![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Es centīšos ar laiku apkopot biežāk uzdotos jautājumus (FAQ) TN sakarā un tādēļ iedomājos, ka varbūt jums - foruma lasītājiem - ir padomā kādi jautājumi, kuriem vajadzētu noteikti būt oficiālajā TN FAQ. Ja tādi ir, lūdzu, postējiet šeit.
|
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Kedrik, ja nemaldos, Asinsnaidā vai vismaz Senlatviešos eksistēja nauda. (...)
Ekonomiskā sistēma uzreiz nenozīmē virtuālo ekonomiku. Lai visiem būtu saprotams - spēlē cirkulē tikai fiksēta naudas summa, nevis tā tiek ģenerēta on-fly pēc vajadzības. Savukārt nauda ir kontroles un balansējošais mehānisms, kas arī ļauj vienam ēst normālu paiku, bet otram badoties pēc troļļu sirojuma. Tāpat arī nauda ir sava veida tēla attīstības mehānisms, kas ļauj tev aktīvi spēlējot (pildot kvestus, laupot, tirgojoties utt.) gūt zināmus bonusus attiecībā pret tiem, kas to nedara tik aktīvi vai tik veiksmīgi (tu vari, piemēram, tikt pie ekipējuma, ko citādāk nevarētu būt dabūjis iekšā). Dotajā situācijā man grūti to saukt par virtuālu sistēmu, jo naudai ir pakalpojumu vai preču segums - tu spēlē vari iegādāties ieroci par spēles naudu, pat ja tev tāda vispār nekad nav bijis. UN tev nav nekas jāizliekas, tāpēc jau es gribu noslēgtu ekonomisko sistēmu, lai naudas vērtība rastos pati no sevis spēlētāju savstarpējā mijiedarbībā. Vienkārši, ko tur daudz iedomāties - ja tu vari par trim naudas gabaliem dabūt savu/svešu paiku, sitamo, izglābties no tēla nāves, izpildīt kvestu, tikt pie maģiskas mantiņas, tad, piedodiet, kas tur virtuāls? Naudai ir tieši tāda vērtība, ko tu vari par to nopirkt. Ja tu neko nevari, tad tai nav vērrtības. Tāpēc arī šajā spēlē mēs cenšamies naudu piesaistīt visdažādākajām lietām, bonusiem. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 07.09.2005 16:09 |
|
|
![]()
Raksts
#3
|
|
Cenšas pārkliegt komentētāju Pasaules kausa izcīņā kalambolā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.11.03 ![]() |
CITĀTS(Kamazs @ 07.09.2005 16:06) Kedrik, ja nemaldos, Asinsnaidā vai vismaz Senlatviešos eksistēja nauda. (...) Ekonomiskā sistēma uzreiz nenozīmē virtuālo ekonomiku. Lai visiem būtu saprotams - spēlē cirkulē tikai fiksēta naudas summa, nevis tā tiek ģenerēta on-fly pēc vajadzības. Savukārt nauda ir kontroles un balansējošais mehānisms, kas arī ļauj vienam ēst normālu paiku, bet otram badoties pēc troļļu sirojuma. Tāpat arī nauda ir sava veida tēla attīstības mehānisms, kas ļauj tev aktīvi spēlējot (pildot kvestus, laupot, tirgojoties utt.) gūt zināmus bonusus attiecībā pret tiem, kas to nedara tik aktīvi vai tik veiksmīgi (tu vari, piemēram, tikt pie ekipējuma, ko citādāk nevarētu būt dabūjis iekšā). Dotajā situācijā man grūti to saukt par virtuālu sistēmu, jo naudai ir pakalpojumu vai preču segums - tu spēlē vari iegādāties ieroci par spēles naudu, pat ja tev tāda vispār nekad nav bijis. UN tev nav nekas jāizliekas, tāpēc jau es gribu noslēgtu ekonomisko sistēmu, lai naudas vērtība rastos pati no sevis spēlētāju savstarpējā mijiedarbībā. Vienkārši, ko tur daudz iedomāties - ja tu vari par trim naudas gabaliem dabūt savu/svešu paiku, sitamo, izglābties no tēla nāves, izpildīt kvestu, tikt pie maģiskas mantiņas, tad, piedodiet, kas tur virtuāls? Naudai ir tieši tāda vērtība, ko tu vari par to nopirkt. Ja tu neko nevari, tad tai nav vērrtības. Tāpēc arī šajā spēlē mēs cenšamies naudu piesaistīt visdažādākajām lietām, bonusiem. Viss ir jauki un skaisti. Tikai nevajag visu bāzt vienā katlā. Brīvi pašuzģenerētā pasaulē GM tak var darīt kā vēlas un neviens neko nevar aizliegt. Tomēr ir savādāk, ja mēģina uztaisīt spēli par noteikta laika sabiedrību. Piemēram SLS un "Asainsnaida" laika sabiedrībā izpratne par naudu bija pavisam atšķirīga nekā mūsdienās. Diemžēl GM nevar iebāzt visu sagremotā veidā playera cietajā paurītī par VISĀM tēmām. Gatavošanāas prasa vismaz nelielu pieejamās literatūras pastudēšanu par attēlojamo laikposmu. Nu atšķirās cilvēkiem domāšana toreiz un tagad! Nu kaut vai tāds aspekts kā nauda vikingu laikmetā - piemēram, lielākā tās vērtība ir tad, ja tā lielā daudzumā guļ kaut kur aprakta kur neviens to nezin, nevis tiek nemitīgi lietota ikdienas apritē. Bet kur nu - vai tad kādam tas interesē... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/rolleyes_a.gif) Kā jau teicu - pašizdomātā pasaulē var mēģināt taisīt kā nu GM vēlas, bet tur var ļoti viegli iebraukt viltīgi nomaskētajā virtualitātes purvā. Manā izpratnē BDLS nebūt nav jābūt lielformāta stratēģiskajai spēlei, kas pa tiešo pārnesta no kompja uz dzīviem cilvēkiem. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 18.05.2025 21:13 |