Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> TN3 rezultāti un stāsti, stāsti, stāsti..., Pavēsti mums to jel.
Andza
iesūtīt 18.10.2004 14:20
Raksts #1


Studē augstākās pārvērtības
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.11.03
Kur: Jauko poniju zemē.



Tātad pirms ķeramies pie stāstiem, vēlreiz pie nosacītajiem TN3 tā sauktajiem rezultātiem. Lai arī LARP'u nekādā gadījumā nedrīkstētu uzskatīt par sacensībām, mums ir tāda tendence dažiem cilvēkiem piešķirt TN oficiālos vimpeļus par dažādiem random nopelniem.

Tātad uzvarējusī frakcija ir troļļi.
Nav svarīgi, ka viņi varbūt arī neizkāva tik daudz visus un paši bieži atrāvās. Galvenais ir tas, ka viņi aktīvi pildīja gan savus kvestus, gan veikli visu laiku pārķēra citu rasu kvestus un izpildīja arī tos. Un, šķiet, viņi diezgan konkrēti havoja fun'u. (troļļi, labojiet mani, ja esmu pārsteidzies ar šādu apgalvojumu.)

Kolorītākais tēls mums ir Haļavas priesteris, pierādīdams, ka pacifistiskiem tēliem TN pasaulē arī ir iespēja tusēties. Un rādās, ka viņš pat dažu labu itin veiksmīgi konvertēja savā ticībā. Šķiet. (plus korumpētības moments, viņa burvīgie arbaleti savaldzināja GM'us totāli un galīgi)

Specbalvas vimpeļus dabūn kā, lai arī diezgan neatbilstošie, bet ļoti izturētie un pamatīgi iejutušies lomās tēli - abi ciema bruņinieki Kūrs un Krēts. Neatbilstošie no tāda viedokļa, ka patiesībā ciems ir viens nožēlojams miests, bet nekas TN jau vienmēr ir valdījusi stila anarhija.

Un vēl vienu godam nopelnītu specbalvu saņem Dāsns par savu centību un gatavību nedaudz ziedot spēlēšanas priekus, lai tā vietā palīdzētu GM'iem. Tātad Martins saņem balvu par nominācijā vislabākais Dāsna izpildītājs.

TN diplomi kaut kā pamazām tiks nodoti laika gaitā (piem., Kvints no TN2 vēl joprojām nav saņēmis savējo, uff).

Bet tagad par to vairāk apspriesties nevajag, bet vajag pievērsties spēles stāstiem. TN2 mēs vēl varējām izlobīt kaut kādu vēsturisko interpretāciju par to, kas īsti tika noticis. Šoreiz tas šķiet pilnīgi neiespējams uzdevums. Tālab vienkārši mēs vēlētos dzirdēt dažādu tēlu atstāstus, kas ar viņiem noticis. Es pats pēc mirkļa iemetīšu stāstu par Veltāru Bērzazaru aka Bezvārdi no paša sākuma līdz beigām (dažas vietas izlaižot, lai neatklātu spoilerus no filmiņām).
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
 
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes
Andza
iesūtīt 18.10.2004 17:34
Raksts #2


Studē augstākās pārvērtības
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.11.03
Kur: Jauko poniju zemē.



Pagaidaam, kameer pats veel neesmu pabeidzis staastu, un citi arii veel neko nav iemetushi, ielieku, kaa bijaam pirms tam izdomaajushi TN kvestu lapas melnrakstu (kurai tiirraksts nemaz netika taa arii uzrakstiits). Tur ir atrodami visaadi random komentaari.
Vareetu dazhiem buut diezgan amizanti palasiities, kas tur bija iecereets, kas ne.





Kvesti:

Lielie kvesti jeb frakciju galvenie kopējie uzdevumi:


