Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Ugunsmēles - ATD, [C][PZP]
novemberunge
iesūtīt 05.04.2008 23:02
Raksts #1


Velvet goldmine
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.08.04
Stāstnieks 2009



pēc vairāk kā gadu ilga pārtraukuma piedāvāju jums jaunu lomu spēli:

UGUNSMĒLES


Īss Nimglāras ģeogrāfiskais raksturojums:

Ziemeļos pieeju Skīges jūras dziļajiem, aukstajiem ūdeņiem liedz Rhuīnu kalnu masīvs, kas bagāts ar milzīgiem derīgo izrakteņu krājumiem, it īpaši reti sastopamajiem un dārgajiem pūķu kristāliem un dārgakmeņiem. No kalniem uz Verihārjas jūru rietumos un Tinnisvānes līci dienvidos iztek neskaitāmas upes, lielākās no tām- Rūle, Hvistīle, Dūklona, Frīge. Karaliste robežojas ar Rardūru, kontinenta platāko, dziļāko un ūdeņiem bagātāko kuģojamo upi. Mežu resursi ir visai nelieli, arī zemkopībā un lopkopībā izmantojamo zemju ir maz. Klimats mērens, vasaras siltas, ziemas sniegotas un aukstas, raksturīgi skujkoku meži ar lapu koku pamežu, lielākoties sastopami tādi ziemeļu dzīvnieki kā lāči, aļņi, brieži, vilki, lūši, zaķi, arī harpijas, savvaļas grifi, dažādi dēmoni (vilkači, inkubi, sukubi, vetālas), nimfas, vienradži.
Lielākās upes: Rardūra (kuģojama), Dūklona, Hvitlīse (kuģojama)
Lielākie ezeri: Tarihāms un Perlebeids
Augstākie kalni: Sekraks (Rietumrhuīnu kalnu masīvs)
Grāfistu centrālās pilsētas: Seibelkrāke, Iritīle, Silromēna, Irfandalasa, Norhaita
Jūras ostas: Hamāra (vienīgā Karalistes pieeja Verihārjas jūrai)
Upes ostas: Dūnesgāle, Irfandalasa, Norhaita
Galvaspilsēta: Dūnesgāle
Kaimiņvalstis (valdnieki): Rauma (monarhija, kēniņš Aumalata Zeltbārdis), Aragalāda (monarhija, karaliene Ikate Hemma III), Tahtijorda (parlamentārā monarhija, premjerministrs Teonijs Kuns, imperators Maldaras Granavans), Litmanga ( - )
Iedzīvotāji: 80% cilvēki, 2% tumšie elfi, 5% rūķi, 11% gaišie elfi, 2% citi
Ģērbonis/karogs: uz balta pamata attēlots sarkans pūķis, aiz tā austoša zelta saule

Pūķu audzēšana:

Vairāk kā pusi Nimglāras Karalistes plaukstošās ekonomikas sastāda pūķu eksports. Karalistei piederošie Rhuīnu kalni ir vienīgā vieta visā pasaulē, kur atrodas golema pūķu akmeņu un kristālu raktuves un Akadēmijas, kurās tiek apmācīti drāhi – burvji, kas prot atbrīvot pūķu dvēseles no akmeņiem, kā arī kontrolēt, audzināt, pieradināt un apmācīt tās un tad no jauna ieslēgt atpakaļ. Lielākoties pūķus izmanto militāriem un transporta nolūkiem; pēc šiem kritērijiem tos sīkāk šķiro gaisa uzbrukuma, sauszemes uzbrukuma un ūdens uzbrukuma, gaisa aizsardzības, sauszemes aizsardzības un ūdens aizsardzība, kā arī ūdens, gaisa un sauszemes transporta pūķos.
Pirmais pūķis, ko katrs drāhs ar sava skolotāja vai meistara palīdzību atslēdz un izaudzina, nekad netiek pārdots – ir svēts likums spārnoto nezvēru paturēt kā meistarstiķi un lielisku palīgu nākamo pūķēnu audzināšanā, līdz ar to drāhu personīgie pūķi tiek uzskatīti par visgudrākajiem un spēcīgākajiem. Lai arī aizliegti ar likumu, bieži vien tiek slēgti darījumi par tieši šo pūķu akmeņu pirkšanu vai pārdošanu, jau vairākus gadsimtus nelikumīgi pastāv neizskaužama nodevīgo drāhu ģilde, kas piedāvā drāhu un viņu pūķu pakalpojumus, visbiežāk – pasūtījuma slepkavības, iebiedēšanas, ciemu dedzināšanas, spiegošanas utt. Nereti drāhiem pūķi tiek nozagti -, protams, to visvieglāk ir izdarīt tad, kad pūķi ir ieslēgti atpakaļ savos akmeņos.
Pūķu tirgošana tieši tādēļ ir tik ērta, - tos jebkurā mirklī var atbrīvot, un tad no jauna ieslodzīt dvēseli akmenī. Pēdējā laikā augstmaņiem, grāfiem, bagātiem tirgoņiem un citiem turīgajiem ir paradums pasūtīt sev un savām lēdijām kaklarotas ar pūķu dvēselēm, tiesa, drāhi iesaka pārāk ilgi nezvērus neturēt ieslodzītus, jo tad uz tiem darbojas kalnu miegs, kas lēnām, lēnām dzēšot no atmiņas visu, kas pūķim iemācīts.
Pūķus šķiro ne tikai pēc to pielietojuma, bet arī pēc akmens vai kristāla, no kā tie ir veidoti. Pēc tā nosaka gan dzīvnieka lielumu, gan krāsu, gan izskata īpatnības. Lielā cieņā ir zaļie, majestātiskie smaragda pūķi, rubīna pūķi, lielos daudzumos tiek pasūtīti zelta un sudraba, dzintara pūķi. Visdārgākie ir nemirstīgie, baltie dimanta pūķi un melnie pūķi, kuru izcelsmi tur lielā noslēpumā.
Leģenda vēsta, ka Regrams Pūķutēvs esot radījis neiespējami debešķīgu būtni, kura zvīņas esot zaigojušas visās varavīksnes krāsās un spēks bijis tik liels, ka pūķis spēji ar astes vēzienu jūrā sacelt vētru, un kopš tā laika katra fanātiska un mazliet ķerta drāha sapnis ir atrast Regrama Akmeni, kurā būtu ieslēgta varavīksnes drakona dvīņu dvēsele.
Pūķu pirmā atbrīvošana no akmens parasti notiek Akadēmijās, savukārt akadēmijas ir izvietotas atbilstoši katrām dārgakmeņu raktuvēm. Visprestižākā ir Regrama Pūķutēva dibinātā Aibras Akadēmija, kas atrodas pie Aibras līča – dziļas, neapdzīvotas vietas Skīges jūrā, kur nekad nespīd saule, jo līci no trim debespusēm ielenc Rhuīni.

