Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> TN:C noteikumi
susljiks
iesūtīt 24.07.2005 22:49
Raksts #1


Izrāda pirmās maģijas pazīmes
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.07.04



TROĻĻU NAKŠU HRONIKAS (turpmāk tekstā TN:C)

Kas tas ir? Latviešu brīvdabas lomu spēle.
Kad? 2005. gada 12. - 14. augusts (piektdiena, sestdiena un svētdiena).
Kur? Bauskas raj., Skaistkalne.
Spēles valoda? Latviešu.
Spēles pasaule vai tematika? Neadaptēta, nebalstās ne uz vienu zināmu spēles pasauli vai literāru darbu. Padrūma fantazy pasaule nomaļā un nedaudz mežonīgā apgabalā.
Lai es piedalītos, vajag?
• vēlmi un iespējas pavadīt trīs dienas mežonīgajā un nekomfortablajā Latvijas dabā, cenšoties izdzīvot savā lomā;
• pirms spēles OBLIGĀTI jānosūta TNC dalībnieku anketa, kas atrodama šeit, uz adresi trollu.naktis@gmail.lv. Uz šo pašu adresi jāsūta arī leģendas, kuras nav obligātas.
Leģendām jābūt tāda kā CV formā, kā izraksts no policijas datubāzes - dzimis tur un tur, pie tādiem un tādiem vecākiem, bērnībā patika tas un tas (sist ar kokiem vardes, mācīties zobencīņas, rakstīt dzejas (paraugu!), stāstīt melu stāstus, pīt intrigas, zagt?), tad un tad varbūt dzīvē gadījās krass pavērsiens (vecāki pameta, satiku meiteni, troļļi sagrāva māju utt.) - tikpat labi tāds var nebūt, kā pelna iztiku šobrīd, kādi ir plāni uz tuvāko nākotni, kādi ir sapņi. Pats galvenais šeit ir pagātnes informācija, jo no tās (kā, piemēram, ar ģimenēm), var diferencēt spēles pasaules reakciju, pieejamos kvestus un izvilkt spēles main-kvestu, kas droši vien būs katram spēlētājam. Rēķinieties, ka leģenda nevar jums piešķirt nekādus labumus vai pārdabiskas īpašības, tai ir jāapraksta vidējā pelēkā spēles pasaules iedzīvotāja pagātne un tagadne un viegli jāieskicē potenciālā nākotne;
• naudas summu – 2 Ls dalības maksa, ceļa nauda (pašlaik tiek meklēti iespējamie nokļūšanas veidi uz spēles placdarmu un aptaujāti potenciālie spēles dalībnieki, lai noskaidrotu viņu vēlmes un iespējas attiecība uz transportu, šai pašā pavedienā varēs atrast visu informāciju par nokļūšanu līdz placdarmam) + iespējamie individuālie izdevumi par ekipējumu.
• tādu ietērpu, lai tas iekļautos spēles pasaulē;
• iepazīties ar šiem noteikumiem un godprātīgi tos pildīt spēles gaitā, kā arī ievērot vispārējās morāles un ētikas normas spēles laikā, cienot citus.

Dzīvošana
• Ēdamo sev sagādā pirms spēles paši spēlētāji, taču jārēķinās ar to, ka tas nav neaizskarams un ka to var nolaupīt (arī paši citiem).
• Ēdamā daudzums nav ierobežots – cik vari atnest, tik ņem līdzi.
• Spēlē alkohols nav atļauts. Nekāds. Netiks pielaisti pie spēlēšanas arī dzēruši spēlētāji.
• Ēdienam ir jābūt atbilstoši noformētam –
a. Jebkuram settingam neatbilstošam iepakojumam jābūt nomaskētam par setingam atbilstošu materiālu. (piem., plastmasas pudeles nomaskē ietinot drānās)
b. Nedrīkst būt etiķetes, kas nav pašu gatavotas.
• Nav pieļaujami šādi ēdiena tipi (pieļaujamas sižetiskas atkāpes):
a. Smalkmaizītes;
b. Junk-food(čipsi, popkorns);
c. Šokolāde;
d. Tējas maisiņi;
e. U.c. setingam neatbilstoši rijamie.
• Pieļaujamie:
a. Gaļa (visos veidos)
b. Kartupeļi;
c. Rieksti, rozīnes, medus;
d. Sāls, cukurs, garšvielas;
e. Mērenās klimata zonas augļi;
f. Maize;
g. Piena produkti (nav ieteicami);
h. U.c. sakarīgi rijamie;

• Telts ir pilna spēles zona, kur visu laiku norit spēle bez apstājas. Jārēķinās ar to, ka tā ir pieejama visiem (it kā tā būtu būda spēles pasaulē).

