![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 01.12.03 ![]() |
Senlatviešu Spēle VI: Atdzimšana ir vēsturiskās BDLS projekts šovasar, paredzamais norises laiks - 27 un 28 jūnijs.
Darbības laiks un vieta - 12 gadsimta pirmā puse, Imēras zeme. Vecais valdnieks ir miris, neatstājot tiešu mantinieku un pretendentu uz kāroto titulu ir gana - dažādas pakāpes radi no vairākiem pilsnovadiem. Ir skaidrs ka cīņa par varu var pāraugt savstarpējās cīņās, un lai rastu risinājumu, nolemts vērsties pēc padoma pie dieviem - un krīvi snieguši atbildi ka tam, kas vēlas kļūt par valdnieku sevi jāpierāda kā spēcīgam, gudram un šī titula cienīgam. Pretendenti ar pavadoņiem ir ieradušies svētvietā un tieši šeit izšķirsies Imēras zemes liktenis - kas turpmāk noteiks tajā kārtību... Spēles pamatnostādnes: Komandu spēle, kur katra komanda pārstāv kādu no pilsnovadiem kuru pilskungi vēlas kļūt par Imēras zemes valdnieku. Pēc savas būtības spēle is komandu sacensības kur parādos dažādas iemaņas un zināšanas tiks noteikts kas tad ir izrādījies cienīgākais kandidāts - bet ko darīt noteitki netrūks ne tikai pašiem pretendentiem bet visai komandai - jo paredzētas gan karotāju sacensības dažādās "disciplīnās" - divcīņas, lokšaušana, cirvju un šķēpu mešana, medības... gan sacensības daiļrunībā, arī dažādas sacensības sievietēm. Būtībā, sacensība ir ne tikai starp līderiem, bet starp pašiem pilsnovadiem, kas izpelnīsies lielāko cieņu dievu un pārējo pisnovadu skatījumā. Bez tam, paredzams ka neiztrūks arī gluži "sociāla rakstura" lietu - kādam nepieciešams izdot meitu pie vīra, kādam - atrast tirdzniecības partnerus, vēl kāds meklē sabiedrotos karagājienam... Prasības: Tērpu ziņā - no 3 m attāluma tērpam jāizskatās gana tuvam attiecīgās maztautas tērpam 11 gs vidus - 12. gs sākuma periodā. Iespējamās maztautas - Latgaļi, Gaujas lībieši. Sīkāku informāciju par tērpiem iespējams saņemt no spēles veidotājiem. Iespējams, ka būs arī daži radi no tālākām vietām... Kaujas sistēma - hitu, tiek izmantoti koka/tekstolīta ieroči. Karotāju divcīņā (turnīrā) tiks skaitīti punkti līdzīgi kā vēsturiskās rekonstrukcijas pasākumos - proti, kas saņēmis vairāk trāpījumu noteiktā laika periodā, HP skaitīti netiek. Pārējā laikā - katram ir 2 personiskie "hiti", vairak iespējams iegūt tikai ar bruņām, kas nosedz to, ko nosedz (ja trāpa zonā kur bruņu nav - uzskata ka trāpīts pa neaizsargātu daļu). Visi ieroči noņem 1 hp ar vienu trāpījumu, sasniedzot 0 hp, cīnītājs ir bezsamaņā un cīņas nespējīgs, ja netiek sniegta palīdzība 15 minūšu laikā - miris. "Kuluarka" - nogalināšana ar vienu sitienu no aizmugures - nav. Kaujas zona - pilna, izņemot galvu, kaklu, kājstarpi, roku plaukstas un kāju pēdas. Karotāju divcīņās arī galva ir cīņas zona. Lai piedālītos karotāju divcīņas, jābūt atbilstošam aizsargekipējumam - ķivere, korpusa aizsardzība (bruņukrekls+zem tā velkams amortizējošs apģērbs), aizsargcimdi (āda vai no bruņukrekla pinuma). |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 01.12.03 ![]() |
Atvainojos par neaktivitāti, "reālajai dzīvai" kā saka MMO spēlētāji, ir nelāgs paradums iejaukties ar spēli saistītajās lietās...
Patreiz ir provizoriski pieteiktas 3 komandas par to, cik pilnā sastāvā tās ir, man nav informācijas. Lūgusm tiem kas vēlas piedalīties, sūtīt ziņu man vai Lia'langia uz PZ, tad varēsim atbildēt precīzāk. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 03.05.2025 00:06 |