![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Raksts
#41
|
|
Cīnās ar Lankašīras laumiņām ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 29.05.06 Kur: Bloody hell :D ![]() |
Lūdzu atvainojos, ka biju pazudis tagad sākšu aktīvi postot šajā LS, un par neaktīvajiem es domāju, ka no sākuma viņi būtu jābrīdina pa PZ, ja tas netiek ievērots tad mest laukā, nu vismaz es tā domāju. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#42
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.06.05 Kur: Dzelzs kalni. ![]() |
Ljoti labi, ja bez briidinājuma spēlētājs ir neaktīvs tris dienas, seko brīdinājums pa PZ ja atbildes nav divu dienu laikā, var sekot personāža nāve!!! VAR sekot jo vis atkarīgs no situācijas!!!!
|
|
|
![]()
Raksts
#43
|
|
Kļūst par pirmo, kas izbaudījis visas visgaršu zirnīšu garšas ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 27.02.07 ![]() |
Emm tad es brīdinu, ka būšu tikai kaut kur nedēļas nogalē (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/xD.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#44
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.06.05 Kur: Dzelzs kalni. ![]() |
Zhēl, ka tād aizkvēšanās!!!! bet labi ka brīdināji, nekad neko nevar zināt!!!
PAr spēli, pārvaldnieka pilij ir trīs vārti uz dienvidiem, rietumiem, un austrumiem, bet pilsētai ir vārti uz visām debespusēm, galvenā iela ved no austrumiem uz rietumiem, apkārt pārvaldnieka pilij. kā varēja noprast tad zāles, kurā jūs atrodaties, durvis ir vērstas uz rietumiem, tieši pretī galvenaijai ielai, uz tās nav redzams neviens kareivis. Un ja pareizi atminos tad es biju rakstījis ka ārpus pilsētas jūms nesekos, tas nozīmē ka nav obligāti jāizkļūst pa ziemeļu vārtiem, var tik laukā kur vien ienāk prātā, un pēc tam tikai mierīgi jātiek līdz zirgiem!!! |
|
|
![]()
Raksts
#45
|
|
Rex Aegyptus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.03.05 Kur: terra incognita ![]() |
vecīt, tev stingri noteikumi par neaktivitāti (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) , a ko darīt ja GM ir trīs dienas neaktīvs (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#46
|
|
Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.05.06 Kur: Atprātojot atprātotājus... ![]() |
Varu tā klusām pabrīdināt, ka Pūķēnam Sārai ir problēmas ar internetu, pie kurām viņa nav vainīga... Varbūt tomēr nenogalināt?
|
|
|
![]()
Raksts
#47
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.06.05 Kur: Dzelzs kalni. ![]() |
nu labi lai nebūtu tik stingri, vienkārši skatīšos, ja spēlētājs ļoti ilgi nav aktīvs tad sūtīšu brīdinājumu un ja atbildes nebūs kādu brīdi tad jau domāšu ko darīt !!!
Un par Pūķēnu, ņemšu vērā, man nepatiktu izslēgt spēlētāju kurš grib spēlēt bet nevar. |
|
|
![]()
Raksts
#48
|
|
Rex Aegyptus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.03.05 Kur: terra incognita ![]() |
Eh, kā jums gribas ar lielu būkšķi aiziet. Runājot par lavīšanos, šaubos, vai Tumšajai dūrei, kas tāds ir vajadzīgs, kas nespēj klusu lavīties.
Nezinu, kā GM domājis, bet sako, ko domāju, skaļa diversija vispār vai tuvu pŗvaldnieka pilij liks sargiem kļūt 2reiz uzmanīgākiem un pie izejas vārtiem koncentrēties lielākam daudzuimam sargu, tādējādi apgrūtinot izkļūšanu. |
|
|
![]()
Raksts
#49
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.06.05 Kur: Dzelzs kalni. ![]() |
Labi domāts!!! Vispār nebiju domājis jaukties plānu kalšanā, bet pateikšu ka milzīgas diversijas izraisīšana tikai apgrūtinās izkļūšanu no pilsētas!!
Prātīgāk būtu klusi un mierīgi, neitralizējot nelielu daudzumu sargu bet lielākā daļa tā arī paliek neziņā ka jūs te bijāt, taču gluži bez kaušanās neiztikt, tas cik daudz pretinieku jāuzveic būs atkarīgs no jūsu pašu saceltā trokšņa!! Un Vēl kas, pilsētā ir pastiprināta sardze viņi zin ka kautkam ir jānotiek bet nezina kam. |
|
|
![]()
Raksts
#50
|
|
Cīnās ar Lankašīras laumiņām ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 29.05.06 Kur: Bloody hell :D ![]() |
Demiurg vienkārši pienem vienu no mūsu plāniem un uzraksti ka tā mēs arī daram, savādāk šitais vilksies ilgi... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#51
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.06.05 Kur: Dzelzs kalni. ![]() |
Domā ka tā būtu labāk!!! Spēli tas paātrinātu pavisam noteikti bet vai citi spēlētāji ar to būs mierā ka es vienkārši uzspiežu ko jums darīt!!!