Politika un pārvalde:

Nimglāra par Karalisti kļuva apmēram 8200 gadus atpakaļ, kad Regrams Pūķutēvs apvienoja visas glāru tautas vienā veselā ar nodomu vienoties pūķu kopšanas liktenī. Viss ritēja labi līdz monarhija iesakņojās un Regrama mazmazdēls Lihtrams II sadalīja Karalisti saviem sešiem dēliem, no kuriem pieci tika pie savām grāfistēm un viens turpināja tēva iesāktos ķēniņa pienākumus. Lihtrama laikā tika veiktas daudzas reformas, kas nesa Nimglārai gan postu, gan uzplaukumu. Kopš 292. gada drāhu Akadēmijās varēja mācīties tikai izredzētie – grāfu un viņu padoto bruņinieku bērni, kā arī tie, kas spēja ik mēnesi samaksāt nežēlīgas summas. Līdz ar to Nimglāra radīja interesi ārpasaulē un, Akadēmijās parādoties rasu dažādībai, tika slēgti pirmie pūķu tirdzniecības līgumi. No otras puses, kamēr Sarkanacainie (tā kopš iedēvēja sabiedrības augstāko slāni, grāfus un bruņiniekus, jo pašam revolucionāram Lihtramam II bija indīgi sarkana acu krāsa) peldējās naudā, pamazām nogrima Karalistes pārējie slāņi. Šo pārmaiņu rezultāti jūtami vēl šodien, tikai retais zemkopis vai lopkopis spēj nodrošināt pats sevi – daudz izdevīgāk ir strādāt kāda bruņinieka paspārnē, maksājot nodevas, taču nebaidoties par badu un palikšanu bez mājām.
Šobrīd Nimglāras Karalisti pārvalda Kulrams Ainens V, kas sevi pierādījis kā lielisku vadoni un kļuvis par visas tautas mīluli. Kulrama dēļ Karaliste atkal zeļ un plaukst, viņa reformas ir tikpat krasi radikālas kā Lihtrama, taču līdz šim izrādījušās tikai pozitīvas. Ir nospodrināts pilsētu sardzes – Lari - gods, atjaunots Regrama Pūķutēva varoņu likums, kas paredz, ka par pulkvežiem un ģenerāļiem var kļūt ne tikai grāfi un bruņinieki, bet arī ar īpašu drošsidību izcēlušies nimglārieši. Tiek būvēti jauni ceļi, attīstīta ne tikai pūķu, bet arī pieradinātu grifu, maģisku priekšmetu, grāmatu tirdzniecība, samazinātas studiju cenas drāhu Akadēmijās.
[..]
Raumas ķēniņš Aumalata Zeltbārdis uzstāj, ka jāpārslēdz robežlīgums starp Raumu un Nimglāras Karalisti, atdodot Raumai tai it kā piederošos Rhuīnu ziemeļus ar tur atrodamajām pūķu akmeņu raktuvēm, savādāk Aumalata draud pārraut visus tirdzniecības līgumus un uzsākt karu. Nimglārai ir ļoti neizdevīgi zaudēt partneri, ņemot vērā, ka ziemeļos Litmangā norisinās cīņa par varu un tajā mītošie orki un goblini sāk lūkoties un Karalistes pusi, aizvien biežāk saceļot tračus uz trauslajām robežām.
Gulhamāras grāfiene Graabetēla Erī sava dēla aprēķina kāzas ar paša karaļa meitu bija plānojusi jau vairākus gadus, taču, tūlīt pēc atgriešanās no Aibras Akadēmijas puisis pazudis. Nevienam nebija noslēpums, ka pēc šim kāzām viņš būtu pirmais pretendents uz troni pašreizējā karaļa un viņa vecākā dēla nāves gadījumā, kā arī kļūtu par Karalistes armijas ģenerāli.
Tā kā gan Lari, pilsētas sardze, gan armija ir aizņemta konfliktā ar orkiem un raumiešiem, grāfiene izsludina ļoti dāsnu atlīdzību par sava dēla un viņa pūķa atrašanu. Varoņu pulkam, kas dosies jaunekli meklēt, jāpulcējas Seibelkrākes Saules templī gada sestā mēneša pirmajā dienā.


Reliģija:

Nimglārā, tāpat kā pārējā Nontihārjā, pastāv daudzdievība. Tiek izšķirtas divas galvenās dievu grupas – saules cilts un mēness cilts, kuru galvenie dievi, attiecīgi ir Saule un Mēness, kas savā starpā ir apprecējušies. Saules cilti pārstāv dabas, gaismas, skaistuma, auglības, arī veiksmes un likteņa dievības, savukārt, mēness dievus un dievietes raksturo visi maģiskie spēki, nāve, karš. Pūķu dievs Ohtaga ir vienīgais mēness cilts dievs, kuram ir pašam savi tempļi un priesteri, lielākoties Akadēmiju pasniedzēji un meistari. Bet visādi citādi, katrā pilsētā ir divi tempļi un četri priesteri, parasti rituālisti un dziednieki, kā arī neskaitāmi skolotāji. Tempļos parasti notiek grezni svētki un pateicības rituāli, kad mēness priesteriene apliecina savu uzticību saules priesterim un, attiecīgi, saules priesteriene – mēness priesterim. Reliģijas galvenā iezīme ir tāda, ka tajā nepastāv sods un lūgšana. Visi rituāli veltīti pateicībai, un katrs templis savā ziņā kalpo arī kā pilsētas lepnākā dziednīca, viesnīca un skola. To arhitektūra nereti ir vēl grandiozākā, un iekārtojums greznāks kā grāfu pilīm, zāles pilnas ar dievību statuetēm,- taču nekad visā Karalistes vēsturē nav notikusi neviena zādzība.
Nimglārieši ir lielākoties ļoti reliģiozi, katrs nekromants ir mācījies Mēness templī uzrunāt nāves dievu, katrs kareivis reiz būs meklējis kara dievu, bards- lūdzis Saules templī iedvesmu prieka un jautrības dievietei utml.

Arodi, specializācijas:

Nimglārā bez lauksaimniekiem, amatniekiem (podniekiem, šuvējiem kurpniekiem utt) un tirgoņiem pastāv daudzas citas profesijas, kuras apgūst Mēness un Saules tempļos. Atšķirībā no drāhu Akadēmijām, kur uzņem tikai izredzētos, Mēness un Saules tempļos apmācīts tiek ikviens bērns, kas sasniedzis divpadsmit gadu vecumu.

Nekromanti specializējas nāves maģijā un lāstos. Viņi ir mirušo speciālisti, kas no līķa spēj radīt uzticamus bezsmadzeņu palīgus, atņemt pretiniekiem spēkus, sagraut tos fiziski un morāli ar izsūcošām burvestībām un lāstiem. Nekromantu aizbildnis ir mēness cilts nāves dievs Torats. Raksturīgākais ierocis – zizlis, nūja, dzīvnieks – krauklis, vārna, strazds, dažādi abinieki un rāpuļi. Mēdz parādīties sabiedrībā kauliem rotātās drānās vai kaula rotās, mēdz nēsāt līdzi galvaskausus un ar tiem sarunāties.

