![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Attīsta savu iekšējo Aci ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 07.08.04 ![]() |
Kas ar to domāts?
|
|
|
![]()
Raksts
#3
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Man ir tas gods, prieks un laime izziņot pēc-atomkara brīvdabas lomu spēli jeb Post-apocalyptic LARP S.U.X, kas, visdrīzākais, notieks ziemā. Ja paveiksies, šajā, ja ne, tad nākamajā vai arī nekad.
Spēles uzbūve Šī spēle tiks organizēta pēc "TroļļuNakšu 1" principiem - t.i. - tā būs PC un NPC jeb varoņi un personāži tipa spēle. 5 PC dosies bīstamā un grūtā uzdevumā, lai glābtu savus radus, draugus, līdzcilvēkus un - jo īpaši - sevi, bet viņiem pretī stāsies [insert some crappy number here] NPC, kas visādi centīsies tiem traucēt. Sīkāk par TN1 stila jeb piedzīvojumu jeb story-based LARPiem var palasīties http://asdfghjkl.times.lv/logs1.html par TN1 uzbūvi. Ja aizmirst Tn specifiskas lietas, tur aprakstītais visā visumā raksturo spēles struktūru - mums ir daži varoņi, kas neko nezina par spēli, tikai tik daudz, cik viņiem tiek pateikts pirms spēles sākuma, tad viņi tiek izmesti spēles teritorijā ar konkrētu uzdevumu un var doties jebkurā virzienā, darīt jebko . NPC, savukārt, jau no paša sākuma piedalās spēles izveidē, prezentējot pasauli, kurā PC nāksies dzīvot - spēlējot spēles pasaules tēlus un rīkojoties atbilstoši sižetam. To var salīdzināt ar interaktīvu teātra izrādi 5 skatītājiem. Spēles vieta Diemžēl ir problēmas ar šo jautājumu, taču pagaidām ir vismaz rezerves varianti. Spēles laiks Plānots: 2004/2005.gada ziemas otra puse, ~janvāris, varbūt LU reģistrācijas nedēļa, 6diena vai 7diena noteikti. Ilgums - maksimums 8 stundas, var arī būt īsāk. Spēles rīkotāji Pagaidām 1. Es. Spēles pasaule Pēc 11.septembra notikumiem pasaule vairāk nekad nekļuva tāda kā agrāk. Sākās jauns pasaules karš - terorisma karš. Lai gan lielākā daļa zemeslodes iedzīvotāju to neuztvēra kā karu, taču karadarbība nerimās ne mirkli aptuveni gadus četrus, ar mirkli pieaugoties spēkā. 2004.gada rudenī Al Qaedas sponsorēti urķi piekļuva GPS un GALILEO pavadoņu vadības sistēmām un izveda no ierindas visus pavadoņus. Šajā dienā aptuveni 23 lidmašīnas visā pasaulē cieta katastrofas un vēl divtik bija spiestas veikt ārkārtas nolaišanos. Tuvāko 2 mēnešu laikā pasaules jūrās un okeānos pazuda tūkstošiem lielu un mazu kuģu. Visas militārās zemūdenes, kas šajā laikā nebija ostā, pazuda bez vēsts uz visiem laikiem. Sākās panika. Bloķēto lidostu un jūras ostu dēļ izveidojās milzīgi sastrēgumi un lielākajās ASV, Lielbritānijas, Francijas pilsētās sākās milzīgas nekārtības. Pirms pasaule paguva atgūties, teroristi nogāza no orbītām neskaitāmus televīzijas, zinātniskos un pat dažus militāros satelītus. Tas viss izraisīja vēl lielākas jukas visā pasaulē, ASV bija spiesta ievest komandantstundu Los Andželosā, Ņujorkā un Vašingtonā. Izmantojot jucekli Al Qaeda sāka spridzināt hidroelektrostacijas attīstītajās Rietumvalstīs, izraisot milzīgus plūdus atsevišķos reģionos un sakāpinot līdz baltkvēlei jau tā saspringto situāciju. Tas viss arī izsauca milzīgu elektroenerģijas deficītu visā pasaulē, liekot apstāties neskaitāmām rūpnīcām un praktiski paralizējot metro satiksmi lielpilsētās, kas noveda pie neiedomājamiem sastrēgumiem ielās. Valdībām sāka trūkt cilvēkresursu, lai tiktu galā ar masu nekārtībām, līdz ar to izcēlās un laicīgi netika neitralizēti milzīgi ugunsgrēki gan pilsētās, gan mežos. Krievijas karaspēks ienāk Latvijas, Lietuvas un Igaunijas teritorijās. 