![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Pokemonu pavēlnieks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 ![]() |
staastiet par to saviem draugiem radiem pazinnaam teetiem un maaminnaam
daudz veel kas ir neskaidrs un pat nosaukums veel nav iisti izdomaats taccu ir zinaams ka speele buus un visticamaak otrajaa augusta nedeellaa taapat ir zinaams ka taas buus visu laiku labaakaas trollu naktis jo ir grandioza GM komanda ir grandioza velme uztaisiit grandiozu speeli un galvenais ir grandioza velme dariit to atkal un izbaudiit no sirds VARI SAAKT PIETEIKTIES SPEELEESSANAI (rases un siikaaks info buus veelaak jo ir izstraadaassanas stadijaa (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) ) Šo rakstu rediģēja aivvv/green wind: 29.03.2005 22:36 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#61
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Es vispār esmu pret maģiju, bet tā kā daudzi (ieskaitot GM) to pieprasa, tā arī būs.
Kā jau teicu, ar maģiju tās lietas ir nedaudz miglainas, bet kā būs realitātē, to redzēs nedaudz vēlāk. Maģija šeit un tagad ir taa, kaa tas ir plaanots un visticamāk notiks, bet šamanim ir jārēķinās ar to, ka viņam vajag, lai ziņa par rituālu nonāk līdz "dieva" ausīm un viens no veidiem ir pulcināt daudz cilvēku ap rituālu cerot uz to, ka starp tiem būs kāds, kas nonāks kontaktā ar "dievu" un aiznesīs ziņu par rituālu. Ja rituāls neizdodas, tad šamanis var rēķināties ar to, ka pārāk neliels bija sekotāju skaits. Ja viņš grib, lai rituāls noteikti izdodas, viņam ir variants kaut kādā veidā piesaistīt "dievu" nedalāmu uzmanību. Piemēram, rīkojot grnadiozus svētkus tam par godu un uzaicinot visvisādus ļaužus. Vai arī - kā jau minēju, noķerot kādu konkrētu pārdabbisku būtni, par kuru ir zināms, ka tā nonāk kontaktos ar "dieviem". Tai tad piespiestu - kaut vai vardarbīgi, noskatīties rituālu. Tas principā ir tas pats, ko tu saki, tikai ar atrunu, ka nevajag brīnīties,ja rituāls, kas rīkots trim četriem cilvēkiem meža vidū piepeši neizdodas. |
|
|
![]()
Raksts
#62
|
|
Kārto SLIM-us ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.12.03 Kur: Nogājis no ceļa uz Lorienu ![]() |
CITĀTS(Kamazs) Es vispār esmu pret maģiju, bet tā kā daudzi (ieskaitot GM) to pieprasa, tā arī būs. Kā jau teicu, ar maģiju tās lietas ir nedaudz miglainas, bet kā būs realitātē, to redzēs nedaudz vēlāk. Maģija šeit un tagad ir taa, kaa tas ir plaanots un visticamāk notiks. Tas ir tas, ko es vēlējos dzirdēt. Manuprāt maģijai spēlē ir jābūt maksimāli nepastarpinātai, lai pēc iespējas mazāk būtu "jāiedomājas". Tādai, kā tā bija iepriekšejās TN spēlēs. Praktiski to pat nevar nosaukt par maģiju. Tā ir savstarpēja spēlētāju vienošanās, ka uz spēles laiku noteikti piekšmeti un noteikti vārdi spēles pasaulē uz visiem iedarbosies pavisam noteiktā veidā. Apmēram tāpat kā kaujas noteikumi, tā arī maģijas noteikumi. Minimāli, universāli, visiem pieejami, jebkuram iegaumējami bez īpaša saspringuma. Man ļoti gribētos, lai TN paliktu spēkā "keep it simple, stupid" princips. Lai nedz burvim, nedz burvestības saņēmējam nevajadzētu lauzīt galvu un atcerēties sarežģitas formulas vai sazin ko vēl. "Blangtorll" un gatavs! Amuletu vai citu maģisko darbību skaits minimāls, iedarbība vienkārša. Nav burvestību, kuru ārējo efektu mūsu pasaulē būtu grūti realizēt - piemēram, tādas burvesības kā "Zemestrīce ar cunami" vai "Rīgas 800 gades salūts" nebūtu īsti vietā. Tas pats par rituāliem. Rituāls vai burvestība, kurš kādam uzsūta "grūtu slimību" (piemēram, viņa dzīvības punktu skaits visu laiku ir nulle un nav obligāti jāatspēlē slims) būtu ok, kamēr rituāls, kurš nodedzina ienaidnieka ciematu (kā gan? piespiežot visus skraidīt starp teltīm un kliedzot "deg, deg!") vai tāds, kas piespiež konkrētu varoni sajukt prātā (bet varbūt es neesmu braucis uz spēli izlikties par garīgi slimu?!) nebūtu vēlams. Pēc iespējas mazāk "virtualitātes", pēc iespējas mazāk uzspiestas lomu spēles. Maģiskie efekti iedarbojas uz spēlētāja varoņa parametriem, nevis uz pašu spēlētāju. Tas, kā reaģēt uz notiekošo, kā un vai vispār mainīt savas lomas spēli, lai paliek spēlētāja paša ziņā. |
|
|
![]()
Raksts
#63
|
|
Kārto SLIM-us ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.12.03 Kur: Nogājis no ceļa uz Lorienu ![]() |
Par tik ļoti iemīļoti neredzamības burvestību. Neatceros, kur īsti, bet vienā no spēlēm, kurā piedalījos izgājušo vasaru, neredzamība tika realizēta uzmaucot galvā melnu vāji caurspīdīga auduma maisu "neredzamajam". Tādējādi visi varēja redzēt, ka viņš "nav redzams" un arī atpazīt bija grūtāk. Savukārt pašam neredzamajam cilvēkam nebija pārāk patīkami ilgi būt neredzamam, jo bija grūti runāt un arī redzēt cauri maisam. Manuprāt, tas ir labs asprātīgs piemērs, kā uzskatāmi iedzīvināt kaut ko, kas nav reāli iespējams.
