Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Lomu spelju noteikumu izveidoshana
Kormaka brigade
iesūtīt 21.08.2006 15:44
Raksts #1


Gāž podus mikstūrās
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.07.04



Pienacis laiks nevis kritizet, bet dalities ar gaisham idejam kaa to dara Nichs!

Shajaa pavedienaa rakstit interesantas un noderigas idejas.
Sapigakie jautajumi manuprat ir ekonomika, magija, krogs, kaujas noteikumi

p.s. savas idejas uzrakstishu velak.

Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
 
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes (1 - 13)
ShadowDragon
iesūtīt 23.08.2006 14:40
Raksts #2


Izvēlas zizli pie Olivanda
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 06.11.04
Kur: Rīga, purvciems.



CITĀTS(Kormaka brigade @ 21.08.2006 16:44) [snapback]1025130[/snapback]

Pienacis laiks nevis kritizet, bet dalities ar gaisham idejam kaa to dara Nichs!

Shajaa pavedienaa rakstit interesantas un noderigas idejas.
Sapigakie jautajumi manuprat ir ekonomika, magija, krogs, kaujas noteikumi

p.s. savas idejas uzrakstishu velak.


Gaidiet (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Drīz būs mēģināšu tulkot savējos vecos noteikumus un izkārt šeit kas attiecās uz maģiju, augstāk minētais Nichs izveidoja jaunu sistēmu kura būs testēta "Kamelotā" laikam pēc spēles iztulkošu un izkāršu.

Šo rakstu rediģēja ShadowDragon: 23.08.2006 14:41
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Moskjis
iesūtīt 23.08.2006 14:48
Raksts #3


Gāž podus mikstūrās
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 15.07.05



Mani pieci centi.

profesijas:

visbiežāk minētās profesijas ir -- ārsts, mags, priesteris.
Tām es labprāt pievienotu -- alķīmiķis (lieliski atstrādāta sistēma -- PALDIES Nicham),
mednieks, raktuvju strādnieks, zemnieks.....


Es ieteiktu pārveidot ārsta profesiju.
"Uvaisas Krēslā" ārstam bija iespējams lasīt mežā atrodamos ingredientus un ārstēt cilvēkus. Ārstēšana izpaudās kā stunda vāļāšanās. Bet, šo pašu darbu var veikt jebkurš priesteris vai mags pāris sekundēs.
Ārstam praktiski nav nozīmes.

Es iesaku -- ārstam iedot kādas ar cilvēka veselību saistītas burvestības -- ārstēšana, indēšana. Nekādas aizsardzības pret hitiem etc. Kad viņam beidzas šīs burvestības (tiek iztērēts atļautais skaits), tad pāriet uz stundas gulēšanu etc.
Gadījumā, ja ārsts nepiekrīt magijai. Tad viņām būtu jāprot veidot potion'i, kuri veiktu tādas pat darbības kā burvestības.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
ShadowDragon
iesūtīt 23.08.2006 14:51
Raksts #4


Izvēlas zizli pie Olivanda
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 06.11.04
Kur: Rīga, purvciems.



CITĀTS(Moskjis @ 23.08.2006 15:48) [snapback]1026109[/snapback]

Mani pieci centi.

profesijas:

visbiežāk minētās profesijas ir -- ārsts, mags, priesteris.
Tām es labprāt pievienotu -- alķīmiķis (lieliski atstrādāta sistēma -- PALDIES Nicham),
mednieks, raktuvju strādnieks, zemnieks.....
Es ieteiktu pārveidot ārsta profesiju.
"Uvaisas Krēslā" ārstam bija iespējams lasīt mežā atrodamos ingredientus un ārstēt cilvēkus. Ārstēšana izpaudās kā stunda vāļāšanās. Bet, šo pašu darbu var veikt jebkurš priesteris vai mags pāris sekundēs.
Ārstam praktiski nav nozīmes.