1. Troļļi
a. Veikt LIELO RITUĀLU tādā veidā pamatīgi ieriebjot saviem senajiem ienaidniekiem Ziemeļzemei. Lai to veiktu ir jāizpilda 7 lielie uzdevumi:
i. Pie ziemeļzemes tirgoņa vai ieceļotāja ir Ziemeļzemes karte, kura jādabū, lai varētu marķēt, kur meteoram krist (heh).
ii. Bedre jāpiepilda ar pūrgālu un jāsakur uz tās ugunskuru, tad jāizsauc GM, kurš to pārbauda (vajag GM).
iii. Trīs rituālās vietas, kurās jānovieto pemanas trauki (un moška vēl kaut kāda kārts jāiesprauž vai kas cits uzkrītošs?), ko jānosargā, kamēr GM iečeko (vajag GM).
iv. Jāatšifrē uzraksts un jāizpilda tajā noteiktās instrukcijas (to izdarīt var ar dažādās vietas izliktiem hintiem (doma: viens no hintiem ir pie kāda apmātā šamaņa, viens pie ciema šamaņa Deo, viens pie Prizdas priestera, viens vēl kaut kur)
v. Jāupurē kāds netrollis, kurš labprātīgi tam piekrīt (kas nav uz savām kājām stājies? Tikai cieminieks? Tikai meitene? Mīnusi upurētajam, piemēram, viņam uzreiz ir sakačāts konts pie mirušo karaļa. Vai ari viņš kļūst par pustrolli [it kā bonuss, bet ciemā viņu var nepieņemt]).
vi. Pie mirušo karaļa ir mantiņa (svečturis), kuru jādabū no turienes. To no turienes var iznest tikai vai nu Haļavas priesteris, (vai kāds, kurš iegūst Dāsna svētību uz noteiktu laiku, lai to spētu ieiet un iziet no mirušo zemes nemirstot?), vai Trakais Cars, kā rezerve (labāk nē, viņam jau tā daudz kvestu). Mantiņu troļļi zina tikai pēc apraksta.
vii. Visiem kopā kaut kādā publiskā vietā jānoskandē TEKSTS. (teksta fragmenti jāsavāc) (lapā ir minēti daudzi ar GM un NPC palīdzību veidoti varianti, bet IMHO vajag ko vienkāršāku un ērtāku)
b. Atriebt TN2 vietējo troļļu sakāvi un sariebt cieminiekiem, kā arī censties, lai tie atzīst troļļu pārākumu (troļļi jautāja man, vai ir iespējams izveidot kādu rituālu, ar kura palīdzību var upurim piekrītot labprātīgi, pārvērst jamo par trolli? Es pats domāju, ka varētu būt kaut kas tāds, kas pārvērš par pustrolli un viņš var atdzimt tikai kā trollis turpmāk. Tas pieļautu, kādu arī fiziskāku iespēju, ka troļļi uzvar).
2. Cieminieki
a. Iekārtoties jaunajā ciemā un noskaidrot, vai troļļi ir prom pavisam, un tikt vaļā no tiem nedaudzajiem pāri palikušajiem, kā arī nodrošināties pret iespējamajiem uzbrukumiem
b. (kad uzzināts) apturēt jauno troļļu LIELO rituālu (baidoties, kas tas ir tēmēts pa viņiem) un padzīt jamos
c. dabūt visus savā pusē un nodrošināt sev mierīgu dzīvi
3. Ziemeļnieki
a. Konstatēt, kāda ir situācija un stāties sakaros ar gubernatoru
b. Panākt, ka cieminieki kļūst lojāli Ziemeļzemei un atzīst jauno gubernatoru
c. (kad uzzināts) apturēt jauno troļļu LIELO rituālu
4. Laupītāji
a. Nodrošināt sev labvēlīgu vidi laupīšanai, proti, novērst jebkuras frakcijas iespējamo dominēšanu
b. Savākt daudz jo daudz naudas un vērtīgas šmotkas
5. Apmātie
a. Noskaidrot, kas bija viņus turējis savā varā un atrast viņu (vai lai atriebtos, vai arī patiesībā izjūtot tukšumu bez tā)
b. Padzīt šos necienīgos pūrgāla apgānītājus šajā teritorijā vai pievienot tos sev
c. Atrast veidu, kā izārstēties (potenciāli paralēla alternatīva)
6. Ieceļotāji
a. Individuālie
b. Palikt dzīviem un iemantot vismaz kādas puses labvēlību
7. Dāsns
a. Ieviest maksimālu mieru un saticību, lai Mirušo valdniekiem būtu pēc iespējas mazāk darba un ietekmes un visi viņam arvien mazāk un mazāk ticētu.
8. Mirušo valdnieki
a. Ņirgāties par mirstīgajiem un izbaudīt, kā viņi karo savā starpā


Atsevišķo tēlu izvērstie kvesti:

1. Krauklēna kvests (neatceros īsti, kas tur bija samuhļīts, te vajag pārējiem aizpildīt)
2. Haļavas priestera kvests
a. noskaidrot, kur ir ordeņa gredzens un atdabūt to (tas ir pie Trakā Cara Voloģas)
3. Trīs brāļu pustroļļu kvests
a. (uzmesties kaut kur par vadoņiem? Mēģināt izārstēties?)
4. Ciema galvenā šamaņa kvests
a. Noķert nekrietno mācekli, kura mēģināja viņu noindēt (ja vien viņš to pats grib, vēl nezinu)
5. Kritušā Bezvārža kvests
a. nogalināt apkārt klaiņojošo un bīstamo, jo neiznīcināmo jukušo Bezvārdi (to var izdarīt tikai ar viņa paša nolauzto zobenu (kurš varbūt atrodas Upesmalas burvja salā? Ja vien tur vispār kaut kā ir iespējams tikt, neizmirkstot līdz ādai?)
b. (tomēr kaut kāds ļoti ļoti grūts izārstēšanas kvests, kurš gan ir maskēts ar krietni vieglāku un nestrādājošu variantu)



Cieminieku kvesti:

Dzīvības ūdens (Adriana)
Adrianai ir radi citā ciemā, kas atrodas diezgan tālu no Madaras ciema. Līdz ar kādu klejojošu tirgoni Adrianai pienāk vēstule/ziņa par to, ka kāds no šiem radiem – viņas mīļotais krusttēvs, ir pavisam, pavisam smagi apsirdzis. Tik smagi, ka nu vai... Ziņas nesējs piebilst, ka Troļļu Mežos esot kāds brīnumlīdzeklis – dzīvības ūdens, kura malks spēj glābt uz nāves cisām guļošo. Šis dzīvības ūdens ir zaļā krāsā(to ziņnesis nesaka) un spēj dziedēt slimos. Kur tieši Troļļu Mežos ūdens noslēpts – to ziņnesis nezina. To var pastāstīt kāds no ciema radu gariem, Dāsns Prizdē. Principā ir divas pudeles spēles poligonā – nāves un dzīvības ūdens, pie tam, ir zināms, ka abas ir kaut kur Troļļu Kalnos, bet nav zināms, kur tieši kura ir. Ideja ir dabūt abas un tad izvēlēties īsto. Ja Dāsnam uzjautā, tas zina, ka zilā pudele ir nāves ūdens, bet zaļā – dzīvības. Citi nezina. Pudele ir jāpaslēpj veca koka saknē Laupītāju silā. Ja kvests ir izpildīts ok, atnāk ziņnesis un to pavēsta.
Vajag: 2 Sprite pudeles, nomaskētas lupatās.
Naudas pods (Puikiņš ar vāli)
Līdz ar jaunajām vēsmām, ieceļotāju ierašanos, Madaras ciemā ienāk nauda, kuru tie agrāk nepazina. Protams, ka naturālajā saimniecībā nevienam naudas nav, bet visi to sāk vēlēties, jo bieži vien ienāk tirgotāji, kuri tirgo jaukas mantas. Tai pat laikā mazajam puikiņam ar vāli mieru neliek vecaistēvs [NPC, gars], kas stāsta par jaukajiem gabaliņiem, kas laimi spēj nest, bet slēpti zārkā zem zemes. Viņš mīklās runā par naudas podu, kas paslēpts vecajā Madaras ciemā, zem virsaiša būdas. Viņš par veco ciemu neko nesaka, tas pašiem jāsaprot. („Šepat, mūsu vecajā labajā ciemā tie gabaliņi iraid..taisni zem virsaiša būdas!”) Bekgrounds tam visam ir tāds, ka šis vectēvs kādreiz ieceļoja no Ziemeļzemes un līdzi bija jams pagrābies naudas. Bet ciemā naudai nebija jēgas un tā viņš to noraka nebaltām dienām.
Vajag: naudu (37), drānas gabalu
Vectētiņa un meitiņas kvests (Gamemaster)
GameMasteru neliek mierā viņa vectēva, dziednieka gars, kas viņu vislaik dēvē par meitiņu, vienīgo viņa ģimenē un kā jams priecājies, kad Gamemasters[meitiņa] piedzimis, jo nu puišu saimē beidzot bijis viens piemīlīgs skuķēns.
No šī apnicīgā veča var tikt vaļā, ja saprot, ka vectēvs īstenībā diži vēlējies, lai Gamemasters apņem sievu, gādīgu vedeklu. Ja Gamemasters to izdara, viņš dabū dziednieka amuletu un nedaudz papildus pemanas, kā arī vecais šamo liek mierā. Tiesa, vedeklai ir vecītim jāpatīk, viņš viņai uzdos 3 jautājumus/pārbaudījumus pirms apstiprinās.