|
|
|
![]()
Raksts
#64
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 01.12.03 ![]() |
Martin - tas bija BBRI 2, un, cik atceros, tad gan monstri, kam bija maisos visu laiku jātusē, gan neredzami nebija pārāk priecīgi, jo redzamība, it īpaši krēslā, bijusi visai štruntīga.
|
|
|
![]()
Raksts
#65
|
|
Mācās koptelpas paroles ![]() ![]() Grupa: Izraidītie Pievienojās: 24.08.04 ![]() |
nu rituals cik es zinu bija domats nevis ta ka nodedzinas ciemu bet gan tads kas iedrbojas uz savu ciemu tyeiksim ka jau kamazs mineja tad varjants ka pec kada laika ierodas tirgonis vai ka tamlidzigi un tur nu nau nekadas virtualitates pievisa man skiet ka samanim butu tiri jautri vakt daudz cilvekus lai taisitu ritualu
|
|
|
![]()
Raksts
#66
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
CITĀTS("Martins") Man ļoti gribētos, lai TN paliktu spēkā "keep it simple, stupid" princips. Lai nedz burvim, nedz burvestības saņēmējam nevajadzētu lauzīt galvu un atcerēties sarežģitas formulas vai sazin ko vēl. "Blangtorll" un gatavs! Amuletu vai citu maģisko darbību skaits minimāls, iedarbība vienkārša. Nav burvestību, kuru ārējo efektu mūsu pasaulē būtu grūti realizēt - piemēram, tādas burvesības kā "Zemestrīce ar cunami" vai "Rīgas 800 gades salūts" nebūtu īsti vietā. Tas pats par rituāliem. Rituāls vai burvestība, kurš kādam uzsūta "grūtu slimību" (piemēram, viņa dzīvības punktu skaits visu laiku ir nulle un nav obligāti jāatspēlē slims) būtu ok, kamēr rituāls, kurš nodedzina ienaidnieka ciematu (kā gan? piespiežot visus skraidīt starp teltīm un kliedzot "deg, deg!") vai tāds, kas piespiež konkrētu varoni sajukt prātā (bet varbūt es neesmu braucis uz spēli izlikties par garīgi slimu?!) nebūtu vēlams. Pēc iespējas mazāk "virtualitātes", pēc iespējas mazāk uzspiestas lomu spēles. Maģiskie efekti iedarbojas uz spēlētāja varoņa parametriem, nevis uz pašu spēlētāju. Tas, kā reaģēt uz notiekošo, kā un vai vispār mainīt savas lomas spēli, lai paliek spēlētāja paša ziņā. Negribu sameloties, bet, ja nemaldos, jau no pashas pirmās TN spēles maģija nekad nav varējusi ietekmēt pašu spēlētāju, tikai pasauli tam apkārt. Man šķiet, ka nav pamata un vēlmes to mainīt, tādēļ tas, par ko tu satraucies - mēs neko tādu negrasāmies darīt. Jo vadāmies pēc principa "what you see is what you get", ko kaut kad ap TN2 laiku ieviesa Svivens un kas labi raksturo principu, kuram, IMO, būtu jāseko LARPiem. Tādēļ arī spēle nenotiek kaut kādā varenā Ziemeļzemes pilsētā, bet nožēlojamā nomalē un viss pārējais, ko jūs spēlē samanījāt. Vēl vairāk, man šķiet, ka mēs ejam vēl tālāk nekā norādīji - atteicāmies no Blangtrool maģijas tieši vienkāršības apsvērumu dēļ - lai tev cīņā nebūtu jāzīlē kas tā par maģiju uzkāstota, ko tā tev nodara utt.. Būtu ok, ja šie efekti būtu jāpārzina tikai shamniem, bet tiklīdz visiem speeleetaajiem jāpārzina visu maģiju efekti, pat ja tie ir vienkārši un skar tikai viņu status, tas nav labi. Tāpēc mēs, kā man šķiet, virzāmies tādu maģiju virzienā, kuras ietekmē spēlētāju kaut kā no ārpuses un nav nemaz jāzina, ko tās dara, jo viņš vienkārši vienā brīdī jūt sekas. Triviālākais piemērs - atdzimstot GMs ir informēts par visiem lāstiem un svētībām, kas uzliktas konkrētam tēlam pat ja šis tēls to nezina un attiecīgi modificē šo atdzimsānas procesu padarot vieglāku vai grūtāku. No vienas puses, zūd "te" un "tagad" efekts, no otras puses, spēlētājam nav pat jāmaina savi stati (kas it kā ir uz godaprāta un izskatās diezgan virtuāli), ar viņu notiek kaut kas neatkarīgi no viņa. Piemēram, uzliekot kaut kādu neveiksmes lāstu, viņš uzskrien laupītājiem (NPC), kurus GM uzsūtīja., un kuri krietni paplucina viņa naudas maku, varbūt pat noslaktē. Tādejādi ir maģijai efekts, bet šis efekts ir netiešs vairumā gadījumu. Protams, ir arī tiešā efekta maģijas - Rinkusaarg, piemēram, kas ļauj ar virvi uztaisīt apli, kurā esot neviens trollis nevar cilvēkam neko izdarīt. Vai arī Aarengarm, kas ļauj saārstēt kādas kaites (vai pat novākt lāstu, varbūt), kas varētu kļūt aktuāli, jo nomiršana ir nevēlams un nepatīkams notikums tēla dzīvē TNH. Vai arī "gaismas maģija", kas ļauj tikt pie apgabala kartes [fragmenta], kurā atzīmētas "speciālo mantu" vietas un cita noderīga informācija. |
|
|
![]()
