![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Tātad daļa mūsējo jau ir mājās, kamēr citi šobrīd tur vēl joprojām atzīmē spēles beigas, vai arī vēl drīzāk atkopjas no atzīmēšanas.
Tas nozīmē, ka ir laiks mest iekšā atsauksmes par šo LARPu. Mans kopējais viedoklis ir tāds, ka tas bija labs. Izvēršoties, citēšu Tiju: "sākums labs, vidus slikts, beigas labas." un papildināšu ar gudrību, ka, ja jau beigas labas, tad jau viss labs. Lai arī spēlē kopumā bija zināmas problēmas, tā manā skatījumā krietni pārspēja SLS3 un SLS4 interesantībā un organizētībā. Vēlāk varbūt izvērsīšos, bet pagaidām pāris pozitīvie un negatīvie punkti. + GMi nepiesējās tērpiem (kuri brīžam gan varēja būt arī mazāk bomzīgi), iedrošināja un atslābināja sajūtas spēlē, kā arī patīkami lauza SLS piekasīguma stereotipu +Spēlē maģijas strādāja un patiesībā bija spēles galvenā sastāvdaļa bez maz vai. Spēli drīzāk varētu saukt SLS: Buršanās vai Izdzīšana, nevis Asinsnaids +Bija daudz visādi notikumi un neradījumi, ar kuriem ķēpāties (vilkači, jods un nolāpītās sērgas vai Polockas kara gvarde) +GMi saorganizējās un atkopās pēc šķietamā spēles kraha, kā daži uzskatīja, proti, pirmās nakts daļas setu un igauņu uzbrukuma latgaļiem un viņu iznešanas (kas gan cik sapratu, galu galā latgaļiem licies interesanti un iespaidīgi, vismaz mirkļa izjūtu līmenī) +Spēles beigas bija arī tās kulminācijas punkts. - Daudzo GMu un garu mind control efekts. Nu nevar iečukstēt spēlētājam "tu gribi tagad iet tur un tur". Var dot mājienu, ka tur kas ir vai stimulēt viņam pašam izvēlēies, bet ne tik konkrēti LIKT. Tas pats mani arī satrauca ar mīlestības maģiju, kura no vienas puses, lai arī jauka, no otras puses šausmīgi visvarena un vispār man kā spēlētājam atņem rīcības izvēles tiesības. - Neradījumu, sērgu un visvisādu efektu pārblīvētība. Ja tā padomā, bez burvjiem grupiņa acumirklī aizietu bojā, kas šķiet pārspīlēti. Tāpat arī nedaudz par daudz efektu, kuri "tiek pateikti", piemēram, "tagad jūs esat slimi un vārtaties un ķērcat, un gārdzat". - Spēles pašos pamatos bija jaušams metageimings, šķiet, saistīts ar dažādo spēles rīkotāju un dalībnieku attiecību problēmām un konfliktiem. Tas zināmā mērā nokāva atmosfēru un iznīcināja in-game'u, bet no otras puses radās iespēja spēlēt metaspēles. Šo rakstu rediģēja Andza Arrdh: 10.07.2005 13:37 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
CITĀTS es vienkāši zinu, ka tu neredzi situāciju kopumā, kam ir visai maz sakara ar zināšanām par BDLS vai spriešanas spējām Hm, IMO, lai vareetu pateikt, ka kaads neredz situaaciju kopumaa, buutu pasham jaaredz situaacija kopumaa, bet kaut ko taadu apgalvot ir iedomiigi, jo ej nu sazini, kaads ir situaacijas kopums. Anyway nekaadu banu kritikai! Konstruktiivu kritiku ir iespeejams, ja ne uzrakstiit, tad vismaz peec tam izlobiit. Un neviens man neaizliegs izteikties par gaami, tikai taapeec, ka dalja community ir sagaajusi ragos (pie tam kas to lai zina, vai viena puse ir chakareejusi otru speciaali un peec tam racionalizee in-game liimenii sho chakareeshanu vai arii tas, kas tur noticis ir bijis pilniigi in-game logjiski, bet otra puse to uztveerusi kaa chakareeshanu, un vispaar man par to ir vienalga). Ko es gribeeju pateikt (iespeejams, tas te dazhus nokaitinaas, bet vienalga), man ljoti patika peedeejais kautinjsh. Time-stopi netrauceeja, bet galvenais, ziniet, kapeec? Taapeec, ka tas bija iists boofed kautinjsh! Visiem kaa vienam bija shkjeepi, kuri zinaams ir miikstinaati, un taa rezultaataa mums visiem bija iists boofed mahachs. Urraa! Un kara magjijas efekts un supercharu Sirmo bija lielisks. AAAA! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 20.06.2025 14:51 |