Es iesaku -- ārstam iedot kādas ar cilvēka veselību saistītas burvestības -- ārstēšana, indēšana. Nekādas aizsardzības pret hitiem etc. Kad viņam beidzas šīs burvestības (tiek iztērēts atļautais skaits), tad pāriet uz stundas gulēšanu etc.
Gadījumā, ja ārsts nepiekrīt magijai. Tad viņām būtu jāprot veidot potion'i, kuri veiktu tādas pat darbības kā burvestības.


Teikšu vairāk, ka tas bija vecais alķīmijas variants. Jauno nebiju redzējis, bet runāju ar cilvēkiem kas palīdzēja viņus rakstīt. Kamelotā būs realizēti pēdējie un laikam finālie alķīmijas noteikumi. Ja es taisītu spēli obligāti izmantotu šos noteikumus.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
DarkJedi
iesūtīt 23.08.2006 15:07
Raksts #5


Dzer sviestalu Trijos slotaskātos
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.01.05
Kur: Kaut kur galaktikā



Starp citu nevar iepotēt tos alķīmijas noteikumus par kuriem visi tik ļoti sajūsminās. Par cik pats spēlē nebiju alķīmiķis, tad īpašu vērību tam nepiegriezu. Taču gribētos palasīt, jo redzot kā musu elfu nometnes Kikiēls sajūsminājās meistarojot potionus šķiet kaut kas baigi interesants.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
aivvv/troll drea...
iesūtīt 23.08.2006 18:40
Raksts #6


Pokemonu pavēlnieks
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 24.07.03
Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar...
Zilonītis Dambo 2012



mani divi centi buus lasaami uvaisas atsauksmees....
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kormaka brigade
iesūtīt 24.08.2006 00:32
Raksts #7


Gāž podus mikstūrās
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.07.04



par krogu:

nu jau cik gadus nevaru parliecinat cilvekus nomainit kroga funkcijas.
Ideja sekojosha - krogs ir speles vieta nevis vieta, kur taisa est. Krogaa pasniedz tikai karstus dzerienus (teja, kafija) un viss!!!
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Dinaer
iesūtīt 24.08.2006 11:58
Raksts #8


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.10.03
Kur: lielceļš



par krogu - manuprāt krogs, kā vieta kur tiešām var dabūt ko ēdamu ir vajadzīgs, jo ņemot vērā kaut vai ugunsdrošību, nav tā, ka jebkurā vietā, tagad katrs var uzsildīt sev ko ēdamu, un piemēram, ir spēlētāji, kas to nemaz nemāk, un ko darīt individuālajiem spēlētājiem?

protams, būtu jauki, ja izdotos padarīt spēli krogus personālam patīkamāku.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Sīdžmāsters
iesūtīt 24.08.2006 12:12
Raksts #9


Izvēlas zizli pie Olivanda
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 01.10.05



CITĀTS(Kormaka brigade @ 24.08.2006 01:32) [snapback]1026380[/snapback]

Ideja sekojosha - krogs ir speles vieta nevis vieta, kur taisa est. Krogaa pasniedz tikai karstus dzerienus (teja, kafija) un viss!!!



Krogs mierīgi var nodrošināt pat tādu spēlētāju baru, kāds bija Uvaisā, ja vien ir pietiekami daudz darbinieku, kuri viens otru var ik pēc laiciņa nomainīt, un vēl paspēt piedalīties spēlē kā spēlētājs, ne tikai viras vārītājs!
Par virām runājot. tādam spēlētāju kvantumam, mierīgi var uzturēt divus ugunskurus- vienu ūdesn vārīšanai, otru putrām. Protams, te atkal parādās jautājums par to, ka ne visās spēlēs būs tāds puisītis zelta rokām, kurš to vien darīs, kā kurinās uguni.
un vēl vairāk var atvieglot darbu, ja krogū izveido vismaz kautkādu darbu sadali, lai nav tā, ka pašā zaparas laikā visas meitenes ir notinušās, vai sēž kaktos, un krodziniece viena pati skraida apkārt!

Starpcitu, krodziniece ir tā, kura izrīko meitas, nevis pati apkalpo viesus un skraida apkārt kā negudra!