Raksts
#67
|
|
Kārto SLIM-us ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.12.03 Kur: Nogājis no ceļa uz Lorienu ![]() |
CITĀTS(Kamazs) Tāpēc mēs, kā man šķiet, virzāmies tādu maģiju virzienā, kuras ietekmē spēlētāju kaut kā no ārpuses un nav nemaz jāzina, ko tās dara, jo viņš vienkārši vienā brīdī jūt sekas. Triviālākais piemērs - atdzimstot GMs ir informēts par visiem lāstiem un svētībām, kas uzliktas konkrētam tēlam pat ja šis tēls to nezina un attiecīgi modificē šo atdzimsānas procesu padarot vieglāku vai grūtāku. No vienas puses, zūd "te" un "tagad" efekts, no otras puses, spēlētājam nav pat jāmaina savi stati (kas it kā ir uz godaprāta un izskatās diezgan virtuāli), ar viņu notiek kaut kas neatkarīgi no viņa. Piemēram, uzliekot kaut kādu neveiksmes lāstu, viņš uzskrien laupītājiem (NPC), kurus GM uzsūtīja., un kuri krietni paplucina viņa naudas maku, varbūt pat noslaktē. Tādejādi ir maģijai efekts, bet šis efekts ir netiešs vairumā gadījumu. Pēdējais citētais teikums man patīk. Tas labi, bet rodas vairākas problēmas. Primā un, šķiet nopietnākā, ir GMu resursi. Tie NPC, kurus uzsūtīt no kaut kurienes ir jārauj. Ja nu uzreiz trīs frakcijas sadomā viena otrai kaut ko uzsūtīt? Otrā problēma ir koordinācija. Lai nenotiktu divkārša uzsūtīšana vai kautkādas citas kļūmes "maģijas" realizēšanas procesā, starp GMiem ir jābūt ļoti labai koordinācijai, kura kā rāda pieredze ne vienmēr ir iespējama. Treša problēma, kura saistīta ar divām iepriekšējām - "maģijas" efektivitāte un līdz ar to ticamība. Ja GMi nevar 100% nodrošināt vismaz kaut kādus "maģiskās" darbības rezultātus katram izpildītam rituālam, tad spēlētāji visdrīzāk pie sevis nospriedīs, ka "mums tāds futbols nav vajadzīgs" un rituālus vienkārši netaisīs. Var sanākt, arī, ka "maģijas" realizēšana izvērtīsies par stāvēšanu rindā pie GMa ar izpildīto rituālu aprakstu un prasību sarakstu un sacensību, kurš no rituālus izpildījušajiem pretendentiem labāk iepatiksies GMam un varēs izdabūt sev vēlamo rezultātu. Kaut gan var jau būt, ka pielaizīšanās vadītājiem ir visumā normāls un patīkams process priekš minētajiem vadītājiem. Neviens nekad nav teicis ka dievi mēdz būt kaut nedaudz objektīvi savos spriedumos (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Minētais nav iemesls atteikties no "maģijas" spēlē. Es tikai norādu koncepcijas vājos punktus par kuru risināšanu vajadzētu laikus padomāt. |
|
|
![]()
Raksts
#68
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 01.12.03 ![]() |
Jā, problēma ar "stāvēšanu ridā pi GM" ir vairākkārt novērota spēlēs, par to der nopietni padomāt - baigi izsit no spēles. Ja vien nenoformē to tā, ka ir kāds "orākuls", kas nodrošina saiti ar dieviem...
|
|
|
![]()
Raksts
#69
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Patiesībā šāda maģiju koncepcija bija paredzēta gan TN2, gan TN3 un šīs abas spēles var uzskatīt par maģiju sistēmas testingu, kurā atklājās jau norādītās problēmas.
Par problēmām: CITĀTS Var sanākt, arī, ka "maģijas" realizēšana izvērtīsies par stāvēšanu rindā pie GMa ar izpildīto rituālu aprakstu un prasību sarakstu un sacensību, kurš no rituālus izpildījušajiem pretendentiem labāk iepatiksies GMam un varēs izdabūt sev vēlamo rezultātu. Kaut gan var jau būt, ka pielaizīšanās vadītājiem ir visumā normāls un patīkams process priekš minētajiem vadītājiem. Neviens nekad nav teicis ka dievi mēdz būt kaut nedaudz objektīvi savos spriedumos Pirmkārt, dies pasarg, neviens i lai nemēģina uzplīties "dievam" ar savu rituālu un stāstīt, cik kruti tas uztaisīts. Šķiet "dievu" personiski satikt nemaz nevarēs, ja nu vienīgi kā NPC, bet tas ir jau kaut kas cits. Tādēļ izpaliks augstās sarunas ar dieviem. Ja neskaita Dāsnu, kas, protams, vienmēr būs gatavs pieņemt viesus no jebkuras rases savā rezidencē Prizdē vai Prīzdā atkarībā no izloksnes, lai arī kas nebūtu viņa reinkarnācija. