Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Ugunsmēles - ATD, [C][PZP]
novemberunge
iesūtīt 05.04.2008 23:02
Raksts #1


Velvet goldmine
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.08.04
Stāstnieks 2009



pēc vairāk kā gadu ilga pārtraukuma piedāvāju jums jaunu lomu spēli:

UGUNSMĒLES


Īss Nimglāras ģeogrāfiskais raksturojums:

Ziemeļos pieeju Skīges jūras dziļajiem, aukstajiem ūdeņiem liedz Rhuīnu kalnu masīvs, kas bagāts ar milzīgiem derīgo izrakteņu krājumiem, it īpaši reti sastopamajiem un dārgajiem pūķu kristāliem un dārgakmeņiem. No kalniem uz Verihārjas jūru rietumos un Tinnisvānes līci dienvidos iztek neskaitāmas upes, lielākās no tām- Rūle, Hvistīle, Dūklona, Frīge. Karaliste robežojas ar Rardūru, kontinenta platāko, dziļāko un ūdeņiem bagātāko kuģojamo upi. Mežu resursi ir visai nelieli, arī zemkopībā un lopkopībā izmantojamo zemju ir maz. Klimats mērens, vasaras siltas, ziemas sniegotas un aukstas, raksturīgi skujkoku meži ar lapu koku pamežu, lielākoties sastopami tādi ziemeļu dzīvnieki kā lāči, aļņi, brieži, vilki, lūši, zaķi, arī harpijas, savvaļas grifi, dažādi dēmoni (vilkači, inkubi, sukubi, vetālas), nimfas, vienradži.
Lielākās upes: Rardūra (kuģojama), Dūklona, Hvitlīse (kuģojama)
Lielākie ezeri: Tarihāms un Perlebeids
Augstākie kalni: Sekraks (Rietumrhuīnu kalnu masīvs)
Grāfistu centrālās pilsētas: Seibelkrāke, Iritīle, Silromēna, Irfandalasa, Norhaita
Jūras ostas: Hamāra (vienīgā Karalistes pieeja Verihārjas jūrai)
Upes ostas: Dūnesgāle, Irfandalasa, Norhaita
Galvaspilsēta: Dūnesgāle
Kaimiņvalstis (valdnieki): Rauma (monarhija, kēniņš Aumalata Zeltbārdis), Aragalāda (monarhija, karaliene Ikate Hemma III), Tahtijorda (parlamentārā monarhija, premjerministrs Teonijs Kuns, imperators Maldaras Granavans), Litmanga ( - )
Iedzīvotāji: 80% cilvēki, 2% tumšie elfi, 5% rūķi, 11% gaišie elfi, 2% citi
Ģērbonis/karogs: uz balta pamata attēlots sarkans pūķis, aiz tā austoša zelta saule

Pūķu audzēšana:

