![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Tātad daļa mūsējo jau ir mājās, kamēr citi šobrīd tur vēl joprojām atzīmē spēles beigas, vai arī vēl drīzāk atkopjas no atzīmēšanas.
Tas nozīmē, ka ir laiks mest iekšā atsauksmes par šo LARPu. Mans kopējais viedoklis ir tāds, ka tas bija labs. Izvēršoties, citēšu Tiju: "sākums labs, vidus slikts, beigas labas." un papildināšu ar gudrību, ka, ja jau beigas labas, tad jau viss labs. Lai arī spēlē kopumā bija zināmas problēmas, tā manā skatījumā krietni pārspēja SLS3 un SLS4 interesantībā un organizētībā. Vēlāk varbūt izvērsīšos, bet pagaidām pāris pozitīvie un negatīvie punkti. + GMi nepiesējās tērpiem (kuri brīžam gan varēja būt arī mazāk bomzīgi), iedrošināja un atslābināja sajūtas spēlē, kā arī patīkami lauza SLS piekasīguma stereotipu +Spēlē maģijas strādāja un patiesībā bija spēles galvenā sastāvdaļa bez maz vai. Spēli drīzāk varētu saukt SLS: Buršanās vai Izdzīšana, nevis Asinsnaids +Bija daudz visādi notikumi un neradījumi, ar kuriem ķēpāties (vilkači, jods un nolāpītās sērgas vai Polockas kara gvarde) +GMi saorganizējās un atkopās pēc šķietamā spēles kraha, kā daži uzskatīja, proti, pirmās nakts daļas setu un igauņu uzbrukuma latgaļiem un viņu iznešanas (kas gan cik sapratu, galu galā latgaļiem licies interesanti un iespaidīgi, vismaz mirkļa izjūtu līmenī) +Spēles beigas bija arī tās kulminācijas punkts. - Daudzo GMu un garu mind control efekts. Nu nevar iečukstēt spēlētājam "tu gribi tagad iet tur un tur". Var dot mājienu, ka tur kas ir vai stimulēt viņam pašam izvēlēies, bet ne tik konkrēti LIKT. Tas pats mani arī satrauca ar mīlestības maģiju, kura no vienas puses, lai arī jauka, no otras puses šausmīgi visvarena un vispār man kā spēlētājam atņem rīcības izvēles tiesības. - Neradījumu, sērgu un visvisādu efektu pārblīvētība. Ja tā padomā, bez burvjiem grupiņa acumirklī aizietu bojā, kas šķiet pārspīlēti. Tāpat arī nedaudz par daudz efektu, kuri "tiek pateikti", piemēram, "tagad jūs esat slimi un vārtaties un ķērcat, un gārdzat". - Spēles pašos pamatos bija jaušams metageimings, šķiet, saistīts ar dažādo spēles rīkotāju un dalībnieku attiecību problēmām un konfliktiem. Tas zināmā mērā nokāva atmosfēru un iznīcināja in-game'u, bet no otras puses radās iespēja spēlēt metaspēles. Šo rakstu rediģēja Andza Arrdh: 10.07.2005 13:37 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Knakts autobusa konduktors ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 05.10.03 Kur: Kastaņkalni Tulks 2007 ![]() |
Par to letgalju izneshanu. No vienas puses bija stulbi, ka teeli, ko cilveeki ir gatavojushi ilgaaku laiku un sagatavojushies taa labi un kaartiigi atspeeleet, mirst tik aatri. No otras puses, tadeejaadi muusu komanda atshkjiiraas no abaam paareejaam - bija tikai viens karotaajs un random jaunie teeli nogalinaato vietaa, kas taapat visi spraaga ka mushas. Taapeec naacaas meiteneem sabaazt galvinjas kopaa, njemt magjiju nopietni un gudrot vienu Viltiigu Plaanu peec otra.
Well, nezinu, vai muusu roleplejs izklausiijaas teatraals vai nee, bet tas bija patieshaam ljoti iists ASINSNAIDS. Konkreeti man tieshaam briizham jumts nobrauca, kas es esmu un kad es esmu. Izcili perfekta sajuuta. Kas taa vislabaak palicis praataa... Gaajiens pa riita rasu un miglu sveetos akmenjus skatiities. Ieeju setu nometnee peec savas paikas... Zaaliite... eediena atliekas... Traucinji, mantinjas... Un pashaa nometnes centraa riita miglas ieskauta lepni slejas uudenspiipe! Bet seta neviena! Un otrs briidis bija Viltiigaa Plaana III realizeeshana. Kaa mees sleepnii gaidiijaam, kad seti beidzot atstaas nometni un ies igaunjus sist. Taa fataaliskaa paarlieciiba, ka shoreiz visam jaizdodas, lai tur pliist vai luust, ka seedeesim tajaa durstiigajaa zaalee kaut vai liidz naktij, ja seti neatvilksies aatraak. Un kaa mees skreejaam augshaa pa kalnu tai bezdieviigaja karstumaa, kaa vandiijaamies pa nometni, tos sasodiitos ragus mekleedami, kaa shkjiet dzirdeejaam setu balsis un pleesaam prom, ka puteklji kuupeeja... Jaa... Aa, arii otra Joda ierashanaas, kad tas, moshkjis taads, meimuroja pa mezhu, ar paatadzinju kokiem cirsdams. Atnaak liidz letiem, prasa meitu, bet attop, ka nometnee iekshaa netiek, jo labi vaardi noskaitiiti, kokos krusti sacirsti (kaa jau peec beereem), un veel piedevaam vinja dveesele ir muusu rokaas. Un, ak, shii tirgoshanaas ar Jodu! Malacis Kedriks! Teaatris ir daudz zaudeejis! Nopietni! Viens vaajais punkts bija tas, ka magjija tieshaam bija drusku par daudz. Bez muusu raganas Dveeseliites (cepuri nost!) mees buutu bezpaliidziigaaki par kurkuleenu, pilniigi kaa bez rokaam. Un ja nu vinja buutu nogalinaata? Ko tad leti buutu dariijushi? Taapeec arii uz naakamo speeli bija doma, ka vai nu jaadabuu sev beidzot kaada ierocha atestaacija, vai arii kaut kaada burve pashai jaateelo, vai arii jaabuut kaadas speeciigas karotaaju komandas sastaavaa. Vai arii jau pashaa speeles saakumaa jaasagatavo sev zhuuksniiti ar teeliem saakotneejaa personaazha naaves gadiijumaa. Bet tas nav tik interesanti kaa buut maziem tizliem intrigantiem ziepju vaariitaajiem, kas centiigi meegjina izniideet divas neapshaubaami lielaakas un speeciigakas nometnes. Tieshi taa es uztveeru savu komandu (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Go Girl Power! Kopumaa varu teikt, ka speele bija izcili izdevusies. Ko dariit vareeja atrast visu laiku, kvestu bija vairaak kaa saprashanas, bet nu liels liels paldies meistariem, kas tos saruupeeja! Paldies letgaļu komandai par nerimstosho naidu pret ienaidniekiem, paldies setiem un igaunjiem par savu neprognozeejamiibu un in general interesanto speeli. PALDIES! Šo rakstu rediģēja browncat: 10.07.2005 22:28 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 21.06.2025 11:24 |