Vajag: AARENGARM amuletu
Atrast vīrus (Ildze, Dagne)
Sievām vīri nogalēti vai pazuduši Troļļu Kalnos. No Mirušo zemes pienāk ziņas, ka abi tiešām ir krituši troļļu nagos un nogalēti, bet mieru viņiem neliek tas, ka abi nav pienācīgi apglabāti, bet šamo kauliņi trūn nelāgajos Troļļu Kalnos pie nelāgām puurgaal kaudzēm. Vajagot tomēr atrast vietu, kur šamie noslaktēti un viņiem tuvas mantas tur palikušās. Kvests – doties uz Troļļu Kalniem un tos pārmeklēt cerībā atrast meklētās mantas un tad nosūtīt tās uz Mirušo zemi [nelegāli].
Vajag: kaut kādas personiskās mantas (2)
Aizbēgusī mācekle (W-shadow)
Mācekle, kas aizbēga no ciema samaņa, paņēma arī divas tā maģijas [no 5ām] – amuletus. Vai WS atradīs vainīgo un varēs ārstēt cieminiekus vai tomēr ne?
Vajag: 2 amuletus
Krauklēnkvests (Krauklēns)
Krauklēns uzskata, ka ir dižena senča pēctecis, kas pirms tam Madaras ciema vietā bija uzcēlis varenu karaļvalsti. Vēsturi mēs zinām – Madaras ciema vietā bija neliela, senlatviešu ķēniņvalstiņām līdzīga karaļzemīte, kuru nodibināja iebraucējs no Aizjūras zemēm balstoties uz savām +3 bruņām un zobenam. Teikās tas, protams, tiek pasniegts skaistāk, bet reāli tās bija pirmās bruņas šajā apkaimēs un pirmais zobains, līdz ar to džeks automātiski bij’ kruts. Krauklēns pūlas atjaunot šo aizseno valsti. Viņš redz vīziju par kādu varenu staltu vīru, kas taisni pārvalda, varenu plaukstošu pilsētu un cīņas laukā ir neuzvarams. Viņš redz šo personu no mugurpuses visu laiku, bet samana zobenu un bruņas [atzīmēsim – sasodīti spožas un lieliskas]. Tad persona apgriežas un Krauklēns ierauga savu seju. Ar to tiek dots mājiens par to, ka jāsameklē bruņas un zobains kā relikvijas, lai atjaunotu varenību. Zobenu jams jau ir dabūjis kapu laukā, bet bruņas nav ne mazākās nojausmas, kur raut. Tur var palīdzēt radu gari, kāds no tiem,ja pietiekami prašņās norādīs uz Bandītu līci. Tur, tiklīdz GM piefiksēs, ka Krauklēns ieguvis informāciju, tas paņems bruņas, sazināsies ar troļļiem un aizrādīs, ka tur ir teorētiski viegls laupījums. Viena smalka piezīme – netālu no vietas, kur bruņas gulēs [slavenā Nemirstošo Troļļu pļaviņa] uz to laiku tiks izvietots pārvietojamais troļļu atdzimšanas altāris, so, tie ik pa brīdim atdzims, bet Krauklēns vietu nepametīs, jo meklēs bruņas. Kad būs izgājušas kādas trīs troļļu kārtas, bet Krauklēns vēl turēsies, bruņas tiks patiešām novietotas un viņam būs iespēja tās atrast.
Tā, nu bruņas viņš atradīs, līdz ar vēsti tajās, kas skanēs ~ „Kas mani vilks un Migligoru lietās, kas Tēva dēlis būs un piesauks viņa vārdu, tam senču senči uz runām klausīs.” Vēsts, protams, šifrēta, ko var tikai Dāsns vai W-Shadow izlasīt. No tā Krauklēnam jātop skaidrs, ka jāuzzina Tēva vārds. Tēva vārds ir rūnām rakstīts uz akmens vecajā ciemā [ne īsti iekšā, bet bik nostan, lai nekrīt acīs uzreizi).
Ja Krauklēns visu izveic kā nākas, viņš var sevišķi lielās problēmās lūgt senču karaspēku ar Tēvu [Svivenu aka Mirušo Karali] vadībā nākt talkā.
Vajag: relikviju – puurgaal bruņas, alfabētu, vēstuli, akmeni ar Mirušo Karaļa vārdu

