![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Paldies GM komandai par spēli!
Un lūc atvainot manu ņerkstēšanu piektdienas vakarā. Sestdienas laikapstākļi bija patīkami iedvesmojoši un pēc visām šamaņošanām pat jūtos kā pēc fiziska treniņa. Sāp visas maliņas (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) Poligons bija patīkami līdzens un mūs neiznesa pirmajā vakarā! Paldies arī biedriem indiāņiem un Stellai un Lordam. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/happy.gif) Lai veicas ar nākamajiem projektiem! |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Paldies visiem, kas uz spēli ieradās un aktīvi tajā iesaistījās!
Esmu vienpersoniski uzrakstījis nelielu atskaiti par katru frakciju: http://galvaskauss.wordpress.com/2009/08/17/spele-beigusies/ Ja kādam ir foto vai video materiāli, laipni aicinām padalīties, jo pašiem tāda iespēja nebija! ----- Tagad par spēles organizatorisko pusi. Tā, protams, nebija tip-top līmenī un tur bija daudz kļūdas, no kurām mācīties. Viss šeit zemāk rakstītais ir personīgs, subjektīvs viedoklis un es domāju, ka gan Laurai, gan Axai, gan Dark Jedi un Edžam ir savas domas, kas nebija kā vajag un kur bija vaina un ko vajadzēja darīt. Šis ir dziļš un garš "MANUPRĀT": Pārceltuve Oriģināli šajā vietā bija domāts pārcelt tikai GMus un to mantas. Gan indijāņiem un holandiešiem, gan džentelmeņiem un spāņiem bija paredzētas atsevišķas, ērtas vietas ar smilšanu lēzenu pludmali augšup un lejup pa straumi. Tomēr tikai spēles dienā izrādījās, ka viena no tām ir nepieejama ilgstoši mitrā laika dēļ (parasti sausā upes strauta gultne, kas pa ceļam jāšķērso, bija pārvērtusies par grūti pamanām dubļu lamatām, kur kāja iestieg līdz celim). Mums, protams to vajadzēja pārbaudīt jau dažas dienas iepriekš, bet mēs to neizdarījām un tika pieņemts lēmums visus transportēt caur centrālo pārceltuvi. Nu un mazliet traucēja tas intensīvais, nemitīgais lietus, kura dēļ laivā nemitīgi krājās netīrs, dubļains ūdens un visa nogāze kļuva par vertikālu, slidenu māla sienu. Tiem, kas brauca svētdien, atgriešanās, imo, bija pavisam ērta un viegla - mēs atjaunojām pakāpienus krastā un saulē laiva turējās gana sausa un tīra. Ja kāds būtu lauzis kāju, tad viņu neceltu pāri tur, kur tas notika visu laiku, bet uz otru krastu - no lēzenās, seklās indijāņu pludmales mazliet lejup pa straumi uz citu lēzenu pludmali, vēlams, kur ceļš pienāk maksimāli tuvu krastam (tur ir daudz māju apkārtnē) un tad uz Ādažiem/Saulkrastiem, Rīgu ar mašīnu. Bet tas tikai ārkārtas situācijai, jo tas nozīmē atteikties no troses, airēties ar laivu un faktiski šķērsot privātīpašumu. Ko no tā mācīties? Pārbaudīt visas plānotās vietas divreiz un vismaz vienreiz aptuveni dienu/divas pirms spēles. Un intensīva lietus apstāķļos brīdināt par potenciālām neērtībām. Kvesti Tā bija vēl viena liela problēma, ka kvestu it kā bija gandrīz ikvienam (izņemot Līgu:)), kas laicīgi pieteicies, bet dažādu iemeslu dēļ daudziem tie bija "saplīsuši" - vai nu kāds nebija ieradies un mums nebija sagatavots rezerves variants šādai situācijai, vai arī mēs paši nebijām skaidri vienojušies, vai arī pietrūka informācija kādai no iesaistītajām pusēm. Man šķiet, šajā situācijā mūsu lielākā problēma bija apjoms - mēs godīgi sakot nebijām gaidījuši vairāk par 30 cilvēkiem uz spēli, bet, kad pieteikumu skaits sasniedza 80...daudzi darbi noritēja paviršāk un nepārdomātāk. Par ko es gribētu atvainoties visiem tiem spēlētājiem, kurus tādā veidā sanāca piečakarēt. (Personīgi neteikšu, pārāk daudzi.) Ko no tā mācīties?