2005.gada vasarā Al Qaeda's kaujinieki sabotēja atomreaktora avārijas 12 atomelektrostacijās visā pasaulē[tai skaitā arī Ignalīnā]. Ziemeļkoreja, uztvērusi to kā uzbrukumu, izšāva kodolraķetes uz ASV pilsētām Vašiingtonu un Ņujorku. Pretraķešu aizsardzība nebija spējīga glābt situāciju, taču arī Ziemeļkorejas raķetes nebija iespējams precīzi notēmēt līdz ar to sērija raķešu izpostīja vairākas pavalstis ASV, neskarot lielās pilsētas. Krievijā nukleāro uzbrukumu pārcieš kāda neliela pilsētiņa Urālos un pēc tam Maskava un SanktPēterburga. Iestājas absolūts haoss, varas vakuums, armija paliek bez sakariem. Patiesību sakot, kas notika tālāk, neviens nezina, jo ap to laiku pazuda pēdējie sakari. --------------------------------------------------- 2001.gada vasarā kāds vīrs vārdā Aleksejs Stepānovs, par kuru visi runāja kā nedaudz jocīgu esam, saprata, ka pasaules gals tuvojas. Viņš paredzēja arābu teroristu uzbrukumu Latvijai tuvāko 10 gadu laikā un sāka tam gatavoties. Turpmākā pusotra gada laikā viņš paša spēkiem izveidoja pazemes bunkuru savās dzimtajās mājās Lagalē, netālu no Lietuvas pilsētas Zarasai, apgādātu gan ar ventilācijas, gan kanalizācijas, gan apsildes sistēmām. Bunkurs bija paredzēts aptuveni simts cilvēkiem. Šajā laikā par viņu ieinteresējās kāda sekta "Apokalipses sagaidītāji", kas ātri vien saskatīja šajā pasākumā sev izdevīgumu. Piedāvājoties palīdzēt pabeigt kompleksu, sekta sev būtībā nopirka tiesības šeit pārdzīvot katastrofu, kurai "noteikti bijā jānotiek". Bunkuru paplašināja un drīz vien to regulāri izmantoju sektantu sanāksmēm. Pēc 2004.gada rudens notikumiem sākās panika pasaulē un glābiņu sektā meklēja arvien vairāk cilvēku, ne tikai sektanti, bet arī vienkārši izbijušies ļaudis. Kad 2005.gada vasarā uzsprāga Ignalinas AES, Stepanovs un viņa "biedri" bija kompleksā. Tas bija sācies. Turpmākie gadi bija ļoti sarežģīti šo cilvēku dzīvē, jo tiem nācās mācīties no jauna dzīvot jaunajā pasaulē. Jaunajā pasaulē, kas bija nežēlīga pret tiem, kas neuzmanījās. 2004.gada ziemā, kas bija visaukstākā visa gadsimta ziema Latvijā, kad temperatūra nokrita līdz pat -45° pēc Celsija, dodamies pēc malkas, Stepanovs krita no nezināmas lodes un viņu - mirušu, kailu, aplaupītu atrada tikai nākamajā gadā. Pēc šī un citiem līdzīgiem notikumiem bunkura jeb - kā to sāka dēvēt paši tā apdzīvotāji - apakšzemes ciemata - iemītnieki izvairījās pamest to un, ja pameta, tad tikai organizētās un labi bruņotās grupās. Temperatūra ārpusē ziemās krita ārkārtīgi zemu, apdraudot ikviena izgājušā dzīvību, bet īsti pavasaris nekad vairs nepienāca - laiks palika miklāks, sniegs pakusa, bet saule nekad neizlauzās cauri svinpelēkajam mākoņu klājam. Vitāli svarīgi kļuva bunkura apsiles sistēmas darba kārtība, jo viena nelaime ar to varēja novest pie visu 250 cilvēku bojāejas. Bija sākusies jauna ēra šo cilvēku un visas pasaules vēsturē. Šī ir tradicionāli post-apokaliptiska pasaule, ar sekojošām pamatiezīmēm -
