![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Sveicināti, S.U.X interesenti!
Līdz Jums noteikti ir nonākusi ziņa, ka pirms lielās spēles ik pa laikam tiek rīkoti spēles izmēģinājumi jeb PreSUX sērija, kas piesaukta, lai spēles vadītāji ietrennētos un sagatavotos lielajai spēlei un spētu novērst dažādas problēmas, kuru, kā rāda pieredze, nekad netrūkst. Līdz šim ir notikušas jau divas sērijas spēles - PreSUX1 un PreSUX2. PreSUX1 izvērtās par apšaudi ar role-playing elementiem (kurus samanīju laikam tikai es un varbūt 2 PC). PreSUX2, piesaukts kā "kvestu PreSUX" iezīmējās ar .... pamatīgu apšaudi un daudz daudz reideriem, dažiem narkašiem un drusku NPC, kā arī vairākiem saplīsušiem un ļoti daudz neizpildītiem kvestiem. Skaidrs, ka pēc PreSUX2 diemžēl nav iespējams rīkot pilno spēli, jo, ja tāda izskatītos pilnā, tad ... tad nebūtu labi. Līdz ar to es, spēles GMs, esmu uzaicinājis vēl vienu vai vairākus konsultantus, kas man palīdzēs izveidot PreSUX3 ar moto "narrative LA". Tagad pāris lietas, kas PreSUX3 atšķir no citām sērijas spēlēm. PreSUX3 būs neliela reideru grupiņa (nevis vairākums) ap 3-4 cilvēkiem, atkarībā no kopējā apmeklējuma. Tāpat, arī par "narkašiem" visi gribētāji nevarēs būt, kvota būs ap 30% no visu spēlētāju skaita. Apmēram tikpat būs "zemnieku". Pārējie tālāk jau nonāks citās lomās. Līdz ar to rēķinieties, ka Jūs varat nenonākt sociumā, kur gribat tikt. PreSUX3 būs jau tīrs "storyLARP" nevis "crossover", tas ir, pilnīga rīcības brīvība būs tikai PC, pārējie visi ir NPC, ar ierobežotām iespējām rīkoties uz savu roku. Šāds lēmums tika pieņemts pēc PreSUX2, kur pierādījās, ka ļaut vaļu visiem un mēģināt veidot storiju ir grūti. Esmu slinks cilvēks, līdz ar to turpmāk NPC saņems "misijas" no GM puses, kuras mēģinās īstenot tālāk jau kā paši to vēlēsies. Starp misijām NPC varēs darīt ko vēlas, ievērojot GM ieteikumus. Tāpat arī NPC tiks lūgti ievērot GM rīkojumus ("pagaidām neuzbrukt PC!" etc.). Nomirstot NPC būs jādodas uz bāzi (kur mīt GMs, es), lai "atdzimtu" par citu NPC. Atkarībā no Jūsu tēla "karmas", Jūs atdzimsiet ar noteiktu skaitu kgp, par kuriem varēsiet izveidot tēlu..vai arī, Jūs norīkos tiešā uzdevumā ar jau fiksētu tēlu. "Karmu" veido Jūsu darbi "dzīvam" esot - ja Jūs nošaujat kādu, kas nav apbruņots vai netaisās nemaz uzbrukt, karma pasliktinās, nošaujat kādu tikai prikola pēc nevis tādeļ, ka vajag munīciju - karma pasliktinās vēl trakāk. Līdz ar to kāds psihopāts reiders, kurš slaktē ikvienu ko redz var atdzimt ar..15 kgp? Un tad bruņots ar nazi doties roamot pa suxlandu. Saprotu, ka dažiem nepatīk šāda brīvības ierobežošana, bet alternatīva būtu padarīt S.U.X tuvāku TN principam un to es negribu, jo uzskatu, ka Latvijā vajag arī storyLARPu. Un tik traki jau nav, misijas garantē to, ka vismaz nodarbošanās un notikumi būs garantēta (teorētiski), misiju laikā ir atļauta pilnīga ideju brīvība kā paveikt uzdevumu un starp misijām var nodarboties ar pašam tīkamām lietām. Spēlei pamatā būs sagatavots scenārijs ar dažādiem izvērsieniem - piemēram, pēc scenārija tikos un tikos "reideri" mēģina izlaupīt "narkašu" peinkilleru krājumus. Divi varianti - tas viņiem izdodas vai ne. GM tikai nodod misiju "reideriem" (Bet neinformē narkašus.), "reideri" paši izdomā kā ko risināt - "narkaši" paši ir spiesti būt gataviem kam tādam. Atkarībā no tā, kā risinās notikumi, attīstās arī sižets - ieņem, tad viens zars, neieņem - otrs. Pieņemu, ka tas varētu būt interesanti arī pašiem NPC, jo viņi ir ierauti (un var ietekmēt) tajos notikumos un kopējo scenāriju nezina. Savukārt PC tas dod "dzīvās pasaules' iespaidu, kur notikumi risinās neatkarīgi no tiem, viņi var ierasties pie narkašiem pirms uzbrukuma, pēc uzbrukuma vai uzbrukuma laikā un paši ietekmēt sižeta attīstību. CharGen jeb tēla veidošana paliek tā pati un to dara arī NPC. Tīrie kvestdevēji NPC īsti nav - ir misijas. Būs rūpīgāks peinkilleru un ložu balanss. Noslēdzot šo ievadvēstuli, vēlos PreSUX1, PreSUX2 dalībniekus un citus interesentus izteikt savas domas par PreSUX2 un konkrēto PreSUX3 vīziju, kā arī laiku, kad rīkot PreSUX3. PS: PreSUX3 PC vietas joprojām(27.02.2005) ir pilnīgi brīvas un tajās var nonākt pilnīgi ikviens gribētājs, neatkarīgi no tā vai tas ir vai nav bijis PC, NPC vai freelanceris iepriekšējās spēlēs. PS2: Tiem, kuri noteikti grib būt kādā konkrētā grupā, jāņem vērā sekojoša lieta - priekšroka tiks dota tiem, kas garantēs augstāko procentuālo iespējamību tam, ka piedalīsies spēlē, atsūtīs fotogrāfiju pilnā ekipējumā(vai vizuaalaa teela tekstuaalu aprakstu) un izveidotu (kgp sadalījums) tēlu. Konkurss tiks rīkots tikai tādu cilvēku starpā, pārējiem jābūt gataviem spēles dienā saņemt jebkuru lomu (kura GMam šķitīs vajadzīgākā). Tātad, īsumā - ja gribi būt reideris, narkašs, zemnieks, PC - garantē, ka būsi spēlē un sagatavo visu nepieciešamo jau laikus. Un tagad komentārus - viss ir procesā un var mainīties. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 27.02.2005 21:05 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 15.06.2025 21:34 |