![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Pokemonu pavēlnieks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 ![]() |
staastiet par to saviem draugiem radiem pazinnaam teetiem un maaminnaam
daudz veel kas ir neskaidrs un pat nosaukums veel nav iisti izdomaats taccu ir zinaams ka speele buus un visticamaak otrajaa augusta nedeellaa taapat ir zinaams ka taas buus visu laiku labaakaas trollu naktis jo ir grandioza GM komanda ir grandioza velme uztaisiit grandiozu speeli un galvenais ir grandioza velme dariit to atkal un izbaudiit no sirds VARI SAAKT PIETEIKTIES SPEELEESSANAI (rases un siikaaks info buus veelaak jo ir izstraadaassanas stadijaa (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) ) Šo rakstu rediģēja aivvv/green wind: 29.03.2005 22:36 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Es vispār esmu pret maģiju, bet tā kā daudzi (ieskaitot GM) to pieprasa, tā arī būs.
Kā jau teicu, ar maģiju tās lietas ir nedaudz miglainas, bet kā būs realitātē, to redzēs nedaudz vēlāk. Maģija šeit un tagad ir taa, kaa tas ir plaanots un visticamāk notiks, bet šamanim ir jārēķinās ar to, ka viņam vajag, lai ziņa par rituālu nonāk līdz "dieva" ausīm un viens no veidiem ir pulcināt daudz cilvēku ap rituālu cerot uz to, ka starp tiem būs kāds, kas nonāks kontaktā ar "dievu" un aiznesīs ziņu par rituālu. Ja rituāls neizdodas, tad šamanis var rēķināties ar to, ka pārāk neliels bija sekotāju skaits. Ja viņš grib, lai rituāls noteikti izdodas, viņam ir variants kaut kādā veidā piesaistīt "dievu" nedalāmu uzmanību. Piemēram, rīkojot grnadiozus svētkus tam par godu un uzaicinot visvisādus ļaužus. Vai arī - kā jau minēju, noķerot kādu konkrētu pārdabbisku būtni, par kuru ir zināms, ka tā nonāk kontaktos ar "dieviem". Tai tad piespiestu - kaut vai vardarbīgi, noskatīties rituālu. Tas principā ir tas pats, ko tu saki, tikai ar atrunu, ka nevajag brīnīties,ja rituāls, kas rīkots trim četriem cilvēkiem meža vidū piepeši neizdodas. |
|
|
![]()
Raksts
#3
|
|
Kārto SLIM-us ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.12.03 Kur: Nogājis no ceļa uz Lorienu ![]() |
CITĀTS(Kamazs) Es vispār esmu pret maģiju, bet tā kā daudzi (ieskaitot GM) to pieprasa, tā arī būs. Kā jau teicu, ar maģiju tās lietas ir nedaudz miglainas, bet kā būs realitātē, to redzēs nedaudz vēlāk. Maģija šeit un tagad ir taa, kaa tas ir plaanots un visticamāk notiks. Tas ir tas, ko es vēlējos dzirdēt. Manuprāt maģijai spēlē ir jābūt maksimāli nepastarpinātai, lai pēc iespējas mazāk būtu "jāiedomājas". Tādai, kā tā bija iepriekšejās TN spēlēs. Praktiski to pat nevar nosaukt par maģiju. Tā ir savstarpēja spēlētāju vienošanās, ka uz spēles laiku noteikti piekšmeti un noteikti vārdi spēles pasaulē uz visiem iedarbosies pavisam noteiktā veidā. Apmēram tāpat kā kaujas noteikumi, tā arī maģijas noteikumi. Minimāli, universāli, visiem pieejami, jebkuram iegaumējami bez īpaša saspringuma. Man ļoti gribētos, lai TN paliktu spēkā "keep it simple, stupid" princips. Lai nedz burvim, nedz burvestības saņēmējam nevajadzētu lauzīt galvu un atcerēties sarežģitas formulas vai sazin ko vēl. "Blangtorll" un gatavs! Amuletu vai citu maģisko darbību skaits minimāls, iedarbība vienkārša. Nav burvestību, kuru ārējo efektu mūsu pasaulē būtu grūti realizēt - piemēram, tādas burvesības kā "Zemestrīce ar cunami" vai "Rīgas 800 gades salūts" nebūtu īsti vietā. Tas pats par rituāliem. Rituāls vai burvestība, kurš kādam uzsūta "grūtu slimību" (piemēram, viņa dzīvības punktu skaits visu laiku ir nulle un nav obligāti jāatspēlē slims) būtu ok, kamēr rituāls, kurš nodedzina ienaidnieka ciematu (kā gan? piespiežot visus skraidīt starp teltīm un kliedzot "deg, deg!") vai tāds, kas piespiež konkrētu varoni sajukt prātā (bet varbūt es neesmu braucis uz spēli izlikties par garīgi slimu?!) nebūtu vēlams. Pēc iespējas mazāk "virtualitātes", pēc iespējas mazāk uzspiestas lomu spēles. Maģiskie efekti iedarbojas uz spēlētāja varoņa parametriem, nevis uz pašu spēlētāju. Tas, kā reaģēt uz notiekošo, kā un vai vispār mainīt savas lomas spēli, lai paliek spēlētāja paša ziņā. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 03.06.2025 11:23 |