Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Paziņojumi un noteikumi
Roviela
iesūtīt 15.08.2007 07:35
Raksts #1


Zintniece
Grupas ikona

Grupa: Noslēpumu nodaļa
Pievienojās: 03.11.03
Kur: te un tagad
Dzīvā enciklopēdija



Ar GM svētību top ievietots šis:

Atgādinu, ka 31.08-02.09.2007 notiek brīvdabas spēle „Dengolas drupas”. Visi, kam patīk Star Wars, laipni aicināti sūtīt pieteikumus lomām, uz e-pastu Liana_Meriana@yahoo.com. Arī tie, kas agrāk jau pieteica lomas, lūdzu, vēlreiz atrakstiet apstiprinājumu, ka piedalīsieties spēlē. Jūs ļoti mums palīdzēsiet spēles organizēšanā, ja jau līdz sestdienai (18.augustam) atsūtīsiet mums savu lēmumu par piedalīšanos!

Brīvdabas lomu spēles „Dengolas drupas” apraksts un noteikumi
Darbība notiek laikā starp 5 un 6 epizodi uz ļoti nomaļas planētas Dengola-2. Tā ir vienīgā Dengolas sistēmas apdzīvojamā planēta. Klonu karu laikā Dengola-2 kļuva par asiņainu kauju arēnu, jo tur atradās svarīgi Separātistu bruņoto spēku atbalsta un vadības centri. Rezultātā, pēc kara, nedaudzajiem izdzīvojušajiem iedzīvotājiem par pamata nodarbošanos kļuva dažādu kara tehnikas atlieku vākšana. Mūsdienās planētas nozīme ir tik necila, ka šeit pat nav nopietna Impērijas garnizona – tikai muitas postenis pie vienīgās kosmoostas un oficiāls drupās atrasto mantu uzpircējs. Un tomēr klīst baumas, ka lielākā daļa atrasto mantu nonāk melnajā tirgū. Kā arī uz planētas aktīvi darbojoties dažadu kriminālo struktūru pārstāvji, izmantojot to par vietu nelikumīgu darījumu veikšanai un kontrabandai. Arī Alianses cīnītāji aktīvi izmanto katru iespēju iegūt kara tehniku.
Vienmēr ir eksistējuša leģendas par „Galveno komandcentru”, kur glabājas pieejas kodi noslēptai un iekonservētai Separātistu flotei, bet tagad klīst baumas, ka bunkurs ir atklāts! Protams, šāda objekta atklāšana labi atsauktos uz Impērijas posteņa komandiera karjeru, bet tad panākumi jāgūst pašam, citādu slavu piesavināsies kāds cits. Aliansei flotes atrašana atļaus izmainīt militāro spēku balansu sektorā, tāpēc vietējā Alianses šūniņa aizsūtījusi paziņojumu uz centru un gaida vienības ierašanos, bet nedrīkst kavēties – visādi laimes meklētāji un kontrabandisti arī neguļ: par tādu atradumu var nopelnīt miljonus!
Bet planēta glabā arī citus noslēpumus, par kuriem vieglas naudas ieguvēji pat nenojauš...


Ekonomika
Spēlē pielietojamā naudas vienība ir Impērijas kredīti. Tie var tikt izmantoti gan „skaidrā naudā” gan „ar pārskaitījumu” (spēlētājiem būs kartiņas ar norādītām summām, pēc kartiņas izmantošanas summu nosvītro un ieraksta citu summu). Ja kāds tiks pieķerts blēdoties (patvaļīgi palielinot summu, vai pēc darījuma summu nesamazinot utt.), viņš tiks izraidīts no spēles.
Naudas pelnīšana spēlē: tākā lielākā daļa Dengolas iedzīvotāju pārtiek no tehniskas meklēšanas drupās un atradumu pārdošanas uzpircējiem (legālajiem un nelegālajiem), vienkāršākais veids kā nopelnīt ir atrast ar spēles sertifikātu apzīmētu priekšmetu un pārdot to. Atkarībā no personāžiem, dažiem spēlētājiem uz spēles sākumu būs savi konti un piekļuves kartes. Bet pamatā spēlē naudas pelnīšana notiek spēlētāju sadarbošanās rezultātā – uzdevumu pildīšana utt.

Spēles laiks
Spēle notiek reālajā laikā.

