![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Tātad daļa mūsējo jau ir mājās, kamēr citi šobrīd tur vēl joprojām atzīmē spēles beigas, vai arī vēl drīzāk atkopjas no atzīmēšanas.
Tas nozīmē, ka ir laiks mest iekšā atsauksmes par šo LARPu. Mans kopējais viedoklis ir tāds, ka tas bija labs. Izvēršoties, citēšu Tiju: "sākums labs, vidus slikts, beigas labas." un papildināšu ar gudrību, ka, ja jau beigas labas, tad jau viss labs. Lai arī spēlē kopumā bija zināmas problēmas, tā manā skatījumā krietni pārspēja SLS3 un SLS4 interesantībā un organizētībā. Vēlāk varbūt izvērsīšos, bet pagaidām pāris pozitīvie un negatīvie punkti. + GMi nepiesējās tērpiem (kuri brīžam gan varēja būt arī mazāk bomzīgi), iedrošināja un atslābināja sajūtas spēlē, kā arī patīkami lauza SLS piekasīguma stereotipu +Spēlē maģijas strādāja un patiesībā bija spēles galvenā sastāvdaļa bez maz vai. Spēli drīzāk varētu saukt SLS: Buršanās vai Izdzīšana, nevis Asinsnaids +Bija daudz visādi notikumi un neradījumi, ar kuriem ķēpāties (vilkači, jods un nolāpītās sērgas vai Polockas kara gvarde) +GMi saorganizējās un atkopās pēc šķietamā spēles kraha, kā daži uzskatīja, proti, pirmās nakts daļas setu un igauņu uzbrukuma latgaļiem un viņu iznešanas (kas gan cik sapratu, galu galā latgaļiem licies interesanti un iespaidīgi, vismaz mirkļa izjūtu līmenī) +Spēles beigas bija arī tās kulminācijas punkts. - Daudzo GMu un garu mind control efekts. Nu nevar iečukstēt spēlētājam "tu gribi tagad iet tur un tur". Var dot mājienu, ka tur kas ir vai stimulēt viņam pašam izvēlēies, bet ne tik konkrēti LIKT. Tas pats mani arī satrauca ar mīlestības maģiju, kura no vienas puses, lai arī jauka, no otras puses šausmīgi visvarena un vispār man kā spēlētājam atņem rīcības izvēles tiesības. - Neradījumu, sērgu un visvisādu efektu pārblīvētība. Ja tā padomā, bez burvjiem grupiņa acumirklī aizietu bojā, kas šķiet pārspīlēti. Tāpat arī nedaudz par daudz efektu, kuri "tiek pateikti", piemēram, "tagad jūs esat slimi un vārtaties un ķērcat, un gārdzat". - Spēles pašos pamatos bija jaušams metageimings, šķiet, saistīts ar dažādo spēles rīkotāju un dalībnieku attiecību problēmām un konfliktiem. Tas zināmā mērā nokāva atmosfēru un iznīcināja in-game'u, bet no otras puses radās iespēja spēlēt metaspēles. Šo rakstu rediģēja Andza Arrdh: 10.07.2005 13:37 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Cenšas pārkliegt komentētāju Pasaules kausa izcīņā kalambolā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.11.03 ![]() |
Nu izskatās ka latgaļu gadījumā nostrādāja tas, ka komanda bija reāli "salasīta", ka tā nebija jau iepriekš izveidojusies kompānija, kur tas nebija "savējo tuss"... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#3
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 19.03.04 ![]() |
CITĀTS(Kedriks @ 11.07.2005 21:41) Nu izskatās ka latgaļu gadījumā nostrādāja tas, ka komanda bija reāli "salasīta", ka tā nebija jau iepriekš izveidojusies kompānija, kur tas nebija "savējo tuss"... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) Šie nu patiešām ir varen viedi vārdi (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Citādi tā spēlētāju OOG+IG staigāšana no kalna leja un atkal augšā, sadzeršana utt. radīja gan pirmo aliansi pret letgaļiem, gan dažādus OOG pieņēmumus, kas traucēja pēc tam un arī GM. Patiesībā jau letgaļu pirmās nakts iznešana bija laba (domāju no setu garu viedokļa) patiešām labi, tikai visu sabojāja "baltiem diegiem šūtā savienīga ar ugauņiem. Pamatojums bija vairāk kā nepārliecinošs: sadzērām un izdomājām! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/blink_a.gif) Tā kā viens no galvenajiem, manuprāt, uzdevumiem bija vismaz pacensties iejusties tā laika dažādo cilvēku, kuri pārstāv tik pat dažādas ciltis, ādās, tad nu varēja šo savienības tapšanas momentu izstrādāt un atspēlēt pārliecinošāk. Un tad viss būtu no setu garu viedokļa vienkārši ideāli. Pamatojums prasījās!!! Atcerējos arī citu GM teikto, ka pašā iesākumā seti bija paredzēta kā tāda kā specvienība, kas bez kompeksiem nesīs arā visus pēc kārtas. Ar tādu domu arī centos ar šo komandu mijiedarboties. Kad pirmajā vakarā prasīju upuri, es nu dien cerēju, ka šie man atstieps kādu letgali. Viņi atveda Gvarvinu! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) Kas jums būtu traucējis ienestiem pie letgaļiem un viņus pabikstīt vai uztaisīt kādu slēpni pie šo nometnes! Sestdienā jau arī it kā cerēju redzēt kādu apbruņotu setu patruļu snaikstāmies par krūmiem un žmiedzam nost visus svešiniekus - gan igauņus, kas tupēja setu centrālajā svētvietā un beigās to totāli apgānija ar savām kristietībām (iemesls antiigauniskajai propagandai (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) ), gan letgaļus, kas tur arī maisījās pa kājām. Specvienību nebija! Piedevām vēl sestdienas pēcpusdienā seti sāka transformēties par pacifistiem. Te gan es vēlos pateikt lielu paldies un respect vienai setu meitenei (Narhi, šķiet), ar kuru vismaz varēja izrunāties un kura neslēpa problēmas un piedāvāja arī risinājumus. GM spēlētājiem nav neaizsniedzams! Ja kaut kas nepatika vai nebija skaidrs, vai bija citas problēmas, pārdomas utt. vajadzēja runāt uzreiz, nevis rūguļot pa krūmiem un citu nometņu teltīm!!! Tikai visam būtu vajadzīgs loģisks pamatojums no personāža atspēles punkta! Viss būtu risināms!!! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 21.06.2025 18:40 |