Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> "Barības Ķēdes" RPG sistēma, spēles virtuālākās daļas mehānikas apraksts
Kamazs
iesūtīt 14.04.2006 17:59
Raksts #1


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



Pirms sākt, uzreiz norādīšu, ka tālāk izklāstītie noteikumi attiecas tikai un vienīgi uz spēles pašu virtuālāko daļu -- "Barības Ķēdi" un nav aktuāli ne sektantiem, ne gājējiem.

Tāpat arī pagaidām tie vēl līdz galam nav apstiprināti, lai gan diezgan droši, ka aptuveni tādi arī būs. Ja jūs saskatat kādas problēmas, esat laipni aicināti uz tām publiski norādīt un izdiskutēt.

Barības Ķēde. Mehānika.


Spēlētājam sākot spēli ir pieejamas četras rases, tās ir
  • bomži
  • narkaši
  • kropļi
  • huligāni
Bomži - ...tie ir bomži. Pasaule viņiem apkārt sabruka, bet viņi pat nepamanīja, jo dzīve gandrīz neizmainījās, tikvien, ka tagad apkārt visi ir tādā pat pakaļā, ka viņi bija līdz šim.

Bomži var lietot pilnīgi visus ieročus, izņemot automātiskos, viņu attīstība pa līmeņiem ir sekojoša:
  • 1.līmenis -- 3 Hp
  • 2.līmenis -- 4 Hp
  • 3.līmenis -- 5 Hp
  • 4.līmenis -- 6 Hp
  • 5.līmenis -- 7 Hp
Narkaši - specifiska sabiedrības daļa, kas atšķiras ar savdabīgu uzvedību un atkarību no dažiem ķīmiskiem savienojumiem. Pēc katastrofas narkotikas un citi apreibināšanās līdzekļi tiem palīdzēja pārvarēt smago depresiju. Viņu atkarība padara tos vārgus un vājus, taču salietojoties narkotikas (peinkillerus) viņi var kļūt gandrīz neapturami. Sabeigtā nervu sistēma un vājā muskulatūra gan neļauj viņiem pilnvērtīgi izmantot šaujamieročus.

Narkaši var lietot visus tuvos (melee) ieročus un vēl no šaujamieročiem pistoles. Viņu attīstība pa līmeņiem:
  • 1.līmenis -- 2 Hp, ar vienu peinkilleri iegūst papildus vienu dzīvību (neierobežoti)
  • 2.līmenis -- 3 Hp
  • 3.līmenis -- 3 Hp, ārstējas (līdz maxHP) 2Hp par vienu peinkilleri, būstojas (virsmaxHP) +1 Hp par peinkilleri
  • 4.līmenis -- 4 Hp
  • 5.līmenis -- 4 Hp, ārstējas ar vienu peinkilleri līdz maxHP, būstojas (virsmaxHP) +1 Hp par peinkilleri
Kropļi - pretstatā popkultūrā valdošajam uzskatam, mutanti nebūt nav pārcilvēciski spēcīgi un vareni radījumi, tie ir nožēlojami, slimi cilvēki, kas drīz mirst. Tiesa, ir atsevišķi indivīdi, kurus 12 gadi radiācijas, ķimijas un citu kaitīgo faktoru ietekme nespēja nogalināt. Ja jau viņi izdzīvoja tik ilgi, izdzīvos vismaz divtik -- kropļi ir invalīdi, ar ierobežotām iespējām, bieži vien nepatīkami, taču ellišķīgi dzīvelīgi.

Kropļi var lietot tikai un vienīgi tuvos (melee) ieročus. Attīstība:
  • 1.līmenis -- 4 Hp
  • 2.līmenis -- 5 Hp
  • 3.līmenis -- 7 Hp
  • 4.līmenis -- 8 Hp
  • 5.līmenis -- 10 Hp
Kropļi ir vienīgā rase, kas atveseļojas: ik pēc pusstundas tie atjauno pusi no esošajām dzīvībām, ne mazāk kā 1 Hp. Toties viņi nevar lietot peinkillerus (nedarboja).

Huligāni - kad visuredzošā likuma acs vairs neglūn pār plecu un demokrātijas vietā pasaulē iestājas anarhija, vienmēr atradīsies cilvēki, kas īstenos savas egoistiskās intereses nedomājot par citiem, ja nepieciešams, pielietojot spēku. Huligāni nekaunēsies aplaupīt, ja nepieciešams -- nogalināt, lai tikai tiktu pie vajadzīgā. Morāle? Ētika? Tādu jēdzienu mūsdienu pasaulē vairs nav.

Huligāni var lietot tuvos ieročus (melee), kā arī pistoles. Sasniedzot trešo līmeni huligāns kļūst par bandītu un var jau lietot arī šautenes un šotganus. Savukārt savā maksimālajā -- piektajā -- līmenī bandīts transformējas par pašu postapokaliptiskās pasaules ļaunāko biedu -- reideri. Reideri var izmantot pilnīgi visus ieročus, ieskaitot automātiskos.

Huligānu attīstība pa līmeņiem:
  • 1.līmenis -- 3 Hp
  • 2.līmenis -- 4 Hp
  • 3.līmenis -- 4 Hp, kļūst par bandītu -- var lietot arī šautenes un šotganus
  • 4.līmenis -- 5 Hp
  • 5.līmenis -- 5 Hp, kļūst par reideri -- var lietot visus (arī automātiskos) ieročus
Huligāni/bandīti/reideri nēsājot bruņuvesti iegūst +2 Hp (pārējiem: +1Hp).