Ekipējums
Uz spēli jāierodas spēles pasaulei atbilstošā ietērpā. Galvenais, lai ietērps nebūtu spēles pasaulei netipiskās krāsās un nesaturētu izteikti modernus un spēlei nedabiskus elementus. Botas un mūsdienīgas jakas, un zilas krāsas džinsi nav pieņemami.
Polietilēna plēves pārklāji teltij vai plastikāta lietusmētelis netiks uzskatīti par pārkāpumiem un ir rekomendējami cilvēkiem, kas nav droši par savu veselību. Tāpat arī rezerves drēbes, kuras ņemt līdzi tiek stingri rekomendēts, arī setingam neatbilstošas būs pieņemamas.
Katrai rasei ir sava atbilstoša stilistika. To noteikt var, izlasot rasu aprakstus un iedomājoties, kā tās pārstāvis varētu izskatīties. Tālāk doti tikai pāris mājieni.
• Ziemeļnieki-ciematnieki – vienkāršs apģērbs, kas piemērots dzīvei nomaļā un mežonīgā apvidū. Ziemeļnieki apģērbā raksturīga gaiši zilā, baltā, gaiši pelēkā un gaiši brūnā krāsa, nav tumšo krāsu, izņēmums ir apmetņi, kuri drīkst būt arī melni. Ziemeļzemes karadraudze ir labi bruņota, lasi – izskatās iespaidīgi.
• Troļļi – vidējs trollis vairāk vai mazāk atgādina cilvēku, taču viņa tērpā dominē melnais, bieži minēts, ka troļļiem "ir melni sviedri", tumša āda, dažādas zīmes uzkrāsotas uz sejas vai citām ķermeņa daļām. Viņi ģērbti tumšās drēbēs – melns, tumši zils, tumši zaļš, tumši brūns un tumši pelēki. Ietērpā iespējami sarkani akcenti. Īstam trollim raksturīga melna seja. Troļļa apģērbam raksturīgas dažādas nokarājošās driskas un saites. Klasiskā veidā apmetņi netiek nēsāti, tikai cieši klāt pie drēbēm, sasaitēti ar dažādām siksnām un auklām. Ir iespējami skotu svārkiem līdzīgi elementi (gan tikai melni), dekoratīvi gurnauti un citi, piemēram, austrumnieciskas izcelsmes elementi, lai pasvītrotu troļļu kultūras savādāko cilmi.
Ietērpu ietekmē arī Tava tēla stāvoklis sabiedrībā.

Papildus bez visa augstāk minētā ikvienam ir līdzi jāņem maisiņš, kas kalpos par naudas maku in-game naudai. Tiem, kas vēlas kādreiz arī burties, noderīgs var arī izrādīties vēl viens maisiņš pemanai.

Rases Troļļu Naktīs
Spēles darbība norisinās Ziemeļzemes un Troļļu valsts robežu rajonā. Troļļu zemes kopš Madaras ciema bojāejas ir pletušās plašumā, tas pats noticis ar Ziemeļzemi. Tā kā nav notikušas nekādas pārrunas starp Ziemeļzemi un Troļļu Zemju pārstāvjiem, nav īstas skaidrības šo abu zemju robežām. Zināms, ka vieta, kur agrāk atradās Madaras ciems nav piederējis ne troļļiem, ne ziemeļniekiem, tomēr kopš Madaras ciema iznešanas troļļi uzskata šīs zemes par pilntiesīgi piederīgām Troļļu Zemēm. Rezultātā Ziemeļzemes un Troļļu zemju robežas sāk saplūst. Turklāt neviena no pusēm nevēlas atteikties ne no kvadrātmetra (jeb Troļļ’ pēdas kvadrātā) zemes.

