![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Paldies GM komandai par spēli!
Un lūc atvainot manu ņerkstēšanu piektdienas vakarā. Sestdienas laikapstākļi bija patīkami iedvesmojoši un pēc visām šamaņošanām pat jūtos kā pēc fiziska treniņa. Sāp visas maliņas (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) Poligons bija patīkami līdzens un mūs neiznesa pirmajā vakarā! Paldies arī biedriem indiāņiem un Stellai un Lordam. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/happy.gif) Lai veicas ar nākamajiem projektiem! |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā ![]() |
Ai, ta huijņa kaut kāda tā spēle bija un principā vienkārši paveicās, ka nebija pilnīgs shits. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Imo spēles labu izdošanos nokilloja tas, ka bija jāģenerē leģendas un kvesti katram spēlētājam. Man godīgi sakot pašam ģenerēt leģendas un individuālos kvestus ne pārāk patika. Liela apjoma spēles GMu ģenerēti tēli ir very definition of failure. Leģendas kopā ar individuālajaiem kvestiem, ka tik beigās neprasīja 80% no visa organizēšanas laika. Ja vēl kādreiz būšu GM tad leģendas gan laikam nerakstīšu. Tāpat man personiski bija grūti komunicēt ar drakonistiem jo nerubīju krievu valodu, kaut arī spāņu pirātu pozitīvisms patika. Tad vēl imo organizēšanas procesā visticamākais sākumā slinkuma pēc tam laika trūkuma dēļ pietrūka stratēģiska padomāšana kā viss saistās kopā, atrisinās, sadalās un sabalansējas. Imo organizējot liela mēroga larpus vienam GM vajag būt kas tīri rūpējas stratēģisko/konceptuālo daļu (tāds kā supervizors), nevis visi dara visu. Lai arī darbus it kā nosacīti dalījām, imo sākumā vairāk laika vajadzēja veltīt plānošanai kas kurā brīdī organizēšanas procesā kā būs. Pārāk liels haoss savādāk. Larpu organizēšanā arī šķiet tomēr vajag, ka cilvēki pārsvarā dara to kas katram vislabāk padodas un patīk, darbi tiek sadalīti + uzraudzīti un vadīti no supervizora. Katrā ziņā priekš manis vērtīga pieredze par to kā organizējas larpi. Skaidrs no kā var gūt baudu veidojot larpu un kas gremdē vēlmi kaut ko darīt vispār. Paldies Kamazam par uzaicinājumu organizēt, tāpat paldies Laurai un Axai par pacietību, izturību un raušanos vaigu sviedros, kā arī Edžum, ka piekrita būt melnstrādnieks lol. Spēli pa lielo imo izvilka paši spēlētāji, GMi spēlei sākoties principā varēja tikai saķert galvu un domāt tieši cik liels pipec būs. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Bet tas kas man patika visvairāk no spēles bija fiziskais sagurums. Vot tā ir reāla ģēla. Laikam ikdienā sanāk darbā un mājas diezgan nosēdēties, tad vairākas dienas nēsāties riņķī apkārt ir baigi forši. Fiziskais nogurums ir baigi labā sajūta. Pavisam ideāli būtu bijis, ja nebūtu nekas arī jādomā. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Bet tā man ir līdzīgi kā Axai, ka kaut kad gribēsies uztaisīt normālu spēli (ne lielformāta un ne daudzdienu), lai pats priekš sevis redzētu, ka var taču arī normālu spēli uztaisīt. Šībrīža domas man ir tādas, ka organizēt minilarpus ir ģēla, lielformātu larpus nav (vismaz tad, kad piesakās 3x vairāk cilvēki nekā domāts un tiem visiem arī atļauj piedalīties). Anyway sajūta, ka never ever larpus neveidošu nav, skatoties nākotnē kaut kādas idejas ir padomā, taču tagad jāatpūšas bezdarbībā kādi pāris mēneši vismaz. p.s. Vismaz tagad viss ir beidzies un var ieslīgt pilnīgā pof.igismā. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 24.05.2025 21:42 |