Elementālisti jeb magi pārvalda četras dabas stihijas- ūdeni (ledu), gaisu (elektrību), uguni un zemi. Viņu aizbildņi ir četras mēness cilts dievietes, māsas, kas saucās savu elementu vārdos – Uguns, Gaiss, Ūdens, Zeme. Viņas iemieso tieši šo stihiju maģisko un mistisko pusi. Raksturīgākais ierocis – zizlis, nūja, mēdz pielietot dažādus maģiskos metamos ieročus vai cīnīties kailām rokām, iecienījuši ģērbties spilgtās, dzīvespriecīgās krāsās, izvēlās krāšņus un eksotiskus dzīvniekus.

Rituālisti jeb ragaņi lielākoties ir priesteri, garu pasaules pārzinātāji, ķēdes posms starp mirstīgajiem un dieviem, veļiem, spokiem. Viņi ne tikai pārzina rituālu dejas un kustības, bet ir arī labākie alķīmiķi, nereti – dziednieki un zintnieki. Tie runā ar gandrīz visiem dieviem, taču paši iemīļotākie ir Saule un Mēness. Ragaņi reti lieto ieročus, taču mēdz apkarināties ar visdažādākajiem amuletiem.

Kareivja spēks slēpjas viņa sirdī, prātā un rokā. Viņš prot lieliski apieties gan ar zobenu, gan šķēpu, gan cirvi, un nekur nav redzams bez bruņām un vairoga. Kareivjiem ir paradums ieslīgt galējībās – vai nu viņi kļūst pārāk tuvu saules cilts uzvaras un veiksmes dieviem, vai arī pilnībā atsvešinās no tiem, paļaujoties tikai uz saviem spēkiem. Lieki piebilst, ka tieši bruņinieki visbiežāk izvēlās mācīties par kareivjiem.

Mežziņi lieliski pārzina dabu, mežu, laika apstākļus, labi saprotas ar dzīvniekiem, prot runāt to valodā. Ir lieli vientuļnieki, mednieki, dažreiz bardi, pasaules harmonijas iemiesojumi, kas pilsētās ierodas tikai vajadzības spiesti. Labi prot šaut ar loku. Sazinās ar visiem auglības, dabas, skaistuma dieviem un dievietēm.


Anketa:

Tēla vārds, tēva vārds:
Dzimums:
Augums:
Vecums:
Arods, galvenās spējas:
Ieroči:
Īss ģimenes apraksts:
Īss pagātnes apraksts:
Raksturs:
Dzīvnieki:
Attēls un/vai izskata apraksts:
Piezīmes:

pieteikšanās pa PZ!
izceltais teksts ir spēles galvenais kvests/misija/uzdevums.
karte ir (gan Nimglārai, gan visai Nontihārjai), skenera nav. pēc savas pieredzes saku - nevajag ar', nenoderēs.

komentāri, jautājumi - šajā pavedienā.

LABU APETĪTI! (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)


Šo rakstu rediģēja cyber crow: 05.04.2008 23:06
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
4 Lapas V   1 2 3 > »   
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes (1 - 19)
Andromeda
iesūtīt 06.04.2008 12:47
Raksts #2


Miglājs
Grupas ikona

Grupa: Aurori
Pievienojās: 12.07.06
Kur: M31
Vadzvaigzne tumsā



Ar GM apstiprinājumu Brons Markhins (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)

Tēla vārds, tēva vārds: Brons Markhins
Dzimums: vīrietis
Augums: 183cm
Vecums: 29
Arods, galvenās spējas: Mežzinis lieliski pārzina dabu, mežu, laika apstākļus, labi saprotas ar dzīvniekiem, prot runāt to valodā. Labi prot šaut ar loku.
Ieroči: Loks un bultas, duncis
Īss ģimenes apraksts: Brons ir Grāfa Markhina dēls, māte nomira, kad viņam bija tikai 7 gadi, māsu un brāļu nav.
Īss pagātnes apraksts: Jau no agras bērnības Bronu piesaistīja mežs, dzīvnieki un daba, bet viņa tēvs grāfs Markhins jau bija nolēmis viņu sūtīt mācīties būt pa kareivi tiklīdz viņam apritēs divpadsmitais dzīves gads. Piecus gadus Brons cīnījās ar domu, ka viņam būs jākļūst par kareivi un jāiet tēva pēdās. Viņa sekmes nebija nekādas spožās un viņš pat īpaši necentās kaut arī potenciāls viņam bija liels un nebija nekā tāda ko viņš nevarētu izdarīt. Tomēr tas viņam nesagādāja nekādu prieku. Tāpēc kopš 17 gadu vecuma viņš paslepus devās uz klusu meža nostūri, kur mācījās pats šaut ar loku un daudzas citas mežziņu prasmes no senas grāmatas, kuru atrada tēvatēvu senajā bibliotēkā. Viņa centienus iemācīties darboties kā mežzinim uzgāja mežzinis Anrots, kas redzēja, ka zēns tiešām ir kā radīts šim arodam. Kaut arī apmācības bija jāsāk no 12 gadu vecuma, Anrots bija, gatavs skolot jauno Bronu, jo daudzas zināšanas viņš jau bija apguvis pašmācības ceļā. Tādēļ Anrots devās aprunāties ar grāfu Markhinu un lūdza iespēju mācīt viņa dēlam mežziņa arodu. Kaut arī grāfs no sākuma ļoti nevēlējās pat apdomāt tādu domu, beigu beigās viņš tomēr piekrita.
Raksturs: ļoti nosvērts, bezbailīgs, saka ko domā atklāti, lielās pilsētās un sabiedrības pūļos jūtas kā sprostā, mīl brīvību.
Dzīvnieki: pieradināts vilks ko sauc par Mēness brāli vai vienkārši par brāli, zirgs Dārs.
(IMG:http://i113.photobucket.com/albums/n227/nata13_3/8.jpg)
Mēness brālis
(IMG:http://i113.photobucket.com/albums/n227/nata13_3/11.jpg)
Dārs
Attēls un/vai izskata apraksts: (IMG:http://i113.photobucket.com/albums/n227/nata13_3/wolfitself.jpg)
Piezīmes: -
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Džezā tikai Meit...
iesūtīt 06.04.2008 12:49
Raksts #3


Prāto, kā lietderīgāk ieguldīt rūķīšu zeltu
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 21.06.07
Kur: ārpasaulē



