![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Miglājs ![]() Grupa: Aurori Pievienojās: 12.07.06 Kur: M31 Vadzvaigzne tumsā ![]() |
(IMG:http://i113.photobucket.com/albums/n227/nata13_3/Espy%20Entropy/EspyEntropy.jpg)
Kas to būtu domājis, ka, pēc Josephine vārdiem, piedzīvosim „Lomu Spēļu renesansi” un no senajiem foruma arhīviem tiks celti laukā stāsti, pār kuriem vieglā kārtiņā jau paspējuši sakrāties putekļi. Espy Entropy ideja ir jau diezgan pasena. Pirmsākumi rodami 2005. gada ziemā. Šeit forumā, no stāsta idejas, ko izdomājām es ar Josephini un arī ar Piligrima palīdzību, tika tapināta Espy Entropy 1.0 Lomu spēle. Tas bija 07.01.2007. Tātad kopumā varētu teikt, ka Espy ir aptuveni 7 gadi un vēl nedaudz. Tiem, kas piedalījās 1.0, jau ir zināms, ka Espy Entropy ir spaceship, kosmosa kuģis, kuru būvējušas ar izcilu inteliģenci apveltītās būtnes - Arahorni. „Arahorni – pētnieki, zinātnieki, lieliski arhitekti un inženieri. Savu rasi uzskata par augstākajām radībām. Raksturīga mērķtiecība, iedomība, augstprātība, vienaldzība. Pietrūkst empātija un neizjūt žēlumu.” Vienu Arahornu rases pārstāvi varat aplūkot šeit. Uz planētas ar nosaukumu Azdurāna, Arahornu zinātnieki veic dažnedažādus pētniecības darbus. Šeit tiek vāktas būtnes no malu malām, kur tik Arahorni ir spējīgi aizdoties. Pētījumu subjekti tad arī tiek uztverti kā laboratorijas žurciņas, jo, Arahornprāt, to saprāts nav ne tuvu viņu pašu prāta spējām. Līdz ar to sagūstītās būtnes arī tiek uztvertas par zemākiem radījumiem, kurus var izmantot pēc patikšanas. Vadlīnijas saistībā ar Arahorniem tiks saglabātas arī Espy Entropy 2.0, tomēr tēli neatmodīsies vis laboratorijā uz Azdurānas, kā tas bija pirmajā versijā. Spēle būs sci-fi ietvarā, ar nedaudz vairāk fi kā sci, pirmkārt tāpēc, lai nepadarītu šo visu pasākumu ļoti sarežģītu un baisi nopietnu. Otrkārt, lai visiem spēlētājiem būtu prieks spēlēt. Ja kāds varbūt ir redzējis seriālu Stargate, tad tur Jack O’Neill vienmēr, lika saīsināt visas muldamās daļas saistībā ar zinātniskiem skaidrojumiem un terminiem. 2:20 - 2.45 ^^ Enjoy Protams, ja mums spēlētāji būs spējīgi apstrādāt arī terminus un skaidrojumus, tad par to tikai priecāšos. Sci daļu šeit ATD, tad arī apskaidrosim viens otram, tā, lai visiem būtu skaidrība. Spēlē netiks izmantota maģija. Ir iespējama psionika (telepātija, telekinēze), levitācija. Ko es vēlos redzēt no Jums, spēles tēlu ziņā, ir dažādas būtnes, pēc iespējas oriģinālākas, tomēr lielākā vai mazākā mērā saglabājot humanoīdu (cilvēcisku) formu. Izņemot ar īpašiem gadījumiem, galvenais, lai tēls atbilstu sci-fi rāmjiem. Ko es nevēlos redzēt – nekādus supermeņus, kiborgus, neiznīcināmas radības. Vienā tēlā var satilpināt tikai dažas vairāk attīstītas spējas vai prasmes, nevis, ka tēls ir izcils visās jomās un var visu. Iedvesmai varu ieteikt: Stargate SG1, Atlantis, Universe, Star trek i, Farscape u.c. Terminu skaidrojumi: Sci-fi, jeb Science fiction – zinātniskā fantastika. Psionika – ar prāta palīdzību izraisīt šķietami neiespējamu parādību, piemēram, telepātiju vai telekinēzi. Telepātija – spēja sazināties ar citiem, nelietojot vārdus, apmainīties ar domām, informāciju. Telekinēze – spēja, ar prāta palīdzību, pārvietot objektus. Levitācija – spēt pacelties virs zemes, līdzīgi kā lidot un pārvietoties virs zemes, līdzīgi kā bezsvara stāvoklī. Tad