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Ja GMs to nav pamanījis pats, vai viņa ausis nav sasniegušas ziņas par to (no DMiem, NPC), tātad rituāls nav izdevies, efekta nav, šamanim jāsecina, ka nebija veikta nepieciešamā sagatavošanās. Kā jau teicu, TN maģija ir šamaniska ar domu, ka tā ir tuvāka senču godiem, ritiem, tradīcijām nevis DnD vai LotR "cast a spell". Tamdēļ ir loģiska prasība, ka, lai ciema šamanim izdotos kāds svarīgs rituāls, nepieciešams, ka šo pasākumu vēro viss ciems vai arī ir maģiskas būtnes klātbūtne.Vai arī tiek uzaicināts svešinieks (kas gan ir tīri TN pasaules settinga iezīme, kur katrs svešinieks tiek uzskatīts par tādu pusmaģisku būtni.) Katrā ziņā tas ir normāli, ka šamanim jābūt komunikablam, sabiedriskam un jāmāk sapulcēt ap sevi cilvēkus - galu galā uz to arī balstās viņa prestižs. Ir protams kruta, ka kaut kāda purva ragana savā nodabā veic rituālus, taču daudz iespaidīgāk ir ja ciems šamanis visa ciema priekšā veic kaut kādu lielu ritu. Tamdēļ arī prasība pēc cilvēkiem. Otrkārt, ne visi šamaņi, kas veic rituālu ir vienlīdzīgi. Ja GMs nevar atbildēt uz visiem zināmiem rituāliem, viņš izvēlās tos, kuru vadītājiem ir augstāka "izpatika" - jēdziens par kuru jūs vēl dzirdēsiet, bet pagaidām pietiks,ja salīdzināšu to ar pieredzi vai "līmeni". Vai arī atkarībā no tā, kurš rituāls iespaidīgāks, vai arī, atkarībā no tā kādi artefakti izmantoti rituālā - katrā ziņā visi rituāli nav vienādi un ja tiešām GMs nevarēs pagūt tikt galā ar visiem, viņš izvēlēsies to, kas pēc savas būtības ir visietekmīgākais - kurā izmantoti spēcīgāki maģiskie artefakti, kuru vadīijis shamanis ar lielāku pieredzi, kas veikts korektāk utt.. Atkal, ja šamaņa rituāls nav izdevies, viņam jādomā, kā to padarīt augstāka līmeņa pasākumu, piemēram, izsūtot kādu piedzīvojumu meklētāju bariņu pēc spēcīgāka burvju amuleta (par kuru klīst baumas, leģendas). Un tas jau ir kvests arī citiem, bez tam, jauki klišejisks - jāatron artfekats, lai palīdzētu ciemam. Kur vēl tipiski "fenteizeiiigaak"? Šāda rituālu dalīšana pēc to spēka un nozīmes atrisina arī GM resursu problēmu, savukārt otrā problēma - par koordināciju ir vienkārši obligāta prasība un par to jau šobrīd ir padomāts un ir vairāki risinājumi. Piemēram, dežūrējošais GMs, kas automašīnā vislaik lādē vienu telefonu, bet otru izmanto sarunām. Bet tas nav tik traki, arī ja kaut kas samisējas. TN3 tā gadījās un tas izvērtās par papildus kvestu, kas vien ir labi:). Būtiskākāk problēma, kas paliek ir šis efekts. Šamanim var tiešām rasties iespaids, ka nav jēga taisīt maģiju, jo nekas nenotiek. Pirmkārt, es nemaz tā negribu, lai katrs šamanis vai kāds, kas sevi par tādu iedomājas, ceptu rituālus no agra rīta līdz vakaram. Ja pēc pirmās neveiksmes dūša papēžos, tad tas nav gana labs šamanis tāpat:). Labāk, lai visā spēlē ir viens, bet kārtīgs šamanis, nekā 10 wannabe sorcereri. Ka jau teicu, TN maģija nav īsti DnD stila pasākums, TN pasaulē maģija nav nekas tik pierasts, ikdienišķs, nav maģisko skolu, akadēmiju, nav magu ģildes. Maģija pasaulē ir un ir veidi, kā to izmantot savā labā, taču nekur nav teikts, ka tas jādara. Gribi dari, gribi ne, iespējas ir. Otrkārt, katram rituālam ir parametri, kas nosaka to, cik tas veiksmīgs būs un ja šamanis grib, lai tas šoreiz noteikti nostrādātu un pēc iespējas ātrāk, tad viņam jāskatās, lai šie parametri būtu pēc iespējas labāki. Rituāla kvalitāti nosaka
Līdz ar to, šī buršanās padarīšana augstā līmenī izvēršas par diezgan nopietnu un sarežģītu lietu, kas ir pretrunā ar "keep it simple" principu. No vienas puses, tā protams ir, bet, no otras, neviens jau nespiež tev ar to nodarboties, jo rituāli ir ļoti augsta līmeņa maģijas, kas arī atstās ietekmi ļoti augstā līmenī. Tas ir KAUT KAS. Ja kādam ir vēlme tur iedziļināties, medīt krutākos artefaktus un maģiskās būtnes, pētīt rituālu aprakstus - tā ir daļa no spēles, lūdzu, ir uz ko tiekties. Arī neizdošanās ar pirmo reizi pieder pie lietas, lai gan es domāju, ka ja rituāls plānosies kaut cik nopietni un iespaidīgi, GMi to garām nepalaidīs. Savukārt tiem, kas ar to tik sarežģīti ņemties nevēlas, bet tik un tā grib burties, vienmēr jau ir tiešās maģijas - rinkusaarg, aarengarm un citas, kas no godprāta prasa tik daudz cik respektēt būfota zobena cirtienu un domās samazināt savu veselības punktu skaitu, bet tajā pat laikā ir gana "īstas" maģijas. Maģija katram līmenim un ieinteresētībai! |
|
|
![]()
Raksts
#70
|
|
Bēg no sera Kedogena ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.09.04 Kur: zupas šķīvī ![]() |
Tātad ir tikai 2rases troļi un ziemeļnieki nav vairs 1/2 elfi?