Noslēpums tiem, kas nav NPC vai DM, GM. Tātad PC. Ekipējums Apģērbs: S.U.X prasības pret ekipējumu ir ļoti nopietnas. Tērpam ne tikai jāizskatās, bet jābūt kā no 2004.gada un senāka laika (ne senāk kā no 1900.gada). Stilam jābūt 2004.gada/modernam, bet drēbēm - lietotām, novalkātām, netīrām. Uz visstingrāko aizliegti viduslaiku/fantasy tērpu elementi - tai skaitā ķēžu bruņas, plākšņu bruņas, bruņu cepures [motociklista ķivere būs, savukārt, ļoti derīga] un tamlīdzīgi. No apmetņiem ieteicams izvairītis, bet tie nav aizliegti. Apavi - aizliegtas pastalas, vīzes, maskētas kedas/botas. Rekomendējam: nemaskētas kedas, botas, armijas zābakus, kirzas zābakus, gumijniekus utt.. Krāsas - pēc izvēles, bet ļoti tiek rekomendēts ģērbties neuzkrītoši, nemanāmi - tātad melns, tumšs, vai, tieši otrādi balts [sniegā], lieliski noderēs aizsargkrāsas ietērps. Aizliegts nēsāt bikses bez automātiskās šujmašīnas gatavotām vīlēm. Ļoti rekomendējamas koši zilas [bet padilušas, protams] džinsenes. No aizskariem gatavoti apmetņi nav aizliegti, bet padomājiet vai no tādiem ir jēga. Tērpam jābūt nevis tādam, kas izskatās labi, bet tādam, kas pilda savas apsildīšanas, nesaslapināšanas utml funkcijas. Droši var izmantot tērpus ar uzrakstiem, reklāmām utt.. Kā jau teicu, prasības pret tērpiem ir visnopietnākās. Nav runa par to, lai no 3 metriem personāžs izskatītos kā no 2004.gada, viņam jābūt tādam. Ieroči: Bumbiņpistoles, kādas izmantoja arī drakonisti savā LARPā "Jaunā cerība". Mēs visi tās zinām un tie, kas nav redzējuši var atnākt uz kādu no būfu treniņiem, jo es tur mēdzu ierasties ar pārīti šaujamajiem. Pirms pērciet, saskaņojiet tomēr vai tādu ieroci pieļaus izmantot spēlē, lai vēlāk nebūtu problēmu. Minimālais ierocis, ko esmu redzējis, maksā ap Ls 1.93. Katram dalībniekam OBLIGĀTAS aizsargbrilles. Tādas parasti var atrast celtniecības preču veikalos, cena Ls ~1,45. Par ieročiem sarunas un diskusijas noteikti vēl turpināsies, tāpēc šobrīd vairāk arī neapstāšos. Mantas: Viss pārējais, kas nav ieroči un apģērbs. Var ņemt līdzi praktiski visu, ja vien tas atbilst pasaules setingam. [ ... papildinājumi un turpinājums sekos kādreiz .... ] PS: Šajai spēlei ir vecuma ierobežojums - jaunāki spēlētāji par 14 gadiem netiks pielaisti. |
|
|
![]()
Raksts
#4
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Un šēit būs pāris attēlu iedvesmai -
(IMG:http://img47.exs.cx/img47/1002/DMC_0011.th.jpg) (IMG:http://img47.exs.cx/img47/2097/DMC_0010.th.jpg) (IMG:http://img28.exs.cx/img28/7510/DMC_5.th.jpg) (IMG:http://img28.exs.cx/img28/2762/DMC_0068.th.jpg) (IMG:http://img28.exs.cx/img28/1206/DMC_0066.th.jpg) (IMG:http://img28.exs.cx/img28/9680/DMC_0064.th.jpg) (IMG:http://img115.exs.cx/img115/3379/DMC_0058.th.jpg) (IMG:http://img115.exs.cx/img115/9503/DMC_0045.th.jpg) |
|
|
![]()
Raksts
#5
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
un vēl daži -
(IMG:http://img115.exs.cx/img115/2531/Dmc_0043_res.th.jpg) (IMG:http://img115.exs.cx/img115/976/Dmc_0034_res.th.jpg) (IMG:http://img99.exs.cx/img99/2725/Dmc_0032_res.th.jpg) (IMG:http://img99.exs.cx/img99/2175/Dmc_0033_res.th.jpg) (IMG:http://img126.exs.cx/img126/6563/Dmc_0029_res.th.jpg) (IMG:http://img126.exs.cx/img126/7571/Dmc_0020_res.th.jpg) (IMG:http://img99.exs.cx/img99/2527/DMC_0028.th.jpg) (IMG:http://img47.exs.cx/img47/9314/DMC_0021.th.jpg) |
|
|
![]()
Raksts
#6
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 16.09.04 Kur: The Hellsing Mansion ![]() |
COUNT ME IN GODDAMNIT!!!!!!!!!!!!!!!!! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/w00t.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/w00t.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/w00t.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/w00t.gif) eS PIEALOS OBLIGAATI...