Tēla vārds, tēva vārds: Ofēlija Kiiryo
Dzimums: Sieviete
Augums: 1,69
Vecums: 19
Arods, galvenās spējas: Nekromantiste. Pretinieka dzīvības spēka izsūkšana, sazināšanās ar mirušām dvēselēm, to savaldīšana.
Ieroči: http://i200.photobucket.com/albums/aa69/me...20Dagger20w.jpg zizlis, kura galā ir sarkana rubīna acs sudraba ietvarā..
Īss ģimenes apraksts: Māte strādā par kreļļu un visādu rotas lietu veidotāju, tēju un zālīšu pārdevēju kādā bodītē, kur cilvēki iegriežas pietiekami bieži un ienākumi ir normāli. Mazā, piecus gadus vecā māsa palīdz savai mātei. Tēvs pazuda kādā vētrā pāris gadus atpakaļ. Viņš bija kuģa kapteinis un stingrs vīrs, bet ģimenē bija mīlošs tēvs.
Īss pagātnes apraksts: Ofēlija piedzima tumšā vasaras vidus naktī. Bija skaidrs, ka mazā meitenīte ir ļoti īpaša, jo pirmajos mirkļos viņa nebļāva, kā to dara mazi, tikko piedzimuši zīdaiņi, bet vērās apkārt ar savām lielajām, zilajām acīm. Viņa vispār bija ļoti kluss un paklausīgs bērns. Piecu gadu vecumā meitene pamanīja dīvainības un stāstīja par tām savai mātei, kura neuzskatīja tās par neko īpašu. Kad meitene iegāja kapos, viņa spēja sadzirdēt čukstus un pat pieskārienus, kuri pirmajā reizē viņu tā pārbiedēja, ka viņa nedēļu neiznāca no savas istabas un neaizvēra ne acu. Gadu gaitā viņa apjauta savas spējas un sāka tās attīstīt. Līdz ar to mainījās arī viņas izskats. Mati, kuri bija gaiši brūni, kļuva melni un dzidri zilās acis vērtās sarkanas. Viņa sāka vairāk nēsāt sarkanas un melnas drēbes, kā arī interesēties par miroņiem un paturēt kādus kaulus..
Raksturs: Mierīga un nosvērta meitene. Viņai patīk izbaudīt klusumu, atrasties kapos un sarunāties ar mirušo dvēselēm. Viņa ir ļoti atklāta un patiesa. Skatoties uz viņu, cilvēku pārņem savādas izjūtas, it kā viņas nebūtu, bet viņa tomēr pastāv. Ofēlija ir saprotoša un gatava uzklausīt ikvienu. Speciāli viņa neies pie kāda runāties, bet nekad neiebildīs pret citu sabiedrību.
Dzīvnieki: Melnais grifs. Torus.
http://i200.photobucket.com/albums/aa69/me...ack_griffon.jpg
Attēls un/vai izskata apraksts: http://i200.photobucket.com/albums/aa69/melomania_01/A1.jpg Aptuveni šāds, tikai jāpiebilst, ka nav nekādu t-kreklu un tādu svārciņu. Bet lentes un aukliņas gan..
Piezīmes:
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Demiurgs
iesūtīt 06.04.2008 23:11
Raksts #4


Kārto teleportēšanās eksāmenu
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.06.05
Kur: Dzelzs kalni.



Gribētu pieteikties uz vienu vietiņu anketu iesūtīšu rit vai parīt (kad laika vairāk būs)
Varēja nedaudz par rasu īpašibām, kādas rases var vispār izvēlēties. Par īpašībām, visi apmēram vienādi vai, piemēram, elfi ir veiklāki, rūķi izturīgāki, noturīgāki, orki un goblini stūlbāki un stiprāki utt.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Elony
iesūtīt 07.04.2008 16:42
Raksts #5


Alveus anima
*******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 18.05.07
Kur: Aiz maskas
HP eksperts 2008



Tēla vārds, tēva vārds: Lanidurs, Landrota dēls
Dzimums: Vīrietis
Augums: 1,85 m
Vecums: 30 gadi.
Arods, galvenās spējas: Kareivis. Miestarīgi cīnās ar diviem zobeniem. Ļoti ātra reakcija, kas bieži vien viņam dot pārsvaru pār citiem kareivjiem. Ar zobeniem spēj veikt straujus, izšķirošus cirtienus, pret kuriem grūti aizsargāties pat ar vairogiem un bruņām.
Stiprāks par parastu cilvēku.
Māk vienu maskēšanās triku ar gaisa maģiju.
Ieroči: Divi līki zobeni. Loks ar bultām.
Īss ģimenes apraksts: Tēvs bija nekromants Landrots. Māte - meitene vārdā Eloja. Citu radu viņam nav un viņs negrib tos zināt.
Īss pagātnes apraksts: Lanidura vecāki kādu laiku dzīvoja kopā, bet tad izšķīrās, kad viņu dēlam bija 10 gadu. Eloja devās uz Dūnesgāli, kur strādāja par kalponi kādam bagātniekiem. Lanidurs palika pie mātes, dzīvojās pa ielu un huliganiski uzvedās, tomēr intersējās par kareivja amatu. Māte gāja bojā nelaimes gadījumā ar pūķiem. Bet viņam bija jau 14 gadu un viņš kļuva par mācekli pie kāda kareivja vārdā Morrans Edons.
Apguvis zobenu cīņas mākslu un dažādas citas kaujas mākslas, Lanidurs izlēma dzīvot pats savu dzīvi un kļuva par ceļotāju, kas iesastijās jebkādās lietās, kas solīja atalgojumu un piedzīvojumus. Un zināšanas par spēku un maģiju.
Raksturs: Visai noslēgts. Nemīl runāt par sevi. Piemīt liela deva ironijas un sarkasma. Uz dzīvi cenšas raudzities no malas. Viņš ir ļoti neatkarīgs, tādēļ izvēlējās atšķirties no citiem kareivjiem ārēji. Tomēr sevī slēpj arī rūgtumu un dusmas, kuras parasti savalda. Viņs neizrāda sirsnību, jo tādu neizrāda ari viņam.
Dzīvnieki: Grifs Fluss, ko saņēma par atlīdzību par kādu uzdevumu.
Attēls un/vai izskata apraksts:
Gaišu ādu un gaišiem, sudrabainiem matiem. Tumšām acīm. Apkārt staigā tumšā mantijā ar kapuci, zem kura nēsā vienkāršu kreklu un bikses. Vēl ir vieglas plecu bruņas, parasti paslēptas zem mēteļa. Kājāš zābaki, samēra viegli tomēr ar tiem ērti spert.
(IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_images/kurb/img-resized.png) Samazināts: 80% oriģinālā izmēra [ 793 x 1023 ] - klikšķini, lai skatītu attēlu oriģinālajā izmērā.(IMG:http://i205.photobucket.com/albums/bb239/elsarels/Anima/Final%20Fantasy/Lanidurs.jpg)
Piezīmes: Neizmanto bruņas un vairogu, jo tie samazina veiklību.