Biju drīzāk domājis ka es pasaku kas jādara un tālāk jau jūs paši !!! |
|
|
![]()
Raksts
#52
|
|
Rex Aegyptus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.03.05 Kur: terra incognita ![]() |
tev derētu nedaudz aprakstīt sardzes izvietojumu
jā elesreal, viņu pilīm ir logi - neiestikloti,bet ir, ievēro tā ir viena no pasaules senākajām civilizācijām, pat ja parastajiem iedzīvotājiem mājām nebija logu, tad tempļiem, pilīm bija. Šo rakstu rediģēja Noveau: 08.08.2007 12:57 |
|
|
![]()
Raksts
#53
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.06.05 Kur: Dzelzs kalni. ![]() |
LAbi sardze ir izvietota ap pārvaldnieka pils vārtiem, protams uz lielākajām ielām. Pa mazākajām ielām staigā patruļas, katrā ne mazāk par pieciem vīriem, karvīri ir arī uz ārējām un iekšējām sienām. Jāuzmanās no lokušāvējiem torņos!!!
Vispār es jums ieteiktu tādu plānu!! jūs esat veikli un ātri!! izkļūstiet no pārvaldnieka pils un tas meiģiniet izkļūt no pilsētas pa māju jumtiem - varēs apiet patruļas un kareivjus uz zemes, tikai jāuzmanās lai kareivji uz mūriem un torņos nepamana jūs pārvietojamies!! Ielas ir apgaismotas ar lāpam un laternām (protams ka neēlektriskām), bet jumti nav!!! |
|
|
![]()
Raksts
#54
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.06.05 Kur: Dzelzs kalni. ![]() |
Nedaudz atgādināšu ka Tumšā Dūre satāv no grupiņām pa pieci un katrā grupiņā ir virsnieks!!! Tas nozīmē ka ja tiksim līdz spēles beigām vienam būs jākļūst par līderi!!
Un ja ies pavisam labi tad taisīšu turpinājumu, kur būs laipni gaidīti pieciuzvarētāji ar saviem tēliem, un visi pārējie ar jauniem tēliem!!! Zinu ka tikai sapņoju bet es jau lēnām plānoju kā varētu izskatīties spēle kad jau tēli ir tumšās dūres biedri un ir ieguvuši papildu apmācibu!! tad tas vis izvērstos savādāk un vairāk saistīti ar pašu imperatoru, ar kuru satikšanās vairs nav paredzēt līdz šīs spēles beigām. |
|
|
![]()
Raksts
#55
|
|
Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.05.06 Kur: Atprātojot atprātotājus... ![]() |
Tātad, Tumšā dūre ir vairākas grupiņas, kurā katrā ir 5 cilvēki? Tad jau nebūs tā, ka spēli beidz vien 5 spēlētāji...
|
|
|
![]()
Raksts
#56
|
|
Rex Aegyptus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.03.05 Kur: terra incognita ![]() |
labi par sargiem skaidrs, kaut gan šādā situācijā arī pa jumtiem ir iskanti pārvietoties, tie var nebūt tik klusi kā cieta zeme.
kā ir ar pārvaldnieka pili, cik stāvi tai ir, cik noprotu, mēs esam pirmajā stāvā? Kādas ēkas tur vēl ietilpst. Noteikti, ka tai apkārt ir mūris, cik augsts. |
|
|
![]()
Raksts
#57
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.06.05 Kur: Dzelzs kalni. ![]() |
Tātad jūs atrodaties pirmajā stāvā, pilij ir trīs stāvi bez pagraba, zem jums ir plašs pagrabs kurā glabā vīnu un pārtiku, taču tur var iekļūt tikai no virtuves vai pils aizmugures. Zāles durvis ir vērstas pret pils laukumu, tajā ir vien dažas statujas, pils sānos ir dažādas palīgtelpas, stalis, virtuve, darbnīcas, ieroču glabātuve, barakas, kalpotāju mitekļi, dziednīca utt. pilij un palīgtelpām apkārt ir iekšējais mūris tas ir aptuveni četrstāvu mājas augstumā, katrā stūrī ir tornis, kā ari uz katriem vārtiem!!! ārējais pilsētas mūris ir tikpat augsts taču torņu ir nedaudz vairāk un mūris ir biezāks. Uz iekšējā mūra plecu pie pleca var stāvēt apmēram trīs kareivji bet uz ārējā četri. No iekšpuses uz mūra nokļūt nav pārāk grūti, pie katras sienas ir kāpnes, kā arī tās ir torņos.
Uzkāpjot uz iekšējā mūra var ērti pārredzēt ārējo mūri jo pils atrodas pakalnā. |
|
|
![]()
Raksts
#58
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Mūrus četrstāvu mājas augstumā?
Jomajo, labi, ka no pilsētas vajag izkļūt, nevis tajā iekļūt. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Vispār diezgan pamatīgi aprakstīts, paldies. Tagad atliek tikai nožēlot, ka izdomāju teikt, ka gaidīšu, kamēr citi dosies cēlā pirmie, tas var ievilkties... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/silent.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#59
|
|
Rex Aegyptus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.03.05 Kur: terra incognita ![]() |
4stāvu mājas augstumā, šerpi, est teiktu, ka par šerpu priekš pils, jo pilij vēsi pietiktu ar apmēram 5 metrīgu mūri.
|
|
|
![]()
Raksts
#60
|
|
Kārto teleportēšanās eksāmenu ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.06.05 Kur: Dzelzs kalni. ![]() |
Nu četrstāvu mākjas augstumā, tas ir tāds diezgan pamatīgs mūris bet tam laikam nemaz nav neiespējami takā jums ar tādu būs jāsamierinās!!!!
Taču ir tāda lieta ka spēla nedaudz sāk bremzēties kur jums pašiem vajadzētu darboties!!! Ko jūs domājat, varbūt man jūs nedaudz iestumt??? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 24.06.2025 17:19 |