TN sērijas turpinājums |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
TN sērijas turpinājums |
01.04.2006 20:13
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
Nav noslēpums, ka pēc Troļļu Nakšu Hronikām GM-i paziņoja, ka šoreiz turpinājuma tiešām nebūs. Ilgi nācās skaidrot, ka tas tā nopietni un tiešām nebūs, bet beigās visi (izņemot aivvvu), laikam saprata, ka šī ir cita reize un GMi nejoko.
Nu lūk, tādēļ jūs droši vien zaudēsiet ticību mums vēl vairāk, ja atklāšu, ka šajā, 2006.gada vasarā, notiks vēl viena TN spēle. Nosaukums varbūt nebūs TN un to neveidos gluži tie paši cilvēki (vairāki GMi atzina, ka viņiem apnicis būt GMiem, ka viņi grib spēlēt), taču tā būs TN settinga, storija un koncepcijas spēle. Nosaukums vēl nav precizēts, projekts rit zem koda TN: Rennesaince (vai kā tur jamo pareizi). Spēle norisināsies Ziemeļzemes iekšienē, tālu no ziemeļu robežām, laika periods tiek precizēts, bet pilnīgi skaidrs, ka neparādīsies nekādas references uz iepriekšējām spēlēm ne tēlu, ne sižeta ziņā. Tā arī būs pirmā spēle, kur nebūs troļļu, tāpēc projekta grupas iekšienē spēli vēl dēvē par "Ziemeļnieku nedienām". Kas mainīsies no iepriekšējām spēlēm? Daudz kas. Iepriekšējās spēlēs mēs guvām labu mācību -- ko vajag, ko ne. Spēle noteikti paliks vienkāršāka un caurredzamāka -- atteikšanās praktiski no jebkādas čara virtualitātes -- nekādas pemanas, nekādu maģijas kociņu, nekādu muļķīgu maģisku artefaktu, nekādas izpatikas, maksimāli eleganti un vienkārši. Atgriezīsies leģendas -- jūs sagatavosiet savu dzīvesstāstu un skaidrojumu gan ekipējumam, gan sabiedriskajam stāvoklim, gan ģeogrāfiskajai vietai (kurai būs liela nozīme). Cīņu sistēma gan mainīsies minimāli, tikvien kā pazudīs virtuālās vienības un, iespējams, tiks ieviestas nenozīmīgas hitpointu skaita korekcijas bruņām. Visi ieroči, kā agrāk, noņems vienu hitu. Šķēpi, kā agrāk, tiks banoti. Lielāka uzmanība tiks pievērsta ieroča drošībai, izskatam un dizainam (tieši tādā secībā). Zobeni, kas neatbildīs prasībām, tiks banoti bez žēlastības, jo, tā kā spēle notiek valsts iekšienē, ieroča nēsāšanai vajag atļauju un tāda nav ne kuram katram. Ir pat bruņinieki, kas nenēsā zobenu. Dunčiem, kā ierasts atestāciju nevajag. Līdz ar to daudz lielāka nozīme būs sociālajai sadzīvei. Viens no būtiskākajiem jauninājumiem būs jaunais poligons -- spēle nenotiks, kur parasti, bet pilnīgi jaunā vietā, kas absolūti nelīdzināsies iepriekšējo spēļu vietām. Poligonam, kā ierasts, būs liela nozīme spēles procesā, tādēļ tas būs kvadrātveida (tb, ne izstiepts un lineārs kā TN:C, bet plašs un brīvs kā TN1, 2, 3) un, saturieties, izmēros vismaz 3 reizes pārsniegs pirmo poligonu. Ideālā variantā, lai nonāktu no viena poligona gala, līdz otram, būs jāpavada vismaz divas -- trīs stundas. Tātad reāli neviens īsti nevilksies , tāpat vien, no viena gala uz otru, tas paver jaunas iespējas spēles procesam, galvenokārt, atdzimšanai. Atšķirībā no iepriekšējām spēlēm, ZN nomirušie neatdzims kā tie paši tēli. Viņi atdzims kā citi PC (prasība -- uz spēli otru tērpu), vai, ja nebūs tērpa, leģendas, kā NPC. Un, ievērojiet, viņi atdzims pilnīgi citā poligona malā, tādējādi atrisinot daudzas parastās atdzimšanas problēmas. Spēlē būs lielāks uzsvars uz non-combat nodarbošanos (tā kā ieročiem jābūt ļoti kvalitatīviem un tie nebūs katram) -- tirgošanos, eksplorošanu (alķīmija, derīgie izrakteņi, kurjerpasts), intensīviem sociāliem kvestiem (šajā pasaules daļā monstru un pārdabisku būtņu netrūkst, kas labprāt uzbrūk cilvēkiem, taču, tā kā viņus parasti nevar nosist (jo nav zobenu) mēdz ieslīgt sarunās ar ciematniekiem un noslēdz līgumus -- par ziedošanu, dāvanām vienojas kādu laiku likt ciemu mierā, pat aizsargāt no citiem mošķiem. Tādēļ šeit kļūst svarīga spēja operēt ar mēli, ne tik daudz ar zobenu) utt.. Jaunums būs arī mošķu pasaule -- kaa jau minēts iepriekš, tā kā jamos vairs nesagaida tikai ar zobeniem un nenogalina, atklājies, ka viņi pat māk runāt, viņiem ir sava sociālā un ekonomiskā dzīve. Spēlētājs varēs piederēt arī pie mošķu rases, kuriem pienākums pildīt "tradīcijas" -- uzbrukt ciemiem, laupīt jaunavas, taču tas jādara tā, lai Ziemeļzemes gvarde vai advenčureri jamos neatnāktu un neizslaucītu, vārdsakot, jābalansē uz naža asmens. Viņiem ir arī pienākums aizpildīt "dungeonus" -- kad kāds advenčureru pārtijs ievelkas kādā dungeonā, mošķiem pa galvu pa kaklu jāmetas izpildīt savas lomas, lai pārtijam būtu ko slaktēt un uzvarēt (jo tā ir vēl viena "tradīcija", ko jāievēro). Vārdu sakot, ideju ir daudz, bet pašlaik tas viss ir procesā. Gribēju tikai dzirdēt jūsu viedokli, pirms vispār attīstīt šo domu -- kā jums šķiet, vērts? |
|
|
04.04.2006 10:05
Raksts
#2
|
|
Prāto, kā lietderīgāk ieguldīt rūķīšu zeltu Grupa: Biedri Pievienojās: 08.10.03 Kur: arī pie kapa soli priekšā Tev. |
A vot TAM gan cilveeki pirmajaa apriilii nenoticeetu (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif)
|
|
|
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 01.11.2024 02:11 |