![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Cenšas pārkliegt komentētāju Pasaules kausa izcīņā kalambolā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.11.03 ![]() |
Šis pavediens domāts lai uzklausītu iepriekšējo Senlatviešu spēļu dalībniekus par to kas līdz šim notikušajās spēlēs patika, kas nepatika, ko būtu vajadzējis darīt savādāk.
Zināms laiks jau ir pagājis un daļa emociju un adrenalīna ir noplakušas - laiks domāt ko darīt tālāk. Esošajā formā spēle diezin vai savu pastāvēšanu attaisno. Ražot turpinājumus turpinājumu pēc man nav ne mazākās vēlēšanās. Gaidu konstruktīvu kritiku, ieteikumus, padomus un tā tālāk. Centīsimies izvairīties no savastarpējiem uzbraucieniem un kritizējot centīsimies būt konstruktīvi, nevis vienkārši kritiski. |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 01.12.03 ![]() |
Varbūt GMiem būtu jāiejaucas tā paša iemesla dēļ, kādēļ mēs necīnamies ar metāla ieročiem un nepieprasam visiem mājausta auduma apģērbus? Proti - lai spēle tomēr būtu fun, nevis tikai "es gribu šito džeku nokaut, nu tāpat vien, tāpēc es to izdarīšu" pasākums, kur visi pilnīgā haosā slaktē visus. Nezin kādēļ vienai daļai spēlētāju LS asociējas ar slaktiņu jau spēles pirmajās minūtes...
Praktiski šādi ierobežojumi tiek likti arī tālab, ka spēles sākumā cilvēki bieži vien nav iejutušies personāžos un tiem ir jādod laiks to izdarīt, jo varbūt ka tas pats "slepkava maniaks" pēc kāda brīža tomēr saprot, ka personāžs tajā pasaulē ir dzīvojis arī pirms spēles sākuma, nevis tikai no nekā uzradies šajā brīdī. Un tomēr neizvēlēsies kā savu primāro darbības metodi slepkavošanau. BTW, tas pats slavenais gadījums, kad es kā GM aizliedzu "piecbrālīšiem" pirmajās spēles 15 minūtēs nobeigt vienu NPC un pilnībā aplaupīt vien PC arī bija saistīts ar in-game situāciju, kur gan tobrīd "piecbrālīši" kuri bija par katru cenu nolēmuši arābu vai nu nokaut vai aplaupīt negribēja ņemt vērā. vēl viena lieta, ko esmu šajā sakarā ievērojis - ja spēlētājs kādu nogalina, un pēc tam tiek atklāts, vaino vienmēr GM, ka viņi redz, ļaunie, ir ļavuši viņu atrast. Cilvēki neņem vērā, ka reālajā pasaulē lielāko daļu slepkavu atrod, un nedomāju, ka situācija bija atšķirīga sendienās, tikai tur, protams, slepkavnieks varēja varbūt aizbēgt, un, iespējams, ka viņam pat pakaļ nedzīsies, tiaki nezkāpēc tie visi "asasini" iedomājas, ka GM ir viņiem jādod iespēja slaktēt un mitināties tupat uz vietas... Šo rakstu rediģēja Farliner: 17.09.2004 16:32 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 18.06.2025 21:20 |