|
|
|
![]()
Raksts
#7
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga ![]() |
(IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/rolleyes_a.gif) Ideja liekas loti interisanta, taa ka es arii piedalos(ja nebuus jaakaarto paraadi (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) ).
tacu ir paaris jautaajumi: 1)Par ierocem... cik sapratu var lietot jebkada veida bubbinjpiestoes, automaatus un bises, kaa arii gumijas nazus. 2) Par legendaam : te jau jaaskataas. Manupraat, ja svariigas ir sociaalaas grupas, tad vareetu izveidot taas, izveelot sociaalo grupu liiderus, lai legendas tiesaam atbilstu speeleetaaja speejaam. Respektiivi: tev jaabuut GANDRIIZ SEV PASAM. Tikai ar mainiitu vaardu un dzilju traumu par pasaules bojaaeju, un citaam klizmaam. Taa ka mums dereetu kaads pshologs... 3) Peec speeles legendas es kkaa nevaru pateikt, kaadeelj nabaga "stepaanoviesiem" ir tik daudz ugunsspeeka. O.k. - pienemsim, ka taa bija dalja no Stepanova paredzeejuma. 4)Kas tad iisti ir tie 5 cilveeki, un kas ir NPC. (Peec legendas)?? |
|
|
![]()
Raksts
#8
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Hehe, jau kauntoju, kauntoju, vechi. Es ceru, ka buus ne tikai "count me in", bet arī, "you can count on me":P.
CITĀTS Es tak tev teicu taisi kaadu fantasy stila LAPR, a bet nee - tev savu Fallout tikai, tpu!, es gribeeju teikt post-apocalyptic. Jaa, visi jau zin ka tev riebj Fantasy, bet galu galaa tev nav jaaspeelee (tikai jaavada). Taatad tu esi skops vai ne ko Kamaz, dari tikai to no kaa pasham ir labums? Izmanto Larp lai guutu sev kaadu labamu (tb havotu fun). Err. Huh. Ahm. Nu ok.:) CITĀTS(Kurbads) Ideja liekas loti interisanta, taa ka es arii piedalos(ja nebuus jaakaarto paraadi Es arī par to uztraucos, tāpēc tik uzmanīgi minu datumus:). Bet nu šis nav lielais LARPs, 8 stundas parasti var pat vissaspīlētākajos laikos izbrīvēt. CITĀTS 1)Par ierocem... cik sapratu var lietot jebkada veida bubbinjpiestoes, automaatus un bises, kaa arii gumijas nazus. Svarīgs moments - piemirsu pieminēt nažus. Šis būs LARPs, kurā kā patstāvīgs un pilntiesīgs ierocis būs nazis. Zobeni, loki, arbaleti, vairgoi un pārējais craps, ko jūs ikdienā nemanāt, spēlē nebūs. Par pārējiem ieročiem runa ir nedaudz sarežģītāka. Pirms spēles katram [teorētiski arī NPC] būs jāizveido savs tēls. Ko tas nozīmē? Katram spēlētājam pirms sākt spēli tiek dots noteikts skaits tā saukto "kilogramāžas punktu", par kuriem viņš var apgādāt savu tēlu ar dažādām mantām. Katra manta maksā noteiktu daudzumu punktu un tu vari ņemt līdzi uz spēli tikai tās mantas, kuras vari "iepirkt". Jo sevišķi svarīgi tas ir attiecībā uz ieročiem - pistole maksā mazāk punktu kā automātiskais ierocis, līdz ar to paņemot automātu tev paliek mazāk punktu citām mantām. Kategorijā citas mantas ietilpst: bruņas (tikai bruņu veste un tikai +1), "gadžeti" jeb "rīki" - maģijas aizvietotājs post-apoc