Kādas ir klases (kāda jauna kāda pazudusi)? Un kā ir ar sava vecā čara izmantošanu?(puselfu šmanis (nevisai stiprs)pilnīgs pacifists un Dāsna "pielūdzējs") Un kas tur ir ar to vecuma ierobežojumu? tn3 piedalijos ar14 (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) gadiem pašlaik man ir 15 (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/two_handed.gif) ? Šo rakstu rediģēja tupenis: 12.04.2005 17:59 |
|
|
![]()
Raksts
#71
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
CITĀTS Tātad ir tikai 2rases troļi un ziemeļnieki nav vairs 1/2 elfi? Jā, ir tikai troļļi un ziemeļnieki. Katrai rasei būs sava spēle, savi kvesti un savi galvenie. CITĀTS Kādas ir klases (kāda jauna kāda pazudusi)? Nu īsti klašu nav. Ir tikai iespēja būt armijā, pie tam Ziemeļnieku armija ir nedaudz savādāka kā troļļu armija, lai gan pamatā tur ir tas pats princips karadienestā esošais spēlētājs spēles laikā ir armijā, tamdēļ viņš ir cienījams, saņem algu, bet tajā pat laikā viņam vienmēr jābūt gatavam klausīt virsnieka pavēlēm, doties speciālos uzdevumos, būt gatavam karot un mirt. Ja tu neesi kareivis, tad tu esi vienkārši iedzīvotājs. Vēl ir tirgoņi, bet tie ir īpašā statusā. Galvenā pamatdoma šajā spēlē - ne viens sākot spēli nav īpašs. (izņemot GM, DM, NPC) Visi ir vairāk vai mazāk pelēki ļautiņi un tas, kā tālāk viņu tēls attīstās spēlē ir tikai viņu pašu ziņā. Nedomājiet leģendas par to, cik jūsu tēls ir kruts, labāk spēles laikā to īstenojiet. CITĀTS Un kā ir ar sava vecā čara izmantošanu?(puselfu šmanis (nevisai stiprs)pilnīgs pacifists un Dāsna "pielūdzējs") Importēt čaru no TN1,2,3 nevar. Jo vairāk šo šamani:) - diemžēl tajā pavedienā neatbildēju, bet to es vēlāk izdarīšu - viņš ir pagalam. Troļļi noslaktēja. CITĀTS Un kas tur ir ar to vecuma ierobežojumu? tn3 piedalijos ar14 tongue.gif gadiem pašlaik man ir 15 2handed.gif ? Tu esi viens no riska grupas un tev var būt problēmas. Neesam vēl vienojušies par konkrētu viedokli šajā jautājumā, tāpēc nevaru atbildēt neko vairāk. |
|
|
![]()
Raksts
#72
|
|
Cep speķi Dūdijam ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.11.04 Kur: jekabpils ![]() |
Tātad visi, kam ir mazāk nekā 16 gadi ir tā saucamajā riska grupā. žēl (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif)
Varētu ieviest kādu speciālu atlases principu tiem tā saucamajiem mazgadīgajiem (ieskaitot mani), piem: fiziskā sagatavotība, prāta spējas, u.t.t. |
|
|
![]()
Raksts
#73
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 01.12.03 ![]() |
Diemžēl, nekāda atlase nepasargā no Juridiskas atbildības (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#74
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
krekeris, piedod nav run par to vai mazgadīgie varētu vai nevarētu būt pilnvērtīgi spēlētāji. Es pats esmu pārliecinājies, ka tas nav tik daudz atkarīgs no vecuma, kā personības.
Nelaime ir citur - atbildība par tiem sīčiem. Ja spēle notiek arī naktī, meža vidū, tur noteikti ir upes, visādi mošķi (ērces kaut vai), kas apdraud tavu veselību. Tu vari salauzt kāju, noklīst. TN2 un TN3 šo iemeslu dēļ es pārtraucu spēli naktī, jo lai cik drošs poligons, tumsā tur var tomēr nomaldīties. Un jo lielāks skaits cilvēku, jo lielākas problēmas var rasties. Vecāku zīmes? Bullshit, kas tur ko neviltot vecāku zīmi, es tak pats labi zinu. Bez tam, tām arī nav vairāk juridiska spēka, kā vienkāršai rūtiņu lapai ar tints traipu. Risinājumi būtu - a) jūs pavada kāds, kuram ir 18 gadu (vecākais brālis, māsa), kas uzņemas pilnu atbildību; (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/cool.gif) mēs iečekojam sazvanoties ar vecākiem, vai viņi tiešām ir ok ar to? c) mēs pieņemam tikai notariāli apstiprinātas parakstu lapas; d) mēs ignorējam un pieņemam, ka jūs pilnīgi neatkarīgi no mums te uzradāties un mēs te tikai sagadīšanās pēc rīkojam spēli paralēli. Nekas pārāk spožs, bet nu, tas vēl ir diskusijām un potenciālajiem risinājumiem. Galvenais uzdevums: 1) vecāki ir informēti par notikumu un par to, ka sīcis ņem dalību diezgan ekstrēmā pasākumā 2) speeles organizētājiem nav nekādas atbildības sloga pār sīci 3) spēlē piedalās gana nobrieduši jaunieši, kas ap 12 naktī piepeši nesagrib nokļūt mājās |
|
|
![]()
Raksts
#75
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga ![]() |
Kuul, tiesaam kuul!!!!
COUNT ME IN!!!!!!! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Bet man, PROTAMS, jautaajums: ... Datumi... vismaz aptuveni, vismaz meeneshi, jo redz - man ir visaadi svariigi pasaakumi vasaras meeneshos (augusta saakumaa un juulija beigaas). Ceru, ka nav plaanots ap so laiku, jo es MEZONIIGI veleetos iesaistiities. Ja man jautaatu kaadu es veeleetos redzeet TN pasauli, tad jaasaka, ka ar liidz sim sajaa pavedienaa lasiito esmu diezgan apmierinaats.... piekriitu, ka vajadzeetu spiest uz lomu speeli, iejušanos tēlā un speeli ar galvu. Arii speeles ilgums...3 vai 4 dienas izklausaas jauki. Neesmu arii pacifisma noliedzeejs (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) No iepriekseejaas reizes man radaas arii paaris nepatiikamas atsauksmes: 1. Nevajadzeetu taisiit speeles viduu paartraukumu, bet ja tomeer, tad taa iestaasanaas laiks buutu JAASASKANJO... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/mad.gif) . 2. Lai piedod cilveeki, bet vecuma ierobezojums (vareetu buut kaadi 14 gadi)..... Saprotu, ka gm grib panjemt uz masu, bet vai necietiis kvalitaate? Jo par iepriekseejaas speeles "roleplay" man nemaz negribaas runaat. 3. Vajadzeetu speeciigaaku leģendu par vidi, apkaarteejo pasauli, katrai rasei vjadzeetu izvirziit noteiktu meerkji. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Ja meerkjis ir iznest poligonu, tad nevajag suukstiities par slaktinjiem, ciininjiem, pasmieshanos par nabaga pacifistiem u. c. Ja meerkjis buutu mieriiga lidzaaspastaaveeshana un taas nodrosinaasanai kalpotu kaads speeks vai baliles tad no masu slaktinjiem vareetu izbeeegt (kaut vai militaara vieniiba, kas konrolee mieru regijonaa, liidziigi kaa miera uztureeshanas speeki Iraakaa)... Varbuut ne pilnigi... jo vienmeer ir iznjeemumi, teeli, kam vardarbiiba ir izdeviiga. vai arii teeli kuriem nospļauties par speeku, kas rada pastaavosho liidzsvaru...... Nevis kaa tn3, kur nebija nekas kas liegtu vienam otru censties iznest. Šo rakstu rediģēja Kurbads: 13.04.2005 17:37 |
|
|
![]()
Raksts
#76
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Kurbad, tu esi daudz ko palaidis garām:). Varbūt tā ļoti virspusīgi papēti mūsu GMu tekstus iepriekš, tur mēs daudz kur pieminam tieši tavus aizrādījumus - gan vecuma slieksnis, kas ir ieviests speelee, gan armija, kas piesaukta notureet liidzsvaru, gan citi paņēmieni balansa sagfalbāšanai. Un arī ir konkrēti norādīts, ka pārtraukums nebūs.