nu beidzot ķersimies pie Anketas: 1. Tēla vārds un uzvārds: 2. Rase: [nepieciešams detalizēts apraksts] 3. Raksturs: 4. Vecums Zemes gados: 5. Izskata apraksts, kā arī bilde vai zīmējums: 6. Īpašas spējas: 7. Neliela biogrāfija: Šeit 10 baļļu sistēmā norādīt prasmes. Lūdzu nerakstīt, ka esat spečuki visur. Kopā drīkst būt 35 punkti. Leadership/vadīšanas spēja: Combat/cīņas prasmes: Navigation/navigācija: Ships armament/kuģa bruņojums, prasme apieties ar kuģa ieročiem: Mechanic/prasme labot un tamlīdzīgi: IT/ informācijas tehnoloģijas: Commerce/ prasme bīdīt darījumus: Luck/ veiksme: Medicine/ārstēšanas prasmes: Gaidīšu Jūsu anketas uz PZ, izvērtēšu tās un ja tiks pieņemtas, tad varēsiet likt iekšā šeit. Ir kādi jautājumi, tad lūdzu jautāt to šeit vai rakstiet man uz PZ Jauku dienu! Andromeda Šo rakstu rediģēja Andromeda: 28.08.2012 15:31 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Ar Andromedas atļauju pievienoju savu "atdzīvināto" veco tēlu. Šoreiz atklāti ar visām spējām, kas viņam bija.
1. Tēla vārds un uzvārds: Dans Rods 2. Rase: vīrietis, cilvēka un citplanētieša jauktenis, izskatās pilnībā pēc cilvēka (nav no Zemes), mantojis dažas citplanētieša psihiskās īpašības 3. Raksturs: fatālists, bet tas nenozīmē, ka viņš padodas apstākļu priekšā, vienkārši nekad nestrīdas ar neizbēgamo, ja ir pārliecināts, ka kaut kas ir neizbēgami. Varētu teikt arī - stoiķis. 4. Vecums: 27 5. Izskata apraksts, kā arī bilde vai zīmējums: īsi brūni mati, tumšbrūnas acis, kreisajā ausī auskars (IMG:http://img.photobucket.com/albums/v32/Roviela/Dans_Rods.jpg) 6. Īpašās spējas: pilnībā uz brīdi "nohipnotizēt" citas saprātīgās butnes, tām iedvešot to, ko vien vēlas (piemēram - ka Dans nemaz nav te, ka tas nav Dans, bet priekšnieks/paziņa/briesmonis/utt, ka tur, otrā telpā skan ērģeles, ka te ir pilnīgi tumšs, neko neredz, vārdu sakot - jebko). Lai to izdarītu, ir tikai jākoncentrējas, tiešs kontakts nav nepieciešams. Spēja darbojas pilnīgi noteikti uz cilvēkiem, citām rasēm var būt dažāda līmeņa dabiska pretestība pret to, bet pārsvarā - viņi pat nepamana, ka Dans ko tādu dara, tik dabiski tas izpaužas. 7. Neliela biogrāfija: Dzimis uz Lauvas zvaigznāja alfas - Regula planētas Tangla. Vietējo iedzīvotāju un cilvēku jauktenis. No cilvēkiem mantojis izskatu un cilvēkiem raksturīgās spējas, no vietējiem - cilvēkiem neparastas psihiskas spējas. Tā kā Danam ir laba intuīcija uz tehniskām un organiskām ķibelēm, un uz jebkā darbošanās pamatprincipiem, viņš izvēlējies mehāniķa profesiju. Strādā par mehāniķi uz lielajiem starpgalaktiku kosmiskajiem kuģiem. Šim nolūkam apguvis četras izplatītākās galaktiskās valodas. Leadership/vadīšanas spēja: 8 Combat/cīņas prasmes: 2 Navigation/navigācija: 2 Ships armament/kuģa bruņojums, prasme apieties ar kuģa ieročiem: 2 Mechanic/prasme labot un tamlīdzīgi: 10 IT/ informācijas tehnoloģijas: 2 Commerce/ prasme bīdīt darījumus: 0 Luck/ veiksme: 7 Medicine/ārstēšanas prasmes: 2 Tātad - labs mehāniķis, kas da jebko var salabot un piespiest strādāt, pie tam ātri aizrokas līdz būtībai. |
|
|
![]()
Raksts
#3
|
|
Miglājs ![]() Grupa: Aurori Pievienojās: 12.07.06 Kur: M31 Vadzvaigzne tumsā ![]() |
Piebilde: Lai arī būtībā, Arahoriem būtu vienalga kādas tēliem ir prasmes, tad man kā GM tas ir būtiski, lai veidotos sabalansēta komanda. Tāpēc arī ir skilli ar punktiem.
