![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Jau iepriekš parādījās pavediens par brīvdabas lomu spēli šogad vasarā TroļļuNaktis. Cerot uz atsaucību, mēs strādājam šobrīd pie spēles uzbūves un tamdēļ radās nepieciešamība pēc potenciālo spēlētāju aptaujas. Šī aptauja ir veidota ar nolūku noskaidrot kāda rase [frakcija, grupa] jums labāk tīk. Zemāk dots katras grupas īss raksturojums, lai būtu zināma skaidrība.
Ja iespējams, komentāros varētu piebilst kādu tieši personāžu Jūs gribētu spēlēt - nu piemēram - es, Alfons Kalnbērziņkājiņš izvēlos rasi cieminiekus un vēlos būt varens šamanis [burvis] Karikatau Ēee-eeeglēen kā arī varens lokšāvējs. Redakcijas[GM] atbilde: Paldies, Alfon, tavs viedoklis tiks ņemts vērā. Tu varēsi būt gan šamanis [ja mācēsi rituālus un burvestības], gan lokšāvējs [ja mācēsi šaut un būs savs loks], gan varbūt varens šamanis un varens lokšāvējs [ja piepratīsi šīs abas lietas gana labi]. Nākamais. ..? <-tas bija piemērs, lai jūs saprastu par ko ir runa (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) .' Piebilde: katrai rasei pieminētas tā sauktās tehniskās piebildes. Tas ir viens no jaunievedumiem, kuru prātojam vai ieviest vai ne, tas piesaukts labāk organizēt spēles procesu kā arī ieviest balansu. Katrā ziņā, tās nav jāuztver kā nemaināma, fiksēta lieta, noteikumus gan jau vēl mainīs, atkarībā no pašu spēlētāju viedokļa. Tas ir pagaidu variants. Troļļi Spēles galvenie varoņi. Troļļu zemēs gandrīz visām ģeogrāfiskām vietām nāk nosaukumā vārds "troļļ-" un ne bez iemesla - viņi ir vissenākie šo zemju apdzīvotāji un valdnieki. Troļļi ir vienīgās maģiskās būtnes šai pasaulē [kas gan nenozīmē, ka viņi visi ir šamaņi], kas nozīmē, ka tā ir vienīgā rase, pret kuru var izmantot burvestības - viņi vienīgie pret tām ir uzņēmīgi. Troļļi ir pazīstami, kā nežēlīgi un briesmīgi karotāji, kas nebīstās nenieka [te jāpiebilst ka tīri tehniski troļļi, ja arī nogalināti, atdzimst pēc ~15 minūtēm, kas arī izskaidro viņu bezbailību; tā ir vienīgā rase, kura tā spēj, citām ir jāmeklē shamanis, lai atdzīvinātos]. Troļļi iedveš visiem bailes arī ar to, ka spēj pārvietoties palikdami nemanāmi un uzbrukt no slēpņa. Trollis nogalina visus savā ceļā nešķirojot vai tie sievietes vai bērni vai tomēr arī kāds kareivis. [tehniska piebilde: troļļi to, kurus nogalina, var vest sev līdzi un ~ uz stundu padarīt par saviem ... vasaljiem - pustrolljiem, kuriem jaakaro sava kuniga [trollis, kas vinju nogalinaaja] labaa un pakljautiibaa ]. Troļļi ir diezgan traki, ar viņiem nav iespējams vest normālus dialogus un viņi vēlas tikai vienu - patriekt cilvēkus no savas zemes.Ja juus meerkjis ir speelee baidiit un terorizeet visu dziivo, tad shii ir rase tieshi jums. Cieminieki Cilvēki, kas kaut kādu iemeslu dēļ sākuši savu dzīvi šajos baismīgajos klajumos, tieši Troļļu zemju vidū. Viņi dzimuši pie dabas, auguši ar cirvi, zobinu un mietu ar troļļa galvu uz tā roķās. Viņi pazīst dabu, izmanto to savā labā. Nu, gandrīz vai Amerikas indiāņi - gudri, viltīgi, veikli, sīksti, prasmīgi. Mūžsenie ienaidnieki - troļļi. Naids ir dziļš un abpusējs - cieminieki nīst troļļus par to, ka tie regulāri uzbrūk ciemam, apkaujot visus un nopostot, izlaupot; bet troļļi nīst cilvēkus par to, ka cilvēki pārtiek gandrīz tikai no troļļu gaļas[tehniska piebilde: nogalinot trolli, cieminieks saņem pārtikas devu]. Cieminieki dzīvo vienkāršās būdās, kurina ugunskurus, dejo ap tiem (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) ..nu labi, labi, taalaakais jau juusu zinjaa. Cieminieki ir otra siikstaakaa rase peec trolljiem. [tehniskā piebilde: cieminieks var atdzīvoties pie pilnīgi jebkura šamaņa [atshkjiriibaa no ziemeljniekiem un laupiitaajiem], cieminieku shamanji ar rituaaliem var panaakt idevu labveeliibu un sanjemt daavanas [paartiku] ]. Ja cieminieku nogalina ciemaa vai pie taa [~10 m raadiusaa no jebkuras buudas] tad vinju nevar paarveerst par trolli. Laupītāji Laupītāji ir drosmīgu, neatlaidīgu, bezbailīgu un veiklu cilveeku frakcija, kas ieradushies trollju zemees bagaatiibu mekleejumos - purgaala mednieki [taapat kaa savulaik bija Zelta drudzis Aljaskaa]. Purgaalu atrast nav tik viegli, bet dziivot naakas, taapeec shii grupa ir iemaniijusies uzbrukt un aplaupiit cauri trollju zemeem