Vairāk kā pusi Nimglāras Karalistes plaukstošās ekonomikas sastāda pūķu eksports. Karalistei piederošie Rhuīnu kalni ir vienīgā vieta visā pasaulē, kur atrodas golema pūķu akmeņu un kristālu raktuves un Akadēmijas, kurās tiek apmācīti drāhi – burvji, kas prot atbrīvot pūķu dvēseles no akmeņiem, kā arī kontrolēt, audzināt, pieradināt un apmācīt tās un tad no jauna ieslēgt atpakaļ. Lielākoties pūķus izmanto militāriem un transporta nolūkiem; pēc šiem kritērijiem tos sīkāk šķiro gaisa uzbrukuma, sauszemes uzbrukuma un ūdens uzbrukuma, gaisa aizsardzības, sauszemes aizsardzības un ūdens aizsardzība, kā arī ūdens, gaisa un sauszemes transporta pūķos.
Pirmais pūķis, ko katrs drāhs ar sava skolotāja vai meistara palīdzību atslēdz un izaudzina, nekad netiek pārdots – ir svēts likums spārnoto nezvēru paturēt kā meistarstiķi un lielisku palīgu nākamo pūķēnu audzināšanā, līdz ar to drāhu personīgie pūķi tiek uzskatīti par visgudrākajiem un spēcīgākajiem. Lai arī aizliegti ar likumu, bieži vien tiek slēgti darījumi par tieši šo pūķu akmeņu pirkšanu vai pārdošanu, jau vairākus gadsimtus nelikumīgi pastāv neizskaužama nodevīgo drāhu ģilde, kas piedāvā drāhu un viņu pūķu pakalpojumus, visbiežāk – pasūtījuma slepkavības, iebiedēšanas, ciemu dedzināšanas, spiegošanas utt. Nereti drāhiem pūķi tiek nozagti -, protams, to visvieglāk ir izdarīt tad, kad pūķi ir ieslēgti atpakaļ savos akmeņos.
Pūķu tirgošana tieši tādēļ ir tik ērta, - tos jebkurā mirklī var atbrīvot, un tad no jauna ieslodzīt dvēseli akmenī. Pēdējā laikā augstmaņiem, grāfiem, bagātiem tirgoņiem un citiem turīgajiem ir paradums pasūtīt sev un savām lēdijām kaklarotas ar pūķu dvēselēm, tiesa, drāhi iesaka pārāk ilgi nezvērus neturēt ieslodzītus, jo tad uz tiem darbojas kalnu miegs, kas lēnām, lēnām dzēšot no atmiņas visu, kas pūķim iemācīts.
Pūķus šķiro ne tikai pēc to pielietojuma, bet arī pēc akmens vai kristāla, no kā tie ir veidoti. Pēc tā nosaka gan dzīvnieka lielumu, gan krāsu, gan izskata īpatnības. Lielā cieņā ir zaļie, majestātiskie smaragda pūķi, rubīna pūķi, lielos daudzumos tiek pasūtīti zelta un sudraba, dzintara pūķi. Visdārgākie ir nemirstīgie, baltie dimanta pūķi un melnie pūķi, kuru izcelsmi tur lielā noslēpumā.
Leģenda vēsta, ka Regrams Pūķutēvs esot radījis neiespējami debešķīgu būtni, kura zvīņas esot zaigojušas visās varavīksnes krāsās un spēks bijis tik liels, ka pūķis spēji ar astes vēzienu jūrā sacelt vētru, un kopš tā laika katra fanātiska un mazliet ķerta drāha sapnis ir atrast Regrama Akmeni, kurā būtu ieslēgta varavīksnes drakona dvīņu dvēsele.
Pūķu pirmā atbrīvošana no akmens parasti notiek Akadēmijās, savukārt akadēmijas ir izvietotas atbilstoši katrām dārgakmeņu raktuvēm. Visprestižākā ir Regrama Pūķutēva dibinātā Aibras Akadēmija, kas atrodas pie Aibras līča – dziļas, neapdzīvotas vietas Skīges jūrā, kur nekad nespīd saule, jo līci no trim debespusēm ielenc Rhuīni.

Politika un pārvalde:

