![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Tātad daļa mūsējo jau ir mājās, kamēr citi šobrīd tur vēl joprojām atzīmē spēles beigas, vai arī vēl drīzāk atkopjas no atzīmēšanas.
Tas nozīmē, ka ir laiks mest iekšā atsauksmes par šo LARPu. Mans kopējais viedoklis ir tāds, ka tas bija labs. Izvēršoties, citēšu Tiju: "sākums labs, vidus slikts, beigas labas." un papildināšu ar gudrību, ka, ja jau beigas labas, tad jau viss labs. Lai arī spēlē kopumā bija zināmas problēmas, tā manā skatījumā krietni pārspēja SLS3 un SLS4 interesantībā un organizētībā. Vēlāk varbūt izvērsīšos, bet pagaidām pāris pozitīvie un negatīvie punkti. + GMi nepiesējās tērpiem (kuri brīžam gan varēja būt arī mazāk bomzīgi), iedrošināja un atslābināja sajūtas spēlē, kā arī patīkami lauza SLS piekasīguma stereotipu +Spēlē maģijas strādāja un patiesībā bija spēles galvenā sastāvdaļa bez maz vai. Spēli drīzāk varētu saukt SLS: Buršanās vai Izdzīšana, nevis Asinsnaids +Bija daudz visādi notikumi un neradījumi, ar kuriem ķēpāties (vilkači, jods un nolāpītās sērgas vai Polockas kara gvarde) +GMi saorganizējās un atkopās pēc šķietamā spēles kraha, kā daži uzskatīja, proti, pirmās nakts daļas setu un igauņu uzbrukuma latgaļiem un viņu iznešanas (kas gan cik sapratu, galu galā latgaļiem licies interesanti un iespaidīgi, vismaz mirkļa izjūtu līmenī) +Spēles beigas bija arī tās kulminācijas punkts. - Daudzo GMu un garu mind control efekts. Nu nevar iečukstēt spēlētājam "tu gribi tagad iet tur un tur". Var dot mājienu, ka tur kas ir vai stimulēt viņam pašam izvēlēies, bet ne tik konkrēti LIKT. Tas pats mani arī satrauca ar mīlestības maģiju, kura no vienas puses, lai arī jauka, no otras puses šausmīgi visvarena un vispār man kā spēlētājam atņem rīcības izvēles tiesības. - Neradījumu, sērgu un visvisādu efektu pārblīvētība. Ja tā padomā, bez burvjiem grupiņa acumirklī aizietu bojā, kas šķiet pārspīlēti. Tāpat arī nedaudz par daudz efektu, kuri "tiek pateikti", piemēram, "tagad jūs esat slimi un vārtaties un ķērcat, un gārdzat". - Spēles pašos pamatos bija jaušams metageimings, šķiet, saistīts ar dažādo spēles rīkotāju un dalībnieku attiecību problēmām un konfliktiem. Tas zināmā mērā nokāva atmosfēru un iznīcināja in-game'u, bet no otras puses radās iespēja spēlēt metaspēles. Šo rakstu rediģēja Andza Arrdh: 10.07.2005 13:37 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Sēž zem Šķirmices ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 17.05.04 Kur: Bedrē. ![]() |
-> Mausns
patiesi skaisti vārdi. Nevēlos neko mest neviena virzienā, bet tomēr pamēģināšu izskaidrot savu viedokli. Nosacītā BDLS PC auditorija nav viendabīga. Vienam labāk patīk māte, otram meita, trešajam kokosa cepumiņi. Ir GM, kuriem ir savs viedoklis par to, kam vajadzētu būt spēlē. Diemžēl GM vēlmes sakrīt tikai ar daļu no PC auditorijas. Viss pārējais ir tikai komunikāciju barjera - varbūt GM precīzi nepasaka to, ko vēlas sagaidīt no spēlētājiem, jo uzskata to par pašsaprotamu, varbūt spēlētāji gana neapzinās, ka GM grib kaut ko citu, etc. Atcerēsiemies arī faktu, ka latviešu valodā BDLS ir ļoti maz, kā arī interesanto diskusiju, par to, kādai jābūt BDLS, kas tepat šajā foruma sadaļā vien mētājas. Tas rada pārpratumus un nesaprašanos, kas transformējas aizvainojumā, it īpaši, ja attiecības ir sarežģījušās jau pirms spēles. Piemērs. Setu komanda savus tērpus gatavoja pēc labākās sirdsapziņas, cenzdamās izpildīt dotos noteikumus (rūtains), un iespējams paturēdama prātā iepriekšējās spēlēs redzētos tērpus. Vienīgi TC centās izlekt ar ekstravaganci. Tagad pēc spēles piepeši atklājas, ka viņa tērps ir bijis visautentiskākais. Ja spēlētāji to būtu zinājuši ātrāk, tad rezultāts būtu savādāks. (Dieva dēļ, tas nav apvainojums apģērbu GM ( mani cieņas apliecinājumi Rovielai), tikai šis ir ļoti uzskatāms piemērs, kur nav jāiegrimst dziļā teorijā par BDLS jēgu) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 21.06.2025 18:21 |