Troļļi
Par troļļiem ir zināms ļoti maz, jo par tiem nav pieejamas nekādas rakstiskas liecības. Troļļi ir maģiskas būtnes, [kas gan nenozīmē, ka viņi visi ir automātiski šamaņi], kas nozīmē, ka viņi ir uzņēmīgi pret burvestībām. Troļļi ir pazīstami, kā nežēlīgi un briesmīgi karotāji, kas nebīstas nenieka [te jāpiebilst, ka tīri tehniski troļļi, ja arī nogalināti, atdzimst pēc ~15 minūtēm, kā arī troļļu šamaņiem ir pieejama burvestības, kas uzreiz atdzīvina, kas arī izskaidro viņu bezbailību]. Fiziski troļļi ir krietni izturīgāki par cilvēkiem un viņu gribasspēks ļauj tiem skriet vai turpināt cīņu arī ar ļoti smagiem ievainojumiem. Troļļi iedveš bailes arī ar to, ka spēj pārvietoties palikdami nemanāmi un uzbrukt no slēpņa. Rase tehnoloģiski ir ļoti attīstīta – troļļi bieži redzēti ekipēti ar sarežģītas konstrukcijas arbaletiem un citām pārsteidzošām ierīcēm. Klīst baumas, ka viņi uzskatot sevi par augstāko rasi. Trollis rīkojas impulsīviem, nedomājot ilglaicīgi un ir absolūti neprognozējams. Tas nozīmē, ka troļļi var būt pat līdz nelabumam jauki un izpalīdzīgi, taču ir pilnīgi droši, ka aizsvilstoties pat par nelielu sīkumu tie pārgrauzīs rīkli jebkam - draugam vai ienaidniekam, nešķirojot. Pamatā troļļi nav liekulīgi, novērots, ka tie ir ļoti saliedēti un savstarpēji izpalīdzīgi. Ar tiem nav izdevies noslēgt sakarīgas vienošanās, jo viņi gana ātri tās lauž. Jēdzieni morāle, gods, taisnīgums un daudz citi cilvēkiem labi pazīstamie priekš tiem ir kas svešs un neizprotams. Bet, kā jau minēts sākumā, par troļļiem ir zināms ļoti maz, it sevišķi par viņu sociālo dzīvi.

Ziemeļnieki
Ziemeļnieki dzīvo jau vairākus gadu desmitus šais Ziemeļu impērijas robežas rajonos. Kā jau lielas un varenas impērijas pārstāvji viņi ir pašpārliecināti un apmierināti ar dzīvi. Viņi nav pieraduši bēguļot un dzīve viņiem rit diezgan raiti, šad un tad ir dažādi piedzīvojumi, nav regulāri troļļu uzbrukumi. Viņi dzīvo diezgan pārtikušu dzīvi, kaut arī atrodas pašā Ziemeļzemes nomalē, kas nav tik attīstīta kā impērijas centrs. Tirgotāji un karadraudze ir tie, kas apgādā šis vietas ar jaunākajām ziņām un dažādiem jaunājumiem, kas nodrošina ciematu attīstību. No otras puses viņi ir apraduši ar dzīvi nomaļās vietās un ir ļoti tuvi dabai – viņi pazīst dabu un izmanto to savā labā.
Ziemeļnieku karadraudzes pārstāvji rūpējas par kārtību un mieru šajā Ziemeļzemes robežu rajonā. Karadraudze ir labi trenēta un bruņota. Karavīriem ir jāpakļaujas karavadoņa pavēlēm vai norīkojumiem no augšas. Ja viņi to nedara, tad jāatdod savs ekipējums, rezultāta viņi kļūst par dezertieriem.

Cīņas TN:C
Vai pastāv kādas prasības, ja es vēlos spēlē piedalīties cīņās?
Jā, tavam ierocim ir jābūt akreditētam. Ieročus akreditē Kaspars aka Lord Fish.

