![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Sveiki!
Droši vismaz 30 cilvēki no jums atcerās pasākumu - brīvdabas lomu spēli "Nolādēto tīstoklis", kas noritēja pagājušogad vasaras beigās teritorijā, kas, es ceru, ir oficiāli atzīta, kā visu laiku briesmīgākais Latvijas LARPu poligons. Atsauksmes par spēli: http://www.kurbijkurne.lv/forums/index.php?showtopic=43963 bildes šeit: http://www.kurbijkurne.lv/forums/index.php?showtopic=43967. Personīgi man šis poligons ļoti patika - riktīgs fantasy fīlings, klintis, veci koki, garas ķērpju bārdas, čalojoša akmeņaina upīte, tumšs, drūms tunelis, kalni, alas, dabisks amfiteātris un vēl... bet apzinos, ka es varētu būt viens no dažiem. Jebkurā gadījumā, man ir viegli psihopātiska vēlme atkal sarīkot spēli šajā poligonā. Apzinos, ka par plaša mēroga spēli nevar būt ne runas, tāpēc orientējos uz minilarpu. Gribētos zināt, cik cilvēki būtu gatavi iesaistīties šajā pasākumā? Parametri: Kas: vienas dienas WYSIWYG miniLARPS dark-low-fantasy pasaulē Kur: Spēles "Nolādēto tīstoklis" poligonā, pie Siguldas Kad: kaut kad tagad, +/- pēc dalībnieku vienošanās Spēles sistēma: maksimāli vienkārša Kaujas: reālajā laikā ar drošajiem zobeniem (būfiem) Geimplejs (spēles procesā sagaidāmi sekojoši aktivitāšu tipi):
Dalības maksa: vai nu nekāda vai tīri simboliska (max Ls 2) Plānotais cilvēku skaits: 10-15 cilv. Kā ir? Kādu interesē? |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Nazgûl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca. ![]() |
+ Praktiski nebija momentu, kad nebūtu, ko darīt. Tikai beigās 25min sanāca nosēdēt slēpnī, gaidot īsto brīdi, kad klupt virsū gobliniem.
+ Goblini bija reāls "melnais zirdziņš". Zināms tikai tas, ka no viņiem jābaidās un pa brīdim pa gabalu novēroti. Ja būtu viss par viņiem zināms, tad spēle droši vien noslēgtos kad viena vai otra komanda otru vienkārši izsistu. Tagad bija tā, ka kontrabandisti bija pārliecināti, ka izsitot goblinus neko būtisku neiegūs un tikai pakļaus riskam savu misiju, bet goblini no kontrabandistiem vairījās, jo pārvarā bija mazākumā un reāli arī vājāki pēc spēles mehānikas. +/- "NPC seko pārtijam" mehānika strādā, lai gan zināmā mērā riskanti. Ja pārtijs sadalās, var gadīties, ka kādu kvestu vajadzīgajā brīdī nav iespējams izpildīt. Šoreiz gan tas laikam izpalika. Lielāka mēroga spēlēs droši vien vislabāk būtu kaut kāda miksēta sistēma ar sekojošiem, stacionāriem un random-encounter NPC. +/- Nesanāca pilnībā izbaudīt poligona hārdcōrismu, jo situācijā, kad daļu kontrolpunktu mēs uzreiz norakstījām kā goblinu apsēstus, laika bija tieši tik, lai bez īpašas steigas visu izdarītu. Tiesa laikapstākļi arī bija tādi, ka nodzīties un nobristies tik ļoti arī nevilka. Tādas izklaides tomēr labāk riktīgi siltā laikā. - Goblini palika mazākumā, kā rezultātā beigas bija antiklimaktiskas - Mīklas likās baigi vieglas. Varbūt gan, ka, ja tās būtu grūtākas, es vaidētu par to. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 21.05.2025 21:14 |