ejoshaas karavaanas. [tehniskaa piebilde: iespeejams, ka laupiitaaji varees (un buus vieniigie, kas varees) panjemt nogalinaato ierochus vai pat citu ekipeeejumu, citas frakcijas nevar] Laupiiitaaji ir kaut kas pa vidam starp ASV mezhoniigo rietumu kvbojiem, tiem pashiem zeltrachiem no Aljaskas [Dzheks Londons, palasiet vinja staastus un radiisies priekshstats], rokeriem, pankiem un citiem briivdomaataajiem. Visbriivaak noskanjotaa cilveeku rase bez jabkaadiem aizspriedumiem vai eetiskiem ierobezhojumiem. Ziemeljnieki karavīri Tā ir ne pārāk liela labi bruņotu, ekipētu un labi trennētu [kaujas prasmees] karavīru specvieniiba, kura ieradusies sheit, lai apsargaatu Ziemeljzemes karaļa sūtni, kas apmeklē šīs vietas (suutnja loma joprojaam briiva) vinjam un karalim vien zinaamu iemeslu deelj. Shie karaviiri sevii iemieso vislabaako pieejamo TN speeleetaaju apriikojumu - brunju krekli, brunjas, vairogi. Peec psihologjiskaa raksturojuma tie ir iisti viduslaiku krustneshi [pretstataa cieminiekiem, kas vairaak simbolizee senlatvieshus], smagaa brunjojumaa un ar attieciigiem paradumiem. Discipliina un meerkjtieciiba, vislabaak organizeetaa frakcija. Brunjinieki. Ziemeljzemes armijas zieds un lepnums [nu OK, moshka jau nedaudz paarspiileeju:D]. Lai smeltos iedvesmu - nez, paspeeleejiet kaadu no fantasy cRPG - BaldursGate piem. un pieveersiet uzmaniibu paladinam. Atcerieties legjendas par Kaarli lielo un vinja brunjiniekiem, par Sveetaa Graala mekleetaajiem, par saraacenju slepkavotaajiem, teitonjiem un Jums radiisies aptuvens priekshstats par ko es runaaju. PS: Tikai nepiemirstiet, ka vinji ir brutaali, rupji un netiiriigi (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) Ziemeljnieki ieceljotaaji Laimes mekleetaaji, kas grib mekleet laimi shajaas jaunajaas, veel neapguutajhaas zemees. Tur ir viskaut kas - salashnjas no visiem zinaamaas pasaules stuuriem. Pa kaadam no godiiga celja nokliidusham pus-elfam, kaadam amatu nodzeerusham muukam, izbeegusham cirkus maaksliniekam, mekleetam noziedzniekam, vienkaarshi klaidonjiem un tamliidziigi. Kopeejaa ieziime visiem: visnotalj neveiksminieki, nekaadi dizhie kaujas maakslas prateeji, bez ieveerojamas slavas. Nu buutiibaa tie ir beeglji vai imi-emigranti [skatoties no kuras puses skataas]. Iedvesmai palasiet kaadu veesturisko romaanu par neapguuto zemju kolonizeeshanu. Labi derees Amerikas kolonizaacijas veesture. PS: 1)Ziemeljniekiem nav iipasho iespeeju [kaa trolljiem, cieminiekiem vai laupiitaajiem]; 2)ir ceriiba, ka, ja buus gana liels cieminieku skaits, buutu divi ciemati; 3)...viens ciemats ir jau uzcelts, t.i., tur jau ir vienkaarshas eglju buudas; 4)visiem ne-ziemeljniekiem naaksies vismaz vienu reizi apmekleet speeles placdarmu taadaa kaa ekskursijaa pirms speeles, kameer ziemeljniekiem tas ir aizliegts; 5)komandas/grupas/frakcijas izveele nenosaka speeleetaaja turpmaako likteni tikai shiis grupas ietvaros. Tas ir nepiecieshams vairaak organizaatorisku iemeslu un arii vispaareejaas politiskaas situaacijas atteeloshanas noluukos, bet visa speele ir buutiibaa ir strikti individuaali orienteeta - lai arii buus ciinja par komandas uzvaru, buus arii individuaalas nominaacijas, piemeeram,Slavenaakais Kareivis, Varenaakais Shamanis, Lielaakais Intrigants etc. - ciinja par individuaaliem meerkjiem, taadeelj, lai grupas izveele nemulsina - izveeloties, piemeeram, cieminieku rasi speeleetaajs, ja veelaas, var droshi pamest ciemu un saakt dziivot vientuljnieka dziivi, vinjsh netiek ierobezhots ar komandu. Ir iespeejami arii paarbeedzeeji [iznjemot uz/no trolljiem], tachu liidz pat speeles beigaam rase nemainaas ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Iipashs aicinaajums no GM puses: esiet ````ing radoshi, neviens neteiks kas jaadara, pasham jaameegjina savas [kaut vai visdiivainaakaas] idejas iistenot, uzaudzeet iistu Tuksnesha Bilu vai Dzheku Uzshkjeerdeeju liidz speeles beigaam vai smth. Vai kaut vai Balto Teevu. Vai izveidot savu Ljaunuma Impeeriju un kljuut par Darklordu[un izkalt gredzenu un..ups..aizraavos] vai doties apceljot un kartograafeet TrolljuZemes. Izveele un iespeejas ir Juusu rokaas - ... Šo rakstu rediģēja Kamazs: 16.02.2004 19:21 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 24.05.2025 01:22 |