![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Pokemonu pavēlnieks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 ![]() |
staastiet par to saviem draugiem radiem pazinnaam teetiem un maaminnaam
daudz veel kas ir neskaidrs un pat nosaukums veel nav iisti izdomaats taccu ir zinaams ka speele buus un visticamaak otrajaa augusta nedeellaa taapat ir zinaams ka taas buus visu laiku labaakaas trollu naktis jo ir grandioza GM komanda ir grandioza velme uztaisiit grandiozu speeli un galvenais ir grandioza velme dariit to atkal un izbaudiit no sirds VARI SAAKT PIETEIKTIES SPEELEESSANAI (rases un siikaaks info buus veelaak jo ir izstraadaassanas stadijaa (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) ) Šo rakstu rediģēja aivvv/green wind: 29.03.2005 22:36 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Nu, patiesībā tas ākis ir tāds, ka TNH jeb TN:C notikumi ir pabīdījušies gan laikā (neviens nezina preciizu skaitli, bet ja domaasiet 100, tad galiigi nepareizi nebuus) gan telpā, kas tiešām izslēdz iespēju turpināt savus vecos tēlus, ir daži izņēmumi, bet tie ir DMi un GMi.
Tāpat iesaku jau laicīgi izlemt kurā pusē spēlēt - troļļu vai ziemeļnieku, šajā spēlē troļļiem ir tāda pat sociālā dzīve kā ziemeļniekiem - kā politika, rakstība, tirgošanās, piedzīvojumi, cēli bruņinieki utt., tikai ar savu unikālo troļļu piegaršu. Būt par trolli TN:C nenozīmē automātiski būt par uzkačātu gaļas mašīnu slakteri vai bezdomu vienību milzīgā pūznī - nē troļļi ir tikpat lieli individuālisti kā ziemeļnieki, mēs varam sastapt trolli, kas ir nolēmis izpētīt dīvaino radījumu cilvēku, varam satikt trolli, kas ir nolēmis atbrīvot skaisto troļļu meiteni no barbarisko cilvēku gūsta, varam sastapt trolli, kas mēģina ar veiklu mēli izpelnīt iztiku pārnesot jaunākās baumas starp troļļu ligzdām. Lielākā daļa no troļļiem jaunajā spēlē ir cieminieki, kas dzīvo savā ligzdā (troļļu apmetnes tā dēvē) un nekādā ziņā nesiro apkārt slaktējot cilvēkus, vēl vairāk, ir pilnīgi normāli, ja trollis visā spēles laikā nesastaps nevienu cilvēku, pavadot visu spēli savā troļļu sabiedrībā, risinot savas lokālās problēmas un bīdot troļļu intrigas. Bet nevajag aizmirst, ka 1) visi troļļi ir vairāk vai mazāk impulsīvi radījumi, tādēļ ir normāli piepeši nez no kā nez no šā uzsākt ķildu, kas var beigties ar slepkavību. Ir normāli novākt kaimiņu (nav sirdsapziņas pārmetumu), ja viņš nepatīk, bet, lai saglabātu kārtību, slepkavības netiek veicinātas un seko represijas no troļļu varas orgāniem, tāpēc troļļi joprojām viens otru nav izkāvuši. 2) troļļi ir ļoti augstu attīstīti radījumi visās jomās. Šīs divas lietas jāņem vērā, ja vēlaties būt trollis. Nu un protams, fakts, ka trolljiem ir specifiskas ieziimes teerpshanaas zinjaa (vairaak pastaastiis Tija) un tumsha seja, āda. Protams, TN2 un TN3 stila troļļiem arī būs - karaviiri, sirotaaji, kas 1)uztur kārtību un lokālā kuniga varu trolllju ligzdaas; 2)shad un tad laupiishanas noluukos uzbruuk kaadam. Ziemeļnieki šajā spēlē savukārt ir tādi kā bagātāki un attīstītāki Madaras ciema cieminieki, zemnieki. Viņi ir bagātāki, aktīvāki, dzīvespriecīgāki, pašpārliecinātāki. Tie ir cilvēki, kas savos ciemos dzīvo jau vairākus gadu desmitus, simtus un nav pieraduši regulāri bēguļot. Dzīve tiem rit slaiki, labi, shad un tad gadaas piedziivojumi, sviniibas, godi, nav regulaari trollju uzbrukumi (atshkjiriibaa no Madaras ciema). Katrai pusei buus pieejami vismaz triis dazhaadi ciemi - atkariibaa no cilveeku skaita, luugums neveidot individuaalaas frakcijas un speciaalos teelus, bet pozicioneet sevi kaa vienkaarshu zemnieku, armijnieku (jebkuraa no abaam raseem), ar vienkaarshiem notikumiem savaa pagaatnee. Lai ar jums notiek lielas lietas speelee, nevis legjendaa pirms taas. Ja juus gribat buut dizhais laupiitaajs, tad nevienam par to nesakiet, bet saaciet speeli kaa zemnieks vai kareivis un meegjiniet iistenot savu fishku. Neveidojiet arii laupiitaaju grupas ar cilveekiem pirms speeles, bet speeles laikaa meegjiniet to sabiidiit. Tas protams rekomendeejoshaa formaa, bet tik un taa gribeetu uzsveert to, ka shajaa speelee galvenais ir tas, ka juus saakat speeli kaa nekas iipashs un noteikti nerakstiet legjendaa savus plaanus, bet meegjinat tos reaali iistenot. Mees, GMi, savukaart, no legjendaa (ja taada buus) mineetaas pagaatnes meegjinaasim izveidot kaadus jums nezinaamus kvestus. Taadeejaadi ceru, ka buus interesanta saspeele starp GMu, kas nezina speeleetaaja plaanus un speeleetaaju, kas nezina GMa plaanus. Meegjiniet saskatiit mazaakaas iespeejas izveersties, bet neaizmirstiet arii par teela dziiviibu, izpatiku, paarticiibu utt.. Katraa zinjaa droshi konsulteejieties ar GMiem par visiem neskaidriem jautaajumiem, jo saprotu, ka shis izklaasts ir diezgan gruuti uztverams un haotisks. |
|
|
![]()
Raksts
#3
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.09.04 ![]() |
Ja jau ir ieteikts leģendā rakstīt vienkāršus notikumus
UN CITĀTS(Kamazs @ 06.04.2005 15:32) , TAD rodas jautājums, ko rakstīt leģendā (kā GM-i varēs izveidot interesantus kvestus dažādiem chariem, ja visi spēlētāji rakstīs, ka ir vienkārši zemnieki, karotāji ar parastu pagātni (un bez nākotnes plāniem) u. tml.) UN, ja kvesti tiks izveidoti spēlētājam, kas par to eksistneci nemaz nenojauš, kāda garantija, ka šis konkrētais spēlētājs vispār sāks mēģināt pildīt kādu kvestu? P.S. Tas nav nekāds uzbrauciens, vienkārši šo to nesaprotu :blink: |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 03.06.2025 11:54 |