Drošības prasības
Papildus standarta drošības prasībām, katram spēlētājam visu spēles laiku jānēsā aizsargbrilles. Izņēmums ir Kantīna - tajā blasteri nedarbojas pateicoties specifiskam interferences laukam.

Kaujas noteikumi
1) Visi ieroči, izņemot gaismas zobenus, noņem 1 hitu par katru trāpījumu.
2) Gaismas zobens: trāpījums pa roku vai kāju tiek uzskatīts, ka roka vai kāja ir nocirsta, trāpījums pa korpusu: noņem 5 hitus. Gaismas zobens ļauj ignorēt bruņu hitus, un noņem uzreiz 5 personiskos hitus.
3) Personisko hitu skaits atkarīgs no personāža, un būs katram savādāks. „Vidēji statistiskam personāžam” būs 2 personiskie hiti.
Kad personisko hitu skaits ir vienāds 1, viņš tiek uzskatīts par ievainotu, un tas ir jāattēlo – jātur roka pie ievainojuma, nevar skriet ja ievainots kājā utt.
Kad personisko hitu skaits vienāds ar 0, personāžs tiek uzskatīts par smagi ievainotu, tam jākrīt zemē, viņš nevar patstāvīgi pārvietoties, runāt var tikai čukstus. Ja viņam nesneigs medicīnisko palīdzību, tad viņš nomirs 15 minūšu laikā.
Smagi ievainotu personāžu iespējams nogalināt ar vienu trāpījumu no jebkura ieroča, vai, atrodoties blakus tas jāattēlo viņam vienkārši pasakot (drošības noteikumi paredz, ka no tuva attāluma šaut uz personāžu nedrīkst, un pa galvu vispār nedrīkst šaut).
4) Bruņas. Atkarībā no bruņu tipa, bruņas personāžam piešķir hitus. Vieglās bruņas (kaut kas līdzīgs bruņuvestei): 1-2 hiti, vidējās bruņas (cieta kirasa un daļēja roku, kāju aizsardzība): 2-3 hiti, smagās bruņas (pilnīga ķermeņa aizsardzība, piemēram, Boba Feta vai Veidera bruņas) 3 un vairāk atkarībā no izpildījuma. Visām bruņām ārēji jāizskatās atbilstoši Zvaigžņu Karu pasaulei (t.i. nekādus bruņu kreklus).
Bruņas nosedz to, ko nosedz (izņēmums ir bruņu tērpiem: aizsardzība nesamazinās, ja trāpa daļā, kur ķermeni aizsedz audums, nevis bruņu plāksne).
Ieroči – spēlei tiek pieļauti Ķīnā ražotie rotaļu ieroči un springi, vēlams tos pārtaisīt Zvaigžņu Karu stilā – papildus tēmekļi utt. Kārtās šaujoši ieroči tiek pieļauti tikai, ja personāžam ir atbilstoša leģenda, un tikai ar spēles vadītāju piekrišanu.
5) Ārstēšana. Hiti atjaunojas ar ātrumu 1 hits stundā, ja personāžs atpūšas, vai 1 hits divās stundās, ja personāžs kustas (piemēram, iet lielu attālumu). Ja piedalās kaujā, tad hiti neatjaunojas. Ja izmanto medpaketi, hiti atjaunojas divas reizes ātrāk. Ja personāžu ievieto baktā, tad 1 hits atjaunojas 10 minūtēs. Forsjuzeri savas iespējas ārstēt zinās paši (bet viņu ir maz) .
Ievainotu roku vai kāju var atkal lietot pēc laika, kad ir atjaunojies vismaz viens no zaudētajiem hitiem (ja hiti nav zaudēti, tad pēc laika, kas nepieciešams viena hita atjaunošanai). Izņēmums ir, ja roka vai kāja nocirsta ar gaismas zobenu: to iespējams atjaunot tikai, ja aizstāj ar mākslīgu roku vai kāju, bet to var veikt vienīgi, ja ir atbilstošs speciālists un aparatūra.
6) Bruņu hitu atjaunošana – ja bruņas tiek sabojātas kaujā, bruņu hitu atjaunošanai nepieciešams tās apskatīt un salabot (novilkt bruņas, un par katru zaudēto hitu 1 minūti attēlot labošanu). Lai bruņas salabotu, spēlētājam nepieciešami instrumetni.
7) Tuvcīņa – tiek pieļauta nažu un „vibronažu” imitācijas. Vibronazim jābūt ar sudrabotu asmeni, un, kad tas ieslēgts, jāizdot skaņa (zuzēšana, pīkstoņa). T.i., tam jābūt aprīkotam ar bateriju un ierīci skaņas radīšanai. Dažādi tuvcīņas ieroči dod dažādus bonusus tuvcīņā.