pasaulē:). Piemēram, lukturītis, šķiltavas [tukšas/pustukšas/pilnas], patronas [jā, tieši tā, tev var aptrūkties patronu savam automātam, ja punktu būs par maz], neatvērta colas pudele[pagājuši kā minimums divi gadi, kopš katastrofas, neatvērta Colas pudele ir kaut kas WOW], mugursoma [labāka/sliktāka], ampērmetrs/voltimetrs [ja nu vajag], sērkociņi, papīrs, uzgriežņu atslēgas, palielināmais stikls, videokamera, fotoaparāts, mp3 pleijeris, pirkstiņu baterejas, pildspalva, skrūves, pulkstenis, kompass, termoss...un tā var turpināt bezgalīgi. Mantas, pie kurām esam mūsdienās pieraduši un varbūt pat neievērojam kā kaut ko īpašu var izrādīties nenovērtējamas pēc-atomkara pasaulē. Arī ēdiens būs jāiepērk par punktiem, līdz ar to jādomā rūpīgi par sava tēla izveidi. Tas vissvarīgak ir tieši PC. CITĀTS 2) Par legendaam : te jau jaaskataas. Manupraat, ja svariigas ir sociaalaas grupas, tad vareetu izveidot taas, izveelot sociaalo grupu liiderus, lai legendas tiesaam atbilstu speeleetaaja speejaam. Respektiivi: tev jaabuut GANDRIIZ SEV PASAM. Tikai ar mainiitu vaardu un dzilju traumu par pasaules bojaaeju, un citaam klizmaam. Taa ka mums dereetu kaads pshologs... Ir , ja nemaldos, 4 grupas -
CITĀTS ) Peec speeles legendas es kkaa nevaru pateikt, kaadeelj nabaga "stepaanoviesiem" ir tik daudz ugunsspeeka. O.k. - pienemsim, ka taa bija dalja no Stepanova paredzeejuma. Tā kā Stepānovs apjauta, ka pēc atomkatastrofas pazudīs strāva, nebūs ēdamā, būs nežēlība, viņš par visu centās parūpēties. Pateicoties sektas atbalstam [kurai bija ietekmīgi sponsori], Pazemes Ciemats tika apgādāts ar pamatīgiem ieroču un patronu krājumiem, plus, patronu izgatavošanas ierīce un tehnoloģija bija jau izstrādāta pirms Ignalīna sprāga. Līdz ar to "sektantiem" ir visnopietnākie ieroču un munīcijas krājumi. CITĀTS 4)Kas tad iisti ir tie 5 cilveeki, un kas ir NPC. (Peec legendas)?? Tas ir - kuri? tas vēl nav nolemts. Ikviens, kas piesakās uz spēli automātiski piesakās uz PC lomu, ja vien viņš nenorāda, ka nevēlas kandidēt uz PC lomu. GM-ru brigāde izvērtēs kandidātus pēc īpašiem kritērijiem un tad izziņos PC spēlētāju vārdus. NPC ir visi pārējie:) Pēc leģendas, PC nāk no "sektantiem" līdz ar to tiem nav nekādu iespēju izvēlēties savu sociālo grupu. NPC gan var [pagaidām] brīvi izvēlēties, pie kuras grupas būt un līdz ar to dažādi veidot savu tēlu. Tiesa gan, jārēķinās, ka NPCiešiem tā vairāk būs izrāde nekā lomu spēle, būs jārīkojas pēc GM komandām [hop! gulēt! velties!], lai bīdītu PC sižetu. Bet jāsaka, iekš TN1 tas bija tīri jautri. NPC droši vien vienas spēles laikā varēs pabūt 5-7 tēlu ādās, ik pa laikam atkal izveidojot savu tēlu no nulles un iejūtoties te "reidera", te "sektanta", te "narkaša" ādā. Piebilde - par cīņām - |
|
|
![]()
Raksts
#9
|
|
Bēg no sera Kedogena ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 25.03.04 ![]() |
Nosaukumu esi izdomaajis varenu.