Spaņu pirātu bija par daudz, holandiešu par maz. Vajadzēja vairāk no vieniem jaukt pie otriem. Tāpat arī balansa nolūkos holandiešiem vajadzēja zināt, kā izskatās un kurš ir māsasdēls vai vismaz vajadzēja būt kvestam, kā viņi to var noskaidrot. Fui, slikti no manis! Nebiju par to iedomējies. Džentelmeņi visus beigās izsita tādēļ, ka viņiem, acīmredzot vairs nebija ko darīt, jo kamēr viņiem bija kvesti (piemēram, tējas ceremonija), viņi aktīvi un +/- miermīlīgi ar to rāvās. Līdz ar to, balansam vajadzēja vēl kādu lielāku kvestu dž-meņiem, kur viņiem nepieciešams sasniegt kādus sarežģītākus mēŗķus, kā tikai izdzīvot. Utt.. Vēl esmu mazliet škrobīgs par to, ka, lai gan Žanetei un Mārīcim bija individuālie kvesti, viņiem tie ātri nobeidzās. Mūsu doma bija tāda, ka katram ir garantēts savs individuālais kvests, bet visiem ir iespēja piedalīties citu kvestos un pieslēgties tiem, kā arī izmantot savu tēlu, lai attīstītu pat neiedomātas lietas (spāņu pirātiem tā notika). Tomēr acīmredzot spēles vide un kvesti nebija tam labvēlīgi un mēs nebijām to pārāk labi izkomunicējuši, lai tas efektīvi strādātu. Un būfu jautājums ir zem katras kritikas. Vajag izdomāt sistēmu, kā nečakarējot cilvēkus, panākt, lai tie ierastos uz spēli ar normāliem ieročiem. Mēs gan atmetām atpakaļ dažus sitamos, kas bija īpaši bīstami, bet vispār pa poligonu cirkulēja arī ne labākā laidiena ieroči. Iespējams, pirms spēles laicīgi (~ mēnesis, divi) jārīko plašs Būfu workšops un demonstrācijas. -------------------- Kritizēt es varu vēl, droši vien, bet, manuprāt, pa lielām tās ir šīs trīs lietas. Tomēr, iespējams, izskatīšos mazliet pēc patmīlīga muļķa, kad sacīšu, ka neskatoties uz visiem acīmredzamajiem mīnusiem un neapmierinātajiem cilvēkiem, esmu priecīgs un lepns par šo pasākumu. Es tā padomāju, mēs - seši cilvēki - esam ieguldījuši milzīgu darbu un pasākums ir noticis. Jau tas vien, ka mums izdevās uzstiept uz mežonīgas (īstas!) salas Gaujas vidū uzsvempt 60 cilvēkus, pie tam gan no atšķirīgām larperu komūnām, gan pilnīgus iesācējus, manuprāt, ir apsveicams fakts un būtu augstākā mērā necienīgi un nekrietni no manas puses apgalvot, ka spēle neizdevās. Šī spēle ir, manuprāt, īpaša ar daudzām lietām un es vēlētos tās uzskaitīt:
Paldies GMiem un liels paldies spēlētājiem - jūs esat mērķauditorija un jūs arī palīdzat galu galā veidot to spēli. Paldies visiem, kas piedalījās un ar saviem tēliem palīdzēja veidot "Zelta galvaskausa salu", pat ja mēs kaut kur nolažojām, jūs darbojāties pēc pilnas programmas! Šo rakstu rediģēja Kamazs: 17.08.2009 10:18
Rediģēšanas iemesls: mazi labojumi, daži papildinajumi
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 24.05.2025 22:08 |