Lai iesaistītos tuvcīņā personāžam vai personāziem jāpienāk pie izvēlētā pretinieka un nāizdara sitiens tā virzienā. aprakstot savas darbības vārdiski (piemēram, "Situ tev pa purnu (kājstarpi, celi utt.)")
Uz to oponents var atbildēt ar tādu pašu virtuālu sitienu vai arī izvilkt šaujamieroci un tad spēkā stājas parastie kaujas noteikumi.
Ja pretinieks pēc pirmā uzbrukuma nav izvilcis ieroci, cīņa tiek attēlota ar bezkontakta sitienu apmaiņu. Katra sitiena, kas tiek izdarīti lēnāk nekā normālos apstākļos, trajektorijai jābaidzas ne mazāk kā 30 cm. attālumā no pretinieka ķermeņa. Pēc apmaiņas ar 3 sitieniem pretinieki satuvojas it kā čīņai tuvā distancē un paziņo viens otram savus tuvcīņas prasmes līmeņus, kas norādīti spēlētāja pasē. Jo lielāks skaitlis, jo labāk attiecīgais personāžs pārvalda cīņas prasmi. Pēc skaitļu salīdzināšanas, cīņa pārvēršas inscenējumā, kuras rezultātu nosaka tuvcīņas prasmes līmeņu salīdzinājums.

Divu vai vāirāk cilvēku uzbrukums vienam vai grupas uzbrukums grupai tiek atspēlēts pēc tiem pašiem noteikumiem, tikai šait nozīme ir cīnītāju cīņasprasmes līmeņu summai, kas tiek salīdzināts un tālāk cīņa notiek pēc parastajiem noteikumiem.
Triju un vairāk iesaistīto pušu cīņa tiek attēlota ar atspēli un nenoved ne pie viena iesaistītā ievainojumiem.

Rezultāti

1) Līmenis ir vienāds - tālākā cīņa ir tīra atspēle kas nenoved ne pie kādām traumām nevienam personāžam.
2) Atšķirība 1-2 - inscenējas gara cīņa ar daudziem uzbrukumiem, blokiem, izvairīšanos utt. Rezultātā, zaudētājs nokrīt gar zemi bezsamaņā (kā pēc "Stun" režīmā lietota blastera iedarbības) uz 5 minītēm bet hitus nezaudē. Abu iesaistīto cīnītāju cīņasprasmes līmenis krītas par 2 uz pusstundu.
3) Atšķirība ir 3-5 - cīņa atrisinās ar 5-10 sitieniem, zaudētājs nonāk bezamaņā kā pirmajā gadījumā, un, pēc uzvarētāja vēlmes, saņem vieglu traumu - mežģījums, sasitumi utt. Zaudētāja tuvcīņas prasmes līmenis krītas par 3 uz tuvākajām 2 stundām.
4) Atšķirības 6-9- cīņa atrisinās ar dažiem efektīgiem sitieniem, atkarībā no uzvarētāja vēlmēm, zaudētājs var nonākt bezamaņā līdzīgi kā pirmajā gadījumā, tikt ievainots (zaudē pusi no patreizējiem hitpointiem un nonāk ievainotā stāvoklī), lauztu roku vai kāju (nepieciešama medicīniska iejaukšanās, lai ievainoto locekli varētu lietot). Uzvarēt'js var arī netraumējot upuri to padarīt nekustīgu - paņemt tvērienā no kura nav iespējams izrauties vai "izslēgt" ar vienu sitienu uz 5 minūtēm.
5) atšķirība ir 10 vai vairāk. Cīņa atrisinās ar vienu vai pāris sitieniem, uzvarētājs var izvēlēties jebkuru no iepriekšējiem efektiem vai visus uzreiz vai arī vienkārši nogalināt savu pretinieku ar vienu sitienu.