Plus, galu galā ir arī norādīts konkrēts datums - otrā augusta nedēļa (vai trešā). Un lūdzu ievērojiet, ka TN:C NAV TN4. Ne vecais sižets, ne vecie tēli. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 13.04.2005 17:45 |
|
|
![]()
Raksts
#77
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga ![]() |
laiks ir pienjemams, bet kaa ar paartraukumiem speeles viduu, vai par to esamiibu/neesamiibu ir kkas domaats? Un speeles vide(noskanja mistiska/materiaala un citi aspekti...siikumi, bet no tiem jau arii veidojas laba vide) arii nav iipashi skaidra, vareetu iepostot kaadu staastu vai aprakstu par speeles pasauli. protams, saprotu ka viss veel ir tapsanas stadijaa....
Par savu teelu varu pateikt, ka tas diezvai buus ceelais brunjinieks (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) ... bet ja es izpljaapaashos, tad var arii nesanaakt. Šo rakstu rediģēja Kurbads: 13.04.2005 17:56 |
|
|
![]()
Raksts
#78
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.07.04 ![]() |
Rases Troļļu Nakšu Hronikās (TNC).
Šajās TN vienas no lielākajām pārmaiņam būs tādas, ka spēlētājiem ispējams parstāvēt vienu no DIVĀM rasēm: troļļus vai ziemeļniekus. Troļļi. Ieskats vēsturē: Troļļi ir senākie šo zemju iemītnieki un to valdnieki. Pirms simts gadiem šajos apvidos vēl bija slavenais Madaras ciems un apmāto un zimeļnieku apmetes. Bet troļļi tos iznīcināja, tagad par tiem palikuši vairs tikai nostāsti. Šķiet, ka troļļi ir vienīgie, kas spējīgi izdzīvot šai mežonīgajā apvidū. Laika gaitā viņi ir paplašinājuši savas teritorijas un apliecinājuši savu varu pār tām. Spēles nosaukums vien norāda uz troļļu lomu TN. Troļļi raksturīgi ar savu impulsīvumu. Nav zināms, kas notiksies, ja nāksies satikties ar trolli, tie, kas par to varētu pastāstīt, ir jau aizsaulē. Cilvēki bīstās no šamiem. Gan troļļu raksturs, gan ārējais izskats ir atbilstošs mežonīgajai videi, kurā tie mitinās. ( par ārējo izskatu prasīt K...) Kaut arī troļļi nīst un nicina visu cilvēcisko, nav zināms, kādu iespaidu uz troļļiem ir atstājusi agrākā cilvēku klātbutne. Troļļu apvidos ir izvietojušis triji ciemi, kurā katrā ir savs kara pulks ar savu kara kunigu. Ziemeļnieki. Gan Ziemeļu zemes robežas, gan troļļu pārvaldījumi kopš Madaras ciema laikiem ir pārvietojušās tuvāk veins otram. Spēle notiks šai robežu apvidū. Ziemeļu pusē šai apvidū ir trīs ciemi ar saviem iedzīvotājiem un ciema vecākajiem. Šie zimeļnieki zina par Troļļu zemju tuvumu, bet vai viņiem ir par ko baidīties? Viņus tak sargā Ziemeļu zemes armija. Cieminieki ieročus izmanoto vien, lai apkoptu savus laukus un lai nomedītu kādas gaļas gabalu, nevis, lai dotos kara gājienos pret citiem zimeļniekiem vai, vēl jo vairāk, pret troļļiem. Šajos rajonos ir izvietota arī zimeļnieku armija, kas rūpējās par kārtību šai robežu rajonā. Armijai ir savs karavadonis. Karavīriem ir jāpakļaujas karavadoņa pavēlēm vai pavēlēm no augšas. Ja viņi to nedara, tad jāatdod savs ekipējums, rezultāta viņi var kļūt par dezertieriem, kas rada dažādas problēmas un apgŗutinājumus turpmākajai dzīvei, piem., rodās problēmas ar atdzimšanu un izpatiku. Iespējams, ka viņiem jāturppina eksistence kādā zemākā dzīvibas formā, piem., kā čieplim. Bet, ja tu vēlies būt dezertieris, lūdzu, bet rēķinies, ka pasaule uz to kaut kā reaģēs. Ziemeļnieku armijai pastāv iespējas sazināties ar Ziemeļu zemes karali vai citām tās armijas daļām, piem., lai papildinātu kara spēku nepieciešamības gadījumā. Parastajam ziemļniekam, tas ir, ciematniekam nav īsti nepieciešams ierocis. Viņš ar zobenu uzrakņās savu dārzu vai? Tāpēc TNC: 1) būs prasības attiecībā uz ieročiem; 2) ieroči maksās kilogramāžas punktus. Tas nozīmē, ka TN pastāvēs kilogramāžas punkti, tas neattiecās uz karavīriem un troļļiem. Par kilogramāžas punktiem būs iespējams iegādāties arī naudu un citas ekstra finchas. Tā kā zimeļniekiem būtu vērts padomāt, kā viņi izmantos savus kilogramāžas punktus. Ja kas ziemeļnieki naudu varēs iegūt kādu aplaupot, strādājot vai varbūt kvestos. Turklāt iespējams iegūt ieroci spēles laikā. Tas nozīmē, ka visi, kas nemāk pagatavot ieroci vai ir slinkums to darīt, vai jel kādu citu iemeslu dēļ nav ierocis, var ierasties spēlē bez tā. Zobins nav vienīgais veids, kā panākt sev vēlamo!