![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Miglājs ![]() Grupa: Aurori Pievienojās: 12.07.06 Kur: M31 Vadzvaigzne tumsā ![]() |
(IMG:http://i113.photobucket.com/albums/n227/nata13_3/Espy%20Entropy/EspyEntropy.jpg)
Kas to būtu domājis, ka, pēc Josephine vārdiem, piedzīvosim „Lomu Spēļu renesansi” un no senajiem foruma arhīviem tiks celti laukā stāsti, pār kuriem vieglā kārtiņā jau paspējuši sakrāties putekļi. Espy Entropy ideja ir jau diezgan pasena. Pirmsākumi rodami 2005. gada ziemā. Šeit forumā, no stāsta idejas, ko izdomājām es ar Josephini un arī ar Piligrima palīdzību, tika tapināta Espy Entropy 1.0 Lomu spēle. Tas bija 07.01.2007. Tātad kopumā varētu teikt, ka Espy ir aptuveni 7 gadi un vēl nedaudz. Tiem, kas piedalījās 1.0, jau ir zināms, ka Espy Entropy ir spaceship, kosmosa kuģis, kuru būvējušas ar izcilu inteliģenci apveltītās būtnes - Arahorni. „Arahorni – pētnieki, zinātnieki, lieliski arhitekti un inženieri. Savu rasi uzskata par augstākajām radībām. Raksturīga mērķtiecība, iedomība, augstprātība, vienaldzība. Pietrūkst empātija un neizjūt žēlumu.” Vienu Arahornu rases pārstāvi varat aplūkot šeit. Uz planētas ar nosaukumu Azdurāna, Arahornu zinātnieki veic dažnedažādus pētniecības darbus. Šeit tiek vāktas būtnes no malu malām, kur tik Arahorni ir spējīgi aizdoties. Pētījumu subjekti tad arī tiek uztverti kā laboratorijas žurciņas, jo, Arahornprāt, to saprāts nav ne tuvu viņu pašu prāta spējām. Līdz ar to sagūstītās būtnes arī tiek uztvertas par zemākiem radījumiem, kurus var izmantot pēc patikšanas. Vadlīnijas saistībā ar Arahorniem tiks saglabātas arī Espy Entropy 2.0, tomēr tēli neatmodīsies vis laboratorijā uz Azdurānas, kā tas bija pirmajā versijā. Spēle būs sci-fi ietvarā, ar nedaudz vairāk fi kā sci, pirmkārt tāpēc, lai nepadarītu šo visu pasākumu ļoti sarežģītu un baisi nopietnu. Otrkārt, lai visiem spēlētājiem būtu prieks spēlēt. Ja kāds varbūt ir redzējis seriālu Stargate, tad tur Jack O’Neill vienmēr, lika saīsināt visas muldamās daļas saistībā ar zinātniskiem skaidrojumiem un terminiem. 2:20 - 2.45 ^^ Enjoy Protams, ja mums spēlētāji būs spējīgi apstrādāt arī terminus un skaidrojumus, tad par to tikai priecāšos. Sci daļu šeit ATD, tad arī apskaidrosim viens otram, tā, lai visiem būtu skaidrība. Spēlē netiks izmantota maģija. Ir iespējama psionika (telepātija, telekinēze), levitācija. Ko es vēlos redzēt no Jums, spēles tēlu ziņā, ir dažādas būtnes, pēc iespējas oriģinālākas, tomēr lielākā vai mazākā mērā saglabājot humanoīdu (cilvēcisku) formu. Izņemot ar īpašiem gadījumiem, galvenais, lai tēls atbilstu sci-fi rāmjiem. Ko es nevēlos redzēt – nekādus supermeņus, kiborgus, neiznīcināmas radības. Vienā tēlā var satilpināt tikai dažas vairāk attīstītas spējas vai prasmes, nevis, ka tēls ir izcils visās jomās un var visu. Iedvesmai varu ieteikt: Stargate SG1, Atlantis, Universe, Star trek i, Farscape u.c. Terminu skaidrojumi: Sci-fi, jeb Science fiction – zinātniskā fantastika. Psionika – ar prāta palīdzību izraisīt šķietami neiespējamu parādību, piemēram, telepātiju vai telekinēzi. Telepātija – spēja sazināties ar citiem, nelietojot vārdus, apmainīties ar domām, informāciju. Telekinēze – spēja, ar prāta palīdzību, pārvietot objektus. Levitācija – spēt pacelties virs zemes, līdzīgi kā lidot un pārvietoties virs zemes, līdzīgi kā bezsvara stāvoklī. Tad nu beidzot ķersimies pie Anketas: 1. Tēla vārds un uzvārds: 2. Rase: [nepieciešams detalizēts apraksts] 3. Raksturs: 4. Vecums Zemes gados: 5. Izskata apraksts, kā arī bilde vai zīmējums: 6. Īpašas spējas: 7. Neliela biogrāfija: Šeit 10 baļļu sistēmā norādīt prasmes. Lūdzu nerakstīt, ka esat spečuki visur. Kopā drīkst būt 35 punkti. Leadership/vadīšanas spēja: Combat/cīņas prasmes: Navigation/navigācija: Ships armament/kuģa bruņojums, prasme apieties ar kuģa ieročiem: Mechanic/prasme labot un tamlīdzīgi: IT/ informācijas tehnoloģijas: Commerce/ prasme bīdīt darījumus: Luck/ veiksme: Medicine/ārstēšanas prasmes: Gaidīšu Jūsu anketas uz PZ, izvērtēšu tās un ja tiks pieņemtas, tad varēsiet likt iekšā šeit. Ir kādi jautājumi, tad lūdzu jautāt to šeit vai rakstiet man uz PZ Jauku dienu! Andromeda Šo rakstu rediģēja Andromeda: 28.08.2012 15:31 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Ar Andromedas atļauju pievienoju savu "atdzīvināto" veco tēlu. Šoreiz atklāti ar visām spējām, kas viņam bija.
1. Tēla vārds un uzvārds: Dans Rods 2. Rase: vīrietis, cilvēka un citplanētieša jauktenis, izskatās pilnībā pēc cilvēka (nav no Zemes), mantojis dažas citplanētieša psihiskās īpašības 3. Raksturs: fatālists, bet tas nenozīmē, ka viņš padodas apstākļu priekšā, vienkārši nekad nestrīdas ar neizbēgamo, ja ir pārliecināts, ka kaut kas ir neizbēgami. Varētu teikt arī - stoiķis. 4. Vecums: 27 5. Izskata apraksts, kā arī bilde vai zīmējums: īsi brūni mati, tumšbrūnas acis, kreisajā ausī auskars (IMG:http://img.photobucket.com/albums/v32/Roviela/Dans_Rods.jpg) 6. Īpašās spējas: pilnībā uz brīdi "nohipnotizēt" citas saprātīgās butnes, tām iedvešot to, ko vien vēlas (piemēram - ka Dans nemaz nav te, ka tas nav Dans, bet priekšnieks/paziņa/briesmonis/utt, ka tur, otrā telpā skan ērģeles, ka te ir pilnīgi tumšs, neko neredz, vārdu sakot - jebko). Lai to izdarītu, ir tikai jākoncentrējas, tiešs kontakts nav nepieciešams. Spēja darbojas pilnīgi noteikti uz cilvēkiem, citām rasēm var būt dažāda līmeņa dabiska pretestība pret to, bet pārsvarā - viņi pat nepamana, ka Dans ko tādu dara, tik dabiski tas izpaužas. 7. Neliela biogrāfija: Dzimis uz Lauvas zvaigznāja alfas - Regula planētas Tangla. Vietējo iedzīvotāju un cilvēku jauktenis. No cilvēkiem mantojis izskatu un cilvēkiem raksturīgās spējas, no vietējiem - cilvēkiem neparastas psihiskas spējas. Tā kā Danam ir laba intuīcija uz tehniskām un organiskām ķibelēm, un uz jebkā darbošanās pamatprincipiem, viņš izvēlējies mehāniķa profesiju. Strādā par mehāniķi uz lielajiem starpgalaktiku kosmiskajiem kuģiem. Šim nolūkam apguvis četras izplatītākās galaktiskās valodas. Leadership/vadīšanas spēja: 8 Combat/cīņas prasmes: 2 Navigation/navigācija: 2 Ships armament/kuģa bruņojums, prasme apieties ar kuģa ieročiem: 2 Mechanic/prasme labot un tamlīdzīgi: 10 IT/ informācijas tehnoloģijas: 2 Commerce/ prasme bīdīt darījumus: 0 Luck/ veiksme: 7 Medicine/ārstēšanas prasmes: 2 Tātad - labs mehāniķis, kas da jebko var salabot un piespiest strādāt, pie tam ātri aizrokas līdz būtībai. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 15.05.2025 03:40 |