![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
Pirms iesūti rakstu, pārliecinies, ka tu tajā:
1) neesi lamājies;
2) personīgi neaizvaino citus diskusijas dalībniekus;
3) neatkārto jau iepriekš rakstīto;
4) izsakies par pavedienā apskatīto tematu;
5) izsaki savu viedokli, bet necenties to uzspiest citiem.
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Uzlauž lāstus Gringotu bankā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: HPētnieki Pievienojās: 19.10.04 Kur: Braukā kopā ar Vinčesteriem un medī dēmonus Tulks 2009 ![]() |
1.Diskusija atvasināta no pavediena vai dievs pastāv.
2.Diskusijas pamatā NAV vēlme apvainot kādu ticības dēļ, bet gan vēlme noskaidrot rakstīto bībelē, izvērtēt tā ticamību, un piekrist, vai nepiekrist izvirzītajām domām. Tātad diskusija aizsākās ar: 1. CITĀTS Ādamam un ievai bija divi dēli Kains un Ābels(Piebilde:bija vajadzīga sieviete lai viss turpinātos)Dievs nepiņema Kaina Ziedojumu bet Ābela gan! Kains aiz skaidības nogalināja Ābelu(Pasaulē bija tikai viens cilvēks turklāt vīrietis) Tad Dievs sodija Kainu ar Nāvi(Tagat pasaulē ir 0cilvēku) 2. CITĀTS Tu jauc kopā nepareizā secībā notikumus, jo bija ka: 1.Dievs rada Ādamu 2.Tad Ievu 3. Tad Ādams un Ieva acīmredzot dara TO 4. Un BĀC viņiem ir divi dēli 5. Dievs pasūta Kainu ar viņa upuri 6. Kains nosit Ābelu 7. Un Dievs soda Kainu ne ar nāvi Bet pqat tavā izpildījumā - tur nav rakstīts ka Dieva nav 3. CITĀTS Bet zini saule, viens interesants mirklis tomēr ir un moments. CITĀTS 4. Un BĀC viņiem ir divi dēli (nav teikts, ka būtu bijusi meita. Un lūk bībeles teksts CITĀTS 16 Un Kains aizgāja no Dieva acīm un dzīvoja Noda zemē, austrumos no Ēdenes. 17 Un Kains atzina savu sievu, un tā tapa grūta un dzemdēja viņam Ēnohu. Un viņš uzcēla pilsētu un nosauca pilsētu sava dēla vārdā par Ēnohu. Parādās jautājums kur viņš to sievu dabūja? Nu jā ar šo mazo epitetu gribēju tikai pateikt, ka visa bībele ir viena liela pretruna 4. CITĀTS kā es līdz tam neaizdomājos. Bet vispār - 1. sievietes uzskatīja par zemākām radībām kā vīriešus, tātad meitu varbūt nepieminēja 2. Manuprāt ir minēts, ka Ādamam un Ievai bija vairāki bērni varbūt šie divi tiek minēti tikai pirmās slepkavības sakarā 4. Tiek uzskatīts, ka bībele jāuzskata par simbolismu piem. šajā gadījumā varētu būt runa par divām tautām
|
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Man vienalga, kad tā Lūsija dzīvoja. Tas, ka viņas kauli ir nedaudz atšķirīgi no šimpanzes nepadara šo vairāk līdzīgu cilvēkam. Arheologi gan var diskutēt par viņas zobiem, ceļgala kauliem un mugurkaula skriemeļiem, bet tik un tā ir varbūt, iespējams, visdrīzāk, pieņemot.
Runa ir par tieši nesenajiem atradumiem, proti cilvēku kauli, kas tiek datēti ar vecumu kas lielāks par Bībele noteikto. Tur gan izmanto oglekļa metodi. Pirmā Mozus grāmata. To sarakstījis Mozus, kurš pats nevarēja zināt daudz ko no aprakstītā. Vienīgā iespēja, dievs teica ko rakstīt. Dievs nemelotu par cilvēku vecumu un citām lietām. Dievs arī neļautu savā svētajā grāmatā iekļaut muļķības. Pēc šī uzskata, ir jāpārbauda katra strīdīgā vieta, jāpārliecinās par tās pareizību. Citādi, ja bībele nav pareiza un precīza visās lietās, kas tur rakstītas, tad tā nav dieva iedvesmota. Ja nav dieva iedvesmota, tad kāda jēga klausīt tās mācībām? Tad tā ir tikai literārs darbs. Garīgā barība... man nevajag cilvēku filozofiju, man vajag atbildes uz dzīves jautājumiem. kas notiek pēc nāves, kāpēc cilvēce dzīvo tā kā dzīvo, kas gaidāms nākotnē. Bībele man ir palīdzējusi izveidot pasaules uzskatu, kur visām šīm lietām ir loģiskas un pamatotas atbildes, var teikt, ļāva visu sakārtot pa plauktiņiem. Nu, ja bībele ir dieva iedvesmota, tātad uzticamāka un vērtīgāka par jaunāko laiku cilvēku filozofijām. Tāpēc pie tās arī turos. Tātad, ja bībele teikts, ka Ādams tika radīts pirms vairāk kā 6000 gadiem, tad tā arī ir. Ja no šī uzskata atteiktos, tad jāapšauba arī pārējie uzskati. Attiecīgi es sliecos uzskatīt, ka oglekļa metode vismaz dziļākā laika posmā ir neprecīza. Protams, tas ir pieņēmums, bet arī datēšanas metodes ir riskanta lieta. Ņemot vērā, ka atšķirīgas metodes sniedz atšķirīgus laika posmus. Protams, šis jautājums manā prātā vēl ir vājš posms. Nu, vēstures datēšana. Kamēr citos jautājumos, kur bībeles teksti esot pretrunā ar zinātni, vai savā starpā, man ir lielāka skaidrība un pārliecība. Piemēram, kaut kur kāds reiz minēja Hēroda miršanu 4. g. p.m.ē. Arī vikipēdijā. Bet patiesībā vēsturnieki minēja tikai to, ka Hērods miris gadā, kad bija aptumsums (neatceros, mēness vai saules). Daļējs aptumsums bija 4.g,p.m.ē. bet pilns 1.g.p.m.ē. Un Jezus varēja piedzimt otrajā gadā pirms mūsu ēras. jo tad tikusi veikta iedzīvotāju skaitīšana. Līdzīgi ir daudzviet. Kas sākotnēji izskatās šaubīgs, papētot rūpīgi, kļūst skaidrāks. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 03.05.2025 01:51 |