt, uzreiz norādīšu, ka tālāk izklāstītie noteikumi attiecas tikai un vienīgi uz spēles pašu virtuālāko daļu -- "Barības Ķēdi" un nav aktuāli ne sektantiem, ne gājējiem.
Tāpat arī pagaidām tie vēl līdz galam nav apstiprināti, lai gan diezgan droši, ka aptuveni tādi arī būs. Ja jūs saskatat kādas problēmas, esat laipni aicināti uz tām publiski norādīt un izdiskutēt. Barības Ķēde. Mehānika. Spēlētājam sākot spēli ir pieejamas četras rases, tās ir
Bomži var lietot pilnīgi visus ieročus, izņemot automātiskos, viņu attīstība pa līmeņiem ir sekojoša:
Narkaši var lietot visus tuvos (melee) ieročus un vēl no šaujamieročiem pistoles. Viņu attīstība pa līmeņiem:
Kropļi var lietot tikai un vienīgi tuvos (melee) ieročus. Attīstība:
Huligāni - kad visuredzošā likuma acs vairs neglūn pār plecu un demokrātijas vietā pasaulē iestājas anarhija, vienmēr atradīsies cilvēki, kas īstenos savas egoistiskās intereses nedomājot par citiem, ja nepieciešams, pielietojot spēku. Huligāni nekaunēsies aplaupīt, ja nepieciešams -- nogalināt, lai tikai tiktu pie vajadzīgā. Morāle? Ētika? Tādu jēdzienu mūsdienu pasaulē vairs nav. Huligāni var lietot tuvos ieročus (melee), kā arī pistoles. Sasniedzot trešo līmeni huligāns kļūst par bandītu un var jau lietot arī šautenes un šotganus. Savukārt savā maksimālajā -- piektajā -- līmenī bandīts transformējas par pašu postapokaliptiskās pasaules ļaunāko biedu -- reideri. Reideri var izmantot pilnīgi visus ieročus, ieskaitot automātiskos. Huligānu attīstība pa līmeņiem:
Perki Visām rasēm levelupos (paaugstinoties līmenim), ir iespēja paņemt vienu perku -- papildus bonusu. Ne visi perki pieejami uzreiz un ne visām klasēm pieejami visi perki. Ar AL apzīmēti tā saucamie "augstā līmeņa" perki, kurus var dabūt tikai pie gana lieliem līmeņiem. Vērība -> par 25% vairāk pieredzes punktu (EXP) par kvestu izpildi. Veselīgums -> +1 Hp Izturība pret pistolēm -> ignorē pirmo trāpījumu no pistoles (katrā kaujā) Izturība pret šautenēm -> ignorē pirmo trāpījumu no šautenes (katrā kaujā) Izturība pret nazi -> ignorē pirmo naža dūrienu/cirtienu (katrā kaujā) Izturība pret trulo -> ignorē pirmo sitienu ar trulo(tuvo, kas nav nazis) ieroci(katrā kaujā) Izturība pret šotganiem AL -> šotgans nodara tikai 1 dmg (parasti 2) Metabolisms -> var sevi ārstēt ar 2 Hp par vienu izlietoto peinkilleru Tanks -> bruņuveste dod +2 Hp (huligāniem/bandītiem/reideriem - +3 Hp) Dzīvelīgums -> ja pēc cīņas palikuši 0 Hp, nenomirst, var aizvilkties prom (bet nevar cīnīties!). Tikai tad, kad uzbrucēji aizgājuši drīkst sākt kustēties. Zelta deguns I -> Reizi 3 stundās var saņemt aptuvenu norādi (hint'u), kur spēles poligonā atrodas kādi labumi (ekipējums, ēdiens, munīcija utt.) Zelta deguns II -> Reizi 3 stundās var saņemt karti ar norādi, kur meklēt "bagātības". NB! Šis perks aizvieto "Zelta degunu I", ja tas paņemts pirms tam. Izturība pret radiāciju -> radiācija nenodara kaitējumu arī bez gāzmaskas Radioaktīvs AL -> spēlētājs tiek īpaši "apzīmēts", kļūst bīstams visiem apkārtējiem -- visi, kas nonāk tā tuvumā, nonākt radioaktīvā zonā (skat. zemāk) Kramplauzis -> var "uzlauzt" atslēgas. (Spēles poligonā būs izvietotas aizslēgtas kastes, durvis ar šifratslēgu. Saņemot šo perku spēlētājs saņems ~ 5-7 iespējamās kombinācijas, katrai atslēgai vismaz viena būs īstā.) Pirmā palīdzība -> var saārstēt 1 Hp (ikvienam) uzliekot saites (apsaitējot roku, kāju, galvu, rumpi utt.); var ārstēt arī cīņas laikā, bet tikai vienu reizi katram tēlam. Ārsts AL -> pirmās palīdzības perks + var saārstēt PC (gājējus, sektantus) tāpat kā apmetnes ārsts, tb, arī vairāk par 1 Hp. Bet tas attiecas tikai uz gājējiem un sektantiem. (Šis perks paver diplomātijas un mierīgas sadzīvošanas iespējas ar apmetni.) Atslēdznieks -> ja saplīst šaujamierocis (jebkāds), pie GM to var iemainīt pret jaunu (tipa, "salabot"), iespējams, sliktāku, toties strādājošu. Ložu lējējs -> atsevišķus metāla priekšmetus var apmainīt pie GMa pret lodēm (būs saraksts ar priekšmetiem un iegūstamo ložu daudzuma). Šim perkam iespējami vairāki līmeņi, efektīvāk (vairāk) "izgatavojot" lodes. FarmaceitsAL -> no īpašām izejvielām (ingredientiem) pie GMa var "izgatavot" peinkillerus. Lieki piebilst, cik ļoti tā ir vērtīga īpašība. Daži vispārīgi noteikumi:
Šo rakstu rediģēja Kamazs: 10.07.2006 21:29 |
|
|
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 07.06.2024 18:40 |