![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Tātad daļa mūsējo jau ir mājās, kamēr citi šobrīd tur vēl joprojām atzīmē spēles beigas, vai arī vēl drīzāk atkopjas no atzīmēšanas.
Tas nozīmē, ka ir laiks mest iekšā atsauksmes par šo LARPu. Mans kopējais viedoklis ir tāds, ka tas bija labs. Izvēršoties, citēšu Tiju: "sākums labs, vidus slikts, beigas labas." un papildināšu ar gudrību, ka, ja jau beigas labas, tad jau viss labs. Lai arī spēlē kopumā bija zināmas problēmas, tā manā skatījumā krietni pārspēja SLS3 un SLS4 interesantībā un organizētībā. Vēlāk varbūt izvērsīšos, bet pagaidām pāris pozitīvie un negatīvie punkti. + GMi nepiesējās tērpiem (kuri brīžam gan varēja būt arī mazāk bomzīgi), iedrošināja un atslābināja sajūtas spēlē, kā arī patīkami lauza SLS piekasīguma stereotipu +Spēlē maģijas strādāja un patiesībā bija spēles galvenā sastāvdaļa bez maz vai. Spēli drīzāk varētu saukt SLS: Buršanās vai Izdzīšana, nevis Asinsnaids +Bija daudz visādi notikumi un neradījumi, ar kuriem ķēpāties (vilkači, jods un nolāpītās sērgas vai Polockas kara gvarde) +GMi saorganizējās un atkopās pēc šķietamā spēles kraha, kā daži uzskatīja, proti, pirmās nakts daļas setu un igauņu uzbrukuma latgaļiem un viņu iznešanas (kas gan cik sapratu, galu galā latgaļiem licies interesanti un iespaidīgi, vismaz mirkļa izjūtu līmenī) +Spēles beigas bija arī tās kulminācijas punkts. - Daudzo GMu un garu mind control efekts. Nu nevar iečukstēt spēlētājam "tu gribi tagad iet tur un tur". Var dot mājienu, ka tur kas ir vai stimulēt viņam pašam izvēlēies, bet ne tik konkrēti LIKT. Tas pats mani arī satrauca ar mīlestības maģiju, kura no vienas puses, lai arī jauka, no otras puses šausmīgi visvarena un vispār man kā spēlētājam atņem rīcības izvēles tiesības. - Neradījumu, sērgu un visvisādu efektu pārblīvētība. Ja tā padomā, bez burvjiem grupiņa acumirklī aizietu bojā, kas šķiet pārspīlēti. Tāpat arī nedaudz par daudz efektu, kuri "tiek pateikti", piemēram, "tagad jūs esat slimi un vārtaties un ķērcat, un gārdzat". - Spēles pašos pamatos bija jaušams metageimings, šķiet, saistīts ar dažādo spēles rīkotāju un dalībnieku attiecību problēmām un konfliktiem. Tas zināmā mērā nokāva atmosfēru un iznīcināja in-game'u, bet no otras puses radās iespēja spēlēt metaspēles. Šo rakstu rediģēja Andza Arrdh: 10.07.2005 13:37 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 19.03.04 ![]() |
Mjā!
Laikam jau es būšu tas šausmonis (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Tagad atbilde speciāli Inxam: pacentīšos aprakstīt teroru igauņu nometnē no mana skatu punkta: 1) ierados kaut kur ap to laiku, kad igauņi ļoti veiksmīgi nodarbojās ar Drudža neielaišanu. Ar to viņi tika galā un, lai nodrošinātu darbību (šajā gadījumā - spēlētāju izklaidēšanu) tika nolemts aktivizēt Meža garu, pie kura svētajiem ozoliem bija apmetušies igauņi. 2) sākums jau bija diezgan labs - Meža gars izrādīja savu nepatiku pret šādu viņaprāt bezkaunīgu ielaušanos - dzisa lampas, čuksti baidīja utt. 3) aktīvi darbojās cienījamā igauņu ragana, bet.... te kaut kas aizgāja stipri šķībi, jo igauņu garīgās varas parstāvji bija ieņēmuši galvā, ka aizraidīta tika Ugunsmāte, kurai nu tika pamatīgi ziedots. Ragana no GM arī saņēma ziņu par Ugunsmātes apmierinātību. Bet!!!! Svētajā mežā notiek aktīvas darbības ugunsspēka pielabināšanai!!!! Meža gari satraucās ne pa jokam un aktivizējās. Te nu mums sākās panika, kas mijās ar OOG darbību un iekšspēles darbību. OOG atļāvos raganai dot padomu, lai pameditē uz šo vietu, lai padomā. Atbilde bija īsa: "Negribu!!!" (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/blink_a.gif) (labas atspēles gadījumā raganai bija visas iespejas sakontaktēties ar Svētvietā mītošo garu un .... citi iznākumi) 4) tad sekoja ļoti jauka lūgšana igauņu dievībai - Pērkonam. Nu labi, bet - šajā svētvietā tam nav nozīmes un speka. Arī šeit igauņu garīgās varas pārstāvim tika norādīts un doti mājieni... 5) rezultātā bija Meža garu un Setu senču garu aktīva darbošanās. (piekrītu, ka pārcentos) 6) Vēl vienu mājienu centos parādīt, kad igauņi redzēja savus mirušos (!) tuviniekus, kuru pēc sarunas transformējās naidīgā būtnē, kuras ārējais apraksts arī varēja kalpot kā priekšā sacīšana, kad, protams, bezsamaņā esošais būtu atjēdzies. Redz, Inxiņ, man arī ir ļoti žēl, no savas puses skatoties, ka pēc neizdarībām in game viss uzreiz un automātiski tiek novelts uz personīgām attiecībām. Jā. igauņi bija pastiprinātas uzmanības lokā!!! Jo viņi jau arī visvairāk brēktu, ja vajadzētu kādu mirkli veltīt botānisku procesu novērošanai! Un kur izpaudās tas nežēlīgais un negodīgais terors setu nometnē????? P.S. un tagad tāpat kā Roviela gaidīšu uz galvenā Meistara biezo vārdu!!! Šo rakstu rediģēja Palpatins: 10.07.2005 19:52 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 23.06.2025 01:32 |