Bībeles teksti, viss saprotamais un neskaidrais. |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
Pirms iesūti rakstu, pārliecinies, ka tu tajā:
1) neesi lamājies;
2) personīgi neaizvaino citus diskusijas dalībniekus;
3) neatkārto jau iepriekš rakstīto;
4) izsakies par pavedienā apskatīto tematu;
5) izsaki savu viedokli, bet necenties to uzspiest citiem.
Bībeles teksti, viss saprotamais un neskaidrais. |
02.10.2005 17:21
Raksts
#1
|
|
Uzlauž lāstus Gringotu bankā Grupa: HPētnieki Pievienojās: 19.10.04 Kur: Braukā kopā ar Vinčesteriem un medī dēmonus Tulks 2009 |
1.Diskusija atvasināta no pavediena vai dievs pastāv.
2.Diskusijas pamatā NAV vēlme apvainot kādu ticības dēļ, bet gan vēlme noskaidrot rakstīto bībelē, izvērtēt tā ticamību, un piekrist, vai nepiekrist izvirzītajām domām. Tātad diskusija aizsākās ar: 1. CITĀTS Ādamam un ievai bija divi dēli Kains un Ābels(Piebilde:bija vajadzīga sieviete lai viss turpinātos)Dievs nepiņema Kaina Ziedojumu bet Ābela gan! Kains aiz skaidības nogalināja Ābelu(Pasaulē bija tikai viens cilvēks turklāt vīrietis) Tad Dievs sodija Kainu ar Nāvi(Tagat pasaulē ir 0cilvēku) 2. CITĀTS Tu jauc kopā nepareizā secībā notikumus, jo bija ka: 1.Dievs rada Ādamu 2.Tad Ievu 3. Tad Ādams un Ieva acīmredzot dara TO 4. Un BĀC viņiem ir divi dēli 5. Dievs pasūta Kainu ar viņa upuri 6. Kains nosit Ābelu 7. Un Dievs soda Kainu ne ar nāvi Bet pqat tavā izpildījumā - tur nav rakstīts ka Dieva nav 3. CITĀTS Bet zini saule, viens interesants mirklis tomēr ir un moments. CITĀTS 4. Un BĀC viņiem ir divi dēli (nav teikts, ka būtu bijusi meita. Un lūk bībeles teksts CITĀTS 16 Un Kains aizgāja no Dieva acīm un dzīvoja Noda zemē, austrumos no Ēdenes. 17 Un Kains atzina savu sievu, un tā tapa grūta un dzemdēja viņam Ēnohu. Un viņš uzcēla pilsētu un nosauca pilsētu sava dēla vārdā par Ēnohu. Parādās jautājums kur viņš to sievu dabūja? Nu jā ar šo mazo epitetu gribēju tikai pateikt, ka visa bībele ir viena liela pretruna 4. CITĀTS kā es līdz tam neaizdomājos. Bet vispār - 1. sievietes uzskatīja par zemākām radībām kā vīriešus, tātad meitu varbūt nepieminēja 2. Manuprāt ir minēts, ka Ādamam un Ievai bija vairāki bērni varbūt šie divi tiek minēti tikai pirmās slepkavības sakarā 4. Tiek uzskatīts, ka bībele jāuzskata par simbolismu piem. šajā gadījumā varētu būt runa par divām tautām
|
|
|
08.07.2009 08:56
Raksts
#2
|
|
Cīnās ar Lankašīras laumiņām Grupa: Biedri Pievienojās: 29.05.05 Kur: ezermala |
Bībeles teksti pamatā ir ebreju tautas pasakas un leģendas. Tas gan varētu attiekties tikai uz Veco Derību. Jaunajai Derībai, iespējams, visu grāmatu autori pat nav ebreji, līdz ar to saukt to par ebreju leģendām būtu pārspīlēti. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) balstīt savus uzskatus par pasaules fizisko uzbūvi un rašanos šajā grāmatā manuprāt ir, pardon, padumji. Nu principā šī grāmata īsti nepretendē (vismaz mūsdienās noteikti ne) uz fiziskās pasaules uzbūves mācību grāmatu. Pie tam, no kristietības puses skatoties, t.i., pieņemot, ka Jaunā Derība izskaidro zināmā mērā arī Veco Derību, arī nebūt nav jādomā, ka Bībelē ir aprakstīta fiziskā pasaules izcelšanās. Un visai naivi ir mēģināt salīdzināt Bībeles radīšanas vai ebreju tautas vēstures notikumus ar mūsdienu zinātnes uzskatiem par fiziku, ķīmiju, ģeogrāfiju vai ko tādu. Bībele nav dabaszinātņu grāmata, tā runā par pavisam ko citu. |
|
|
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 16.06.2024 15:15 |