![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Miglājs ![]() Grupa: Aurori Pievienojās: 12.07.06 Kur: M31 Vadzvaigzne tumsā ![]() |
(IMG:http://i113.photobucket.com/albums/n227/nata13_3/Espy%20Entropy/EspyEntropy.jpg)
Kas to būtu domājis, ka, pēc Josephine vārdiem, piedzīvosim „Lomu Spēļu renesansi” un no senajiem foruma arhīviem tiks celti laukā stāsti, pār kuriem vieglā kārtiņā jau paspējuši sakrāties putekļi. Espy Entropy ideja ir jau diezgan pasena. Pirmsākumi rodami 2005. gada ziemā. Šeit forumā, no stāsta idejas, ko izdomājām es ar Josephini un arī ar Piligrima palīdzību, tika tapināta Espy Entropy 1.0 Lomu spēle. Tas bija 07.01.2007. Tātad kopumā varētu teikt, ka Espy ir aptuveni 7 gadi un vēl nedaudz. Tiem, kas piedalījās 1.0, jau ir zināms, ka Espy Entropy ir spaceship, kosmosa kuģis, kuru būvējušas ar izcilu inteliģenci apveltītās būtnes - Arahorni. „Arahorni – pētnieki, zinātnieki, lieliski arhitekti un inženieri. Savu rasi uzskata par augstākajām radībām. Raksturīga mērķtiecība, iedomība, augstprātība, vienaldzība. Pietrūkst empātija un neizjūt žēlumu.” Vienu Arahornu rases pārstāvi varat aplūkot šeit. Uz planētas ar nosaukumu Azdurāna, Arahornu zinātnieki veic dažnedažādus pētniecības darbus. Šeit tiek vāktas būtnes no malu malām, kur tik Arahorni ir spējīgi aizdoties. Pētījumu subjekti tad arī tiek uztverti kā laboratorijas žurciņas, jo, Arahornprāt, to saprāts nav ne tuvu viņu pašu prāta spējām. Līdz ar to sagūstītās būtnes arī tiek uztvertas par zemākiem radījumiem, kurus var izmantot pēc patikšanas. Vadlīnijas saistībā ar Arahorniem tiks saglabātas arī Espy Entropy 2.0, tomēr tēli neatmodīsies vis laboratorijā uz Azdurānas, kā tas bija pirmajā versijā. Spēle būs sci-fi ietvarā, ar nedaudz vairāk fi kā sci, pirmkārt tāpēc, lai nepadarītu šo visu pasākumu ļoti sarežģītu un baisi nopietnu. Otrkārt, lai visiem spēlētājiem būtu prieks spēlēt. Ja kāds varbūt ir redzējis seriālu Stargate, tad tur Jack O’Neill vienmēr, lika saīsināt visas muldamās daļas saistībā ar zinātniskiem skaidrojumiem un terminiem. 2:20 - 2.45 ^^ Enjoy Protams, ja mums spēlētāji būs spējīgi apstrādāt arī terminus un skaidrojumus, tad par to tikai priecāšos. Sci daļu šeit ATD, tad arī apskaidrosim viens otram, tā, lai visiem būtu skaidrība. Spēlē netiks izmantota maģija. Ir iespējama psionika (telepātija, telekinēze), levitācija. Ko es vēlos redzēt no Jums, spēles tēlu ziņā, ir dažādas būtnes, pēc iespējas oriģinālākas, tomēr lielākā vai mazākā mērā saglabājot humanoīdu (cilvēcisku) formu. Izņemot ar īpašiem gadījumiem, galvenais, lai tēls atbilstu sci-fi rāmjiem. Ko es nevēlos redzēt – nekādus supermeņus, kiborgus, neiznīcināmas radības. Vienā tēlā var satilpināt tikai dažas vairāk attīstītas spējas vai prasmes, nevis, ka tēls ir izcils visās jomās un var visu. Iedvesmai varu ieteikt: Stargate SG1, Atlantis, Universe, Star trek i, Farscape u.c. Terminu skaidrojumi: Sci-fi, jeb Science fiction – zinātniskā fantastika. Psionika – ar prāta palīdzību izraisīt šķietami neiespējamu parādību, piemēram, telepātiju vai telekinēzi. Telepātija – spēja sazināties ar citiem, nelietojot vārdus, apmainīties ar domām, informāciju. Telekinēze – spēja, ar prāta palīdzību, pārvietot objektus. Levitācija – spēt pacelties virs zemes, līdzīgi kā lidot un pārvietoties virs zemes, līdzīgi kā bezsvara stāvoklī. Tad nu beidzot ķersimies pie Anketas: 1. Tēla vārds un uzvārds: 2. Rase: [nepieciešams detalizēts apraksts] 3. Raksturs: 4. Vecums Zemes gados: 5. Izskata apraksts, kā arī bilde vai zīmējums: 6. Īpašas spējas: 7. Neliela biogrāfija: Šeit 10 baļļu sistēmā norādīt prasmes. Lūdzu nerakstīt, ka esat spečuki visur. Kopā drīkst būt 35 punkti. Leadership/vadīšanas spēja: Combat/cīņas prasmes: Navigation/navigācija: Ships armament/kuģa bruņojums, prasme apieties ar kuģa ieročiem: Mechanic/prasme labot un tamlīdzīgi: IT/ informācijas tehnoloģijas: Commerce/ prasme bīdīt darījumus: Luck/ veiksme: Medicine/ārstēšanas prasmes: Gaidīšu Jūsu anketas uz PZ, izvērtēšu tās un ja tiks pieņemtas, tad varēsiet likt iekšā šeit. Ir kādi jautājumi, tad lūdzu jautāt to šeit vai rakstiet man uz PZ Jauku dienu! Andromeda Šo rakstu rediģēja Andromeda: 28.08.2012 15:31 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Skatās acīs baziliskam ![]() Grupa: Daiļdarbu vadītāja Pievienojās: 22.12.04 Kur: uz dārgumu kaudzes Tīstokļu pūķis ![]() |
1. Tēla vārds un uzvārds: Skarakss
2. Rase: kaurs Saprātīgas ķirzakveidīgas būtnes, parasti apmēram 2,5 m augumā, ar veiklu un kustīgu asti apmēram 2/3 no ķermeņa garuma. Astes galā piecas tievākas un garākas ragveidīgas zvīņas, kas kaujas laikā tiek saslietas gaisā, padarot asti par nejauku ieroci. Pārvietojas uz pakaļējām ekstremitātēm kā cilvēki. Gan priekšējām gan pakaļējām ekstremitātēm pieci pirksti, izvietoti kā cilvēkam, tikai nagi gari, visai cieti un asi. Ķermenis klāts ar zaļas līdz pavisam tumši zaļas krāsas zvīņām. Tā kā galva līdzīga kā ķirzakām, tad viņiem ir vairāk vai mazāk perifērā redze. Dzīves ilgums vidēji ap 200 gadu, vecākais nostiepis līdz 270. Augot maina ādu. 3. Raksturs: lepns un godīgs, par savējiem cīnīsies līdz pēdējai astes konvulsijai, jaunas lietas apgūst visai viegli un ātri, ja vien labi paskaidro, tolerants pret humanoīdiem, bet ne ienaidniekiem. 4. Vecums Zemes gados: ~35 (133 pēc kauru standarta). 5. Izskata apraksts, kā arī bilde vai zīmējums: 2,53 m garš, aste apmēram 1,60 metrus gara, zvīņu krāsa tumši zaļa, acis tumši zilas, neko apģērbveidīgu nevalkā. Kaut kas aptuveni līdzīgs, lai varētu stādīties priekšā. 6. Īpašas spējas: *telepātija – spēj sazināties prātā un sūtīt sāpju impulsus uz smadzenēm, kas upuri padara uz brīdi rīcībnespējīgu (cik ļoti tas ietekmē, atkarīgs no upura iedzimtā gribasspēka). *līdzīgi kā rāpuļi "izgaršo gaisu" - mutes dobumā ir receptori, kas uztver pat atsevišķas vielas molekulas; *trešais plakstiņš, ar ko uztver siltasiņu radījumu izstaroto temperatūru. 7. Neliela biogrāfija: piedzima vēl puslīdz mierīgos laikos un kopā ar vecākiem, trim māsām un brāli dzīvoja netālu no cilvēku apmetnes, bērnībā pat spēlējās kopā ar viņu bērneļiem. Līdz brīdim, kad Neiskārs pārņēma varu. Iesākumā Skaraksa ģimene pieņēma jauno valdnieku, bet ar laiku saprata, ka kaut kas nav labi. Vecāki ar divām no meitām paguva aizmukt, trešajai neizdevās. Skaraks ar brāli Skerksu devās viņu glāb. Paši tika nozombēti. Skaraksa pretestība bija lielāka un vienas jaunu vergu piegādāšanas misijas laikā viņam izdevās kontroli pārtraukt. Pēc tam viņš nonāca pie renegātiem, kur ķērās pie cītīgiem fiziskajiem treniņiem, tā kā drošības nolūkos uz telepātiju kaujas situācijās vairs īsti nepaļāvās. Šeit 10 baļļu sistēmā norādīt prasmes. Lūdzu nerakstīt, ka esat spečuki visur. Kopā drīkst būt 35 punkti. Leadership/vadīšanas spēja: 5 Combat/cīņas prasmes: 10 (viņš ir trenējies izmantot savu