Es tikai nesaprotu. Nu sektanti ir cieminieki. Bet kuri ir trolji? Mezjonji vai klaidonji? |
|
|
![]()
Raksts
#10
|
|
Sēž zem Šķirmices ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 13.09.04 ![]() |
Nu tu jau to zini, bet tomeer: "You can count on me".
|
|
|
![]()
Raksts
#11
|
|
Loveless ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 06.03.04 Kur: playing the hydrogen sonata Oriģinālākā pareģojuma autore ![]() |
aim in.. obligati... katra gadijuma intresanti ka tas viss izvertisies
|
|
|
![]()
Raksts
#12
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
[neielikaas ieprieksh]
Piebilde - par cīņām - katram cilvēkam noklusējot ir 1 vp (veselības punkti). Viens trāpījums ar nazi vai patronu nozīmē -1vp. Bruņuveste var sniegt papildus +1vp. Pretsāpju līdzekļa salietošanās [4 tabletes] - vēl +1 vp. Ja tēlam ir ...
Ja lode/nazis ievaino ķermeni - rumpi - tad, jāatskaita viens veselības punkts. Var saārstēties, lietojot pretsāpju tabletes -
------------------------------------------------------------------------------------ Nosaukums, starp citu, nav triviāls. Bet neko vairāk neteikšu, tas ir liels noslēpums par patieso nosaukuma nozīmi. Ja mēs salīdzinām ar TN.. BET MEES NESALIIDZINAAM AR TN, JO S.U.X NAV TN ..tad sektanti diez vai būtu cieminieki. Sektanti tomēr ir..vai pareizaak jaasaka, sektanti nav lūzari, atšķirībā no ciematniekiem. Pēc būtības, sektanti ir vislielākā, vislabāk bruņotā un visbagātākā un laimīgākā sociālā grupa šajā rajonā. Ciematnieki pēc oriģinālās koncepcijas bija nožēlojami un viņu neievērojamā eksistence turpinājās jau 1000 gadus, tātad viņi bija šīs vietas īstie saimnieki/vietējie/reindžeri, kamēr sektanti gandrīz ne vella nezina par izdzīvošanu jaunajā pasaulē. Ja meklējam troļļus, tad atkal, neviena no sociālajām grupām ne tuvu nelīdzinās TN troļļiem. Ar to es gribēju pateikt, ka S.U.X nav "TN nākotnē bez maģijām" nekādā ziņā un, lai arī daudz kas ir gūts no TN, S.U.X tomēr ir pavisam kas cits, tāpēc nebūtu jājauc šīs lietas. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 19.11.2004 00:34 |
|
|
![]()
Raksts
#13
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.07.04 ![]() |
2 Skady
es ari kadreiz domaju ka Post-apocalyptic larp ir sviesc! Uz "Jauno Ceribu" pieteicos ka NPC, pierunaja spelet kaa PC mentu komandaa. Zini, dabuju tik daudz adrenalina kaa nevienaa fantasy spelee nu jau 4 gadu laikaa. |
|
|
![]()
Raksts
#14
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Dažas bildes ar komentāriem, saistībā ar spēlē izmantojamo ekipējumu.
(IMG:http://foto.inbox.lv/albums/mahrcis/Post-apoc/postapocbrilles.jpg) (IMG:http://foto.inbox.lv/albums/mahrcis/Post-apoc/postapocbrilles2.jpg) (IMG:http://foto.inbox.lv/albums/mahrcis/Post-apoc/suxpist.jpg) (IMG:http://foto.inbox.lv/albums/mahrcis/Post-apoc/leetaakaa.jpg) |
|
|
![]()
Raksts
#15
|
|
Cep speķi Dūdijam ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 19.08.04 Kur: Rīga ![]() |
Nuuu izklausaas baigi kruti......