Nimglāra par Karalisti kļuva apmēram 8200 gadus atpakaļ, kad Regrams Pūķutēvs apvienoja visas glāru tautas vienā veselā ar nodomu vienoties pūķu kopšanas liktenī. Viss ritēja labi līdz monarhija iesakņojās un Regrama mazmazdēls Lihtrams II sadalīja Karalisti saviem sešiem dēliem, no kuriem pieci tika pie savām grāfistēm un viens turpināja tēva iesāktos ķēniņa pienākumus. Lihtrama laikā tika veiktas daudzas reformas, kas nesa Nimglārai gan postu, gan uzplaukumu. Kopš 292. gada drāhu Akadēmijās varēja mācīties tikai izredzētie – grāfu un viņu padoto bruņinieku bērni, kā arī tie, kas spēja ik mēnesi samaksāt nežēlīgas summas. Līdz ar to Nimglāra radīja interesi ārpasaulē un, Akadēmijās parādoties rasu dažādībai, tika slēgti pirmie pūķu tirdzniecības līgumi. No otras puses, kamēr Sarkanacainie (tā kopš iedēvēja sabiedrības augstāko slāni, grāfus un bruņiniekus, jo pašam revolucionāram Lihtramam II bija indīgi sarkana acu krāsa) peldējās naudā, pamazām nogrima Karalistes pārējie slāņi. Šo pārmaiņu rezultāti jūtami vēl šodien, tikai retais zemkopis vai lopkopis spēj nodrošināt pats sevi – daudz izdevīgāk ir strādāt kāda bruņinieka paspārnē, maksājot nodevas, taču nebaidoties par badu un palikšanu bez mājām.
Šobrīd Nimglāras Karalisti pārvalda Kulrams Ainens V, kas sevi pierādījis kā lielisku vadoni un kļuvis par visas tautas mīluli. Kulrama dēļ Karaliste atkal zeļ un plaukst, viņa reformas ir tikpat krasi radikālas kā Lihtrama, taču līdz šim izrādījušās tikai pozitīvas. Ir nospodrināts pilsētu sardzes – Lari - gods, atjaunots Regrama Pūķutēva varoņu likums, kas paredz, ka par pulkvežiem un ģenerāļiem var kļūt ne tikai grāfi un bruņinieki, bet arī ar īpašu drošsidību izcēlušies nimglārieši. Tiek būvēti jauni ceļi, attīstīta ne tikai pūķu, bet arī pieradinātu grifu, maģisku priekšmetu, grāmatu tirdzniecība, samazinātas studiju cenas drāhu Akadēmijās.
[..]
Raumas ķēniņš Aumalata Zeltbārdis uzstāj, ka jāpārslēdz robežlīgums starp Raumu un Nimglāras Karalisti, atdodot Raumai tai it kā piederošos Rhuīnu ziemeļus ar tur atrodamajām pūķu akmeņu raktuvēm, savādāk Aumalata draud pārraut visus tirdzniecības līgumus un uzsākt karu. Nimglārai ir ļoti neizdevīgi zaudēt partneri, ņemot vērā, ka ziemeļos Litmangā norisinās cīņa par varu un tajā mītošie orki un goblini sāk lūkoties un Karalistes pusi, aizvien biežāk saceļot tračus uz trauslajām robežām.
Gulhamāras grāfiene Graabetēla Erī sava dēla aprēķina kāzas ar paša karaļa meitu bija plānojusi jau vairākus gadus, taču, tūlīt pēc atgriešanās no Aibras Akadēmijas puisis pazudis. Nevienam nebija noslēpums, ka pēc šim kāzām viņš būtu pirmais pretendents uz troni pašreizējā karaļa un viņa vecākā dēla nāves gadījumā, kā arī kļūtu par Karalistes armijas ģenerāli.
Tā kā gan Lari, pilsētas sardze, gan armija ir aizņemta konfliktā ar orkiem un raumiešiem, grāfiene izsludina ļoti dāsnu atlīdzību par sava dēla un viņa pūķa atrašanu. Varoņu pulkam, kas dosies jaunekli meklēt, jāpulcējas Seibelkrākes Saules templī gada sestā mēneša pirmajā dienā.


Reliģija:

Nimglārā, tāpat kā pārējā Nontihārjā, pastāv daudzdievība. Tiek izšķirtas divas galvenās dievu grupas – saules cilts un mēness cilts, kuru galvenie dievi, attiecīgi ir Saule un Mēness, kas savā starpā ir apprecējušies. Saules cilti pārstāv dabas, gaismas, skaistuma, auglības, arī veiksmes un likteņa dievības, savukārt, mēness dievus un dievietes raksturo visi maģiskie spēki, nāve, karš. Pūķu dievs Ohtaga ir vienīgais mēness cilts dievs, kuram ir pašam savi tempļi un priesteri, lielākoties Akadēmiju pasniedzēji un meistari. Bet visādi citādi, katrā pilsētā ir divi tempļi un četri priesteri, parasti rituālisti un dziednieki, kā arī neskaitāmi skolotāji. Tempļos parasti notiek grezni svētki un pateicības rituāli, kad mēness priesteriene apliecina savu uzticību saules priesterim un, attiecīgi, saules priesteriene – mēness priesterim. Reliģijas galvenā iezīme ir tāda, ka tajā nepastāv sods un lūgšana. Visi rituāli veltīti pateicībai, un katrs templis savā ziņā kalpo arī kā pilsētas lepnākā dziednīca, viesnīca un skola. To arhitektūra nereti ir vēl grandiozākā, un iekārtojums greznāks kā grāfu pilīm, zāles pilnas ar dievību statuetēm,- taču nekad visā Karalistes vēsturē nav notikusi neviena zādzība.
Nimglārieši ir lielākoties ļoti reliģiozi, katrs nekromants ir mācījies Mēness templī uzrunāt nāves dievu, katrs kareivis reiz būs meklējis kara dievu, bards- lūdzis Saules templī iedvesmu prieka un jautrības dievietei utml.