Atbruņošana:

Tuvā distancē neapbruņotam cilvēkam ir izredzes atbruņot savu pretinieku, ja viņa tuvcīņas prasmes līmenis par 6 punktiem pārsniedz pretinieka tuvcīņas prasmi. Tādēl uzbrucējam jāpieiet tieši klāt savam pretiniekam un jāpieskaras ierocim vai rokai, kurā ierocis tiek tur;ets. Šo iemaņu nevar izmantot ja iesaistītās personas jau atrodas cīņā. Ja izrādās, ka atšķirība ir mazāk kā 6 punkti, tad ieroča īpašnieks var to netraucēti lietot lai šautu uz agresoru.

Tāpat tuvcīņā var izmantot aukstos ieročus, protams, nerēķinot distances ieročus. Ja vienam no cīnītājiem ir aukstais ierocis bet otram - nav, tad viņi cīnās lietojot tuvcīņas noteikumus. Sinī gadījumā aukstais ierocis palielina cīņas prasmes līmeni. ja uzvar cīnītājs ar auksto ieroci, zaudētājs papildus citiem efektiem zaudē 1 hp.

Bonusi tuvcīņas prasmei no ieroču lietošanas:

1)Nazis, duncis, steks - 1-3
2) Cirvis, sapieru lāpstiņa, lielāka ieroča laidne - 2-4
3) Vibroieroči, lielāks šaujamierocis ar durkli - 3-5
4) Gaismas zobens - 10

Prasmes:
Daudzas lietas var darīt jebkurš SW pasaules iemītnieks, tašu ir lietas, kas prasa īpašas zināšanas un izglītību. Spēles sākumā katram no personāžiem, atkarībā no leģendas, būs iespējams izvēlēties vienu vai vairākas prasmes.

1) Atrogation - prasme noteikt kursu lidojumiem hipertelpā (protams, izmantojot vai no astrmehānikas droīdu vai kuģa borta datoru)
2) Piloting - prasme vadīt lidaparātus, ieskaitot vieglos kosmosa kuģus.
3) Medic - prasme veikt sarežģītākas nedicīniska rakstura darbības nekā vienkārša medpaka izmantošana. (Nepieciešama attiecīga aparatūra)
4) Cyberchirurgery - prasme aizstāt zaudētas ķermeņa daļas ar kibernētiskiem aizvietotājiem. (apratūras un aizvietotāja pieejamības gadījumā.)
5) Mechanic - prasme remontēt sarežģītas iekārtas (ieroči, bruņas, aparatūra) kā arī izdarīt izmaiņas esošās iekārtās. Nepieciešami atbilstoši darbarīki.
6) Demolitions - prasme uzstādīt un demontēt spridzekļus. Nepieciešama spridzekļa imitācija.
7) Electronics - prasme darboties ar elektroniskām iekārtām un piejas kodu kā arī datorsistēmu aizsardzības kodu uzlaušana. Nepieciešama personālā datapada imitācija (PDA vai laptopa analogs)
8) Forgery - dokumentu viltošanas prasmes ļauj viltot dažādus dokumentus, nepieciešama viltošanas aparatūras imitācija.

Mehānika

Ekipējumam (ieroči, bruņas utt.) ir parametrs, kas nosaka priekšmeta izturību/kvalitāti, kas ir norādīts uz priekšmeta sertifikāta. Meistars var jebkurā brīdī pieiet pie spēlētāja un izdarīt izturības pārbaudi (uzmetot metamo kauliņu), ja priekšmets izrādās bojāts, meistars uzlīmē uz tā īpašu atzīmi. Šādu priekšmetu lietot nedrīkst, remontam nepieciešama mehāniķa prasme un atbilstošs aprīkojums. Atkarībā no kontrētajiem remontpiederumiem un priekšmeta oriģinālās izturības/kvalitātes remonts aizņem noteiktu laiku kurā laikā mehāniķis attēlo remonta procesu.