Troļļu Nakšu kaujas noteikumi:
1. TN kaujas notiek brīvi, bez izteiktas bremzēšanas vai simulēšanas, taču dažas lietas ir cīnoties jāņem vērā:
a. Nedrīkst sist no visa spēka. Ir atšķirība, vai Tu mēģini iesist ātri, lai trāpītu, vai arī Tu mēģini iesist ātri un no visa spēka. Pirmajā gadījumā galvenais spēks sitienā tiek ieguldīts sākumā, bet tālāk var ļaut tam lidot inerces dēļ, turpretī otrajā gadījumā spēks tiek pielikts visa sitiena laikā, liekot sevišķu uzsvaru uz saskares posmu, un to nevajag darīt.
b. Cīņā drīkst izmantot uzbrukumam tikai TN GMu akreditētus ieočus. Citus līdzekļus: kokus, akmeņus utt. nedrīkst izmantot uzbrukumam. Tāpat arī nedrīkst izmantot fiziskos paņēmienus pret oponentu (spērienus, sitienus, laušanās paņēmienus utt.). Spēles mērķis ir radīt drošus cīņas apstākļus, kuros ir novērsti fiziski savainojumi vai savstarpēja īsta sanaidošanās.
c. Nedrīkst sist pa galvu. Lai novērstu vēl kaut mazāko vēlmi to darīt, galva arī neskaitās kā trāpījums.
d. Nedrīkst sist ar ieroci pa kājstarpi.
2. Katram ierocim jābūt visās daļās, kurām ir iespējama saskare ar pretinieku kaujas laukā, pārklātam vismaz vienā slānī ar kādu amortizējošu materiālu (piemēram, lai arī cīņā ar zobena roku sargu (gardu vai šķērsi) sists netiks, tomēr drošības labad to vajadzētu noklāt ar amortizācijas materiālu, jo viss kaut kas var gadīties). Izņēmums ir vieta, kur tur ieroci, jo tā noklāšana ar šādu materiālu padarītu neērtāku ieroča turēšanu un lietošanu.
3. Vairogi ir lietojami, ja tie ir pietiekami nodrošināti ar amortizējošo materiālu, lai nejauši neradītu savainojumus gan pretiniekam, gan vairoga īpašniekam. Ar vairogu nedrīkst sist vai grūst pretiniekam virsū, drošības apsvērumu dēļ.
4. Ieroča sitamajai zonai ir jābūt pamatīgi amortizētai un noklātai ar pelēku izolācijas lentu, lai identificētu to (piemēram, zobena asmenim jābūt noklātam ar pelēku lentu, turpretī roktura daļai – ar vienalga kādas citas krāsas)
5. TN kaujas sistēmā ir noteikta punktu skaitīšana, lai varētu noskaidrot uzvarētāju vai zaudētāju
a. Katram spēlētājam pamatā ir 2 punkti – dzīvības. Tas nozīmē, ka saņemot 1 punkta vērtu sitienu, viņš nokrīt un nespēj turpināt cīņu. Ja viņš saņem pēc tam vēl vienu trāpījumu, viņš mirst. Atkarībā no tā, pa kurieni bija trāpīts, personai ar 1 HP ir jāsimulē ievainojums (piem., ja sitiens ir saņemts par labo roku, tad pēc kaujas, šis spēlētājs nevar lietot labo roku citās kaujās, kamēr roka nav saārstēta).
b. Par dažādu bruņojumu lietošanu spēlētājs gūst papildus punktus. Bruņojums tiks vērtēts individuāli.
c. Bruņu ērtība, iespaidīgums un smagums var mainīt punktu skaitu tām par labu vai par sliktu (piemēram, kāds varbūt arī ieradies ietinies milzīgā smagā lāčādas kamzolī, kurš sava skaistā izskata un domājams neērtās lietošanas dēļ, dod +2 vai +3 aizsardzības punktus)
d. Trāpījums pa jebkuru ķermeņa daļu (izņemot galvu un pirkstus) skaitās -1 HP.
e. Bruņas pēc cīņas ir vienu reizi jānovelk, lai tās skaitītos salabotas un atguvušas visus zaudētos punktus. Mirušie atdzimst ar veselām bruņām.
f. Ir iespējams tā sauktais double-kill, kad tiek savainoti abi cīnītāji vienlaikus.
g. Pēc veiksmīga sitiena pa pretinieku, tiek uzreiz saņemts atbildes sitiens ar laika starpību ~pussekunde, trāpījums skaitās arī, ja sitējs ir pagalam.
6. Distances ieroči ir pieļaujami, ja tie atbilst drošības līmenim. Pirms spēles tie tiks notestēti (uz īpašnieka).
7. Ieroču (izņemot speciāli tam piemēroto) mešana kā cīņas metode ir aizliegta.
8. Pēc nogalināšanas jāskaita līdz 200 un tad var celties augšā kā spoks/gars.

