![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Tātad daļa mūsējo jau ir mājās, kamēr citi šobrīd tur vēl joprojām atzīmē spēles beigas, vai arī vēl drīzāk atkopjas no atzīmēšanas.
Tas nozīmē, ka ir laiks mest iekšā atsauksmes par šo LARPu. Mans kopējais viedoklis ir tāds, ka tas bija labs. Izvēršoties, citēšu Tiju: "sākums labs, vidus slikts, beigas labas." un papildināšu ar gudrību, ka, ja jau beigas labas, tad jau viss labs. Lai arī spēlē kopumā bija zināmas problēmas, tā manā skatījumā krietni pārspēja SLS3 un SLS4 interesantībā un organizētībā. Vēlāk varbūt izvērsīšos, bet pagaidām pāris pozitīvie un negatīvie punkti. + GMi nepiesējās tērpiem (kuri brīžam gan varēja būt arī mazāk bomzīgi), iedrošināja un atslābināja sajūtas spēlē, kā arī patīkami lauza SLS piekasīguma stereotipu +Spēlē maģijas strādāja un patiesībā bija spēles galvenā sastāvdaļa bez maz vai. Spēli drīzāk varētu saukt SLS: Buršanās vai Izdzīšana, nevis Asinsnaids +Bija daudz visādi notikumi un neradījumi, ar kuriem ķēpāties (vilkači, jods un nolāpītās sērgas vai Polockas kara gvarde) +GMi saorganizējās un atkopās pēc šķietamā spēles kraha, kā daži uzskatīja, proti, pirmās nakts daļas setu un igauņu uzbrukuma latgaļiem un viņu iznešanas (kas gan cik sapratu, galu galā latgaļiem licies interesanti un iespaidīgi, vismaz mirkļa izjūtu līmenī) +Spēles beigas bija arī tās kulminācijas punkts. - Daudzo GMu un garu mind control efekts. Nu nevar iečukstēt spēlētājam "tu gribi tagad iet tur un tur". Var dot mājienu, ka tur kas ir vai stimulēt viņam pašam izvēlēies, bet ne tik konkrēti LIKT. Tas pats mani arī satrauca ar mīlestības maģiju, kura no vienas puses, lai arī jauka, no otras puses šausmīgi visvarena un vispār man kā spēlētājam atņem rīcības izvēles tiesības. - Neradījumu, sērgu un visvisādu efektu pārblīvētība. Ja tā padomā, bez burvjiem grupiņa acumirklī aizietu bojā, kas šķiet pārspīlēti. Tāpat arī nedaudz par daudz efektu, kuri "tiek pateikti", piemēram, "tagad jūs esat slimi un vārtaties un ķērcat, un gārdzat". - Spēles pašos pamatos bija jaušams metageimings, šķiet, saistīts ar dažādo spēles rīkotāju un dalībnieku attiecību problēmām un konfliktiem. Tas zināmā mērā nokāva atmosfēru un iznīcināja in-game'u, bet no otras puses radās iespēja spēlēt metaspēles. Šo rakstu rediģēja Andza Arrdh: 10.07.2005 13:37 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Cenšas pārkliegt komentētāju Pasaules kausa izcīņā kalambolā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.11.03 ![]() |
Labi. Te nu būs mani stiprie vārdi par visu šo pasākumu, kas labu laiku nodarbināja lielu daļu šeit esošās publikas. Vārdu sakot - par spēli.
Tātad - kā tas viss notikās. Pēc SL4 neveiksmēm nolēmu, ka pastāvēs kas pārvērtīsies un stingri nosolījos darīt to ko pats vēlos un neklausīties citu padomos, lai arī cik labi tie reizēm neizklausītos. Tapa sapulcināta daudz plašāka GM komanda kā tas bija SL 1- 4. Uz to pašu cilvēku (Spēlētāju) daudzumu - vidēji ap 30 spēlētāju - darbojās 6 GM ar bariņu palīgiem, kopskaitā 8-9 personas, GM-us ieskaitot. Otrkārt - pirmo reiz spēles ģeogrāfiskie attālumi - konkrēti - problēma to pārvarēšanai - tika veiksmīgi pārvarēta izmantojot 4 rāciju komplektu, kas, jāsaka, darbojās itin labi. Reāli pa mežu nēsājās vismaz 5 cilvēki no GM komandas + NPC kas izturējās aplam labi. Pasākums kopumā pulcināja apaļus 40 cilvēkus, ja neskaita 2 nelūgtus viesus. Par maģiju. Izskanēja viedoklis, ka mēs esot iebraukuši otrā grāvī. Atļaušos nepiekrist. Paši gribējāt mošķus - nu tad arī dabūjāt! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/devil.gif) Tā ka nav ko gausties. Un vēl - BDLS īpatnība, ka nemitīgās improvizēšanas dēļ sižetā mēdz notikt diezgan apbrīnojami pavērsieni. Kristietība spēc setinga vēl nebija paredzēta nekādā vīzē, tā ka GM, īpaši par maģijām atbildīgie, dabūja itin krietni pasvīst, lai ātri adaptētos tālāk. Par vēsturiskumu un autentismu. Lai nu kā ar to buršanos, bet šis pasākums bija paredzēts kā vismaz nosacīti vēsturisks. Tobiš bez kaut kādām nebūt zināšanām par attiecīgo laikmetu vai atspēlējamo teritoriju vai attiecīgo tautu/cilti/grupu tas labākajā gadījumā vienkārši nevar sanākt. Jāsaka, ka tā spēlētāju daļa, kam šīs ir tuvas lietas, bija centušies taisīt un izgatavot tiešām vismaz pa gabalu vēsturiskajiem līdzīgus tērpus, bet bija protams, arī tā daļa, kam tas bija sekundāri. Par piekasīšanos - tam man vienkārši neatlika laika, kaut gan labprāt to būtu darījis un atstāju to Rovielas ziņā. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/devil.gif) Skaidrs, ka bez tā, ka spēle balstīta uz puslīdz vēsturiskiem notikumiem un situācijām ir visa notiekošā pamatā. Diemžēl bija situācijas, kad spēlētāju nezināšanas vai kādu citu, daudz nejaukāku iemeslu dēļ, sanāca itin traģikomiskas situācijas. Piem. "Alusiras" ... pirmajā mirklī sajūta bija tāda, it kā pakrūtē būtu labs daudzums duncīšu sadurts. Bet kaut kā viss tomēr nogludinājās. Vēl viens piemērs - kāda velna pēc kāds no setiem bija atstiepis ... porcelāna traukus ... uz mežu, kur viņam vispār jātēlo samērā primitīvas tautiņas pārstāvis? (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/blink_a.gif) pat ja tas būtu bijis domāts kā aizjūras luksa priekšmets kas ir vienīgais visā ciltī un pieder virsaitim - kāpēc tie neizmazgāti jāpamet mežā? (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/blink_a.gif) Daži tādi gājieni mani ļoti mulsina - vai nu tā ir nezināšana, ko es ļoti ceru vēl kādreiz varbūt labot, bet lielākoties šādas situācijas robežojās ar klaju bezkaunību un pilnīgu ignoranci. Tie paši "negribu" un "ai, es tagad esmu noguris" "ai, kaut kā vēlāk" varianti vienkārši sagandē visu prieku un atsit interesi kaut ko darīt cilvēkam kas to pa spēlei ir pretī šādam rūgumpodam. Vispār ir tā, ka izskatās, ka šī spēle iezīmēja vēl vienu raižu avotu. Mēs lāga nemākam nodalīt spēles lietas, ar savu personīgo savstarpējo samudžināto attiecību kārtošanu aizēnojot un čakarējot spēles attiecības. Par atspēli. IMO - labāk "teatrāla" atspēle, nekā ūdenspīpes kumārīšana un OOG bazars tiko kā GM aizgriezis muguru. Kaut gan tie paši letgaļi, cik man pie viņiem nācās pabūt, vismaz manas klātbūtnes laikā neko tādu izteikti "teatrālu" nemanīju. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/huh.gif) bija normāla savu personāžu atspēle. Par dzeršanu. Principā, visi zināja, ka ja nu cilvēks bez spirtotā nespēj iztikt, tad savā teltī viņš kaut kandžas aparātu lai ierīko - BET - ar nosacījumu, ka viņš būs spējīgs pēc tam normāli tēlot un tas netraucēs NEVIENAM pārējam. Diemžēl bija gadījumi, kad dvinga no dažiem spēlētājiem varēja nonest dažu labu tēvaini no kājām un sāpošā galviņa un "kaķīšu piečurātās mutes efekts" nākamajā rītā ne vienam vien kā izrādās liedza pilnvērtīgi spēlēt. Vispār es gribu dzirdēt pamatotu paskaidrojumu no setiem par tāda priekšmeta kā ūdenspīpes PUBLISKA atrašanās nometnes centrā. Es vēl saprastu teltī, kur neviens neredz. Bet pat pēc joda 5dienas vakarā nepārprotami izteikta mājiena - savākt miskasti? Vispār - par to cūku būšanu jau gana daiļrunīgi izteicos savā iepriekšējā postā. Gaidu drīzu un detalizētu skaidrojumu. Bet kopumā paldies visiem kas man palīdzēja - Guntai, Aigaram, Dacei, Lilitai, Anitai, Andrai un spēlētājiem, ka noriskēja un tomēr ieradās uz šo šaubīgo pasākumu. Nu jā. Vēl varu pateikt, ka kopumā jūtos par padarīto apmierināts un labprāt nākamvasar kaut kā sarīkotu šitam visam sižetisku turpinājumu...(IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/rolleyes_a.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/whistling.gif) Varbūt jums ir kas bilstams šai sakarā? (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/sorcerer.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 21.06.2025 18:34 |