Mees kaut kad diezgan sen ar draugiem gaajaam uz "strojkaam" un shitaadus karinjus taisiijaam shitas ir baigi labais. Veelu veiksmi. |
|
|
![]()
Raksts
#16
|
|
Pārvērš vaboles par pogām ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 06.10.03 Kur: Netālu no Siguldas ![]() |
Arii mani droshi, ka var pieskaitiit! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#17
|
|
Cīnās ar Lankašīras laumiņām ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 27.03.04 ![]() |
Kā jau minēju treniņā - es piedalos!!!!! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#18
|
|
Bēg no sera Kedogena ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 30.01.04 Kur: ZzZ ![]() |
Vel viena jautriba ziema garanteta (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#19
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Ja cilvēki, kas jau pieteikušies patiešām ierastos, tad spēlētāju skaita minimums drīz varētu tikt sasniegts:). Bet te vēlviens pielikums par spēles S.U.X uzbūvi -
PC/NPC Kas ir šie PC un NPC, ko tie ziemā ēd un vai tiešām PC ir "krutaki" un NPC - "loši" citējot kādu cilvēku? Un kas ir GM un DM? Ar ko tie atšķiras un vai tad DM nav tas pats GM? Uz šiem jautājumiem S.U.X kontekstā pamēģināšu tūdaļ atbildēt. PC - player character jeb latviski - galvenais varonis. Lai saprastu, ko šis jēdziens īsti nozīmē, pietiek izmantot alegoriju grāmata=larps vai filma=larps. Katrs, kas ir lasījis kādu tradicionālu grāmatu [un es ceru, ka mūsu starpā daudzi ir tādi], zina, ka pamatā ir viens vai vairāki galvenie varoņi, ap kuriem arī visi notikumi virpuļo. Tas pats arī filmās - pamatā tomēr jebkurš stāsts ir par konkrētu tēlu/personāžu. Tiesa, S.U.X gadījumā galvenais varonis vēl arī saplūst ar "lasītāju", ja mēs vēlamies gūt pilnīgu priekšstatu. PC ir tie, kas "lasīs" šo larpu un tie, ap kuriem viss griezīsies, tie, par kuriem ir šis stāsts. NPC - non-player character jeb latviski "tēls" vai "personāžs". Lietojot to pašu alegoriju ar grāmatām vai filmām, NPC ir tie, kas rada šo stāstu - tieši tā, rada, attēlo. NPC ir kā aktieri teātra izrādē, kas nopūlās, lai skatītāji - PC - uztvertu stāsta - larpa - sižetu/domu un noticētu notiekošajam. GM - game master jeb latviski - "spēles vadītājs", "autors", "organizātors". Tas ir cilvēks, kas vispār savāca kopā šos NPC un PC, lai ar vieniem pastāstītu šo stāstu otriem. Vienkārši runājot - BigBadBoss. DM - dungeon master jeb latviski - "spēles vadītāja palīgs", "koordinātors". Šis jau ir tīri tehniska loma, kas ieviesta, lai varētu ērtāk organizēt stāsta vēstīšanas procesu. DM ir tas, kas regulāri sazinās ar GMu un vienojas, kas īsti jādara, DMs saņem pa tiešo vispārējos uzdevumus, bet tālāk tos īsteno ar misijām. Uzreiz gan piebildīsu, ka neviena no šīm lomām, šiem terminiem nav labāka vai sliktāka par kādu citu. Vispārīgi runājot pamatā eksistē dalījums tikai PC un NPC, jo GM un DM nereti iemanās piestrādāt par NPC. Pie tam diezgan smagi. Varētu likties, ka viskrutākais ir GM. Bet tā nav, jo GMs ir aizņemts nepārtraukti ar dažādiem organizātoriskiem, neinteresantiem sīkumiem un nogurst kā ēzelis, cenšoties visu vadīt. Tas nav ne gods ne kaut kas baigi kruts dot rīkojumus pārējiem jeb vadīt spēli, tas ir smags fizisks un mentāls darbs. DMi ir nedaudz labākā pozīcijā, jo tiem ir jārūpējas tikai par to, lai tiem uzdotais uzdevums tiktu pienācīgi izpildīts - kā, tas ir viņu ziņā. Taču arī viņiem sanāk noņemties tā ka spēka pietrūkst, jo jāpilda gan DM gan NPC funkcijas. Nu tad skaidrs - PC ir viskrutākie - visi tā vien pūlās, lai viņus izklaidētu utt.. Patiesībā, tas ir diezgan pareizi - lai gan pats PC nekad neesmu bijis - es saprotu, ka