Arodi, specializācijas:

Nimglārā bez lauksaimniekiem, amatniekiem (podniekiem, šuvējiem kurpniekiem utt) un tirgoņiem pastāv daudzas citas profesijas, kuras apgūst Mēness un Saules tempļos. Atšķirībā no drāhu Akadēmijām, kur uzņem tikai izredzētos, Mēness un Saules tempļos apmācīts tiek ikviens bērns, kas sasniedzis divpadsmit gadu vecumu.

Nekromanti specializējas nāves maģijā un lāstos. Viņi ir mirušo speciālisti, kas no līķa spēj radīt uzticamus bezsmadzeņu palīgus, atņemt pretiniekiem spēkus, sagraut tos fiziski un morāli ar izsūcošām burvestībām un lāstiem. Nekromantu aizbildnis ir mēness cilts nāves dievs Torats. Raksturīgākais ierocis – zizlis, nūja, dzīvnieks – krauklis, vārna, strazds, dažādi abinieki un rāpuļi. Mēdz parādīties sabiedrībā kauliem rotātās drānās vai kaula rotās, mēdz nēsāt līdzi galvaskausus un ar tiem sarunāties.

Elementālisti jeb magi pārvalda četras dabas stihijas- ūdeni (ledu), gaisu (elektrību), uguni un zemi. Viņu aizbildņi ir četras mēness cilts dievietes, māsas, kas saucās savu elementu vārdos – Uguns, Gaiss, Ūdens, Zeme. Viņas iemieso tieši šo stihiju maģisko un mistisko pusi. Raksturīgākais ierocis – zizlis, nūja, mēdz pielietot dažādus maģiskos metamos ieročus vai cīnīties kailām rokām, iecienījuši ģērbties spilgtās, dzīvespriecīgās krāsās, izvēlās krāšņus un eksotiskus dzīvniekus.

Rituālisti jeb ragaņi lielākoties ir priesteri, garu pasaules pārzinātāji, ķēdes posms starp mirstīgajiem un dieviem, veļiem, spokiem. Viņi ne tikai pārzina rituālu dejas un kustības, bet ir arī labākie alķīmiķi, nereti – dziednieki un zintnieki. Tie runā ar gandrīz visiem dieviem, taču paši iemīļotākie ir Saule un Mēness. Ragaņi reti lieto ieročus, taču mēdz apkarināties ar visdažādākajiem amuletiem.

Kareivja spēks slēpjas viņa sirdī, prātā un rokā. Viņš prot lieliski apieties gan ar zobenu, gan šķēpu, gan cirvi, un nekur nav redzams bez bruņām un vairoga. Kareivjiem ir paradums ieslīgt galējībās – vai nu viņi kļūst pārāk tuvu saules cilts uzvaras un veiksmes dieviem, vai arī pilnībā atsvešinās no tiem, paļaujoties tikai uz saviem spēkiem. Lieki piebilst, ka tieši bruņinieki visbiežāk izvēlās mācīties par kareivjiem.

Mežziņi lieliski pārzina dabu, mežu, laika apstākļus, labi saprotas ar dzīvniekiem, prot runāt to valodā. Ir lieli vientuļnieki, mednieki, dažreiz bardi, pasaules harmonijas iemiesojumi, kas pilsētās ierodas tikai vajadzības spiesti. Labi prot šaut ar loku. Sazinās ar visiem auglības, dabas, skaistuma dieviem un dievietēm.


Anketa:

Tēla vārds, tēva vārds:
Dzimums:
Augums:
Vecums:
Arods, galvenās spējas:
Ieroči:
Īss ģimenes apraksts:
Īss pagātnes apraksts:
Raksturs:
Dzīvnieki:
Attēls un/vai izskata apraksts:
Piezīmes:

pieteikšanās pa PZ!
izceltais teksts ir spēles galvenais kvests/misija/uzdevums.
karte ir (gan Nimglārai, gan visai Nontihārjai), skenera nav. pēc savas pieredzes saku - nevajag ar', nenoderēs.

komentāri, jautājumi - šajā pavedienā.