Atdzimšanas jautājumi
Troļļu atdzimšana ir zināma tikai troļļiem. Netroļļi, kā tas notiek, var uzzināt tikai pašas spēles laikā.
Netroļļi pēc nomiršanas dodas uz atdzimt uz Prizdu.

IN-GAME ITEMu sistēma
Spēlē darbojas īpaša itemu rotācijas sistēma, kas nav triviāla. Visi spēlē atrodamie/redzamie priekšmeti var tikt iedalīti sekojoši –
•Out-of-game itemi – itemi, kuriem nav nozīmes un kuri neeksistē spēles pasaulē. Tie ir visi pašsaprotami neiederīgi priekšmeti, kurus jāignorē [piemēram, avarējis lidojošais šķīvītis].
•In-game spēles itemi – itemi, kuri ir spēles pasaules sastāvdaļa un kurus var jebkurš spēlētājs [ja var] paņemt un piesavināties. Tie ir tā saucamie „PH4T L3WT” itemi, kuriem virsū noteikti būs atbilstoša simbolika.
•In-game spēlētāju itemi – itemi, kuri pieder spēles pasaulei, bet kurus laupīt nevar. Tie ir visi tie itemi, kas izskatās iederīgi spēles pasaulei, bet kuriem nav „PH4T L3WT” simbolikas. Parasti tas ir spēlētāju ekipējums.
•Out-of-game spēlētāju itemi – spēlētāju personīgās mantas, kas neiederas spēles pasaulē. Piemēram, teltis. Laupīt nevar.
•In-game nauda – īsi pirms spēles prezentēta tokenu vienība, kura in-game tiek uzskatīta par nauda. Nauda jātur šim nolūkam speciāli pagatavotos maisiņos(makos), kurus var izlaupīt.
No augstāk minētā izriet – laupīt var ēdienu, in-game naudu un mantas, kurām ir „PH4T L3WT” simbolika.
Spēlē darbosies banka, kurā pirms spēles ikviens varēs noglabāt savu ēdamo, dzeramo, ekipējumu. Banka ir nepieejama, aizslēgta, pieeja ir tikai GMiem un tirgoņu klases pārstāvjiem. Ja spēlē tavus sākotnējos ēdiena, dzēriena, ekipējuma resursus nolaupa, Tu vari lūgt tirgonim atnest TAVU ēdienu, dzērienu, ekipējumu no bankas. Par konkrētu samaksu spēles naudā viņš ar prieku to izdarīs.

Izpatika
Izpatika – parametrs, skaitlis, kas mainās atkarībā no spēlētāja rīcības un kas ietekmē spēles pasauli. Izpatiku skaita TN:C GMi
Izpatiku pieliek un atņem par konkrētām, definētām lietām:
pieliek -
• par kvestu izpildi (kvesta izpilde dod 1-2 punktus – atkarība no grūtības pakāpes).
atņem -
• par nomiršanu;
• par tusēšanu (kopā būšanu draudzīgās attiecībās/sadarbību) ar pretējās rases pārstāvi;
• karavīram - par dezertēšanu.
Izpatiku var atņemt par settingam būtiski neatbilstošu rīcību, jeb, citiem vārdiem, pārāk izteiktu out-of-geimu.
Sasniedot noteiktu izpatikas līmeni, spēlētājs var iegūt savā īpašumā dažādas ekstras pēc paša izvēles: nauda, ēdamais, amulets u.c.