Šo rakstu rediģēja Elony: 07.04.2008 18:06
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
novemberunge
iesūtīt 07.04.2008 16:59
Raksts #6


Velvet goldmine
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.08.04
Stāstnieks 2009



ja rases nav pieminētas, tātad - rases nevar izvēlēties. jūsu tēli, diemžēl, visi kā viens būs cilvēki. bet ieskatu pārējo rasu īpašībās varu sastādīt, ja uzskatāt to par nepieciešamu. kā arī, pēc spēlētāju lūguma, rīt, visticamāk, pie jums nonāks vēl detalizētāks reliģijas apraksts, precīzāk - tieši par mēness/saules priesteriem un viņu pienākumiem.

kā arī,lieku darīt zināmu - jūsu tēli nevar būt drāhi!
un, vairs nekādu grāfu bērnu! es leģendā skaidri un gaiši norādīju - ir piecas grāfistu centrālās pilsētas, tātad ir piecas grāfistes un pieci grāfi, un man tie visis pieci grāfi ir vajadzīgi spēlei. būs pagalam neinteresanti, ja jūs visi būsiet viņu atvases, kas zina visu par pašreizējo politisko situāciju. un, galu galā, katra grāfa pienākums ir kalpot karaļa armijā.

no sirds atvainojos, ka izbrāķēju jūsu anketas, bet man uz pz kasti nāk viens supertēls pēc otra un tas neies krastā, kā arī atvainojos par savām kļūdām un neprecizitātēm.

Šo rakstu rediģēja cyber crow: 07.04.2008 17:03
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Corvus
iesūtīt 07.04.2008 17:56
Raksts #7


Izvēlas zizli pie Olivanda
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.11.07
Kur: melnās plaukstas ēnā



Tēla vārds, tēva vārds: Nihils, tēva vārds nav zināms
Dzimums: vīrietis
Augums: 192
Vecums:38
Arods, galvenās spējas: nekromants. spējas - spēj mirušus ķermeņus piesaistīt savam garam, t.i. radīt zombijus (ne vairāk kā 1 reizē), vampīrisms (nosūc nelielu daudzumu dzīvības enerģijas), spēj bez kontakta ar pretinieku nodarīt tam miesasbojājumus - 4 - 5 šādu burvestību pietiek, lai pretinieks noasiņotu
Ieroči: garš dzelzkoka zizlis, kas izskatās pēc parastas nūjas un saindēts duncis, ko Nihils izmanto savos rituālos
Īss ģimenes apraksts: ģimeni nekad nav pazinis, Nihilu uzaudzināja pustraks nekromants
Īss pagātnes apraksts: kā mazuli viņu atrada nekromants un tā vietā, lai viņu nogalinātu, paņēma pie sevis kā adeptu. Nihils, tiklīdz bija kļuvis pietiekami spēcīgs nekromants, nogalināja savu skolotāju.
Raksturs: neuzticas nevienam, varaskārs, mazrunīgs, nekad nav iespējams noteikt ko viņš tobrīd domā vai jūt.
Dzīvnieki: uzticams krauklis, kas parasti sēž varonim uz pleca.
Attēls un/vai izskata apraksts: (IMG:http://fc01.deviantart.com/fs7/i/2005/230/c/c/Necromancer_by_ShakSaag.jpg)
Piezīmes: pagātnē ir gadījies saķerties ar vilkaci, klibo, savu zizli izmanto kā spieķi
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Massacre
iesūtīt 07.04.2008 18:02
Raksts #8


Perfect Nobody
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 30.10.07
Kur: Vanity Fair



Ar GM atļauju.

Tēla vārds, tēva vārds:
Amedeo Fra
Dzimums: Vīrietis
Augums: 185 cm
Vecums: ap 27
Arods, galvenās spējas: Izcils rituālists, spēj pats kļūt kā kāds no garu pasaules - nematreāls un neaizniedzams;
Ieroči: vidēja lieluma nazis
Īss ģimenes apraksts: Tēvs Fra Priuli, māte Naimeda Priuli, dižciltīgas dzimtas pārstāvji;
Īss pagātnes apraksts: Tēvs un māte vienmēr lepojušies ar savu dižciltību, taču nekad nav kļuvuši iedomīgi vai augstprātīgi, citas vērtības noliedzoši. Šamani, kurš klauvēja pie viņu durvīm dēla piedzimšanas dienā un paziņoja, ka piedzimis izcils rituālists, uztvēra nopieni un rūpējās par to, lai Amedeo savu talantu nezaudē. Vīrietis vienmēr sabalansējis savus pienākumus starp savām abām pasaulēm, dižciltīgajiem, dažreiz arī priestera palīga pienākumiem, kaut arī vēlas kļūt par oficiālu priesteri, tāpēc meklē sev piemērotu līgavu. Pats šajā laikā pamanās dzīvot mežā, uzturēties dabā un klejot pa pasauli gan fiziski, gan garīgi. Gari Amedeo norādījuši doties meklēt Lari dēlu un to viņš labprāt arī dara, uzskatot par prioritāti.
Raksturs: Tas mēdz mainīties tikpat dažādās izpausmēs kādās mēdz parādīties otras pasaules parādības, gari un veļi. Vienā brīdī viņš pasauli uzlūkos maza bērna acīm, citā krāsos pasauli drūmās un ironiskās krāsās. Vienmēr nosvērts, galants un pieņemtās robežas pārkāpj ar glanci un gaumi, mīl labu humoru. Nav kareivīgas dabas, necīnās, ja vien tas nav nepieciešams, un vienmēr ir neitrāls pret notiekošo, darot to, kas viņam dzīves ceļā un caur garu pasauli nolemts, nevis metoties piedzīvojumos un nedomājot par sekām. Tas skaidrojams arī ar to, ka apzinās - viņš ir atbildīgs par to, lai paliktu dzīvs un spētu palīdzēt citiem.
Dzīvnieki: Zelta fēnikss, garu pasaules dāvināts, dienā, kad Amedeo piedzima. To cilvēku acīs, kam pagaidām nav jāzina nekas par Sīgu, izskatās pēc parasta ērgļa. Punts dzīvo un ir abās pasaulēs gan garu, gan cilvēku.
(IMG:http://tn3-2.deviantart.com/fs25/300W/i/2008/094/9/4/Phoenix_Close_Up_by_Quicksilverfury.jpg)

Ir arī melns zirgs Aima.
Attēls un/vai izskata apraksts:
(IMG:http://fc02.deviantart.com/fs12/f/2006/330/b/7/Perfect_by_BlackGrid.jpg)
Piezīmes:
Lai arī cieši saistīts ar materiālo pasauli, Amedeo nezaudē savu dabisko talantu, viņa acīs vienmēr var redzēt skatienu, kas liecina par uzturēšanos ne tikai šeit, bet arī citur. Ar garu pasauli vīrietis sazinās nepārtraukti, pats tajā iedzīvojoties tiktāl, ka pats spēj kļūt par garu uz noteiku laika periodu. Labāk vai sliktāk spēj pastavēt par sevi arī fiziski, kautiņos.
Gadu skaits viņa personā neko nenozīmē mainīgā rakstura dēļ. Tā ir tikai formalitāte.