LABU APETĪTI! (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)


Šo rakstu rediģēja cyber crow: 05.04.2008 23:06
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
4 Lapas V  < 1 2 3 4 >  
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes (40 - 59)
Pūķēns Sāra
iesūtīt 11.04.2008 22:48
Raksts #41


Gadalaiku aizstāve
Grupas ikona

Grupa: Spēļu pārziņi
Pievienojās: 14.11.05
Kur: Visa sākumā, vidū un beigās
Spēļu pavēlniece



Ar kavēšanos, bet tur pie vainas tas sūcējs [vīruss]


Tēla vārds, tēva vārds: Ariadne Kraona Krīna [vidējais tēva - Kraons]
Dzimums: sieviete
Augums: ap metru 45/50
Vecums: 23, bet izskatās uz saviem minimums 17.
Arods, galvenās spējas: mežzine. Veikla, izmanīga, saprotas/sarunājas ar zvēriem, pazīst dabu, augus.
Ieroči: Neliels duncītis, loks un bultas.
Īss ģimenes apraksts: Tēvs - miris, māte - nezināma
Īss pagātnes apraksts: Tēvs vienu reizi esot pilsētā, iemīlējies un pārgulējis ar sievieti, kuras dēļ palicis dzīvot pilsētā, bet, Ariadnei nezināmu iemeslu dēļ, viņai piedzimstot paņēma zīdainīti un atgriezās pilsētā.
Visu mūžu pārsvarā pavadījusi mežā kopā ar tēvu, izņemot tos retos gadījumus, kad tika apmeklēta tuvākā pilsēta. Tēvs iemācījis meitai visu, ko pats mācējis. Kad meitenei bija 17 gadi, tēvs noslīka, un no tā laika dzīvojusi viena - viena bez cilvēku kompānijas.
Pirmo reizi pa pieciem gadiem no tēva nāves, Ariadne devās uz pilsētu, kur netīšām iemaldījās vietā, kur pulcējās cilvēki [noteiktā tikšanaš vieta civēkiem, kas iet meklēt grāfu] un intereses dēļ palika.
Raksturs: Ir dzīvesprieka pilna un nesamaitāta. Jau no mazām dienām saprotas ar zvēriem, tādēļ kaut kādās lietās, iespējams, pēc uzskatiem līdzinās zvēriem. Ir optimisma un nerismtoša gara īpašniece.
Dzīvnieki: Viņai nepieder neviens dzīvnieks, jo neatzīst to piespiešanu pie sevis, bet viņai ir daudz draugu dzīvnieku. Labākie, kas vienmēr viņai visur dodas līdzi un dod padomus, ir smilšu krāsas susuriņš un ērglis, kurš uzskata, ka viņai ir parādā dzīvību
Attēls un/vai izskata apraksts: (IMG:http://i135.photobucket.com/albums/q156/Micums/sky.jpg)
gaiši mati, zilas acis. Neīpāši gara, nēsā vieglas drēbes, kas pēc izskata atgādina saīsinātu kimono, lapu vai koku krāsā.
Piezīmes: Tā kā pazīst augus, māk tos izmantojot dziedināt. Dēļ savā mazā auguma ir veikla un māk nemanāmi pārvietoties, mīļākais pārvietošanās veids mežā - pa koku zariem. Susuriņš parasti ir vai nu uz pleca, vai īsā kimono ielokā, bet atrodoties pilsētā nelielā soma, kā arī pilsētai viņai ir neliels zirgs, kura ģimene bija jau draugos ar viņas tēvu.

Šo rakstu rediģēja Pūķēns Sāra: 11.04.2008 23:54
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
mr Bl@ck
iesūtīt 11.04.2008 23:23
Raksts #42


Cenšas pārkliegt komentētāju Pasaules kausa izcīņā kalambolā
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 08.06.04
Kur: In shadows, looking how the fate unfolds



Par `tām zālēm, priesteriene ir aizgājusi kaut kur tempļa dziļumos, tā ka varētu arī apmaldīties meklējumos.
Pārējie tēli atskaitot manējo ir ieejas zālē, kur tavs tēls tikko ienāca.
Mans tēls ir zālē tūlīt aiz ieejas zāles, meditē.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Massacre
iesūtīt 11.04.2008 23:32
Raksts #43


Perfect Nobody
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 30.10.07
Kur: Vanity Fair



Vēlos pabrīdināt, ka līdz svētdienas vidum vai vēlāk, nebūšu pieejama.
Lūdzu pavilkt tēlu līdzi.