Mehāniķis tātad ir, mediķis arī it kā ir pieteicies. Šo rakstu rediģēja Andromeda: 28.08.2012 15:20 |
|
|
![]() ![]()
Raksts
#4
|
|
Cep picas ![]() Grupa: Aurori Pievienojās: 25.03.04 Kur: Rīga Foruma maršals 2012 ![]() |
Leadership / vadīšanas spēja: 10 Rase SKVĀNI Fiziskie parametri Garāki par 2,2 m. Sver 180 200 kg. Apveltīti ar biezu kažoku, spēcīgiem muskuļiem, asiem nagiem un ilkņiem, kas viņus padara par briesmīgu pretinieku, pat, kad nav apbruņoti. Planēta ir sniegaina, un ziemas kažoks parasti ir gandrīz pilnīgi balts. Īsajos vasaras mēnešos (vai arī, kad ilgstoši uzturas siltās vietās) biezākā daļa izkrīt, un atlikušais (joprojām kupls) tad ir jebkādā pelēkā nokrāsā, vai arī melns. Piemīt lēna, bet pilnīga reģenerēšanās. Saprātīgi visēdāji. Staigā uz divām kājām, taču, kad apstākļi prasa, var skriet kā uz divām, tā visām četrām. Rokām ir pieci pirksti, kas pēc veiklības līdzinās cilvēka pirkstiem (tāpēc viņus varētu sajaukt ar saskvačiem, kas ir cilvēku mīts; dažviet skvānus tā ir iesaukuši). Raksturojums Pieiet dzīvei ar lielu intensitāti pieņemot jaunu ideju vai ticējumu, pilnībā tai nododas. Kaut ko izlēmuši, viņi par to cīnās ar vārdiem, darbiem, nagiem, un kara vālēm. Kaut viņi ir kā radīti cīniņam, viņi arī mīl pārrunāt un dalīties ar idejām. Ne tuvu katra diskusija noved līdz kautiņam, un lielākajai daļai netīk kauties ar vājākiem par sevi, ja vien ir cita izeja. Viņi labprātāk izvēlētos ievērojamākus pretiniekus, tādus, kas spētu mest izaicinājumu kaujas laukā. Viņiem ir dziļa izpratne par godu, kaujas ētiku un cēlumu. Lielākā daļa ir spējīgi karotāji, tacu ir arī šamaņi (faktiski dziednieki). Viņiem nenākas pārāk viegli aptvert tehnoloģiju līmeni, kas tālu pārspēj pašu. Viens no savstarpējo konfliktu atrisināšanas veidiem ir godājama divkauja bez ieročiem, izmantojot tikai mātes Dabas doto. Īpašas spējas
Primitīva kultūra Skvānu dzimtajā planētā šobrīd valda Apgaismības laikmets, kas līdzīgs cilvēku Renesansei. Mācīšanās, debates, un dzīves pārdomāšana. Neskatoties uz to, viņu vidū šur un tur tāpat uzplaukst bruņotas sadursmes, jo mācīšanās sadzīvot mierā vedas ar grūtībām. Filozofi, karotāji, apgaismoti zinātnieki un cēli mežoņi reizē šīs galējības ikdienas dzīvē tiek apvienotas bez sevišķām grūtībām, vienu brīdi debatējot ar vārdiem, un jau nākamo ar nagiem un primitīviem pulvera šaujamieročiem. Viņu mītos, kas saglabājušies no senatnes, ir daudz pieminēti kosmiskie lidojumi un vietas, kur pazemē atrodami seni zvaigžņu kuģi. Tie gan šobrīd ir tikai mīti uz doto brīdi nav nekādas kosmosa lidojumu tehnoloģijas vai moderno ieroču industrijas. Ir tuvcīņas ieroči, ir primitīvi šaujamieroči (tāpēc skvāni spēj izmantot arī modernākus, ja vien tie pielāgoti viņu plaukstas izmēriem, kas ir lielāka un muskuļaināka, nekā cilvēkiem). Ir labi attīstīta dabiskā medicīna. Nav lielpilsētu, ir izretināti nelieli ciemati, ar apmēram 200 iedzīvotājiem katrā. Visums Par spīti tehnoloģijas trūkumam, viņi labprāt kāptu kosmosa kuģos, lai uzzināt vairāk par Visumu. Viņi ir lieliski atdarinātāji, pieņemot jaunas idejas. No viņiem sanāktu lieliski kareivji, miesassargi, pat strādnieki. |
|
|
![]()
Raksts
#5
|
|
Gadalaiku aizstāve ![]() Grupa: Spēļu pārziņi Pievienojās: 14.11.05 Kur: Visa sākumā, vidū un beigās Spēļu pavēlniece ![]() |
|
|
|
![]()
Raksts
#6
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.11.06 Kur: Parasti gultā pie datora Klusais vērotājs ![]() |
Ja, GM tas apmierina, varu piedalīties ar jau bijušo Dimensio tēlu. Ja, ne, tad varu darboties ka "māte daba". Domāt vēl kādu tēlu patreiz neredzu iespēju, jo neatrodu sevī tādu radošo potenciālu.
