Laimes meklētāji - ATD, D20 pasaule, |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
Laimes meklētāji - ATD, D20 pasaule, |
29.07.2022 10:48
Raksts
#1
|
|
Šņācmēles tulks Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs |
Piedāvājums spēlei forumā. Tā kā pagājušo reizi piedāvājums spēlēt ar mehāniku tika no spēlētājiem noraidīts kā 'pārāk sarežģīti', tad tēli būs aprakstoši (personāžu kartes uzģenerēs, un pēc tām kauliņus mētās un darbību rezultātus paziņos GM), šobrīd plānojas viens piedzīvojums, ja pēc tam būs interese turpināt, GM ir 'milzum daudz ideju' kā turpināt. Generic Fantasy D&D Pathfinder settingā.
SPĒLĒTĀJU TĒLI Jaunieši - pietiekami pieauguši, lai paši varētu doties meklēt kur palikt un iekārtoties pasaulē, pietiekami jauni, lai neviens vēl nebūtu 'pasaules dižāko burvju/karotāju/zagļu' top 1000' iekļuvis - un pat ne tuvu tam. Palikt mājās govij pie astes vai vecāku darbnīcā strādāt nevienam nav vēlmes. Bet pasaulē ir tik daudz vietu, ko apskatīt, un Pirātu Salu zelta kalni aicina (mehāniski būsiet Pathfinder lvl1 characters, default race, default class - sīkāka informācija ja kāds grib palasīt, https://www.d20pfsrd.com/) SĀKUMA LOKĀCIJA (IMG:https://static.wikia.nocookie.net/oproleplaying/images/4/46/DonnadosaKey.jpg) Pilsētiņa ar ostu jūras krastā. Dzimtās mājas vai nu šajā pašā pilsētiņā, vai dienas divu gājuma attālumā, lauku fermās. Osta nav rosīga, bet pa laikam tur iegriežas kuģi, iekraut pārtiku un ūdeni, atstāt kādas preces, uzņemt vai izsēdināt kādu ceļotāju. Regulāri tur vajag matrožus vai klāja strādniekus vai abordāžas atvairītājus, par vēdera tiešu un dažiem sudrabiem tas ir transports kur vien vēlēsities (kamēr vēlēsities nokļūt tur, kur dodas kuģis). Šobrīd ostā kuģa nav, bet viens tiek gaidīts tuvākajās dienās. Pilsētiņā ir pāris krogi un var koptelpā tikt pie stūra kur izgulēties, vai arī jāmēģina pierunāt, ka kāds ielaidīs savā siena šķūnī pārgulēt. SPĒLES DARBĪBAS Spēlētaji apraksta, ko saka, un ko mēģina darīt. Var pat norādīt, ko darīs, ja sanāks un ja nesanāks. GM pēc kauliņu mešanas pasaka, cik labi sanāk (vai nesanāk) tas, ko spēlētāks mēģināja darīt. CITĀTS Piemēram, Džeks paziņo, ka mēģinās pārlekt no viena kuģa uz otru.
Džeks zina ka ir veiklāks par vidusmēra cilvēku ( GM DEX=14, +2 bonuss) un ir trenējies (Acrobatics prasme ranks 1 +3 proficiency +2 dex) GM ripina kauliņu 1d20+6= 19+6=25 . Pie grūtības pakāpes DC15 tas ir vairāk kā elegants lēciens pāri plaisai starp abiem kuģiem. GM raksta, ka Džeka lēciens ir veiksmīgs, ar elegantu piezemēšanos brīvā vietā. Toms: Sekoju Džekam. Toms nav tik veikls, bet arī trenējies. ( GM DEX=13, +1 bonuss) (Acrobatics prasme ranks 1 +3 proficiency +1 dex) GM ripina kauliņu 1d20+5= 9+5=14 . Pie grūtības pakāpes DC15 tas ir mazāk, nekā veiksmīgam lēcienam nepieciešams. Bet vairāk nekā DC-5 robeža, kad sākas problēmas. GM raksta, ka Toms lec, aizķeras aiz borta un noveļas uz klāja garšļaukus. Pirāts, kas nolēmis Tomu un Džeku sagūstīt, metas viņiem pakaļ. Pirāts ir līdzvērtīgs abiem spēlētājiem prasmē, ( GM DEX=13, +1 bonuss) (Acrobatics prasme ranks 1 +3 proficiency +1 dex) GM ripina kauliņu 1d20+5= 3+5=8 . Pie grūtības pakāpes DC15 tas ir daudz par maz veiksmīgam lēcienam, un pat zem DC-5 robežas. GM ir labsirdīgs, visiem bija iespēja krītot pieķerties takelāžas atliekām, tāpēc arī pirātam ir iespēja paglābties no peldes. reflex save - 1d20+4, DC 10, nav neiespējami, bet uz kauliņa izkrīt '1'... GM raksta, Pirāts lec, bet neaprēķina kustību, un nesasniedz otrā kuģa klāju. Ar sašutuma pilnu brēcienu viņš pazūd lejup spraugā starp abu kuģu bortiem. Šo rakstu rediģēja Aiva: 29.07.2022 10:57 |
|
|
30.07.2022 09:40
Raksts
#2
|
|
Zintniece Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija |
Kādas rases eksistē konkrēti šajā spēlē? Mēs taču nevaram izvēlēties spēlēt pilnīgi jebko, ne tā?
Tas ir - tajā konkrētajā ostas pilsētiņā un netālos laukos kas dzīvo? Cilvēki? Vēl kas? |
|
|
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 10.11.2024 21:41 |