M.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Pūķēns Sāra
iesūtīt 11.04.2008 23:33
Raksts #44


Gadalaiku aizstāve
Grupas ikona

Grupa: Spēļu pārziņi
Pievienojās: 14.11.05
Kur: Visa sākumā, vidū un beigās
Spēļu pavēlniece



Paldies, savādāk patiesi bija jūklis par tām zālēm (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/happy.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
novemberunge
iesūtīt 12.04.2008 20:14
Raksts #45


Velvet goldmine
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.08.04
Stāstnieks 2009



es jau uzsvēru, ka spēle nebūs ātra, tā kā nebaidieties, neko dižu nenokavēsiet. šobrīd visi faktori liecina, ka forumā sanāks iegriezties aizvien retāk, tādēļ jau iepriekš atvainojos, ja uz kvesta turpinājumu jāpagaida ilgāks laiciņš.

domājams, ka grāfieni pie jums aizsūtīšu otrdien (15.04), tādejādi dodot laiku spēlētājiem savā starpā labāk iepazīties.

Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Bizii van Dope
iesūtīt 13.04.2008 17:47
Raksts #46


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 19.12.05
Kur: dzīvē




Es jau zināju, ka spēle sāksies bez manis. Paldies, Dievam, tikai divas lapaspuses, tomēr, laikam, būšu tik nebrīva, ka pieprasīšu, lai man pasaka kaut ko no tā, ko iespējams būšu palaidusi garām, tad es postošu. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/rolleyes_a.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Elony
iesūtīt 13.04.2008 19:23
Raksts #47


Alveus anima
*******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 18.05.07
Kur: Aiz maskas
HP eksperts 2008



CITĀTS(sirds1 @ 13.04.2008 18:47) *
Es jau zināju, ka spēle sāksies bez manis. Paldies, Dievam, tikai divas lapaspuses, tomēr, laikam, būšu tik nebrīva, ka pieprasīšu, lai man pasaka kaut ko no tā, ko iespējams būšu palaidusi garām, tad es postošu. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/rolleyes_a.gif)


Pagaidām visi tikai ieradās templī. Priesteriene saklāja mielasta galdu ieejas zālē un paziņoja, ka grāfiene aizkavēsies, jo tai ir gūsteknis,kas var ko atklāt par viņas dēlu. Pati priesteriene iešmauca dziļak templī. Tā nu lielākā daļa heroju sēž zālē un sarunājas.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Bizii van Dope
iesūtīt 13.04.2008 19:42
Raksts #48


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 19.12.05
Kur: dzīvē




Paldies. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) Tad es ķeros pie postošanas.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Miss Doherty
iesūtīt 15.04.2008 17:11
Raksts #49


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 19.02.04
Kur: house of the rising sun



kā sauc grāfienes dēlu?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
novemberunge
iesūtīt 15.04.2008 17:41
Raksts #50


Velvet goldmine
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.08.04
Stāstnieks 2009



Glorbaus. vārds nelokāms, ja kas.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Miss Doherty
iesūtīt 17.04.2008 20:31
Raksts #51


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 19.02.04
Kur: house of the rising sun



par tām garu būšanām:

man tas sāk izskatīties pēc 1188 + Centrālās Izlūkošanas Pārvaldes krustojuma, ķipa - pajautā un zini VISU.

so - care to explain???

jo tad kāpēc vienkārši nepaprasīt - where is my mind Glorbaus?

Šo rakstu rediģēja Kī Kī: 17.04.2008 20:32
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Massacre
iesūtīt 17.04.2008 20:43
Raksts #52


Perfect Nobody
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 30.10.07
Kur: Vanity Fair



Es rakstīju - centās noskaidrot. GM varā ir noteikt cik daudz gari Amedeo stāsta, jo tie noteikti nestāsta visu!
Mēģināt jau drīkst vienmēr, bet tas jau nenozīmē, ka jāsaņem konkrēta atbilde.
Un mans tēls noteikti nezina visu. Tikai to, ko citi tēli tam atļauj zināt.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Miss Doherty
iesūtīt 17.04.2008 21:00
Raksts #53


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 19.02.04
Kur: house of the rising sun



tieši to es gribu zināt - cik daudz tēls var atļauties zināt, un kā tā garu sistēma vispār darbojas?
manuprāt, ir ārprātā grūti ar tādu pašizdomātu sistēmu [pasauli] kā CC ir paņēmusi, jo - visi sīkumi ir jāskaidro. bet nu sava daļa interesantuma arī, protams, nāk klāt!
bet tomēr ir jocīgi, ka gari zina VISU, jo tādā gadījumā es neredzu iemeslu, kāpēc neatklāt puiša atrašanās vietu, jo nu priesteri jau tur ir uh! kādi un tā, piebraukt var mierīgi.
tas nav pārmetums vai tā, vienkārši es mazliet nesaprotu. pagaidām ne.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Massacre
iesūtīt 17.04.2008 21:10
Raksts #54