Maģiju sistēma
Spēles pasaulē pastāv maģijas, taču tās ir vairāk tendētas uz šamanismu, nevis burvestībām, kurās burvji met milzu ugunsbumbas vai apstādina laiku. Tāpat kā karotājs arī par burvi var būt ikviens, ja vien viņš iegūst buršanas procesam nepieciešamos līdzekļus.
Katram burvim ir nepieciešamas 2 pamatlietas: amulets un buramvārdu zināšanas. Taču maģiju specifika var pieprasīt visādas papildus lietas – zālītes, pulverus, artefaktus utt. Katrai burvestība ir nepieciešams atsevišķs amulets, bet šamanis var nēsāt neierobežotu amuletu skaitu.
Maģijas nedaudz vēlāk šai pavedienā iemetīs K...., kā arī pastāstīs sīkāk par maģiju sistēmu.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Raksti šajā pavedienā
susljiks   TN:C noteikumi   24.07.2005 22:49
Good ol' Grim   Radās pāris neskaidrības. CITĀTSKaravīriem ir jāp...   24.07.2005 23:27
Kamazs   Man šķiet, ka te iezagušās pāris kļūdiņas - (kura...   24.07.2005 23:34
Farliner   Kamaz, palabo, ja kļūdos, bet man sanāk ka arī cil...   24.07.2005 23:37
Good ol' Grim   Pfff... skaisti... ķēžu bruņas pielīdzina virvju u...   24.07.2005 23:40
Farliner   Mnjā, pilnīgi nekādas jēgas staipīt tos 10+ kg uz ...   24.07.2005 23:42
Kamazs   CITĀTSKamaz, palabo, ja kļūdos, bet man sanāk ka a...   24.07.2005 23:50
Good ol' Grim   CITĀTSErr. Ja ir attiecīgā zīme, tad to var ņemt p...   24.07.2005 23:52
subito   Man nav īsti skaidrs, cik butaforiskas drīkst būt ...   25.07.2005 09:35
Žanete   vai irokiem jaabuut personiskajiem, vai arii liidz...   25.07.2005 10:05
GameMaster   Tas, ka par chainu dod tikai 1 hp naturāli sux. Pa...   25.07.2005 10:14
Farliner   Var jau izdarīt arī tā, kā noteikumos manai nākama...   25.07.2005 10:35
Kraukleenss   Kaa ir ar loka shaaviena stiprumu? Varbuut kautkur...   25.07.2005 13:28
Žanete   cik sapratu, tad loki un arbaleti, pirms speeles t...   25.07.2005 13:33
Kraukleenss   2 Zanete, nu es to nebiju domaajis taa. Gribeeju...   25.07.2005 14:29
Andza Arrdh   Par brunjojumu - mans piedaavaajums - peec TN3 tra...   25.07.2005 14:33
Kamazs   CITĀTSGribeeju zinaat vai tie ir -1 -2 vai arii no...   25.07.2005 16:59
Kurbads   Nu taa, anketaa uzrakstiiju , ka buusu ziemeljniek...   25.07.2005 18:48
Kraukleenss   Piekriitu andzham, lai veertee vairaak peec izskat...   25.07.2005 18:53
Kurbads   manupraat rie metamie galiigi smird.. kkaads mar...   25.07.2005 19:02
Andza Arrdh   Nu liidz shim nav bijushi metamie ierochi, taapeec...   25.07.2005 19:18
ETM   Un tagad paskaidrojiet kaada jeega piit to sasodii...   26.07.2005 21:18
Kurbads   ja paaraak biezi sagjeerbsies buus karsti...   26.07.2005 21:34
Kamazs   Metamais cirvis noteikti nebūs droša un izskatīga ...   27.07.2005 09:20
Dagalur   hmmm.... A kā īsti ir ar tīrasinju troļļiema r mel...   28.07.2005 21:50
Kamazs   Pliks trollis bez kraasotas sejas ir tikpat izturi...   28.07.2005 22:59
Urdrunir   Vai seja ir obligāti jākrāso vai varbūt var nēsāt ...   29.07.2005 08:50
aivvv/troll dream walker   ES KATEGORISKI ATSKOS PIEDALIITES TROLLU NAKTIIS J...   29.07.2005 10:35
Žanete   taads stuulbs jautajums kas uz mani neatiecas bet ...   29.07.2005 10:36