|
|
|
![]()
Raksts
#7
|
|
Miglājs ![]() Grupa: Aurori Pievienojās: 12.07.06 Kur: M31 Vadzvaigzne tumsā ![]() |
Protams, ka Dimensio tiek apstiprināts.
Pagaidām izskatās, ka mums ir: mehāniķis, mediķis, viens varens karotājs, commerce, IT. ^^ Nice. |
|
|
![]()
Raksts
#8
|
|
Sēž zem Šķirmices ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 06.07.12 Kur: Vaidava, Valmiera Jaunākais censonis ![]() |
Tēla vārds un uzvārds: Kretensija
2. Rase: [nepieciešams detalizēts apraksts] Noetori. Radības, kas pēc sava izskata atgādina uz divām kājām staigājošus, inteliģentus kaķus, augumā vidēji ir ap 1, 70 m. Viņiem ir garas kājas un izteiksmīgi gari roku un kāju pirksti. Viņi ir slaidi, bet ļoti spēcīgi un izveicīgi. Veiklības ziņā viņus ir grūti pārspēt. Ļoti akrobātiski. Pēc dabas noetori ir ļoti miermīlīgi, ja vien netiek izaicināti vai aizkaitināti. Viņu garastāvoklis mēdz būt diezgan mainīgs. Noetori ir telepāti un nekad nesarunājās ar balss palīdzību. 3. Raksturs: Kā jau visiem noetoriem, miermīlīga, nemeklē kašķus, bet ja nepieciešams var būt arī diezgan šerpas dabas. 4. Vecums Zemes gados: 18 5. Izskata apraksts, kā arī bilde vai zīmējums: Savas rases pārstāvei viņa ir vidēja auguma 1,70, viegli pūkains, īsspalvains tumšs kažoks, kaķiska seja, zilas acis. Kā jau visiem noetoriem arī Krentesijai ir gari, izteiksmīgi kāju un roku pirksti, kurus viņa spēj izmantot ar cilvēcisku veiklību, ja ne vēl veiklāk. (IMG:http://i113.photobucket.com/albums/n227/nata13_3/Noetore-1.jpg) 6. Īpašas spējas: Telepāte, spēj sarunāties ar citām radībām caur domām, spēj pārvietoties bez skaņas un absolūti nemanāmi. 7. Neliela biogrāfija: Dzimusi un augusi uz planētas Cydora. Tā kā noetori ir izcili mednieki un dara to izklaides pēc, tad arī Krentesija jau no mazotnes ir mācījusies dažādas medību tehnikas. Noetori ir arī izcili kuģu būvētāji un navigatori, tad Krentesija ir mācījusies būt par piloti un šajā jomā viņai ir īpašs talants. Leadership/vadīšanas spēja: 3, ļoti patstāvīga gan, daudz nepatīk auklēties ar citiem Combat/cīņas prasmes: 8 Navigation/navigācija: 10 Ships armament/kuģa bruņojums, prasme apieties ar kuģa ieročiem: 0 Mechanic/prasme labot un tamlīdzīgi: 4 IT/ informācijas tehnoloģijas: 3 Commerce/ prasme bīdīt darījumus:0 Luck/ veiksme: 4 Medicine/ārstēšanas prasmes: 2 |
|
|
![]()
Raksts
#9
|
|
Miglājs ![]() Grupa: Aurori Pievienojās: 12.07.06 Kur: M31 Vadzvaigzne tumsā ![]() |
Komanda - mehāniķis, mediķis (gaidu anketu), IT, commerce, pilots, karotājs, AI
Gaidu anketas no echo3 (mediķis), josephine(AI), Ungārijas ragastes, Miervalža Gotiņa (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#10
|
|
Piedalās Bezgalvju medībās ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 11.08.04 Kur: Nu jā, - pašlaik pie datora Klusais censonis ![]() |
1. Tēla vārds un uzvārds: Brina Ehoom