Nolādētais zobens (Gorana tēvam)
Ne no gariem, bet gan no apkārtceļojošiem tirgoņiem vai klejotājiem Gorana tēvs uzzina par nelāgu lietu – par Nolādēto zobinu, kura nēsātājs tiek nolādēts, ja ienāk Mirušo Zemē ar šo zobinu. Lāsts saglabājas pār to, kas ir pēdējais zināmais zobina nēsātājs. Sen senos laikos Troļļu Mežos bija diezgan nelāgs burvis, Kaitegāls, savā nelietīgumā tuvs Raganim, pat nedaudz nekrietnāks. Un tam bija šis zobens, kas nesa lāstu pār Kaitegāla galvu, bet deva arīdzan tam varenu spēku. Kāds nezināms madarietis reiz stājās pretim Kaitegalam un ne bez burvībām to tomēr zobencīņā veica. Nezinādams par nolādēto zobinu, tas to pievāca kā laupījumu, tādejādi atsvabinot Kaitegālu no šī lāsta un uzņemoties to uz sava kakla. Viņam par laimi gan, viņu novāca kāds laupītājs un zobenu nospēris pats arī itin drīzi mira no cita laupītāja rokas un savā alkatībā pagrāba zobinu līdzi uz Mirušo Zemi, tādejādi pārņemot lāstu. Zobins ilgi nelika mieru šim laupītājam, līdz beidzot zobins nonāca kāda troļļa lietošanā, kas uz tā mira uzbrūkot Madaras ciemam. Šī troļļa slaktētājs bij’ Gorans, Gorana tēva dēls. Tas paņēma zobinu savā īpatnībā un ilgu laiku krietni palīdzēja ciemam. Līdz reiz cīņā zaudēja. No zobena tas nešķīrās un tā lāstu pārmantoja. Tas pūlējās no zobina vaļā tikt, bet krita upuri troļļu armijai...zobins nonāca troļļu rokās atkal, bet šoreiz cīņā ar cilvēkiem, kad tā īpašnieks mira, neviens no uzvarētājiem zobinu neņēma, tā nelāgo slavu zinot. Bet Gorans palika klīstam te pa šo, te viņu sauli meklējot nolādēto zobinu, kurš nu jau nozaudēts.
Piezīme – zobenu iespēlē jau spēles sākumā, kā lewtu kaut kādā kvestā un tad tas maina savus īpašniekus.
Vajag: zobinu -2;

Laupītāju kvesti

Apslēptā manta.
Troļļu Mežos vienmēr bijuši laupītāji un karavānas. Un vienmēr kāda karavāna ir tikusi aplaupīta, visi izkauti un krava pievākta. Un nauda tādā stilā dzīvojoties ir uzkrājusies nemaza. Bet agri vai vēlu pat visbriesmīgākais laupītājs mirst...kur paliek nauda? Ir karte, ir cilvēks, kuram ir karte, bet kurš pilnībā nepārzina Troļļu Mežus un ir cieminieki, kas pārzina ģeogrāfiju, kuriem nav kartes, bet kas no ceļotājiem padzird par bagātībām.
Kāds jauns burlaks, slavena laupītāja ārlaulības dēls, ierodās Troļļu Mežos ar mērķi atrast bagātības. Viņam ir karte, bet nav ne mazākās nojausmas, kur ko meklēt.
Piezīme: karte norāda uz kādu specifisku vietu, kas ir atskaites punkts, taču vēl ir jāsavāc trīs mīklas gabaliņi[kodēti], kas no šī atskaites punkta aizvedīs līdz mantai. Pirmais no tiem ir norādīts kartē, bet pārējie ir atrodami izejot no pirmā. Lai atrastu mantu, nāksies pārlocīt karti un pēc atzīmes atrast lokāciju. Tas būtu trešais hints, otrais hints ir 30 soļi tādā un tādā virzienā, bet pirmais hints – neesi alkatīgs, ņem tikai pusi [bija 2 brāļi]. Ja pirmo hintu nepilda, tad nāk spoki.
Vajag: naudu(54), saini, atslēgu, vēstuli, trīs mīklu gabaliņus, karti

