![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Sveiki!
Droši vismaz 30 cilvēki no jums atcerās pasākumu - brīvdabas lomu spēli "Nolādēto tīstoklis", kas noritēja pagājušogad vasaras beigās teritorijā, kas, es ceru, ir oficiāli atzīta, kā visu laiku briesmīgākais Latvijas LARPu poligons. Atsauksmes par spēli: http://www.kurbijkurne.lv/forums/index.php?showtopic=43963 bildes šeit: http://www.kurbijkurne.lv/forums/index.php?showtopic=43967. Personīgi man šis poligons ļoti patika - riktīgs fantasy fīlings, klintis, veci koki, garas ķērpju bārdas, čalojoša akmeņaina upīte, tumšs, drūms tunelis, kalni, alas, dabisks amfiteātris un vēl... bet apzinos, ka es varētu būt viens no dažiem. Jebkurā gadījumā, man ir viegli psihopātiska vēlme atkal sarīkot spēli šajā poligonā. Apzinos, ka par plaša mēroga spēli nevar būt ne runas, tāpēc orientējos uz minilarpu. Gribētos zināt, cik cilvēki būtu gatavi iesaistīties šajā pasākumā? Parametri: Kas: vienas dienas WYSIWYG miniLARPS dark-low-fantasy pasaulē Kur: Spēles "Nolādēto tīstoklis" poligonā, pie Siguldas Kad: kaut kad tagad, +/- pēc dalībnieku vienošanās Spēles sistēma: maksimāli vienkārša Kaujas: reālajā laikā ar drošajiem zobeniem (būfiem) Geimplejs (spēles procesā sagaidāmi sekojoši aktivitāšu tipi):
Dalības maksa: vai nu nekāda vai tīri simboliska (max Ls 2) Plānotais cilvēku skaits: 10-15 cilv. Kā ir? Kādu interesē? |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
OKay! Spēle noslēdzās. Spēlētāji izpildīja ~90% visu kvestu. Uzvarēja kontrabandisti, kas veiksmīgi pameta poligonu ar kaudzi dimantu.
|
|
|
![]()
Raksts
#3
|
|
Bēg no sera Kedogena ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.06.05 Kur: Riga or Mainhardt ![]() |
Paldies Kamaz par spēli!
Kopumā vērtēšu kā ļoti pozitīvu izpildījumu, jo vienas dienas īsais formāts ir ļoti pateicīgs un tur nevar diezcik daudz sačakarēt ne spēlētāju, ne NPC morāli. Lokācija grava, kaut gan nogurdinoša, man vēl joprojām simpatizē - skati tur ir vienkārši episki! Tīstokļa pasaule arī pateicīga šādiem maziem dārgumu meklētāju kvestiem. Ļoti efektīgs likās spēles sākums sadalot cilvēkus un sākot ar tādu šoka momentu kontrabandistiem, un saliedējošo rituālu gobliniem. Kvesti manuprāt bija ļoti kjūtīgi un atjautīgi, viņi nebija pārāk sarežģīti, bet ļoti izklaidējoši. Formāts, ka NPC iet līdzi komandai šķiet strādā, bet pie nosacījumiem, ka visi encounter notiek pie pilna vai vairākuma pārtija sastāva (ko tad arī spēlētāji apzinās un nemeklē individuālus kvestus savam čaram vai nedomā, ka var aizlavīties un noraut uzreiz 3 kvestus sadaloties). Izsekot it kā bija grūti, taču tas bija darāms. Pilnībā NPC būt neredzamiem ir nereāli (mēs neesam tik labi stalkeri), tāpēc ierosinu šādai sistēmai patiešām in-game ieviests kādu risinājumu - tas pats vējš/spoks/meža gars - kuram ir ļoti labi redzams tērpa elements (cepure/talārs u.tml.) un spēlētāji tādu sev redzot gandrīz blakus vai notālienē saprot, ka to tēlu ir jārespektē un nav no viņa jāslēpjas vai jābēg vai otrādi jāuzbrūk. Žēl, ka gobliniem sanāca tā pašķirties un beigās arī neapvienoties. Spēles laikā jau vienojāmies, ka tomēr ir izdevīgi, ja spēlētājiem ir mobīli rokās un GM var ar viņiem sazināties. Manuprāt arī derēja tomēr vairāk kartes izdalīt katrai komandai, lai pie noklīšanas tomēr cilvēki nepaliek meža vidū ar nesapratni uz kuru debess pusi ir jādodas tālāk. Noslēgums kaut kā nenobrieda, bet tur tīri cilvēciskie faktori nospēlēja un mūs GM/NPC jau fiziskais sagurums pēc lielās skraidīšanas. Ceru, ka spēlētāji guva baudu! P.S. paldies Kamazam arī par iespēju atgriezties pie viena no maniem mīļākajiem tēliem - Satīra! Šo rakstu rediģēja Axa Night: 26.04.2010 10:35 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 12.05.2025 23:49 |