aivvv/troll dream walker   zzanete kad tu redzi trolli tad tu skaidri zini ka...   29.07.2005 10:42
Žanete   nujaa - ierobgot tevi es saprotu ka esi trollis (n...   29.07.2005 10:52
Farliner   Aivv, noteikumi ir noteikumi, un ja GM saka ka tro...   29.07.2005 10:54
Žanete   nu tadluudzu pasakiet ko noziimee maleeta seja? t...   29.07.2005 11:10
susljiks   Redziet, iratrastas liecības par pārtroļļotiem cil...   29.07.2005 11:26
soirvakt   respektivi visvienkarsakais lidzeklis ar ko var kr...   29.07.2005 11:36
aivvv/troll dream walker   neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee cik zinu nekad nav b...   29.07.2005 11:46
soirvakt   aivvv bet teu jau pasam nau jauskata ka tu esi sli...   29.07.2005 11:52
aivvv/troll dream walker   da ```` nejau par to iet runa (bt...   29.07.2005 11:55
Kamazs   CITĀTSja pareizi atceros kad mees taisiijaam pustr...   29.07.2005 12:01
aivvv/troll dream walker   labi tadaa gadiijumaa pat ja neieguva tad es tomee...   29.07.2005 12:10
Žanete   aivvv - vai tev ir iebildumi pret jebkaadu sejas k...   29.07.2005 12:14
Kamazs   CITĀTSka reses nevar tuseet kopaa un par to zaudee...   29.07.2005 12:15
aivvv/troll dream walker   jaa jaa lloti smiekliigi nez ko ta pagaajusso reiz...   29.07.2005 12:18
Kamazs   Aivvv, a ```` tad vispaar trollju ...   29.07.2005 12:23
aivvv/troll dream walker   nu tas viens noteikti nebiji tu jo tu pats biji kk...   29.07.2005 12:29
Good ol' Grim   CITĀTS(Aivvv)tas sanaak ka mees komandaa dabuujam ...   29.07.2005 12:42
aivvv/troll dream walker   paklau ko tu vispaar par trolliem zini cik zinaam...   29.07.2005 12:46
Good ol' Grim   CITĀTS(aivvv/troll dream walker @ 29.07.2005 ...   29.07.2005 12:57
Kamazs   CITĀTSneccakaree trollu rasi ar ssitaadu prasiibu ...   29.07.2005 12:53
soirvakt   nu isteniba troli ir zinatniski atistitaki un ne t...   29.07.2005 13:01
aivvv/troll dream walker   kamaz vai tu esi kaadaa speelee speelejis trolli ?...   29.07.2005 13:05
Good ol' Grim   TN2 ciematnieki netika pāri pus-placdarmam ar ko j...   29.07.2005 13:11
Godzilla   eeee..... pie kā man jāpiesakās....? Izklausās jau...   29.07.2005 13:12
Good ol' Grim   CITĀTSeeee..... pie kā man jāpiesakās....? Izklaus...   29.07.2005 13:13
Godzilla   ā jums tur savs izredzēto tusiņš???   29.07.2005 13:15
aivvv/troll dream walker   hei ta s ir kaa neraadies protams ka vari raadiite...   29.07.2005 13:17
Godzilla   kas ta no jums te ir tas galvenais ar ko man visu ...   29.07.2005 13:20
Good ol' Grim   Kamazs ir galvenais. Un es negribēju teikt, ka t...   29.07.2005 13:22
Godzilla   CITĀTS(Good ol' Grim @ 29.07.2005 14:22)K...   29.07.2005 13:25
aivvv/troll dream walker   njaa un nez ko tu tur ierodies darit pateikt ka ve...   29.07.2005 13:25
aivvv/troll dream walker   veciit izlasi tak pavedienu   29.07.2005 13:25
Aiva   Ok, jau mazāk par divām nedēļām, bet maģijas notei...   01.08.2005 14:51
Andza Arrdh   Nu, cik zinu, GM pashiem ir probleemas savaa starp...   01.08.2005 15:25
Aiva   Nu jā, tikai man gribētos vērst tādā gadījumā GM k...   01.08.2005 15:31
Kamazs   Tas, kas trūkst no maģijām principā ir tikai to sa...   01.08.2005 15:44


Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 26.05.2025 06:02