Perfect Nobody
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 30.10.07
Kur: Vanity Fair



Šos pašus jautājumus var attiecināt arī uz Dieviem, jo rituālisti var sazināties arī ar tiem.
Vispār tikko sajutos ļoti muļķīgi, jo pēc idejas to man/mums vajadzēja noskaidrot jau sen. Un es ceru, ka gari nezina visu...
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Elony
iesūtīt 17.04.2008 22:10
Raksts #55


Alveus anima
*******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 18.05.07
Kur: Aiz maskas
HP eksperts 2008



Nu, parasti ir tā:
Dievi un gari ir citādas būtnes ar citādu domāšanu.
Lai cik viņiem būtu zināms - daudz vai maz - viņi var izvēlēties neatbildēt un ja atbildēt, tad nepateikt visu, sev vien zināmu iemeslu dēļ.
Tāpēc bieži sūta vīzijas vai sapņus. Vai nu tāpēc, ka nevar dot tiesu atblidi vai arī to negrib.
Un ar dieviem, kuri zina vairāk, sazināties mēdz būt grūtāk, kā ar vienkāršākiem gariem, kuru nezina visu.

Tādējādi var izdomāt neskaitāmus iemeslus, kādēļ sazinoties ar gariem nevar dabūt tiesu atblidi, vien nelielu informāciju, mīklainu vīziju, kas tikai jauc gaisu vai vispār tikt garu ignorētam. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)

Protams, šājā pasaulē varbūt ir īpaši noteikumu gariem.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Corvus
iesūtīt 17.04.2008 23:35
Raksts #56


Izvēlas zizli pie Olivanda
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.11.07
Kur: melnās plaukstas ēnā



Turklāt, pievienojoties Elony, gari var gan skaidri pačukstēt austiņā, bet viņi to var darīt tik enigmātiski, ka pat vislabākais rituālists samežģītu smadzenes, kamēr tiktu skaidrībā. Pieņemot, ka pastāv paralēlās pasaules - fiziskā un garīgā - ir skaidrs, ka garīgā pasaule ir veidota uz pavisiem citiem principiem, līdz ar to gari dažādus jautājumus vai pieprasījumus pat varētu nesaprast. Piemēram:

Rituālists: Kur ir grāfienes dēls?

Gars: Depresijā. U.t.t.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
novemberunge
iesūtīt 20.04.2008 17:49
Raksts #57


Velvet goldmine
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.08.04
Stāstnieks 2009



ar gariem ir līdzīgi kā Elony teica, viņi ir citā pasaulē, līdz ar to viņiem ir citas, savas problēmas. dievu un garu interesēs ir audzināt tos, kas dzīvo šajā dimensijā, tā kā viņiem jebkurā gadījumā nav jēgas vienkārši pateikt, kur ir dēls utt, if you get the point.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Elony
iesūtīt 10.05.2008 15:46
Raksts #58


Alveus anima
*******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 18.05.07
Kur: Aiz maskas
HP eksperts 2008



Bet kā tad būs ar tiem, kas vēlējās doties uz Akadēmiju? Tagad tā kā par vēlu mainīt domas un izvēlēties citu mērķi.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
novemberunge
iesūtīt 10.05.2008 15:58
Raksts #59


Velvet goldmine
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.08.04
Stāstnieks 2009



jūs dosieties uz akadēmiju pēc tam kad būsiet apskatījuši istabu, es tā vismaz nospriedu. piesienieties pareģim, ja uzskatāt, ka labāk būtu darīt to pēc tam.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Semijs
iesūtīt 21.05.2008 21:37
Raksts #60


Kļūst par pirmo, kas izbaudījis visas visgaršu zirnīšu garšas
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 27.02.07



Ah šeize, biki aizkavējos ar izvēli kur doties. Bāc kapēc Udrins ir atpalicis (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/xD.gif)

Lai vai, kā, man vēl ir iespēja iet kkur (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/unsure_a.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

4 Lapas V  < 1 2 3 4 >
Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 06.06.2025 22:42