Upesmalas burvja algotņi (Silvestrs, Tūke un citi)
Upmalis ir apsolījis brangu atlīdzību, ja kāds atgriezīs kādam no apmātajiem pie-esošu dokumentu, kas īstenībā ir vārdi RIEBNAAVALKAPUT un TROLLVEIDMAAREN un karte uz Ragaņa slepeno rezidenci [kur glabājas daži vērtīgi amuleti, pemana un vēl šis tas]. Silvestra un Tūkes grupa ir kā reiz uzņēmušies šo uzdevumu par zināmu samaksu un tamdēļ medī apmātos.
Vajag: nedaudz pemanas, amuletus dažus, dokumentus [vārdus un karti]

Gadsimta zādzība (SkadY and Co)
Ir tikai viens veids, kā sevi pierādīt zagļu sabiedrībā – nozagt vairāk kā visi citi. Un Burlaks to zina. Ne bez pamata viņš atrodas šajās zemēs šajā laikā. 17. oktānī Madaras ciemā ieradīsies Ziemeļzemes kareivji. Bet tikai viņi zina, ka viņi arīdzan drīz saņems algu par dienestu, kas atnāks līdz ar pastu Madaras ciemā. To zina tikai Ziemeļzemes kareivji, pastnieks un Burlaks. Visas Ziemeļzemes kareivju algas vienā nieka somiņā un ar triviālu apsardzi – tas ir visu vai neko pasākums.
Protams, Burlaks nevar viens pats iznest apsardzi, protams, visi skaita Burlaku par mazu un nespēcīgu, bet Burlaka stunda vēl nav situsi.
Vajag: naudu(12*6), naudas slēptuvi

Pustroļļu brāļa atriebe (Elernass and Co)
Padzīts no sava dzimtā nama, savējo atgrūsts un trimdā izsūtīts pustrollis alkst atriebes...viņš nezina kā...nezina ko...bet zina, ka grib nonest savu pretinieku greznās muižas zemes mutes bezdibenī un likt tiem ciest vislielākās to bēdas – naudas zaudējuma bēdas...
Piezīme: Elernass var uzzināt par troļļu lielo rituālu, kur viens rituāls no cikla izsauks tieši zemestrīci un zemes atvēršanos kādā ģeogrāfiskā vietā. Vispārīgi veicot šo rituāla posmu mērķis tiek izvēlēts randomā, lai skaidrāk izceltu konkrētu mērķi, rituāls kļūst sarežģītāks, rūpīgāk izpildāms, plus, ir nepieciešamas papildus lietas. Pirmā – vairāk pemanas, otrā – RIEBNAAVALKAPUT amulets un trešā – dzīvs upuris, kam prātā stāv izvēlētais mērķis [Muiža, piem.].
Vajag: nu neko specifisku

Ieceļotāju kvesti

Haļavas gredzena kvests (Berlogs)
Heplisā ir nozagta kāda ārkārtīgi svarīga relikvija – Haļavas mācekļu iesvētīšanai priesteru kārtā nepieciešamais gredzens. Uz visām kontinenta malām tiek izsūtīti gredzena meklētāji priesteri. Viens no tādiem ir arī Miķelis, kas nonācis Troļļu Mežos, kurp ved svaigākās gredzena pēdas. Viņa rīcībā ir ~40 kopši uz rokas, plus, iespēja pieprasīt 60 no savas priekšniecības pa pastu. Gredzens atrodas pie Trakā Cara, kas pēdējo tā nēsātāju vienkārši noslaktēja. Miķelis var iztaujāt noslaktētā spoku [ja var piespiest], lai nonāktu uz Trakā Cara pēdām. Bet vispirms jāuzzina, kas šis noslaktētais vispār bija, Miķeļa pēdējais pavediens ir tulku tirgotāja slepkavība netālu no Magras. Par šo slepkavību vairāk var pastāstīt kāds no ziemeļniekiem, kurš bijis atbildīgais attiecīgā apgabalā [pirms spēles informēt par detaļām]. No tā var uzzināt aptuvenu laupītāja aprakstu un vārdu [viņš ir meklējamo sarakstā]. Tālākais, ir jāuzzina par šī laupītāja tālākajām gaitām Troļļu Mežos, par to zina Elernass [kā jau kaut kādas grupas vadonis], kura grupā reiz bija iekļāvies meklētais subjekts. No viņa tad var uzzināt par to, ka asinskārais slepkava kritis par upuri ... laulībai! Neveiksmīgi iemīlējies kādā ugunsmatainā laupītājmeičā[Yume], viņš drīz vien atguvies ar tukšu naudasmaku un – bez gredzena! Tad Haļavas priesteris varētu uzzināt par Trakā Cara nemīlestību pret šo meiču un izsecināt, ka TC ir pēdējais šī gredzena turētājs.
Vajag: gredzenu[ir], naudu [100]