(Par ieročiem vairāk interesēties pie Lord Fish). Tātad pastāv iespēja uzsākt spēli, ka piederīgam vienam no troļļu/ ziemeļnieku ciemam vai Ziemeļu zemes armijas karavīram. Nav iespējams spēles laikā pārtroļļoties vai pārzimeļniekoties. Cilvēks + Trollis ir paranormāli. Tas nav iespējams. Troļļi nīst un nicina cilvēkus, cilvēki nesaprot Troļļus. Iespējams vēl uzsākt spēli kā tirgotājam. Tirgotājs ir cilvēks. Viņiem raksturīgi košas, krāsainas drānas (par izskatu interesēties pie K...) un plašas zināsanas par visu kaut ko. Jārēķinās, ka šajā mežonīgajā apvidū tirgotājam, lai arī viņš ir ļoti noderīgs, ir visai bīstami nēsāties apkārt. Ja vēlies būt par tirgotāju, tev būs nepieciešams algot apsargus. Turklāt rēķinies, ka tie arī var nelīdzēt, tāpēc jābūt arī labam diplomātam. Vai varbūt jāmāk ātri skriet? (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/rolleyes_a.gif) Izpatika - spēlētāja vērtēšanas sistēma. Izpatiku mainīsies atkarībā no spēlētāja darbībām - tā varēs celties, ja GM'i uzskatīs, ka spēlētājs rīkojās, kā viņiem patīk (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) , bet mazināsies, kad GM'iem nepatīks, kā spēlētājs izdarīja tad un tur (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) . Piem, novāca kādu neaizsargātu tirgotāju, lai apmierinātu savu ēstrgribu. Izpatikas punkti būs kā sava veida pasaules reakcija uz spēlētāja darbību. Tāpēc spēlētājioem nebūtu jābrīnās, ka kaut kas piepeši notiek tieši tā un ne savādāk Piemērma, peipēsi nav iespējams atdzīvoties, vai nekādi nesanāk panākt, lai tirgotājs pārdod viņam ēdienu par zemāku cenu, vai piepeši saņemt naudu. GM is watching you! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/cool.gif) Plānots, ka pirmjā spēles dienā paši spēlētāji cels ciematu - jau ir tapušas dažādas skices, kā varētu izskatīties būdas - teltīm līdzīgas celtnes, kas satāv no brezenta un egļu/priežu/ kāda cita koka zariem. Ciematus varēs ieņemt, bet šīs celtnes nedrīkstēs nojaukt! Ēdienu vēl joprojām varēs laupīt. Bet pastāvēs tāda lieta kā "banka", kurā spēlētājs varēs nodglabāt sev noderīgas lietas un pasītīt tās spēles laikā tirgotājam, par to maksājot. Tātad kādam, kurš vēlēsies kādu lietu no bankas iegūt, lai reiz paēstu, viņam nāksies kaut kādā veida pasūtīt, lai tirgotājs, to sagādā un jāmaksā par to. Jārēķinās ka nelūtotās lietas maksās dargāk, nekā lūtotās. Bet lūtotās var ņemt jebkurš. Lokācija - visiem būs zināms, kur atrodās Prizda, bet pārējais apvids jāiepazīst pašiem. Pašlaik nav zināms, kur īsti notiks TNC, mēs domājam, ka vēl ir daudz laika. Varbūt kāds piepeši zina kādu piemērotu vietu TNC? Piemēr, varbūt kāda vectēvam pieder liels zemes gabals kādas stundas pusotras brauciena attālumā no Rīgas. Un vectēvs vēl izrādā ir dedzīgs TN fans, kas izlasījis, visu, kas publicēts par TN. Ja nu gadījumā, dod man PZ un mēs varētu aizbraukt iečekot! Bet pagaidām pastāv daži varianti, kur viss varētu notikt. |
|
|
![]()
Raksts
#79
|
|
Nazgûl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca. ![]() |
Man domāt īpaši stulbo vārdu izpatika vajadzētu atmest par labu vārdam "karma".
|
|
|
![]()
Raksts
#80
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Karma nebūs precīzi, susljiks nepieminēja, ka "izpatiku" kačāt varēs pildot kvestus - uztveriet to kā sava veida EXPU, taču tā nav "pieredze" ierastajā izpratnē. Tas, starp citu, itin labi arī nozīmē to, ka jūs varēsiet attīstīt savu tēlu, tas ir,m rupji runājot, iegūt "levelapu". Izklausās virtuāli? Praktiski jūs nekur to neredzēsiet - nebūs lapiņas vai tablo ar jūsu izpatikas līmeni, jūs zināsiet, ka tāda ir pie GMa, bet līdz spēles beigām šīe skaitļi reāli neparādīsies. Arī "levelups" nenozīmē zvaniņu un izpalīdzīgu GMu, kurš jautā, ko gribi pacelt. Nē, kad jūsu izpatika sasniegs kaut kādu konkrētu līmeni, GMs to piefiksēs un tuvākajā laikā jūs saņemsiet kādu bonusu ingeimā. Tas var nozīmēt to, ka jums pēķšņi paveicas - pienāk ziņa ar NPC vēstnesi, ka nomiris jūsu vecs radinieks un atstājis lielu mantojumu. Vai arī, kādu dienu savā teltī atrodi zobinu, ja tādu gribēji, bet nebiji dabūjis. Vai arī piepeši ciemā iekuļas kāds svešinieks un piedāvā pievienoties kvestam, kas pilns piedzīvojumiem. Šamaņiem izpatika ir vēl svarīgāka - jo augstāks līmenis, jo veiktie rituāli paliek spēcīgāki un iespēja, ka burvestība piepildīsies palielinās līdz ar līmeni. Vai arī nejauši atrodi artefaktu spēcīgu. Kā redzat, izpatika un levelupi eksistē, bet tie nav tieši un konkrēti saistīti ar jums, vienkārši atcerieties - jo vairāk kvestus izpildat, jo mazāk mirstat (teela nāve neatkariigi no apstaakljiem būtiski samazina izpatikas liimeni), jo interesantāk spēlējat, jo pasaule kļūst pret jums pozitīvāka, atsaucīgāka, izpalīdzīgāka, jums tiek dāvātas papildus iespējas, kvesti, nauda. Un tas viss notiek netieši nevis virtuāli.
