![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 01.12.03 ![]() |
Tā kā esmu pirmais, kas atgriezies no spēles, tad padalīšos savos iespaidos.
Pirmkārt, uzreiz jāsaka ka spēle, manuprāt ir izdevusies. Protams, nezinu kā risināsies nakts un nākamā diena, tācu šodein darbība bija aktīva un atraktīva. Daļa spēlētāju bija nopietni piestrādājuši pie saviem tēliem, un tie izskatījās gana pārliecinoši (Abi troļļu kunigi, "lielais ļaunais", Rozes pūķa ordenis, sektanti, vēsturnieks un arī Žanete kā tirgotājs bija tie, kas visvairāk palikuši atmiņā). Poligons, šķiet, izvēlēts praktiski ideāls šai spēlei un radīja tādu savdabīgu pustrundras iespaidu kur tiešām to vien gaidi ka aiz tuvākā koka izlīdīs trollis. Pats biju kā Ringus Vindermārs - ziemeļnieku izcelsmes avantūrists, kuru tirgotājs ātri vien nolīga kā otro apsargu. Tā nu ceļojām pa zemi tirgodamies gan pie troļļiem, gan pie ziemeļniekiem, divreiz duelējos ar Soirvakt tēloto troļļu kunigu, par ko vēsturnieks sarakstīja savai hronikai dzejojumu, vienreiz visi draudzīgi nomirām cīņā ar Rozes Pūķa ordeni kas nodevīgi uzbruka tirgotājiem tieši tirdzniecības gaitā un pēc tam kad atdzimām un ar kaujas saucienu "Death, Blod and Vengeance!" devāmies tirgoties tālāk aktīvi no mums bēguļoja (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) (labi izplānots uzbrukums, tikai guvums bija niecīgs, jo vērtīgākās preces jau nebija līdzi). Ļoti gaidīju solīto dueli ar Mephisto, bet tā kā šamējais, acīmredzot, bija tā pārbijies no perspektīvas cīnīties ar visiem, kam bija divkaujas sasolījis, ka neieradās, tad šis prieks, diemzēļ, izpalika. Lai nu kā, jāsaka liels paldies spēles veidotājiem par ieguldīto darbu un jānovēl veiksmi turpmākajos projektos! Šo rakstu rediģēja Farliner: 22.10.2005 19:42 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Ah, jāsaka, šī bija pirmā spēle, kas man patika. (Kas gan nenozīmē, ka tā bija laba.)
Bet sāksim ar svarīgāko - man ļooooooooooooti jāatvainojas browncat, moshkjim un vinja braalim, jo neaizvedu tos prom no poligona, kaa sarunaats. Viens iemesls tam, protams, ir taads, ka es esmu dzimis nekrietnelis (es pirms speeles saakuma aizmirsu 2 citus speeleetaajus atvest), bet otrs bija automobilis - pārsitu riepu un ar to "dakatku" nevarēju atļauties braukt vēlreiz uz Ādažiem pa to nolāpīto bedraino ceļu (pa kuru man spēles dienās nācās kursēt apnicīgi bieži), tas tomēr nav mans auto. Piedodiet. Paskaidrojums par Madaras ciemu. Īsi pirms spēles beigām Prizdā esošajiem bija iespēja vērot skriptscēnu - no purva izskrēja kāda meitene un kliedza, lai šamo glābjot no troļļiem (to, ka tajā brīdi visa Prizda bija pilna ar izpalīdzīgiem troļļiem var attiecināt uz anektdotiskajiem gadījumiem), jo tie lūk iznīcinājuši tās ciemu - Madaras ciemu! Pēc tam šī pati meitene devās uz vietējo armijas nometni ziņot par lielo troļļu uzbrukumu, kas noslaucījis viņas ciemu - Madaras ciemu. Tātad, no kurienes, pie visiem svētajiem, šeit Madaras ciems TN1-TN3 notikumu darbības vieta? Vai tā ir kļūda? GMu misēklis? Nebūt ne. Madaras ciems atradās aptuveni 3 vai četru kilometru attālumā no Jēkabciema, Sarkanā ciema vai Kalnciema. Pie tam, labākajās WYSIWYG tradīcijās tā tas tiešām ir ne tikai spēles leģendā, bet arī realitātē - ja nostājas Kalnciemā un skatās pāri purvam, var redzēt TN1-TN3 poligonu, kur notika pirmās spēles. Jā, poligoni ir netālu viens no otra. Jā, vienīgā, kas izdzīvoja troļļu uzbrukumam Madaras ciemā skrēja no turienes. Otra problēma, kas varētu mulsināt spēlētājus - spriežot pēc vēstures un settinga, kurš tapa uzrakstīts pēc TN3 beigām (var, starp citu, paskatīties tepat, forumā) ir tā, ka Madaras ciemu tak noslaucīja lielais troļļu uzbrukums, kas sākās drīz pēc TN3. Skaidrojums ir vienkāršs - TN:C notikumi risinās gandrīz paralēli TN3 notikumiem, tikai ar kāda mēneša nobīdi un tas viss, ko jūs (iespējams) lasījāt par pēcTN3 notikumiem būtībā bija tas, ko jūs izspēlējāt TN:C - tas ir tas, kas notika pēc tam. Ceru, ka kļuva +/- skaidra TN:C spēles vieta TN spēļu sērijā un sižetā. Es droši vien iepostēšu vēlāk vēl kaut ko, jo daudzas interesantas lietas notika, kuras visi nemaz nezina - piemēram tas, ka paralēli armijas knapi savāktajiem 3 ogļu maisiem, nelegāli notirgoti īpašā, sarežģītā shēmā tika tik pat ogļu maisi. Think about it! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Jums aiz muguras armija. Paldies visiem dalībniekiem! Jūsu rīcība un personības radīja visneticamākos piedzīvojumus un atmosfēru. Ļoti daudzi spēlētāji paši uzņēmās iniciatīvu un praktiski visi interesantākie kvesti nāca tieši no tiem, bez GMu iniciatīvas. Liels paldies DMiem! Gan Jēkabam, gan Rainei (Kikim arī tomēr), gan Kurbadam, gan, protams, aivvvam - veči(un Raine!), jūs riktīgi palīdzējāt to lietu virzīt un krietni atvieglojāt visu. Patiesībā tikai pateicoties jums spēle ritēja diezgan raitā solī. Un, tomēr, liels paldies GMiem. Tieši pārējie GMi - susljiks, K..., Kāsis, Soirvakt - krietni papildināja notikumu plūsmu ar jauniem, negaidītiem pavērsieniem un, galu galā, bija atbildīgi par to, ka TN:C bij savādāks(bet labāks) nekā pārējie TN. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 23.10.2005 23:49 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 03.05.2025 09:16 |