Paldies Mausnam!
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Andza
iesūtīt 24.08.2006 21:29
Raksts #10


Studē augstākās pārvērtības
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.11.03
Kur: Jauko poniju zemē.



Es pilnīgi piekrītu Kormakam par krogu tādā aspektā, ka kopējo ēdināšanu noteikti nevajag. Pirmkārt, cik esmu novērojis cilvēki tāpat jau pārāk daudz LARPa laikā neēd (tomēr ir daudz kas cits ko darīt un var paciesties, gan arī slinkums čakarēties). Otrkārt nevajadzīga daļas cilvēku nostrādināšana.

Man labāk patīk Ceļa 2 tējas nama variants, kur var dabūt tēju un cepumiņus, un komfortu, kas arī ir veids, kā tiek pievilināti apmeklētāji.

Pēc tāda principa arī, IMO, diezgan labi strādāja bordeļi Uvaisā.



Par ekonomiku.

Viena no lielākajām ķēpām ir naudas jēga, lai būtu vispār kaut kāda vēlme pēc tās tiekties. Vai nu ir vajadzīgas daudz virtuālas preces, kas ir ķēpīgi un neuzskatāmi, vai arī gana daudz īsti objekti, kurus pirkt un pārdot, to bieži vien geimiem varbūt grūtāk nodrošināt un realizēt.
Vai arī gana daudz interesanti pakalpojumi (iestādes - bordeļi utt.) un citi veidi kā utilizēt naudu vai cock, vai ko citu.

Savādāk nevienam tā nauda nemaz tik ļoti nav vajadzīga. Bagātie neizjūt naudas varu, nabagie - trūkumu.

Es personiski kā diezgan veiksmīgu ekonomisko sistēmu atceros pirmo Ceļu, kas gan arī izriet tīri no lomas iedalījuma. Geišām, laikam bija ```` par naudu spēlē un arī nebija īsti kur ieguldīt, turpretī ninzām tīri interesanti ar ekonomiskajām problēmām.





Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
bondaronkuls
iesūtīt 24.08.2006 22:01
Raksts #11


Cūkkārpas ekspresī iepazīstas ar jauniem draugiem
**

Grupa: Biedri
Pievienojās: 19.04.06



nu mani dazi ieteikumi kurus vajadzetu speles nezinu ka tie visi stradas jo wolf songs bus man pasam ko tiesi es taisu pirma spele parejas ko esmu taisijis bija daudz gm un es taisisana tik loti neiesaistijos bet tad jau redzes ka tas vis stradas

tatad par krogu man skiet ka tadu vispar nevajag jo katris var parupeties un sev pats uztaisit majas visu edamu un uz speli panemt nu kautvai tas pasas maizites tas tomer ir 3 dienas un nu var tas izdzivot bez siltas partikas vai ja grib var sev pats taisit pie ugunskura un tas atbrivo cilvekus kuri strada krogu un visu dienu taisa partiku no si stulba uzdevuma

talak par cinu nedrikst but ta ka tu kadu apbrunojumu uzvelc un tas samazina sitiena radiusu tad jau labak ka tas dod klat itus tur jau var variet bet pec pieredzes zinu ka vislabak ir tas vienkarsakais vienkarsi dod klat itus uz visu korpusus nevis tur katrs atseviski vai tikai uz nosegtajam vietam jo savadak vis sajuk piemeram mums bus adas brunas vai kamzolis+1 cezu brunas un platnu brunas+2 roku un kaju sargi vel+1 kivere vel+1

par ekanomiju nedriks iepludinat par daudz naudu spele labak lai vinas ir par maz neka par daudz ka par piemeru ja tu esi zemnieks 3 monetas ja tu esi augstmanis max 13 monetas lai ari augstmaniem butu jadoma kur liktt naudu un vini ar vinu nesvaiditos pa labi pa kreisi vel loti man skiet labs varjants ir kalejs respektivi tu vinam aiznes zobenu un paludz lai vins vinu uzkal labaku vins panam zobenu panem teiksim 4 monetas un pec kada laika tev vinu atdod uz vina ir le nlentite un vins sit ar 2dmg kamer tu nomirsti pectam teu ir vecais zobens var ari to pasu izmantot ar mainu piemeram orkiem ir svetais udzns cilvekiem ruda lai apkaltu zobenu tev vajag aiznest kalejam 2 rudas un vienu sveto udens resursu uzreiz paradas ari maina starp rasem(tas vis vel nav testets)