Perki

Visām rasēm levelupos (paaugstinoties līmenim), ir iespēja paņemt vienu perku -- papildus bonusu. Ne visi perki pieejami uzreiz un ne visām klasēm pieejami visi perki. Ar AL apzīmēti tā saucamie "augstā līmeņa" perki, kurus var dabūt tikai pie gana lieliem līmeņiem.

Vērība
-> par 25% vairāk pieredzes punktu (EXP) par kvestu izpildi.
Veselīgums
-> +1 Hp
Izturība pret pistolēm
-> ignorē pirmo trāpījumu no pistoles (katrā kaujā)
Izturība pret šautenēm
-> ignorē pirmo trāpījumu no šautenes (katrā kaujā)
Izturība pret nazi
-> ignorē pirmo naža dūrienu/cirtienu (katrā kaujā)
Izturība pret trulo
-> ignorē pirmo sitienu ar trulo(tuvo, kas nav nazis) ieroci(katrā kaujā)
Izturība pret šotganiem AL
-> šotgans nodara tikai 1 dmg (parasti 2)
Metabolisms
-> var sevi ārstēt ar 2 Hp par vienu izlietoto peinkilleru
Tanks
-> bruņuveste dod +2 Hp (huligāniem/bandītiem/reideriem - +3 Hp)
Dzīvelīgums
-> ja pēc cīņas palikuši 0 Hp, nenomirst, var aizvilkties prom (bet nevar cīnīties!). Tikai tad, kad uzbrucēji aizgājuši drīkst sākt kustēties.
Zelta deguns I
-> Reizi 3 stundās var saņemt aptuvenu norādi (hint'u), kur spēles poligonā atrodas kādi labumi (ekipējums, ēdiens, munīcija utt.)
Zelta deguns II
-> Reizi 3 stundās var saņemt karti ar norādi, kur meklēt "bagātības". NB! Šis perks aizvieto "Zelta degunu I", ja tas paņemts pirms tam.
Izturība pret radiāciju
-> radiācija nenodara kaitējumu arī bez gāzmaskas
Radioaktīvs AL
-> spēlētājs tiek īpaši "apzīmēts", kļūst bīstams visiem apkārtējiem -- visi, kas nonāk tā tuvumā, nonākt radioaktīvā zonā (skat. zemāk)
Kramplauzis
-> var "uzlauzt" atslēgas. (Spēles poligonā būs izvietotas aizslēgtas kastes, durvis ar šifratslēgu. Saņemot šo perku spēlētājs saņems ~ 5-7 iespējamās kombinācijas, katrai atslēgai vismaz viena būs īstā.)
Pirmā palīdzība
-> var saārstēt 1 Hp (ikvienam) uzliekot saites (apsaitējot roku, kāju, galvu, rumpi utt.); var ārstēt arī cīņas laikā, bet tikai vienu reizi katram tēlam.
Ārsts AL
-> pirmās palīdzības perks + var saārstēt PC (gājējus, sektantus) tāpat kā apmetnes ārsts, tb, arī vairāk par 1 Hp. Bet tas attiecas tikai uz gājējiem un sektantiem. (Šis perks paver diplomātijas un mierīgas sadzīvošanas iespējas ar apmetni.)
Atslēdznieks
-> ja saplīst šaujamierocis (jebkāds), pie GM to var iemainīt pret jaunu (tipa, "salabot"), iespējams, sliktāku, toties strādājošu.
Ložu lējējs
-> atsevišķus metāla priekšmetus var apmainīt pie GMa pret lodēm (būs saraksts ar priekšmetiem un iegūstamo ložu daudzuma). Šim perkam iespējami vairāki līmeņi, efektīvāk (vairāk) "izgatavojot" lodes.
FarmaceitsAL
-> no īpašām izejvielām (ingredientiem) pie GMa var "izgatavot" peinkillerus. Lieki piebilst, cik ļoti tā ir vērtīga īpašība.

Daži vispārīgi noteikumi:
  • Visi sāk spēli ar pirmo līmeni.
  • Bomži, narkaši, huligāni/bandīti/reideri zaudētos Hp var atgūt tikai: a) ar peinkilleriem; b) pie ārsta. (Kropļi vienīgie paši saārstējas laika gaitā.)
  • Bez uzvilktas gāzmaskas ieejot radiācijas/ķīmiskā piesārņojuma zonā (vai nu ar īpašām zīmēm apzīmētā teritorijā vai tuvu radioaktīvam/inficētam spēlētājam (īpaši apzīmēts)) dzīvības krītās uz pusi, vismaz par 1 Hp.
  • Lodes iet cauri improvizētiem "vairogiem", t.i., ja kāds tur rokās, piemēram,metāla plāksni un pa to trāpa BB bumbiņa, tiek skaitīts trāpījums pa turētāja ķermeni (-1 Hp). Tas neattiecas uz tuvdarbības ieročiem.
  • Ekipēta (uzvilkta) bruņuveste dod papildus 1 Hp. Huligāniem/bandītiem/reideriem -- papildus 2 Hp.
  • Spēlētāji iegūst pieredzes punktus (EXP) pildot kvestus un nododot GMiem loot'u -- laupījumu.
  • Nomirstot jāsameklē GM, kas, vadoties pēc situācijas, vai nu uzreiz atdzīvinās spēlētāju, vai izmantos to kā NPC


Šo rakstu rediģēja Kamazs: 10.07.2006 21:29
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Raksti šajā pavedienā


Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 07.06.2024 18:40