2. Rase: Neva. Humanoīdi, kas dzīvi daļēji pavada ūdenī, daļēji uz sauszemes. Ir gan plaušas, gan žaunas, kā arī rokas un kājas, nevis aste vai spuras. Slaidi, vidēji ap 1,80 m gari. 3. Raksturs: Neatlaidīga, centīga, mērķtiecīga, mēreni draudzīga, neatkarīga 4. Vecums Zemes gados: 47 5. Izskata apraksts, kā arī bilde vai zīmējums: Bāla āda, uz kakla žaunu spraugas, rokām četri slaidi pirksti, šauras acis, mute un nāsis. Pēc neva standartiem izskatīga (IMG:http://img.photobucket.com/albums/v458/echo3toecho7/Brina_Ehoom.jpg) 6. Īpašas spējas: Ādas spēja izanalizēt ķīmisko sastāvu vielai, kam pieskaras. Ļoti ātri mācās 7. Neliela biogrāfija: Dzimusi uz planētas Neva, kuras virsmu gandrīz visu pārklāj ūdens. Studējusi bioloģiju un medicīnu. Strādā par ārstu uz starpgalaktiskajiem kuģiem, pārzin daudzu rašu fizioloģiju. Runā populārākajās galaktiskajās valodās. Leadership/vadīšanas spēja: 3 Combat/cīņas prasmes: 2 Navigation/navigācija: 4 Ships armament/kuģa bruņojums, prasme apieties ar kuģa ieročiem: 1 Mechanic/prasme labot un tamlīdzīgi: 2 IT/ informācijas tehnoloģijas: 7 Commerce/ prasme bīdīt darījumus: 2 Luck/ veiksme: 4 Medicine/ārstēšanas prasmes: 10 |
|
|
![]()
Raksts
#11
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 20.11.08 Kur: Arkanara Gotiņtēvs 2012 ![]() |
1. Vārds un uzvārds: Radoslavs Konters
2. Rase: Nākotnes cilvēks enhancētais 3. Raksturs: Egoistisks, avantūristisks un diplomātisks. Ne ar vienu tīšuprāt nenaidosies, bet tai pat laikā nepakustinās ne pirkstiņu, ja no tā viņam neatleks kāds labums. Ar cilvēkiem cenšas saprasties pa labam. Kaut arī kritiskās situācijās var un spēj uzņemties vadību, tomēr cenšas no tā izvairīties, jo nepatīk uzņemties atbildību. 4. Vecums Zemes gados: 28 5. Izskata apraksts: Pēc izskata parasts 1,85m garš un 90 kg smags vīrietis. (IMG:http://i003.radikal.ru/1208/6e/bcbe6f25f3a3.jpg) 6. Īpašas spējas: Spēj sajust radioaktīvo starojumu un aptuveni noteikt starojuma tipu un intensitāti. 7. Neliela biogrāfija: Dzimis uz vienas no daudzajām cilvēku kolonijām kosmosā. Pēc skolas beigšanas dienējis armijā, vēlāk uz kontrakta pamata piedalījies zinātniskās ekspedīcijās kā apsardzes un drošības darbinieks. Armijā papildus pamatspecialitātei (drošības operators, ieroču mācība (ieskaitot kosmosa kuģu stratēģiskos stobrus), medicīnas pamati) apguvis papildus disciplīnas, tādas kā: seržantu skola (vadības pamati), pamata kurss dažādu transportlīdzekļu (sākot ar traktoriem un beidzot ar `orbīta-planētas virsma-orbīta` tipa dropšipiem) vadīšanā (no šejienes zināmas iemaņas navigācijā, IT un drusku remontēšanā). Ekspedīcijas un ceļojumus kosmosā izmantojis kontrabandai. Pēc incidenta, kad kādas ekspedīcijas laikā lielākā daļa komandas gājusi bojā planētas faunas uzbrukuma laikā, zaudējis drošības operatora licenzi un kopš tā laika strādā par tehniķi-dežurantu attālās pētniecības stacijās. Leadership: 3 Combat: 7 Navigation: 3 Ships armament: 7 Mechanic: 1 IT: 3 Commerce: 3 Luck: 5 Medicine: 3 |
|
|
![]()
Raksts
#12
|
|
Miglājs ![]() Grupa: Aurori Pievienojās: 12.07.06 Kur: M31 Vadzvaigzne tumsā ![]() |
Vareni (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Kā mums visiem komanda?