par atdzimsanu man labak patik ka atdzims ar to pasu telu lai liktu cilvekiem baidities no naves der tas pats kalejs un ja vins ir gatavojis to telu un pie ta tela stradajis tad ari vins nav tik sabesijies ka tas tels nomirst pirmajas 5 min kas var gadities

vel man skiet ka larpos vajag ieviest levelu sistemu ja tu izpildi kvestu dabu exp ja savac gana daudz exp dabu levelu tur jau var variet vainu perki vai klat visadas noteiktas ficas vai abi atkariba no setinga

par zaksanu cik esu spelejis man pasam patika tas ka vareja zakt edamo ierocus es nesu parliecinats atkarigs no setinga jo ja vareja zagt edamo bija fans vinu meklet kur tas ```` ir noslepis savus sparninus un biki raustijiens vai tas pats kems nav atradis tavas karbonades

vel nav slikta tada vieta kur nedrikst kauties tas tomer pieskir civekiem ja ari tas ir karojosas puses kautko vairak apspriesties

par magiem magiem nevajag but uber kaujas masinam drizak jau magijam jabut vairak uz socialajam verstam ja nekadas labakas magijas nevar izdomat tad kautvai ta pati carmosana un patiesibas teiksana kuras gan man pasam nepatik var ari but magijas kas suporto teiksim +1p +1dmg ka ari esmu secinajis ka nekas nevar darboties uz noteiktu atalumu

nu ja alkimija jau jums ir iztradata laba un par to es gribesu tiesam parunat ar sakali

nu tas ir ta galvenais mans uzkats varesu parrbaudit vai tas strada un to pateikt tikai pec wolf song
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Andza
iesūtīt 24.08.2006 22:16
Raksts #12


Studē augstākās pārvērtības
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.11.03
Kur: Jauko poniju zemē.



Es gan neuzskatu, ka levelupi būtu vajadzīgi vienmēr. Man pašam laikam pat drīzāk nepatīk, ka ir level'upi, nekā patīk. No vienas puses, protams, priekš geimiem atrisināta problēma - spēlētāju motivācija - proti, visi grib leveloties. No otras puses kaut kā tā pārāk pašpietiekami - automātiski padara spēlētājus par mančkiniem, visi tiecas pēc kaut kāda nedaudz spēles settingā abstrakta ļevaka.

Kā arī tas nozīmē, ka GMiem vairāk darba spēlētaju levelošanā.

Varbūt vienkārši esmu noguris no virtuālajām spēlēm un gribās tādu, kurā spēlētāja krutumu nosaka, nevis kaut kāda virtuāla informācija, bet gan viņa sociālais stāvoklis (kuru viņš ir nopelnījis spēlē, piemēram, kļuvis par karavadoni, kas nozīmē, ka viņam steigs palīgā bruņoti vīri), un atrastās mantiņas, artifakti, spēlē dabūtais ekipējums utt.

Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Urdrunir
iesūtīt 29.08.2006 09:41
Raksts #13


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 19.01.04
Kur: starp likumu un dvēseli



CITĀTS(Andza)
Es personiski kā diezgan veiksmīgu ekonomisko sistēmu atceros pirmo Ceļu, kas gan arī izriet tīri no lomas iedalījuma. Geišām, laikam bija ```` par naudu spēlē un arī nebija īsti kur ieguldīt, turpretī ninzām tīri interesanti ar ekonomiskajām problēmām.

Abos Ceļos bija viena ekonomikas sistēma. Tā bija veidota tā, lai patiktu tieši potenciālajiem spēlētājiem. Īsumā aprakstīšu, lai gan tieši detaļās bija tā sāls.