Šo rakstu rediģēja Massacre: 07.04.2008 18:03
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
mr Bl@ck
iesūtīt 07.04.2008 18:02
Raksts #9


Cenšas pārkliegt komentētāju Pasaules kausa izcīņā kalambolā
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 08.06.04
Kur: In shadows, looking how the fate unfolds



Tēla vārds, tēva vārds: Enlils, Enkrila dēls
Dzimums: Male (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Augums: 189
Vecums: 25-27 give or take
Arods, galvenās spējas: Elementālists gaisa stihijas. Galvenās spējas Zibens lodes, aptuveni 30 cm diametrā rada bez grītībām, Gaisa triecienviļņi, jo spēcīgāki jo novājinošaki pē aptuveni 20 pēc kārtas radītiem vidēja stipruma triecienviļņiem izsīkst fiziskie spēki un iestājas bezsamaņa, vai nāve. Gaisa dēmona iemiesošana sevī, spēj pavilkt augstākais 10 min, tad nāve. Niekojas ar pareģošanu dažkārt piemeklē vīzijas, it sevišķi miegā vai tad kad prāts ir atbrīvots.
Ieroči: Zizlis ar kristālu galā. Zobens, divi dunči zābaku stulmos vesela klaudze amuletu aizsardzībai pareģošanai un telepātijai.
Īss ģimenes apraksts: Ģimenes nav, vismaz to viņš neatcerās ir uzaudzis Saules templī kā viens no priestera mācekļiem tāpēc uzskata templi par savu ģimeni. Apvaino templi un kraties elektrības lādiņā.
Īss pagātnes apraksts: savu ģimeni viņš neatcerās, vēl būdams mazs bērns nodots Saules tempļa aizgādniecībā. Vienīgais kas viņam tika dots bija mazs pergamenta vīstoklītis ar viņa vārdu un tēva vārdu. Par Enlila tēvu tempļa virspriesteris ir kaut ko zinājis, bet viņš šo noslēpumu ne pārāk sen paņema sev līdzi kapā. Bet Enlils auga, kad apkārtnes bērni tika pārbaudīti maģijas spējās, viņš izrādīja lielisku spēju ar gaisa elementu un no 7 gadu vecuma ir mācīts par gaisa elementa magu, viņš šo arodu ir ieņēmis savā sirdī un notā viņu šķirs tikai viņa nāve.
Kopš 18 gadu vecuma pavada dzīvi klejojumos pa citiem Mēness un Saules tempļiem medījot sen aizmirstus traktātus par elemntālo maģiju.
Raksturs: Kluss un sarkastisks personāžs, parasti izsaka asas piezīmītes pare visu un visiem. Viņu ir grūti nokaitināt, bet kā jau minēju pietiek no nicināt Templi un tad var teikt ka apvainotājs ir līķis priekš nekromanta nekrofīlajām rotaļām.
Dzīvnieki: Uz pleca vienmēr sēž pelēks piekūns Lekss ar kuru viņš mēdz sarunāties.
Attēls un/vai izskata apraksts:(IMG:http://fc07.deviantart.com/fs7/i/2005/178/f/6/A_Mage_by_RoninReIIiK.jpg) Prasti gan seju nevar redzēt palēpta zem platas kapuces. Apmetnis neierasti priekš elementālista ir melns.
Piezīmes: Gaisa dēmona izsaukšana. Šo spēju Enlils ieguva nelielā negadījumā kad mācījās kontrolēt gaisa garus izsaukšanas rituāls nogāja greizi un iesprostoja dēmonu Enlila apziņā. Viņš viņu ir spējīgs norobežot un kontrolēt, bet ja pēc tam kad atbrīvo viņš to 10 min laikā atkal nedabū zem kontroles tad pats var pārtapt par dēmona avataru. Dēmons ļauj Enlilam kļūt uz laiku par garu pastirinot viņa mģiskās spējas (gars nozīmē bezķermeniska būtne), bet ir liela iespēja ka Enlils var arī tāds palikt mūžīgi ja viņš nedabū to dēmonu ātri zem kontroles.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
IronBird
iesūtīt 07.04.2008 19:00
Raksts #10


Izrāda pirmās maģijas pazīmes
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 02.05.06
Stāstnieks 2008



Tēla vārds, tēva vārds: Imela Ihme
Dzimums: Sieviete
Augums: 1,65 cm
Vecums: 22 gadi
Arods, galvenās spējas: Elementāliste. Spēj likt ūdenim pašķirties uz ļoti neilgu laiku, prot mainīt straumes virzienu, bet lielākoties izmanto no tilpnes paceltas ūdenslodes, kuras spēj sasaldēt. Spējas attiecās arī uz lietu un (krītošu) sniegu. Spējas darbojas tikai tad, kad viņa ir ūdens tuvumā.
Ieroči: koka zizlis, neliels duncis
Īss ģimenes apraksts: Tēvs - Ihme, zemnieks. Māte – mirusi.
Īss pagātnes apraksts: Kopš meitenes pirmajiem dzīves mēnešiem, tēvs vēlējās iemācīt viņai visu, kas jāzina īstam lauksaimniekam. Ambiciozā Imela ar to nebija mierā, tāpēc 15 gadu vecumā devās uz Saules templi apgūt maga arodu. Diemžēl panākumi nebija tik spīdoši, kā viņa cerēja. 20 gadu vecumā, pametusi templi, devās klejojumos pa dažādām pilsētām bez īpaša mērķa.
Raksturs: Mērķtiecīga, apņēmīga un apdomīga, bet neizlēmīga. Miermīlīgas, noslēgtas dabas. Nemīl iesaistīties strīdos un ir grūti aizkaitināma. Ļoti iejūtīga, tādēļ bieži vien izvairās teikt, ko domā, lai neaizskartu citus. Emocionāli diezgan nestabila, viegli ļaujas emocijām.
Dzīvnieki: nav.
Attēls un/vai izskata apraksts:
(IMG:http://content5-foto.inbox.lv/albums63773815/ironbird/teeli/Her-Eyes.sized.jpg)
Piezīmes: -
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Elony
iesūtīt 07.04.2008 19:13
Raksts #11


Alveus anima
*******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 18.05.07
Kur: Aiz maskas
HP eksperts 2008



Pagaidām Grāfienei veicas - ļoti spēcīga komanda rādās, savu arodu meistari. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif)
Un grūti nebūt supertēlam, ja pasaulē ir tāda lieta kā drāki un viņu pūķīši... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif)

Gribētos zināt, cik apmērma paredzēts spēlētāju.

Un arī izsaku apbrīnu par intersanto pūķu akmeņu domu. Tiesa, gribas piebilst - pokemon go! (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/xD.gif)

Un tomēr gribētu redzēt kartes. Kaur arī noderīgi varbūt nebūs, bet palīdzēs labāk izjust spēles pasauli.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
novemberunge
iesūtīt 07.04.2008 19:29
Raksts #12


Velvet goldmine
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.08.04
Stāstnieks 2009



spēlētāji bija paredzēti 7/8, nu jau pieteikušies ir daudz vairāk (līdz ceturtdienai gaidu pārējās anketas!), bet tas nav nekas traģisks. jo vairāk, jo labāk. galu galā, pēc pieredzes zinu, ka beigās tāpat atsijāsies tikai aktīvākie, centīgākie un tie, kuriem nekritīs uz nerviem GM (un otrādi, kuri nekritīs uz nerviem man).

patiesību sakot, komanda nudien nav slikta. lielākoties stiprais dzimums, ir gan kareivis, gan mežzinis, divi elementālisti, rituālists.. nu, par nekromantiem var vēl diskutēt, jo tiem divatā var sākt aptrūkties līķu.

tici man, Elony, pokemoni nebija manas iedvesmas avots. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) patiesību sakot, es spēlējos ar veco, labo domu par golemiem.

tādā gadījumā rīt (cerams) ieskenēšu arī abas kartes un tiksiet pie trūkstošajiem aprakstiem.

domājams, ka spēli sāksim jau iepriekšminētajā ceturtdienā, datums tas būtu 10.04., ja nemaldos.

