![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
Pirms iesūti rakstu, pārliecinies, ka tu tajā:
1) neesi lamājies;
2) personīgi neaizvaino citus diskusijas dalībniekus;
3) neatkārto jau iepriekš rakstīto;
4) izsakies par pavedienā apskatīto tematu;
5) izsaki savu viedokli, bet necenties to uzspiest citiem.
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Uzlauž lāstus Gringotu bankā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: HPētnieki Pievienojās: 19.10.04 Kur: Braukā kopā ar Vinčesteriem un medī dēmonus Tulks 2009 ![]() |
1.Diskusija atvasināta no pavediena vai dievs pastāv.
2.Diskusijas pamatā NAV vēlme apvainot kādu ticības dēļ, bet gan vēlme noskaidrot rakstīto bībelē, izvērtēt tā ticamību, un piekrist, vai nepiekrist izvirzītajām domām. Tātad diskusija aizsākās ar: 1. CITĀTS Ādamam un ievai bija divi dēli Kains un Ābels(Piebilde:bija vajadzīga sieviete lai viss turpinātos)Dievs nepiņema Kaina Ziedojumu bet Ābela gan! Kains aiz skaidības nogalināja Ābelu(Pasaulē bija tikai viens cilvēks turklāt vīrietis) Tad Dievs sodija Kainu ar Nāvi(Tagat pasaulē ir 0cilvēku) 2. CITĀTS Tu jauc kopā nepareizā secībā notikumus, jo bija ka: 1.Dievs rada Ādamu 2.Tad Ievu 3. Tad Ādams un Ieva acīmredzot dara TO 4. Un BĀC viņiem ir divi dēli 5. Dievs pasūta Kainu ar viņa upuri 6. Kains nosit Ābelu 7. Un Dievs soda Kainu ne ar nāvi Bet pqat tavā izpildījumā - tur nav rakstīts ka Dieva nav 3. CITĀTS Bet zini saule, viens interesants mirklis tomēr ir un moments. CITĀTS 4. Un BĀC viņiem ir divi dēli (nav teikts, ka būtu bijusi meita. Un lūk bībeles teksts CITĀTS 16 Un Kains aizgāja no Dieva acīm un dzīvoja Noda zemē, austrumos no Ēdenes. 17 Un Kains atzina savu sievu, un tā tapa grūta un dzemdēja viņam Ēnohu. Un viņš uzcēla pilsētu un nosauca pilsētu sava dēla vārdā par Ēnohu. Parādās jautājums kur viņš to sievu dabūja? Nu jā ar šo mazo epitetu gribēju tikai pateikt, ka visa bībele ir viena liela pretruna 4. CITĀTS kā es līdz tam neaizdomājos. Bet vispār - 1. sievietes uzskatīja par zemākām radībām kā vīriešus, tātad meitu varbūt nepieminēja 2. Manuprāt ir minēts, ka Ādamam un Ievai bija vairāki bērni varbūt šie divi tiek minēti tikai pirmās slepkavības sakarā 4. Tiek uzskatīts, ka bībele jāuzskata par simbolismu piem. šajā gadījumā varētu būt runa par divām tautām
|
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Cep speķi Dūdijam ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 29.03.05 Kur: Planēta zeme... ![]() |
CITĀTS kā es līdz tam neaizdomājos. Bet vispār - 1. sievietes uzskatīja par zemākām radībām kā vīriešus, tātad meitu varbūt nepieminēja 2. Manuprāt ir minēts, ka Ādamam un Ievai bija vairāki bērni varbūt šie divi tiek minēti tikai pirmās slepkavības sakarā 4. Tiek uzskatīts, ka bībele jāuzskata par simbolismu piem. šajā gadījumā varētu būt runa par divām tautām Tādā gadījumā ir jājautā no kurienes ir cēlusies otra tauta un šajā gadījumā jau nākas domāt par to, ka no bībeles kaut kas ticis izgriezts. Šajā gadījumā labi derētu tas teksts, ka Ieva nebija pirmā sieviete, bet gan otrā un pirms viņas dievs bija vispirms radījis Lilitu, kura izrādījās ļoti kašķīga būtne. Un tāpēc dievs viņu izraidījis no paradīzes. Tā gan ir ēbreju leģenda, ja nemaldos kura nav iekļauta bībelē un pēc bībeles pirmsieviete bija Ieva. Un tomēr, ja Lilita patiešām ir pastāvējusi un šis fragments ir ticis izslēgts no bībeles jo pierādītu, ka dievs nav radījis ideālu personību, tad aptuveni būtu skaidrs no kurienes tad ir radusies šī otra sieviete, jo viņa varēja būt kādas Ādama un Lilitas bērns, bet ja mēs turamies pie klasiskā bībeles parauga...Tādā gadījumā tas viss paliek atklāts jautājums...Ieva izskatās esam bijusi vienīgā sieviete Šo rakstu rediģēja Iniss: 02.10.2005 17:47 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 03.05.2025 01:29 |