The Force

Viens no Zvaigžņu Karu pasaules elementiem ir Spēks - savdabīgs visuaptverošs enerģijas lauks. Personas, kam piemīt spēja sajust un manipulēt ar šo lauku ir ārkārtīgi liels retums, taču tiem piemīt vesela ruimda ar neparastām spējām
Pases izdošanas laikā spēlētājs met kauliņus, lai noteiktu vai viņš ir spējīgs just Spēku (Force Sensitive). Izredzes - izmest 99 vai 100. Šāda spēja ļauj sajust spēcīgas izmaiņas Spēkā (par tām informēs meistari) un iespēju attīstīt savas spējas, ja izdodas atrast skolotāju - kādu kas jau prot lietot Špēka spējas. Tāpat katram pesronāžam pasē ir norādīts parametrs kas nosaka tā spējas pretoties ietekmei uz prātu - Spēka lietotājs kas vēlas ietkmēt kādu no personāžiem tam parāda kartiņu ar skaitli, ja skaitlis ir lielāks nekā tas, kas norādīts personāža pasē, tad tam ir jāpilda Spēka lietotāja rīkojums, esot pilnībā pārliecība ka viņš rīkojas pats pēc savas iniciatīvas, ja ne - jūs saprotat ka jums piedāvā darīt kaut ko, kas var nebūt jūsu interesēs (ietekme nav izdevusies.)

Spēka lietotāju prasmes:

1. Affect Mind - jau aprakstītā ietekme uz prātu
2. Danger Sense - Pirmais uzbrukums vai uzbrukumi kas vērsti pret Spēka lietotāju neieskaitās (tiek uzskatīts ka Spēka lietotājs reaģē uz briesmām pirms uzbrucējs ir sācis uzbrukumu)
3. Force Run - Spēka lietotājs 10 sekundes var skriet projām, ignorējot jebkurus trāpījumus pa sevi (tiek uzskatīts ka viņš pārvietojas tik ātri, ka uzbrucēji nepagūst notēmēt)
4. Deflect Blasters - Spēka lietotājs var atvairīt šāvienus, kas vērsti pret viņu vai personu kas slēpjas aiz viņa. Jo ilgāk viņš tiek apšaudīts un jo vairāk uzbrucēju šauj, jo ātrāk Spēka lietotājs nogurst (zaudē hp). Gaismas zobena lietošan ievērojami atvieglo atvairīšanu (jātērē mazāk HP).
5. Redirect Blasters - Spēka lietotājs atvaira pa viņu vērstu uzbrukumu un pārorientē to citam personāžam, kas saņem šo trāpījumu. Spēka lietotājam ir skaļā balsī jāinformē par to "upuris" .
6. Force Push - Spēka lietotājs pavērš roku pret vienu vai vairākim tuvu stāvošiem personāžiem kas atrodas ne vairāk kā 10 m attālumā no viņa un paziņo par šīs prasmes izmantošanu. "Upuriem" jānokrīt zemā un lēnām jāpieceļās, šakjā laikā tie nedrīkst veikt citas darbības.
7. Force Lightning - Spēka lietotājs pavērš roku pret vienu vai vairākiem tuvu stāvošiem personāžiem kas atrodas ~10 metru attālumā no viņa un skaļā balsī paziņo par šīs prasmes izmantošanu. "Upuriem" jānokrīt zemā un jāattēlo locīšanās mežonīgās sāpēs, zaudējot 1 personisko (ne bruņu) HP par katrām 5 sekundēm ietekmes laika. Nedrīkst lietot ieročus un veikt citas darbības kas prasa koncentrāciju.
8. Force Choke - Spēka lietotājs pavērš roku pret vienu personāžu, kas atrodas ~10 metru attālumā no viņa un skaļā balsī paziņo par šīs prasmes izmantošanu. "Upuriem" jāsatver savs kakls un jāattēlo mēģinājms pasargāt sevi no nožņaugšanas, zaudējot 1 personisko (ne bruņu) HP par katrām 5 sekundēm ietekmes laika. Nedrīkst lietot ieročus un veikt citas darbības kas prasa koncentrāciju.
9. Battle Meditation - Spēka lietotājs koncentrējas un uzlabo savu biedru cīņasprasme uz noteiktu laika periodu. (+2 HP, +2 tuvcīņas prasme un +2 aizsardzība pret prāta ietekmēšanu)
10. Resist Stun - Spēka lietotājs ignorē Stun režīmā darbojošos blasteru ietekmi.


To, cik HP Spēka lietotāji tērā uz savām prasmēm, tāpat arī pārējās Spēka lietošanas prasmes zinās viņi paši.



Šo rakstu rediģēja Farliner: 01.09.2007 00:33
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Raksti šajā pavedienā


Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 08.06.2024 13:55