Šo rakstu rediģēja cyber crow: 07.04.2008 19:35
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Andromeda
iesūtīt 07.04.2008 20:16
Raksts #13


Miglājs
Grupas ikona

Grupa: Aurori
Pievienojās: 12.07.06
Kur: M31
Vadzvaigzne tumsā



Jauki, tiešām komanda izskatās tā neko un prieks dzirdēt, ka gribētāju uz šo spēli ir vēl. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Ceturtdien sākam jau pa dienu vai vakara pusē?
Man tā diezgan nejēdzīgi sanāk, ceturtdien pa dienu esmu Rīgā un mājās būšu tik vakarā, bet es pieslēgšos cik vien aši varēšu!

Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
novemberunge
iesūtīt 07.04.2008 20:21
Raksts #14


Velvet goldmine
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.08.04
Stāstnieks 2009



par spēles ātrumu un nokavēšanos nesatraucieties, es nesēžu pie datora 24 stundas diennaktī. spēle nav paredzēta kā ļoti ātra, vairāk orientēsimies uz pamatīgumu, kvalitāti.
ja nu kaut ko tomēr izdodās nokavēt, droši pieprasiet no pārējiem spēlētājiem vai manis īsu kopsavilkumu.

jautājums spēlētājiem: GM (maniem) tēliem vajag veidot anketas jeb iztiksiet ar to, ko aprakstīšu spēles laikā?

Šo rakstu rediģēja cyber crow: 07.04.2008 20:42
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Semijs
iesūtīt 07.04.2008 21:03
Raksts #15


Kļūst par pirmo, kas izbaudījis visas visgaršu zirnīšu garšas
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 27.02.07



Nu tad es ar pievienojos!

Tēla vārds: Udrins.
Dzimums: Vīrietis
Augums: 2 m.
Vecums: 22.
Arods, galvenās spējas: Kareivis, kādreiz bija kalējs. Pārdabisks spēks un spēj vienīgais prot apieties ar savu zobenu, jo ir trennējies ar to no 15 gadu vecuma.
Ieroči: Liels, smags tīra tērauda zobens, kam ir tikai asmenis un rokturis, nekas cits. Šis zobens ir kalts ar paša Udrina rokām, tas ir neaprakstāmi smags un pat vispieredzējušākais karavīrs nespētu ar to rīkoties pareizi, izņemot Udrinu pašu. Ass un nekad nerūsējošs tērauda duncis.
Īss ģimenes apraksts: Māte un Tēvs. Tēvs bija kalejs un māte vienkārši uzkopu māju, tēvs uzturēja ģimeni kārtīgi, bet, kad Udrinam apritēja 6 gadi, kāds orku pulks sirojumu gaitā uzbruka viņa ciematam un nogalināja visus, bet pašu puisi atstāja nomirt.
Īss pagātnes apraksts: Kad puisis pamodās, viss viņa ciemats bija izpostīts, tik tēvu kalēja namiņš turējās, knapi, bet vēl varēja derēt kā aizsegs no lietus. Šoka pārņemts, vairākus gadus Udrins nodzīvoja vienatnē un nekontaktējās ar nevienu, puisis ar loku gaidīdams stirnas, nošāva tās un tā arī pārtika.
Kad apritēja puisim desmit gadu vecums, viņš pats sāka kalt savu zobenu, kuru kala veselus divus gadus, ja viņš būtu bijis tik prasmīgs kalējs, kā viņa tēvs, tad zobens prasītu kādus divus gadus. Pagāja divi gadi un zobens bija gatavs, bet pacelt viņš to nevarēja. Dusmu pārņemts Udrins nolamāja visus dievus un nodedzināja tēva kalēja namiņu, paņēma visu nepieciešamo, lai idzīvotu un praktiski vilka savu zobenu līdzi. Pēc trim gadiem, viņš jau bija spējīgs pacelt zobenu un to pienācīgi izmantot. Bet turpmākie dzīves gadi arī nebija nekādi vieglie, kaujas, kas atstāja rētas uz mūžu, kā arī vairāki pārdzīvojumi.
Raksturs: Viegli nokaitināms, kluss, ja būs vajadzība, tad runās, vai arī, kad būs kāds viedoklis, kuru izteiks uzreiz un uz vietas. Pārsvarā strādā viens, bet pieļauj arī izņēmumus.
Attēls: (IMG:http://i62.photobucket.com/albums/h87/einuks/The_Warrior_to_send1.jpg)
Piezīmes: Seju rotā vairākas rētas, tādēļ nesā sev ķiveri, caur kuru var redzēt acis. Neviens vēl nav redzējis Udrina seju, kopš 15 gadu vecuma.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Džezā tikai Meit...
iesūtīt 08.04.2008 06:16
Raksts #16


Prāto, kā lietderīgāk ieguldīt rūķīšu zeltu
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 21.06.07
Kur: ārpasaulē



Jā, ceturtdiena derēs, tikai es pie interneta būšu tikai vakarā.
Vai varu nomainīt sava tēla vecumu uz 23,7 gadiem?
Vai nekromants spēj sazināties ar savu dzīvnieku, kā arī ar citiem? Un vai viņu saziņu var uztvert mežzinis, vai kāds cits? Vai to pašu spēj arī nekromants?

P.S. Jāpiebilst, ka melno grifu Ofēlijai atsūtīja tēvs uz dzimšanas dienu, tieši dienu pirms kuģa nogrimšanas.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Elony
iesūtīt 08.04.2008 06:27
Raksts #17


Alveus anima
*******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 18.05.07
Kur: Aiz maskas
HP eksperts 2008



Mans viedoklis ir tāds, ka NPC anketas nevajag.
Pirmkārt, pēc LS noteikumiem, tie nedrīkst visu laiku iet līdzi spēlētājiem to piedzīvojumos, tikai kādu gablu pavadīt. (Kā Gendalfs pirmajā GP (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) )
Un ir intersantāk, ja par tiem uzzina tikai tad, kad tie parādās spēlē. Un tad var ievietot kādu foto, ja ir vēlēšanās, bet tā domāju, ka varam iztikt ar aprakstu.

Gaidu ceturtdienu. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
novemberunge
iesūtīt 08.04.2008 08:24
Raksts #18


Velvet goldmine
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.08.04
Stāstnieks 2009



jā, vari, tikai neredzu tam jēgu.

nekromanti var sazināties ar saviem dzīvniekiem kā jau visi cilvēki, bet viņu valodu māk tikai mežziņi.