Tātad anketas vēl gaidu no Ungārijas ragastes un josephine. Cheers! Adromeda |
|
|
![]()
Raksts
#13
|
|
Skatās acīs baziliskam ![]() Grupa: Daiļdarbu vadītāja Pievienojās: 22.12.04 Kur: uz dārgumu kaudzes Tīstokļu pūķis ![]() |
1. Tēla vārds un uzvārds: Skarakss
2. Rase: kaurs Saprātīgas ķirzakveidīgas būtnes, parasti apmēram 2,5 m augumā, ar veiklu un kustīgu asti apmēram 2/3 no ķermeņa garuma. Astes galā piecas tievākas un garākas ragveidīgas zvīņas, kas kaujas laikā tiek saslietas gaisā, padarot asti par nejauku ieroci. Pārvietojas uz pakaļējām ekstremitātēm kā cilvēki. Gan priekšējām gan pakaļējām ekstremitātēm pieci pirksti, izvietoti kā cilvēkam, tikai nagi gari, visai cieti un asi. Ķermenis klāts ar zaļas līdz pavisam tumši zaļas krāsas zvīņām. Tā kā galva līdzīga kā ķirzakām, tad viņiem ir vairāk vai mazāk perifērā redze. Dzīves ilgums vidēji ap 200 gadu, vecākais nostiepis līdz 270. Augot maina ādu. 3. Raksturs: lepns un godīgs, par savējiem cīnīsies līdz pēdējai astes konvulsijai, jaunas lietas apgūst visai viegli un ātri, ja vien labi paskaidro, tolerants pret humanoīdiem, bet ne ienaidniekiem. 4. Vecums Zemes gados: ~35 (133 pēc kauru standarta). 5. Izskata apraksts, kā arī bilde vai zīmējums: 2,53 m garš, aste apmēram 1,60 metrus gara, zvīņu krāsa tumši zaļa, acis tumši zilas, neko apģērbveidīgu nevalkā. Kaut kas aptuveni līdzīgs, lai varētu stādīties priekšā. 6. Īpašas spējas: *telepātija spēj sazināties prātā un sūtīt sāpju impulsus uz smadzenēm, kas upuri padara uz brīdi rīcībnespējīgu (cik ļoti tas ietekmē, atkarīgs no upura iedzimtā gribasspēka). *līdzīgi kā rāpuļi "izgaršo gaisu" - mutes dobumā ir receptori, kas uztver pat atsevišķas vielas molekulas; *trešais plakstiņš, ar ko uztver siltasiņu radījumu izstaroto temperatūru. 7. Neliela biogrāfija: piedzima vēl puslīdz mierīgos laikos un kopā ar vecākiem, trim māsām un brāli dzīvoja netālu no cilvēku apmetnes, bērnībā pat spēlējās kopā ar viņu bērneļiem. Līdz brīdim, kad Neiskārs pārņēma varu. Iesākumā Skaraksa ģimene pieņēma jauno valdnieku, bet ar laiku saprata, ka kaut kas nav labi. Vecāki ar divām no meitām paguva aizmukt, trešajai neizdevās. Skaraks ar brāli Skerksu devās viņu glāb. Paši tika nozombēti. Skaraksa pretestība bija lielāka un vienas jaunu vergu piegādāšanas misijas laikā viņam izdevās kontroli pārtraukt. Pēc tam viņš nonāca pie renegātiem, kur ķērās pie cītīgiem fiziskajiem treniņiem, tā kā drošības nolūkos uz telepātiju kaujas situācijās vairs īsti nepaļāvās. Šeit 10 baļļu sistēmā norādīt prasmes. Lūdzu nerakstīt, ka esat spečuki visur. Kopā drīkst būt 35 punkti. Leadership/vadīšanas spēja: 5 Combat/cīņas prasmes: 10 (viņš ir trenējies izmantot savu ķermeni, zobus, nagus un asti) Navigation/navigācija: 0 Ships armament/kuģa bruņojums, prasme apieties ar kuģa ieročiem: 0 Mechanic/prasme labot un tamlīdzīgi: 0 IT/ informācijas tehnoloģijas: 0 Commerce/ prasme bīdīt darījumus: 0 Luck/ veiksme: 10 Medicine/ārstēšanas prasmes: 3 (prot pārsiet ievainojumus, apturēt asiņošanu, pazīst