![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Pokemonu pavēlnieks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 ![]() |
staastiet par to saviem draugiem radiem pazinnaam teetiem un maaminnaam
daudz veel kas ir neskaidrs un pat nosaukums veel nav iisti izdomaats taccu ir zinaams ka speele buus un visticamaak otrajaa augusta nedeellaa taapat ir zinaams ka taas buus visu laiku labaakaas trollu naktis jo ir grandioza GM komanda ir grandioza velme uztaisiit grandiozu speeli un galvenais ir grandioza velme dariit to atkal un izbaudiit no sirds VARI SAAKT PIETEIKTIES SPEELEESSANAI (rases un siikaaks info buus veelaak jo ir izstraadaassanas stadijaa (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) ) Šo rakstu rediģēja aivvv/green wind: 29.03.2005 22:36 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Heh. Bet, es skatos, te uzpeld cita problēma.
Tiem, kas piedalījās TN2, TN3 noteikti atmiņā palikuši būfedslaktiņi. Dabiski, ka visi sagaida no nākamās spēles to pašu. Es nevaru garantēt, ka tā nebūs, gribu tikai, lai visi dzird un uztver to, ka mēs aktīvi rīkojamies, lai spēlē būtu ne tikai karošana, bet tikpat daudz arī citas darbības. Jau minētie četri vaļi, par kuriem Laura kaut kad stāstīs (ceru, ka drīz). Lieku reizi tomēr atgādināšu, ka mēs gribam spēli attīstīt vienlaikus četros pamatvirzienos -
Tie gan ir traki laiki, apkārt klimst gan bandīti, gan troļļi, bet, pirmkārt ir varas orgāns (tāda kā zemessardze jeb milicija ziemeļniekiem un karadraudze troļļiem) , kuras uzdevums ir aizsargāt attiecīgo sabiedrību - troļļus vai cilvēkus no bandītiem, laupītājiem, maniakiem, sirotājiem. Otrkārt, kāpēc vienmēr stāties pretim, ja var aizbēgt? Ja var apmānīt? Ja var pierunāt (noslēgt savienību)? Ja var piekukuļot? Ja var piedraudēt? Ja var vērpt politiskas intrigas augstākajā līmenī? Te ir tas moments, kad daļu atbildības par spēles stilu jāuzņemas pašiem spēlētājiem. Mēs dodam iespēju rīkoties brīvi un, ja gribat, pat idiotiski, taču jums jārēķinās ar sekām. Varbūt ir vērts pakustināt smadzenes nevis rokas"? Es nesaku, ka viss jārisina pacifistiski vai diplomātiski - pilnīgi droši var arī risināt savādāk. Bet esiet gatavi ka pasaule ar visu tas mehāniku atbilstoši reāģēs uz jūsu rīcību. Gan jau būsiet pamanījuši, ka daudzos RPG par diplomātisku kvesta risinājumu var dabūt vairāk pieredzes punktu nekā vienkārši visus noslaktējot...Pamēģiniet kādreiz ko atrisināt nekareivīgi, jo, uzsvēršu, šajā spēlē spēlētāja nāve nepaliek bez atskaņas kopējā spēku balansā un individuālajā tēla attīstībā. Tāpēc ir izdevīgāk nevis izdarīt pašnāvību, bet ārstēties, ir izdevīgi piedraudēt kādu noslaktēt, nevis noslaktēt. Ja jūsu tēls mirst, esiet gatavi, ka tas nelāgi atsauksies uz "komandas" biedriem. Es domāju, ka mēs, spēles GM, centīsimies dot maksimāli daudz iespēju bīdīt spēli dažādos variantos - vēlreiz gribētu uzsvērt tos četrus vaļus. Tas, protams, ir ļoti sarežģīts uzdevums, bet vismaz tendence un virziens visam spēles dizainam ir šāds. Varbūt izmetiet savu wishlistu, ar