Ziemeļnieku uzdevumi

• stāties gubernatora dienestā [atrast šamo vai šamais atrod ziemeļniekus];
• ievākt nodevas[noteikta summa];
• nokārtot Madaras ciema iekļaušanu Ziemeļzemē [dokuments];
• cīnīties spējīgo jauniešu iesaukšana armijā [uzticības zvērests];
• garantēt Ziemeļzemes pavalstnieku drošību;
• apcietināt un sodīt laupītājus;
• īstenot kārtību un Ziemeļzemes likumdošanu Troļļu Mežos;
• noskaidrot, kas noticis ar iepriekšējo misiju.


Apmātie

Apmātie ir nozudusī Ziemeļzemes misija. Pa ceļam saskārusies ar Ragaņa kontrolētiem troļļiem, misija cieta smagus zaudējumus un pazaudēja gubernatoru. Savainotie, bet dzīvi palikušie kareivji nonāca Ragaņa kontrolē, kas jau sen kāroja veikt prāta kontroles eksperimentus uz cilvēkiem. Viņš izmantoja puurgaal kaitīgās īpašības, līdz ar to šie kareivji kļuva piesaistīti šim metālam. Raganim par nelaimi, viņu nogalēja Bezvārdis. Palikuši bez saimnieka, kareivji ilgi klīda nemaņas stāvoklī, līdz Troļļu Kalnos nejauši uzdūrās Quintam, kas tajā brīdī svinēja 48 sava puurgaala kilograma atrašanu. Puurgaals tos piesaistīja un laupītājam par nelaimi, tie neatstājās no viņa ne soli. Quints, ne īpaši iepriecināts, sāka dzīvot nelielā nometnē, ko drīzi vien iesauca par Kreiso ciemu.
Apmātie nezina savu pagātni, tie ir nikni uz jebkuriem karavīriem, jo viņos kvēl naids par to, ka viņus biedri pameta nāvei. Tāpēc viņi klejo griezdami visus. Apmātie pamatā slaktē smagi bruņotus čarus, cenšoties neaiztikt troļļus vai vnk civilos. Apmātie neko nezina par Ragani, bet cilvēki zina par Ragaņa troļļu mind-controll eksperimentiem. Apmātos var atpazīt Ziemeļzemes kareivji. Apmātie var izveseļoties, ja uzzina par savu pagātni.

Random kvesti:

1. Ceļojošais tirgotājs sūdzas, ka viņa ģimenei uzlikts milzīgs lāsts, kuru vajag noņemt, taču tā kā tas ir nopietns lāsts, viņš grib nevis vienu, bet 2 NEEVEL amuletus, lai viņam dabū. Par tiem viņš ir gatavs iedot pretī divus citus kaut kādus + 10 kopšus.
2. Dāsns, kurš nemīļo karošanu vēlas, lai kāds dabūtu uz pārrunām vismaz pa vienam pārstāvim no katras frakcijas. Kaut vai tikai sanākt kopā mierīgi(bez pretenzijām uz kaut kādām īstām pārrunām un rezultātiem). Tas, kurš to paveic iegūst iespēju vienmēr tikt saārstēts pie Dāsna par velti (tikai viena persona).
3. (Troļļiem) ceļojošais troļļu šamanis (GM) lūdz savākt atpakaļ no nelietīgajiem cilvēkiem 10 troļļu skalpus. Par to viņš iedod artifaktu, ar kuru var vienu reizi (vispār tikai vienu reizi) atdzīvināt kritušo trolli kaujas laukā.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Raksti šajā pavedienā


Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 24.05.2025 01:10