Spēle aizvadīta!, Paldies veidotājiem!!! |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
Spēle aizvadīta!, Paldies veidotājiem!!! |
16.08.2009 14:54
Raksts
#1
|
|
Angel of Music Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 |
Paldies GM komandai par spēli!
Un lūc atvainot manu ņerkstēšanu piektdienas vakarā. Sestdienas laikapstākļi bija patīkami iedvesmojoši un pēc visām šamaņošanām pat jūtos kā pēc fiziska treniņa. Sāp visas maliņas (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) Poligons bija patīkami līdzens un mūs neiznesa pirmajā vakarā! Paldies arī biedriem indiāņiem un Stellai un Lordam. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/happy.gif) Lai veicas ar nākamajiem projektiem! |
|
|
17.08.2009 11:11
Raksts
#2
|
|
ex foruma administratore Grupa: Biedri Pievienojās: 18.11.03 |
Paldies GM par spēli, neizsīkstošo atsaucību un nerimtīgu plosta kūrēšanu no vienas puses uz otru, pat ja tam, lai to veiktu, bija nepieciešams pēkšņi mesties peldus.
Kopumā esmu augstākā mērā kritiska būtne, kurai allažiņ LARPi liekas, ne gana labi, vai ne gana veiksmīgi noorgazinēti. Tas attiecas gan uz tiem, kur esmu spēlētājs, gan tiem, kur esmu piedalījusies veidošanā. Turpmākajā komentārā būs tie trūkumi, kurus, manuprāt, bija iespējams un nepieciešams novērst, lai spēle varētu būt lieliska. Vietām tie pārklāsies ar Kamaza komentāru. (1) Nevajaga celt to, ko nevar nest. GM bija par maz. Spēlētāju par daudz. Funkcionālu spēli ar pre-made leģendām 80 PC uztaisīt 6 GM nav iespējams. Līdz ar to dramatiski kritās kvestu kvalitāte, bija disfunkcionāla informācijas plūsma, neizpildāmi vai neloģiski kvesti. Meistariem acīmredzami pietrūka kapacitātes tik lielam cilvēku baram. Lai arī ir grūti cilvēkiem atteikt, dažkārt tas acīmredzot tomēr ir jādara. (2) Frakciju spēlēs nepieciešami reģionālie meistari Bija tikai 4 frakcijas un cik man zināms 3 dažādi NPC (brīnišķīgā nāra, lootojamaies gorilla un nāve). Reģionālie meistari varētu izlabot kvestu kļūmes, nodrošināt informācijas plūsmu. Indiāņiem viens bija nepieciešams lai funkcionāli veiktu n-tos rituālus. Jo, manuprāt, nav nopietni, ka visi svarīgie rituāli tiek pildīti pēc kārtas, tad kad beidzot GM ir atnācis paskatīties. (3)Overridošana un nekonsekvence Ja GM/PC ratio ir 1/10 tad katram no GM jābūt pilnvērtīgam GM, kuram nav katrs sīkums jāapsriež ar Kamazu. Tāpat arī situācijas, kad dažādu GM sacītais nonāk pretrunās, ir ļoti nevēlamas. Tiesa gan pieņemu, ka no tādām ir ļoti grūti izvairīties, ja ir TIK liels spēlētāju skaits. (4)Balanss Pirms spēles cilvēki īdēja, par to, ka spēlē nav nodrošināts balanss. Šī spēle izcēlās ar absolūtu balansa trūkumu, kas atsāja Holandiešus par totāliem underdogiem, Indiņus par lazareti, Spāņu & Džentlmeņu apvienību par totālu overpoweru. No šādām situācijām pilnīgi noteikti ir nepieciešams izvairīties. Pļuškas (hīls, rituāli, lāsti, instantkilli) būtu nepieciešams sadalīt mazliet vienmērīgāk. Kvesti tika sadalīti negodīgi (proti, Holdanieši fiziski savus kvestus nevarēja izpildīt un kaut kā ļevakoties, kamēr citas frakcijas to varēja). (5)Atmosfēra It kā spēle gribēja būt atmosfērīga (valodas, ēdieni, tērpi, sala) bet te pēkšņi mums ir tādi elementi kā sailonu kuģis. (6)Slimības Slimības kopumā, man likās lielisks koncepts. Tomēr realizācija, imho, piekliboja. Slimības uzradās pilnīgi randomā un since tās bija iespējams ārstēt pie indiāņiem, jau pašā sākumā, drusku zaudēja savu biedējošo elementu. Manuprāt, būtu veiksmīgāk, ja slimajim (kuriem būtu jābūt mazāk) būtu iedalītas saslmindināšanas lapiņas. Un viņi pēc kontakta ar kādu citu, varētu šīs lapiņas iedot tālāk. Tas radītu loģiskāku un atmosfērīgāku slimības izplatīšanos. Labās lietas: (1) Poligons Bija skaists un relatīvi ērts. (2)Loots no monstriem Ļoti jauks, imho jauns, elements, rada sasniegumu sajūtu. (3)Atsaucība un iecietība GM bija džolīgi, izpalīdzīgi un ļoti pretīmnākoši. Tā ir liela vērtība. (4) Laicīgums Spēle beidzot ieviesa tradīciju maksāt PIRMS spēles un pieteikties ārtāk kā dienu pirms spēles. Tas ir lielisks ieguldījums nākotnē. (5)Apmierinājums Cilvēkiem pa lielam patika. Iespējams, tas ir svarīgākais spēles izdošanās rādītājs. Ceru, ka Kamazs turpinās organizēt LARPus! |
|
|
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 29.05.2024 13:18 |