Naudiņas ražoja tikai zemnieki. Zemnieki kā klase bija šausmīgi neaizsargāti, taču visiem ļoti nepieciešami. Pie tam mēs paredzējām, ka zemniekus spēlēs iesācēji lomu spēlēs un pieredzējušie spēlētāji, kas nav primāri karotāji vai runātāji.

Visiem spēlētājiem naudiņas vajadzēja, lai regulāri paēdinātu personāžu. Ja to nedarīja, personāžs zaudēja hitus, kas īpaši svarīgi bija karotājiem. Zemnieks-iesācējs varēja paēdināt sevi un vēl četrus personāžus, bet tad zaudēja iespēju level-upoties.

Lielākajai daļai klašu naudiņas bija vajadzīgas level-upiem,- pašiem zemniekiem, ņindzjām, priesteriem, geišām, mūkiem. Pie tam normāli kačāties varēja tikai tad, ja iepriekš bija level-upots zemnieks. Viens zemnieks, kas pats levelojās varēja level-upot 2-3 citus personāžus plus vēl paēdināt savu daļu personāžu.

Karotāju klasēm naudiņas līmeņiem nebija vajadzīgas, bet viņiem naudiņas bija svarīgas kvestos un setingā. Samuraju un viņu padoto uzdevums bija ievākt nodevas un nogādāt tās imperatoram. Un šad tad kvestos uzradās izspiedēji un izsalkušie, kas pieprasīja naudiņas. Savā ziņā tas bija mehānisms, kā naudiņas padarīt atkal vērtīgas, ja gadījumā spēlē kādā brīdī sarastos pārlieku daudz naudas, kas nevienam vairs neliktos vērtīga.


Iespējams tev, Andza, Ceļā 2 nebija gluži piemērota klase. Tavam roninam pēc lomas darīšanas ar naudiņām nepiestāvēja. Mūžīgo slavu tev naudiņas īsti nopirkt neļāva, jo austrumu setings lika tev izcelties ar amatam (klasei) piemērotiem darbiem. Lai gan teorētiski tur bija iespējas veiksmīgi ieguldīt liekās naudiņas personāžos pret pakalpojumiem. Tur bija vismaz pāris personāži, kas par vienu koku būtu tev slavu pa visu poligonu izbazūnējuši, pašu un ieročus apbūruši vai palīgā karot gājuši.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
ShadowDragon
iesūtīt 05.09.2006 17:32
Raksts #14


Izvēlas zizli pie Olivanda
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 06.11.04
Kur: Rīga, purvciems.



Nu lūk ir noteikumi kurus es gatavoju kopā ar Arquen'u (Viens no kamelotas meistariem) uz sci-fi spēli. Pagaidām krievu valodā tulkojums top, īstenībā taps kad būs brīvs laiks un darbā pārāk nemocīs.

 Нарушители правил удаляются с полигона или отправляются в мертвятник.
 Запрещается принимать участие в перестрелках без защитных очков.
 Запрещается брать в руки и отбрасывать от себя инициированные петарды и иные пиротехнические изделия.
 Запрещается стрельба по всем, носящим белую повязку, а так же местным жителям, туристам, грибникам, рыболовам и п.р.
 Запрещается «пожизненное» выяснение отношений между игроками во время игры.
 Запрещается участие в игре лицам в состоянии сильного алкогольного или наркотического опьянения.
 Вся ответственность за выбитые зубы , поломанные руки и возможные травмы причиненные во время игры, возлагается на самих игроков участвующих в игре.
 Приезжая на игру вы соглашаетесь со всеми вышеперечисленными правилами и обязуетесь их соблюдать.
Будьте благоразумны и играйте честно.
Удачной игры!


Составители правил заранее благодярят всех, у кого были заимствованны те или иные идеи, за невозбухание по поводу использования их материала

Оружие и пиротехника
Используются все виды китайской пневматики, модели аирсофт спрингов с ручным взводом пружины. Ножи должны быть выполнены из дерева, текстолита или резины и не иметь острых граней, метательные ножи – из мягкой резины. Наличие тюнинга и пиротехники (гранаты, мины и растяжки) оговариваются и тестируются отдельно перед игрой.