tas varētu būt diezgan interesanti , jo tu patiešām vari iejusties kā pēc-atomkara pasaulē, plus, tas viss ir pietiekami reāls, plus, tu neko nezini par sižetu un tev ir pirmatklājuma prieks kā arī tu vari darīt visu ko vēlies un skatīties kā pasaule reaģēs...jā. Bet, diemžēl, nav tā dzīve tik jautra arī PC. Pirmkārt, viņi maksā lielāku dalības maksu. Otrkārt, viņiem pašiem jāparūpējas par saviem ieročiem, brillēm un tos spēles laikā viņi visticamāk nenomainīs. Treškārt, viņiem jāiesniedz leģendas par savu tēlu pagātni, pietkārt, viņi spēlēs tikai vienu lomu, kamēr NPC lēkās ik pa brīdiim iejūtoties kādā citā tēlā, pamainīs ekipējumu, tiem nekad netrūks patronu vai ēdamā [ko nevarētu tik droši teikt par PC]. Sestkārt, Gmi būs ļoti dusmīgi, ja spēlētāji neieradīsies uz spēli attaisnotu vai neattaisnotu iemeslu dēļ - uz PC automātiski tiek uzlikta liela atbildība. 7kārt, PC ir tikai viena dzīvība - ja tie nomirst, tie nomirst kā tēli un turpināt spēli var nu jau tikai kā NPC, kamēr NPC varēs pēc prieka un patikas izšaudīties īstenojot savas vis-matrixainākās idejas. 8kārt, PC nepārtraukti atradīsies spēlē ne brīdi bez atelpas, kamēr NPC ik pa laiciņam varēs papūsties, papīpēt, apspriest jaunumus utt. 9kārt, GMi parasti īpaši rūpējas par to, lai nodzītu un nomocītu PC. Savukārt NPC gadījumā viņus sargā un aprūpē [nedo Dievs aizbēgs]. Un 10kārt, pc nepārtraukti jābūt , jārunā, jāuzvedās in-game, tas ir - tikai sava tēla ietvaros, kamēr NPC varēs kaut visu laiku gvelzt tīro out-of-game un tikai kontaktējoties ar PC pāriet uz in-game. Vo tā. Nu un nedrīkst arī aizmirst tādu lietu, ka NPC jau būtībā ir tie, kas nogādā šo vēsījumu līdz skatītājiem, tie ir aktieri un mēs labi zinām, ka aktiera profesija ir diezgan godājama un cienījama lieta. Tāda apmēram ir tā situācija. Tagad par PC kritērijiem - kā jau minēts pie TN1 apraksta, pret PC tiek izvirzītas lielākas un nopietnākas prasības kā pret NPC. Nedod Dievs PC ieradīsies uz spēli lieliskā chainmailā ar mirdzošu bruņucepuri - viņu padzīs ar kaunu un negodu, iespējams izbanojot uz visām spēlēm līdz nākamajai spēlei. Parasti PC jābūt diezgan labam RPG pazinējam - lai novērtētu notiekošo. Viņam jājēdz kas ir stati, kas armours, kas ir hitpointi. Bonuss [liels] ir galda RPG spēlēšanas vai vadīšanas pieredze, tāpat arī datorRPG spēlēšanas pieredze būs ļoti no svara. (Te gan ātri jāpiebilst, ka kandidātam ir jābūt vispārīgai izpratnei par RPG jēdzieniem, nevis lieliski jāpārvalda kāda specifiska [piem. DnD] sistēma vai settings [piem.Forgotten Realms]. ) Kā viens no vissvarīgākajiem, lai neteiktu kritiskais moments ir kategoriska prasība pret visiem PC, lai tie būtu spēlējuši [un izspēlējuši] Fallout vai Fallout2. Augsti kotēsies Arcanum spēlēšanas pieredze, tāpat arī Wasteland, Fountain of Youth. Bet Fallout ir vairāk vai mazāk obligāts. Un noslēgumā tikai vēl tāda piebilde, ka tam visam, kas rakstīts augšā ir dziļi sekundāra nozīme - GMi pieņems lēmumu par PC tēlu vadoties pēc subjektīviem spriedumiem par to cik labi tāds iederētos konkrētajā sižetā. Tā kā sižets jums nav zināms [tiem, kam ir zināms, iespēja piedalīties kā PC jau sen aizliegta], jūs nekādīgi nevarat ietekmēt lēmuma pieņemšanu. Ja nu vienīgi spēlējot Falloutu. |
|
|
![]()
Raksts
#20
|
|
Nazgûl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca. ![]() |
Radās divas neskaidrības
1)Ar ko NPC statuss spēles sākumā ir labāks par PC statusu, ja brīdī kad pēdējais atdod galus viņš kļūst par pirmo un var izbaudīt arī tā priekšrocības? 2)Kādā veidā Fallout spēlēšana var ietekmēt kkādu lēmumu pieņemšanu? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 01.06.2025 05:11 |