Kas ir pats galvenais, kas no šī visa garā jāatcerās? Tas, ka spēlē ir izpatikas līmenis, kas krītās Jums mirstot vai rīkojoties nedabiski. Tas ir, ja esat ziemeļnieks un tusējat kopā ar trolli, sametaties kopā, izpatika krītas gan vienam gan otram, pie tam visu laiku nevis diskreeti. Tas arī nozīmē to, ka, ja esat kareivis, bet neklausat pavēlēm, izpatika krītas. Vai arī esat zemnieks, bet nezkāpēc bezsakarā slaktējat tāpat prikola pēc - nedabiski, izpatika krītas. Bet neuztveriet to kā aizliegumu nedarīt šīs lietas, tikai rēķinieties, ka darot kaut ko tādu, jūs riskējat ar savu tēlu, jūs riskējat izniekot pūles ko esat pielicis, lai tēlu attīstītu pildot kvestus. Padomājiet pirms karstaglvīgi mesties cīniņā uz nāvi, vai doties patusēt pie troļļiem, padomājiet vai dažārt nav labāk aizbēgt no kaujas lauka? padomājiet vai nevar piedraudēt ar nāvi kādam, sagrābt par ķīlnieku. Jums ir pilnīga rīcības brīvība rīkoties kā vēlaties, tikai rēķinieties, ka pasaule rīkosies pretim. Dažiem radīsies doma - bet ja nu man ````, ka mans teels neattīstās, ja man izpatika ir 0, tad es vareeshu dariit ko gribu un taapat buus suudiigi. Lieta taada, ka buus veel suudiigaak - izpatika var buut arii negatiiva, tas noziimees to, ka nākamreiz nodzimstot neviens vietējais šamanis jūs nevarēs ciemā atdzīvināt (kā tas parasti notiek), būs jāiet runāties uz Prizdu ar Dāsnu. Tas, savukārt, izpētījis izpatikas līmeni, visticamāk, nozīmēs spēlētāju kādai NPC lomai. Esot par NPC izpatikas līmenis lēnām, bet konstanti atjaunojas līdz atkal sasniedz 0, kad spēlētājs var atsākt spēli. Taču NPC nevart rīkoties kā vēlas, tam jāklausa Dāsna uzdevumiem un rīkojumiem. Tātad - ja jūsu izpatika būs ļoti zema, jūs nevarēsiet spēlēt kā spēlētājs, būs jākļūst par NPC. Tāpēc sekojiet izpatikas līmenim, izvairieties nomirt, nerīkojieties nedabiski utt.. - ja neveelaties riskeet. Susljiks imo neuzsvēra to lietu, ka trollji arī dalās kareivjos un parastos trolljos un nav tā, ka katram trollim būs zobens un viņš ir asinskārīgs slepkava. Nop, viņš ir tāds pat ciematnieks kā ziemeļu ciema iemītnieks, viņam ir tā pati izpatika, tie paši noteikumi, tikai viņš ir trollis (no kā izriet dažas atšķirības). Piemēram, trollim izpatikas līmenis laikam jau nekritīsies, ja viņš noslaktēs kādu "tāpēc, ka viņš pateica, ka esmu resna", taču kārtību uzturošie orgāni tik un tā apmierināti ar to nebūs un var sekot soda sankcijas. Piemēram, soda nauda. Par tirgotājiem gribēju vēl piebilst, ka tā ir īpaša šķira, jo tie bez izpatikas krituma drīkst droši apmeklēt jebkuru spēles ciemu un tusēties kā ar troļļiem, tā spēlētājiem. Sākot spēli tirgotājiem tiek piešķirts arī vērā ņemams kapitāls, lai tie varētu to izmantojot uzsākt savu biznesu un domātu vai algot apsargus, vai nesējus utt.. "Pārtikas banka" ieviesta tieši ar tādu domu, lai jums nebūtu visa sava pārtika jāglabā ciemā, kur to var izlaupīt un uz pārējo spēles laiku nekas nepaliks. Tā vietā jūs varat to pirms spēles sadalīt daļās un noglabāt aizslēdzamā bankā ārpus spēles teritorijas, pie kuras pieeja ir tikai tirgotājam, kuram ir arī atslēgas. Tad, ja jums nolaupīs jūsu pārtiku, jūs vienkārši par spēles naudu pasūtīsiet tirgotājam atnest jūsu pašu pārtiku no bankas. Tas pats attiecas uz ieročiem un bruņām un citām mantām (tikai atcerieties, ka ievest savu paša zobenu bez lūta zīmes maksā daudz daudz dārgāk nekā savu zobenu ar lūta zīmi, kuru, tātad citi var nolaupīt. Uzskatiet to lūta zīmes trūkumu kā speciālu maģisku bonusu ierocim, kā "rūnu"). Nu tas apmēram viss, ko gribēju piebilst. Aicinu K.., Lord_Fish un soirvakt arī papildināt šo visu ar saviem komentāriem. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 14.04.2005 09:25 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 05.06.2025 04:57 |