Боевые взаимодействия
Ранения
Ранением считается любое попадание по телу игрока, включая всю экипировку, кроме оружия (скользящие ранения и попадания в ваш незаметный двухкилограммовый брелок тоже засчитываются). Не засчитывается исключительно рикошет.
Не зависимо от того было ли ранение ножевым или «осколочным», игрок по которому попали считается раненым.
Раненый – не может самостоятельно передвигаться, и что либо делать (никаких выстрелов «из последних сил») Игрок падает на землю и корчиться от боли. Он может только тихонько постанывать или бормотать шепотом. В состоянии раненного игрок пребывает от 2 до 10 минут, и если ему не будет оказана первая помощь – благополучно умирает. Умерший игрок отправляется в мертвятникТМ где отдыхает от игры, помогает мастерам или ждет следующую роль.
Как только раненному оказанна первая медицинская помощь, смерть в ближайшие 10 минут ему уже не грозит. Игрок может разговаривать и отстреливаться, но самостоятельно передвигаться он не в состоянии (даже ползком). Любое повторное попадание убивает насмерть. Чтобы полноценно вернуться в строй, игрок должен пройти курс лечения в больнице, который вернет его в первоначальное здоровое состояние.
Добивание
Во избежание лишних болевых ощущений при зачистках, у обездвиженного тем или иным способом, игрока можно забрать специальный корешек из игрового паспорта. Это считается равносильным добиванию. Отиграв контрольный в голову (выстрел в землю рядом с жертвой), перерезание горла или наконец сворачивание шеи, тоже можно забрать этот корешек. Для коллекции Добитый в любом случае не лечится никакими «пересадками» и «переливаниями».
Оглушение
Оглушение проводится со спины - хлопком ладонью по плечу с фразой «Оглушен!». Это действительно только в той ситуации когда противник не ожидает оглушения. Жертва оглушения теряет сознание на 2 минуты. Начиная приходить в сознание постанывает и ерзает пред тем, как прийти в себя. Обычно это занимает около пол минуты. Если рядом есть люди, они могут как помочь, так и продлить оглушение. Для гуманности после третьего оглушения к ряду, игрок считается раненым и вполне может загнуться.
Драка
Исполюзуется правила НН и НЗК, со сравнением очков силы, прописанных в паспорте игроков.