Elony, es lomu spēles jau ceturto gadu spēlēju, man šķiet, ka noteikumus tīri labi pārzinu. man nebija pat mazākās domas pievienoties jūsu pārtijam, tam man ir spiegi. ((IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) ) un doma bija tāda, ka es īsas anketas ar vārdu, attēlu un arodu ieliku tad, kad npc tēls parādās spēlē, bet, ja nevajag, tad nevajag.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Bizii van Dope
iesūtīt 08.04.2008 18:17
Raksts #19


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 19.12.05
Kur: dzīvē




Tēla vārds, tēva vārds: Anima, Timā meita.
Dzimums: Sieviete.
Augums: 171 cm
Vecums: 28 gadi
Arods, galvenās spējas: Rituāliste - dziedniece. Izjūt enerģiju ar plaukstām, pārzin ārstniecisko zālīšu brūvēšanu, redz visu būtņu auras, pārzin visādus senus dejas rituālus, māk izsaukt garus, ar tiem sakontaktēties, ar labu intuīciju, diezgan reti, bet mēdz redzēt vīzijas, it sevišķi tādas, kas saistītas ar lielām pārmaiņām vai notikumiem viņas vai pasaules dzīvē.
Ieroči: Rokā vienmēr redzama cilvēka (Animas garuma) auguma, labi apstrādāta koka nūja, uz kā Anima mēdz atbalstīties, kad ir vai nu sagurusi, vai arī veic grūtu ceļa posmu (piemēram, kāpj kalnos), bet zem drānām sieviete slēpj arī vienkārša izskata, izturīgu zobenu, pieder arī pāris mazi nazīši, ar kuriem Anima diez ko nemāk mest, patiesībā nemaz nav mēģinājusi, viņa tos izmanto tikai saimnieciskiem nolūkiem.
Īss ģimenes apraksts: Māte mirusi, Animai vēl mazai esot, no kādas sieviešu slimības, tāpēc palicis tikai tēvs. Vāja rakstura zemnieks, kas bez sievas stingrā atbalsta un pamudinājuma, vairs īsti nevarēja tikt galā ar saimniecību un gadu gaitā galīgi sašļuka un nolaidās.
Īss pagātnes apraksts: Zaudējot māti, Anima palika pati uz savām kājām un sāka uztvert pasauli kā skarbu vietu jau desmit gados. Jau no agras bērna kājas mācīta apkopt saimniecību, diemžēl nekad nav īsti mīlējusi šos sieviešu pienākumus, tāpēc brīvajos brīžos bija redzama klejojam apkārt, sapņojam, domājam, vērojam, izzinām, bet tikai ne spēlējamies kopā ar citiem bērniem.
Divpadsmit gados tēvs meiteni ielika Mēness templī, lai arī visai negribīgi. Anima izrādīja interesi par gariem, misticismu un burvestībām, tāpēc kļuva par rituālisti. Viņu arī gribēja iesvētīt arī par galveno Mēness priesterieni, taču Anima atteicās un kādā tumšā naktī pameta templi, taču ne jau, lai tikai izbēgtu no negribētā likteņa un atgrieztos mājās, bet gan, lai vienkārši sāktu tādu dzīvi, kādu pati vēlas. Tā nu kopš šīs nakts sieviete ir kļuvusi par klejojošu dziednieci ragani, kas dejo dažādas dejas, piesauc dievības, izdzen ļaunos garus, dziedina un cīnās ar visādām likstām, kas jau vienmēr gadās visiem klejotājiem.
Anima nekad nav uz vietas, viņa nekad nerod mieru un arī nezina, ko vēlas darīt tālāk savā dzīvē vai kur un kā pabeigt savu mūžu. Viņai arī gandarījumu nesniedz tas, ka daudzi ļaudis Nimglārā dziednieci ciena un mīl.
Raksturs: Vēsa, ārēji bezkaislīga, bieži vien rādās gandrīz vai bezjūtīga, taču dažkārt mēdz pierādīt pretējo, piemēram, uzprāgstot dusmās, taču Anima nav nekāda holeriķe, bet gan visīstākā flegmatiķe. Viņa ir izturīga, vientuļniece, netiecas kļūt par līderi, vispār nicina tādus cilvēkus, kas par katru cenu tiecas kļūt pamanīti it kā no tā būtu atkarīga viņu dzīvība, jāatzīst šad tad mēdz būt indīga vai ļoti sarkastiska, tomēr tā kā runā ne vairāk kā vajag, tad to pamana tikai ar laiku. Spēcīga rakstura sieviete ar attiecīgo drosmi un apdomību. Vienmēr zinās kā ko labāk izdarīt. Anima var nepatikt cilvēkiem, kuri pieraduši valdīt, pavēlēt vai vienkārši būt vislabākie, jo nerespektē nekādu tautību, rasi, kārtu vai raksturu. Viņai visi ir vienādi, jo sieviete ir dziedniece.
Dzīvnieki: Pelēkas krāsas, nezināmas sugas un izcelsmes vilks - Drē, klīst leģendas, ka zvaigznei līdzīgais veidojums vilka pierē ir pierādījums tam, ka vilka ķermenī ir iemiesojies kāda no Mēness dievībām. Anima uz jautājumiem par vilku neatbild.
(IMG:http://i86.photobucket.com/albums/k119/heart1_2006/fab712e2ee7e564a.jpg)
Attēls un/vai izskata apraksts: (IMG:http://i86.photobucket.com/albums/k119/heart1_2006/marlow.jpg)
Slaida sieviete ar smalku seju, lielām, sudrabzilganām acīm, kas atgādina par pērkona mākoņiem vasarā, ar mazu šauru muti un gariem, mazliet nevīžīgās bizēs sasietiem matiem, taisniem matiem. Pagara, slaida, tomēr ne sievišķīgi apaļīga vai ļoti izkāmējusi. Patiesībā jau īsti nevar saprast. Anima vienmēr ir ģērbusies garos, augumu slēpjošos apģērbos, kas vienmēr pland līdzi visiem vējiem, viņa nēsā arī milzīgu apmēru apmetņus ar lielām, bezformīgām kapucēm. Sieviete ir apkrāvusies ar visādiem amuletiem un nesaprotamas formas rotām.
Piezīmes: Par savu aizbildni uzskata Mēnesi, jo visam mirstošajam, ko sieviete cenšas glābt, tiek atdota dzīvība. Mēness apžēlojas. Gribētu kļūt par drāhu.

Man gan nebūtu nekas pretī par NPC anketām.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Massacre
iesūtīt 08.04.2008 18:32
Raksts #20


Perfect Nobody
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 30.10.07
Kur: Vanity Fair



Ja tās ir īsas NPC anketas, kuras pārāk daudz neko neatklāj, lai pašiem būtu interesanti, tad es labprāt gribētu, lai tādas būtu.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

4 Lapas V   1 2 3 > » 
Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 06.06.2025 22:40