attiecīgos ārstniecības augus, liek šinas un aizšuj brūces) Kas vēl jāzina par kauriem. (Domāts vairāk spēles vadītājam, bet, ja kādam ir pacietība to visu lasīt, uz priekšu.) Apdzīvo planētu ZL3113 (pēc marsiešu sistēmas). Ir viens liels kontinents, ko apskalo Pasaules okeāns, klimats apmēram kā mūsu mērenajā un subtropu zonā. Kalnos atrodams violetas krāsas kristāls anskarīts. Marsieši zināma kā rase, kam patīk veikt ģenētiskos starprasu eksperimentus. Viena ekspedīcija pamanījās aizceļot uz ZL3113, kur izveidoja koloniju un ķērās pie līdzi paķerto cilvēku un vietējo saprātīgo ķirzaku krustošanas. Rezultātā radās kauri ķirzakveidīgi humanoīdi ar telepātiskām spējām. Jaunizveidotajiem kauriem ļoti nepatika šāda marsiešu izrīcība un viņi kopā ar cilvēkiem veica Lielo Sacelšanos. Tā kā pirmā kauru paaudze bija supertelepāti, tad viņiem tas ļoti cīņās noderēja. Tā nu marsieši tika izslaktēti, diemžēl pēdējie no viņiem palaida pašiznīcināšanās programmu un visas viņu tehnoloģijas aizgāja kosmosā, tā kā ne kauri ne cilvēki tās vairs nevarēja izmantot. Pārējie marsieši savus ciltsbrāļus un māsas nemeklēja, jo uz to brīdi arī uz Marsa bija viss aizgājis kosmosā, padarot to par neapdzīvojamu planētu (pārējās ekspedīcijas ir laimīgi izklīdušas pa kosmosa tālākajiem nostūriem, turpinot veikt savus eksperimentus, tā kā ). Tikām kauru spēcīgākie telepāti nodibināja vecajo padomi (kurā pēc tam tika ievēlēti telepātiski spēcīgākie savas paaudzes pārstāvji), kuras vadītājs kļuva par sava veida valdnieku un iedzīvojās jaunajā zemē, nosaucot to par Neiskaeru Pirmdzimto zemi. Cilvēki izklīda kur kurais un nodibināja savas ciltis, kuras vairāk vai mazāk dzīvojās savā nodabā nekonfliktējot ar kauriem. Katra nākamā kauru paaudze kļuva telepātiski vājāka, kamēr atklājās, ka kalnos esošais anskarīts nomāc ķirzakcilvēku telepātiju. Nēsājot kristālu tuvu ķermenim tā tiek nobloķēta pavisam un pēc tam vajag kādu brīsniņu, lai telepātija atkal atgriestos iepriekšējā līmenī. Tāpēc kauri no sākotnēji apdzīvotajām alām pārvācās uz līdzenumiem, cerībā, ka ar nākamajām paaudzēm telepātija atkal atmodīsies iepriekšējā spēkā. Viss bija mierīgi līdz 1300. gadā pēc Lielās Sacelšanās, kad uzradās Neiskārs un viņa seši brāļi telepātiski krietni spēcīgāki kā pārējie un nezināmu iemeslu dēļ ļoti naidīgi noskaņoti pret cilvēkiem. Neiskārs (Pirmdzimtais) novāca visu vecajo padomi un sevi pasludināja par jauno karali. Septiņnieks telepātiski pakļāva sev lielāko daļu kauru, kuriem lika uzbrukt cilvēkiem un padarīt tos par kauru vergiem. Pieaugušos cilvēkus padarīja par "dārzeņiem", bērnus savāca un izskaloja tiem smadzenes audzināšanas procesā. Daļa kauru izveidoja pretošanās kustību, tā sauktos renegātus. Renegāti sāka uzturēties kalnu tuvumā un nēsāt anskarītu (vismaz savās misijās noteikti), lai pasargātu sevi no neiskāriešu kontroles, upurējot savas telepātiskās spējas. Vēl japiebilst, ka viņu tehnoloģijas ir agrīno viduslaiku līmenī. Šo rakstu rediģēja Ungaarijas ragaste: 31.08.2012 21:37 |
|
|