Медицина
 Регенератор (ампула или шприц) – заменяет первую помощь. Любое ранение все равно убивает насмерть. Принимать не больше одного в сутки иначе наступает остановка сердца через 5 минут после применения. Инициируется 100 секунд. Применение одновременно со стимулятором вызывает разрыв сердца.
 Стимулятор (ампула или шприц) – позволяет передвигаться, даже если не пройден курс лечения. Любое ранение все равно убивает насмерть. Принимать не больше одного в сутки, иначе наступает остановка сердца через 5 минут после применения. Инициируется 100 секунд. Применение одновременно с регенератором вызывает разрыв сердца.
 Аптечка – включает в себя набор препаратов необходимых для лечения различных заболеваний и ранений.
 Лазарет – отделение больницы с полным оборудованием и всяческими наворотами для применения интенсивной терапии.
Первая помощь
Включает в себя укол обезбаливающего, поверхностную обработку раны, фиксацию или поверхностную перевязку. Требуется – как минимум имитация обезбаливающего укола и перевязки. Всякий другой отигрышь приветствуется.
Курс лечения
Тут уже все серьезно Подобным занимаются только сертифицированные «доктора»
Боец выздоравливает минимум через 3 часа спокойного отдыха. Но кому охота так долго ждать? Реальная маза сократить срок - пройти курс лечения.
Для начала врач записывает дату поступления пациента, после чего может приступать к лечению. Раненного определяют в лазарет. Перед началом операции у больного берут анализы, делают осмотр и по получении результата начинают операцию. Сначала подается наркоз, ранения обрабатываются антисептиком, затем хирург расскекает рану, отсекает отмирающие ткани, извлекает инородные тела, если требуется, проводят пересадку поврежденных органов. В это время пациенту вливается кровь и ставится капельница с противоклостридиальной сывороткой  . По окончании операции больного зашивают, раны обрабатываются и 15 минут больной отходит от наркоза (отход от наркоза иногда сопровождается буйствами ) после удачно проведенной операции, доктор записывает время и через 20 минут отдыха\приема пищи\чтения прессы боец может снова вставать в строй. Все вышеперечисленное нужно осуществлять в специально оборудованном госпитале (!вышеописанные действия являются исключительно руководством к красивому моделированию!) Подробнее об этом пункте медицины, о том что требуется для лечения и какие препараты существуют, узнают врачи Чем больше времени раненый провел без стационарного лечения, тем дольше и сложнее будет его вылечить.
Дополнения
Воровство
Воровать нельзя. Это противозаконно Все предметы привезенные игроками на игру являются неотчуждаюмыми. Своровать можно только игровой предмет полученный по игре и оставленный без присмотра на видном месте - например игровые деньги. Лазать по сумкам, карманам и прочим палаткам – строго запрещается. Нарушители уличенные в реальном воровстве будут избиты всей тусой и закопаны под ближайшими кустиками. Оружие, патроны, палатку, еду, машину и прочее красть строго запрещается!
Броня
На игре присутствуют 2 типа брони –
Первый - «полицейский» практически не дает защиты от огнестрельного оружия, но добавляет некоторое кол-во очков в силы в драке. 0-1 чип. + 1-5 очков силы
Второй – «военный» защищает от ранений лучше чем «полицейский» но не дает дополнительных очков силы. 1-3 чипа.
Мастера оценивают изготовленную броню и выделяют на нее некоторое кол-во чипов (указанное в сертификате брони). При попадании игрок получает не ранение а оглушение на 20 секунд, и обязан снять один чип. После того как он «приходит в себя», он может действовать дальше без эффектов ранения. Если чипы на броне заканчиваются их можно востановить в ремонтной мастерской, но их кол-во не может превышать указанное в сертификате брони. Броня на которой закончились чипы – ни от чего не защищает.
Техника
Вся навороченная техника, (поломанные и недотюненные пушки например) как и её ремонт, является пожизненной. В случае изобретения чего то гениального см. Постскриптум - пункт 1
Наркотики
Все реальные наркотические препараты строго запрещены на игре. Легкий наркотик аналог «плана» моделируется обыкновенной самокруткой с табаком. Эффект – чистый отигрышь доброго расположения духа и необузданного «хи-хи» в течении 15 минут, и последующие 10 минут понурого настроения.
Остальные наркотические препараты имитируются бумажкой сложенной пополам и скрепленой степлером – разворачивая бумажку вы принимаете «препарат» и читаете на внутренней стороне какое действие он на вас оказывает. Мы постараемся придумать вам красочные глюки
Ограничения
Кол-во оружия на полегоне будет СТРОГО ограничено. Тем не менее ничто не мешает вам по игре получить разрешение и купить себе оружие.
Экономическая часть:
Денег на игре не будет, в ходу будут только пластиковые катрточки с указанным счетом и количеством средств на ней. Экономическая часть будет регулироваться игроками. На игре будет и министерство финансов, банк, и прочие капиталлисические прелести.
Постскриптум:
1 Все невходящие в данные правила хитроумные задумки – заверяются у мастера не позже чем за неделю до игры. Если о чем то не оглашено заранее, выписывается сертификат. Мастерский сертификат имеет приоритет над всеми спорами. Тем не менее сертифицировать все подряд никто не будет…
2 Количество персонажей со знанием медицины будет строго ограничено. Количество персонажей со знанием полевой медицины ограничено не будет.
3 Счастливые обладатели мобильников могут считать свои телефоны спутниковыми и пользоваться ими от души. (помните, есть раены недоступные для вашей «спутниковой» связи – вполне по жизни  )

Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 07.06.2025 16:33