kādiem personāžiem gribētu spēlēt nākamajā troļļu nakšu sērijā? Es piemetīšu vienu savu - Rukivaldis Vaiveles ciema iemītnieks, 23 gadus vecs neveiksminieks. Līdz 22 gadu vecumam dzīvojis kopā ar vecākiem, bet tad tie to vienkārši pametuši paskaidrojot, ka apnicis rūpēties par lielo lempi. Izmisis puisis mēģina dzīvot pats. No sākuma viņš izmēģina mednieka arodu, mēģinot noslaktēt kādu trolli, bet izrādās, ka zobenu vicināt nav gana viegli un, ka tevi divi deviņi, bīstami. Pilnīgā izmisumā viņš mēģina aplaupīt kaimiņu, bet tas neizdodas. Ieguvis zagļa slavu puisis nezina ko darīt līdz padzird par kādu ciemu, ko nopostījuši troļļi. Zinot ka troļļiem ir pilnīgi cita nauda, viņš nospriež, ka iznīcinātajā ciemā noteikti būs palikušas troļļu barbariem nederīgās monētas. Lai gan ciems atrodas pie pašas troļļu robežas, vilinājums par iespējamo peļņu ir gana liels. Nebūdams pārāk lielos draugos ar zobinu, viņš cer tikt līdz ciemam izvairoties no troļļiem nevis tos noslaktējot, bet kad nonāks ciemā, tad atliks tikai pārbaudīt līķu kabatas un būdas, gan jau kas būs palicies. Vēl tik dabūt karti vai kādu, kurš zina, kur precīzi atrodas ciems un tad jau var doties ceļā... vai Tirkions Jau kopš jaunības uzskatījis, ka prāts ir asākais zobins, bet mēle labākais vairogs un bruņas. Laikā kad citi vienaudži trennējās cērtot sasietus troļļus, viņš sapazinās ar dažādiem caurceļotājiem un uzzināja par dzīvi Ziemeļzemes vidienē, lielajās pilsētās. Reiz, veiksmīgi dabūjis grāmatu, viņš uzzināja par intrigām un politiku, kas patiesībā valda šo zemi. Kā jau visi jaunie, arī viņš deg nepacietībā īstenot savas teorētiskās zināšanas praksē. Viņam tāda iespēja rodas, ka ciema vecākais to pieņem pie sevis darbā par rakstvedi, jo Tirkions vienīgais zina dīvainos burtu rakstus un pats spēj ķeburus vilkt. Tādējādi visas vēstules citiem ciemiem un pat Ziemeļzemes kungiem top ar Tirkiona roku un nu viņam tikai jāizdomā pēc iespējas labāks plāns, kā to izmantot savā labā. vai, vēl viens Tooorkoo'l Jau no mazām dienām trollis Tooorkoo'l labprāt klausījās veco troļļu pasakas par svešām zemēm un vareniem piedzīvojumiem. Tajā laikā kad vienaudži izklaidējās dedzinot Madaras ciemu, viņš uzmanīgi pētīja pie kāda līķa atrasto karti, lai atklātu, ka...tā ir bagātību karte! Tad viņš izlēma doties atrast šīs bagātības, lai kur arī tās neatrastos. Nelaime, ka karti redzēja arī vēl trīs citi troļļi, viņa biedri un, lai gan uzskatīja to par vienkāršu lupatu, gribēja vienlīdzīgi sadalīt. Ko tie arī izdarīja saplēšot drānu trijos gabalos. Tagad Tooorkool'am ir jāsadabū ar viltu (jo pēc spēka tas vārgulīgs) vai kā citādi visi trīs kartes gabali kopā un jāatrod, kur tad tā manta ir apslēpta. Ievērojiet - tās nav leģendas, bet tēlu apraksti. Ievērojiet - neviens no viņiem nav zobena cilinātājs. Ievērojiet - trollis ir tikpat ne-hack`n`slash kā pārējie. Tagad varbūt pamēģiniet jūs izveidot kādu tēlu (bet ne leģendu!), tēla aprakstu it kā jau pēc notikušas spēles. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 03.06.2025 12:09 |