ķermeni, zobus, nagus un asti) Navigation/navigācija: 0 Ships armament/kuģa bruņojums, prasme apieties ar kuģa ieročiem: 0 Mechanic/prasme labot un tamlīdzīgi: 0 IT/ informācijas tehnoloģijas: 0 Commerce/ prasme bīdīt darījumus: 0 Luck/ veiksme: 10 Medicine/ārstēšanas prasmes: 3 (prot pārsiet ievainojumus, apturēt asiņošanu, pazīst attiecīgos ārstniecības augus, liek šinas un aizšuj brūces) Kas vēl jāzina par kauriem. (Domāts vairāk spēles vadītājam, bet, ja kādam ir pacietība to visu lasīt, uz priekšu.) Apdzīvo planētu ZL3113 (pēc marsiešu sistēmas). Ir viens liels kontinents, ko apskalo Pasaules okeāns, klimats apmēram kā mūsu mērenajā un subtropu zonā. Kalnos atrodams violetas krāsas kristāls – anskarīts. Marsieši zināma kā rase, kam patīk veikt ģenētiskos starprasu eksperimentus. Viena ekspedīcija pamanījās aizceļot uz ZL3113, kur izveidoja koloniju un ķērās pie līdzi paķerto cilvēku un vietējo saprātīgo ķirzaku krustošanas. Rezultātā radās kauri – ķirzakveidīgi humanoīdi ar telepātiskām spējām. Jaunizveidotajiem kauriem ļoti nepatika šāda marsiešu izrīcība un viņi kopā ar cilvēkiem veica Lielo Sacelšanos. Tā kā pirmā kauru paaudze bija supertelepāti, tad viņiem tas ļoti cīņās noderēja. Tā nu marsieši tika izslaktēti, diemžēl pēdējie no viņiem palaida pašiznīcināšanās programmu un visas viņu tehnoloģijas aizgāja “kosmosā”, tā kā ne kauri ne cilvēki tās vairs nevarēja izmantot. Pārējie marsieši savus ciltsbrāļus un māsas nemeklēja, jo uz to brīdi arī uz Marsa bija viss aizgājis “kosmosā”, padarot to par neapdzīvojamu planētu (pārējās ekspedīcijas ir laimīgi izklīdušas pa kosmosa tālākajiem nostūriem, turpinot veikt savus eksperimentus, tā kā…). Tikām kauru spēcīgākie telepāti nodibināja vecajo padomi (kurā pēc tam tika ievēlēti telepātiski spēcīgākie savas paaudzes pārstāvji), kuras vadītājs kļuva par sava veida valdnieku un iedzīvojās jaunajā zemē, nosaucot to par Neiskaeru – Pirmdzimto zemi. Cilvēki izklīda kur kurais un nodibināja savas ciltis, kuras vairāk vai mazāk dzīvojās savā nodabā nekonfliktējot ar kauriem. Katra nākamā kauru paaudze kļuva telepātiski vājāka, kamēr atklājās, ka kalnos esošais anskarīts nomāc ķirzakcilvēku telepātiju. Nēsājot kristālu tuvu ķermenim tā tiek nobloķēta pavisam un pēc tam vajag kādu brīsniņu, lai telepātija atkal atgriestos iepriekšējā līmenī. Tāpēc kauri no sākotnēji apdzīvotajām alām pārvācās uz līdzenumiem, cerībā, ka ar nākamajām paaudzēm telepātija atkal “atmodīsies” iepriekšējā spēkā. Viss bija mierīgi līdz 1300. gadā pēc Lielās Sacelšanās, kad uzradās Neiskārs un viņa seši brāļi – telepātiski krietni spēcīgāki kā pārējie un nezināmu iemeslu dēļ ļoti naidīgi noskaņoti pret cilvēkiem. Neiskārs (Pirmdzimtais) novāca visu vecajo padomi un sevi pasludināja par jauno karali. Septiņnieks telepātiski pakļāva sev lielāko daļu kauru, kuriem lika uzbrukt cilvēkiem un padarīt tos par kauru vergiem. Pieaugušos cilvēkus padarīja par "dārzeņiem", bērnus savāca un izskaloja tiem smadzenes audzināšanas procesā. Daļa kauru izveidoja pretošanās kustību, tā sauktos renegātus. Renegāti sāka uzturēties kalnu tuvumā un nēsāt anskarītu (vismaz savās misijās noteikti), lai pasargātu sevi no neiskāriešu kontroles, upurējot savas telepātiskās spējas. Vēl japiebilst, ka viņu tehnoloģijas ir agrīno viduslaiku līmenī. Šo rakstu rediģēja Ungaarijas ragaste: 31.08.2012 21:37 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 18.05.2025 16:58 |