![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
Pirms iesūti rakstu, pārliecinies, ka tu tajā:
1) neesi lamājies;
2) personīgi neaizvaino citus diskusijas dalībniekus;
3) neatkārto jau iepriekš rakstīto;
4) izsakies par pavedienā apskatīto tematu;
5) izsaki savu viedokli, bet necenties to uzspiest citiem.
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Uzlauž lāstus Gringotu bankā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: HPētnieki Pievienojās: 19.10.04 Kur: Braukā kopā ar Vinčesteriem un medī dēmonus Tulks 2009 ![]() |
1.Diskusija atvasināta no pavediena vai dievs pastāv.
2.Diskusijas pamatā NAV vēlme apvainot kādu ticības dēļ, bet gan vēlme noskaidrot rakstīto bībelē, izvērtēt tā ticamību, un piekrist, vai nepiekrist izvirzītajām domām. Tātad diskusija aizsākās ar: 1. CITĀTS Ādamam un ievai bija divi dēli Kains un Ābels(Piebilde:bija vajadzīga sieviete lai viss turpinātos)Dievs nepiņema Kaina Ziedojumu bet Ābela gan! Kains aiz skaidības nogalināja Ābelu(Pasaulē bija tikai viens cilvēks turklāt vīrietis) Tad Dievs sodija Kainu ar Nāvi(Tagat pasaulē ir 0cilvēku) 2. CITĀTS Tu jauc kopā nepareizā secībā notikumus, jo bija ka: 1.Dievs rada Ādamu 2.Tad Ievu 3. Tad Ādams un Ieva acīmredzot dara TO 4. Un BĀC viņiem ir divi dēli 5. Dievs pasūta Kainu ar viņa upuri 6. Kains nosit Ābelu 7. Un Dievs soda Kainu ne ar nāvi Bet pqat tavā izpildījumā - tur nav rakstīts ka Dieva nav 3. CITĀTS Bet zini saule, viens interesants mirklis tomēr ir un moments. CITĀTS 4. Un BĀC viņiem ir divi dēli (nav teikts, ka būtu bijusi meita. Un lūk bībeles teksts CITĀTS 16 Un Kains aizgāja no Dieva acīm un dzīvoja Noda zemē, austrumos no Ēdenes. 17 Un Kains atzina savu sievu, un tā tapa grūta un dzemdēja viņam Ēnohu. Un viņš uzcēla pilsētu un nosauca pilsētu sava dēla vārdā par Ēnohu. Parādās jautājums kur viņš to sievu dabūja? Nu jā ar šo mazo epitetu gribēju tikai pateikt, ka visa bībele ir viena liela pretruna 4. CITĀTS kā es līdz tam neaizdomājos. Bet vispār - 1. sievietes uzskatīja par zemākām radībām kā vīriešus, tātad meitu varbūt nepieminēja 2. Manuprāt ir minēts, ka Ādamam un Ievai bija vairāki bērni varbūt šie divi tiek minēti tikai pirmās slepkavības sakarā 4. Tiek uzskatīts, ka bībele jāuzskata par simbolismu piem. šajā gadījumā varētu būt runa par divām tautām
|
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Uzlauž lāstus Gringotu bankā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: HPētnieki Pievienojās: 19.10.04 Kur: Braukā kopā ar Vinčesteriem un medī dēmonus Tulks 2009 ![]() |
CITĀTS(saule @ 02.10.2005 19:12) Paskatieties bībelē, kurr tiem cilvēkiem norādīts mūža garums vienam deviņsimt gadu citam piecsimt varbūt kains/ābels ir vienas tautas sašķelšanās pretstatā ādamam/ievai kad šī tauta dzīvoja kopā (paradīzē) Runājot par iepriekšējo tekstu lūk kur par;ad;as, ka Ādamam bija bērni un atzīt sievu es domāju, ka visiem ir skaidrs o nozīmē CITĀTS Un Ādams vēlreiz atzina savu sievu, un tā viņam dzemdēja dēlu un nosauca tā vārdu: Sets, jo "Dievs man ir devis citu dēlu pēc Ābela, jo to nokāva Kains". Tagad par vecumu. izskatot vecās derības 4. nodaļu es nonācu pie viena secinājuma par vecimu un tā ir paradoksāla iezīme. Jo mazāk cilvēku (pēc bībeles) bija uz zemes, jo ilgāk viņi dzīvoja. palielinoties cilvēku skaitam samazinās viņu dzīves ilgums. par sašķelšanos es tev piekrītu, tomēr, ja tā ir tautas sašķelšanās, tādā gadījumā viena no tautām gāja bojā, jo, Kains tak nogalina Ābelu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 03.05.2025 01:43 |