![]()
Raksts
#14
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Atvainojos, ka iejaucos. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Ragaste - Tavam tēlam kopā ir tikai 25 punkti. Viņš neko vairāk negrib prast? |
|
|
![]()
Raksts
#15
|
|
Skatās acīs baziliskam ![]() Grupa: Daiļdarbu vadītāja Pievienojās: 22.12.04 Kur: uz dārgumu kaudzes Tīstokļu pūķis ![]() |
Ir kārtība, Roviela, es no sākuma tīšām ieliku tik, cik ieliku. Bet man te pasvieda labu ideju, zo, es tagad mazliet izlabošu, ja GM kas nepatīk var man uzbrukt ar niknu PZ. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/xD.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#16
|
|
Miglājs ![]() Grupa: Aurori Pievienojās: 12.07.06 Kur: M31 Vadzvaigzne tumsā ![]() |
Vispār jau tie 35 punkti ir maksimums, nav jau teikts, ka nevar būt mazāk. Bet iespēju padomāt dodu.
Gaidu anketu no Josephine. |
|
|
![]()
Raksts
#17
|
|
Piedalās Bezgalvju medībās ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 11.08.04 Kur: Nu jā, - pašlaik pie datora Klusais censonis ![]() |
Tagad man palika mazliet žēl, ka izvēlējos mediķi. Saku atklāti. Un tieši šāda iemesla dēļ man bija saruna ar GM - ka varu izveidot tēlu pašās beigās, kuram būs citiem neesošas prasmes, lai mēs viens otru papildinātu, nevis dublētu. Piedodiet, tagad jūtos stulbi.
Bet nu - GM izlems. Es nestrīdēšos ne par kādu lēmumu. |
|
|
![]()
Raksts
#18
|
|
Skatās acīs baziliskam ![]() Grupa: Daiļdarbu vadītāja Pievienojās: 22.12.04 Kur: uz dārgumu kaudzes Tīstokļu pūķis ![]() |
Echo, mans mediķis nu ir tāds, ko mūsdienās sauktu par viduslaiku šarlatānu. Nah, man nav grūti noņemt savus punktus. :]
Šo rakstu rediģēja Ungaarijas ragaste: 31.08.2012 21:08 |
|
|
![]()
Raksts
#19
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 20.11.08 Kur: Arkanara Gotiņtēvs 2012 ![]() |
Man tā uz ātru roku izskatās, ka spēlētāju ir vairāk, nekā skillu grupu, līdz ar to ir pilnīgi normāli, ka kādas prasmes dublējas. Karotāji ar skilu virs 5, man liekas, mums ir, ja pareizi saskaitīju, 4, plus vēl viens ar lvl 5. Tā ka diez vai tā ir problēma.
EDIT: iespējams, ka putru tas, ka nav jau zināms, vai viņi ir absolūti vai relatīvi... nu, tipa, pēc apraksta un loģikas čars, kas ir izgājis `pirmās palīdzības kursu` advancētā civilizācijā un kuram medicīna ir uz skillu 3, var izrādīties absolūtās vērtībās prasmīgāks par viduslaiku šarlatānu, kuram šī prasme relatīvi ir 10... jeb arī? Šo rakstu rediģēja Miervaldis Gotiņš: 31.08.2012 21:14 |
|
|
![]()
Raksts
#20
|
|
Miglājs ![]() Grupa: Aurori Pievienojās: 12.07.06 Kur: M31 Vadzvaigzne tumsā ![]() |
Ir tā, ka Dimensio vairāk varēs atbildēt par IT, un tieši echo3 tēls mums ir vajadzīgs.
Jā es jau Ragasti brīdināju, ka mums jau ir 2 tēli, kam medicīna ir 10 un tad viņa man paskadroja kādā līmenī. Tā kā domāju viss ir kārtībā. Mums ir: mehāniķis, IT, Commerce, 2 sitēji, viens ieroču speciālists, pilots, mediķis, plus būs arī AI Šķiet diezgan pieņemami. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 14.05.2025 18:39 |