Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Pēcvārdi, kad viss briesmīgais jau garām ^^
Sindra
iesūtīt 17.08.2008 09:52
Raksts #1


Angel of Music
*******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 15.01.04
Kur: Azeroth
Spēļu meistars 2012



Spēle nu ir pagājusi un ir laiks apskatīt to, kas patika, kas nē un pateikties organizatoriem par ieguldīto darbu.

Liels, liels paldies spēles organizētājiem!! Spēles ideja man ļoti patika, tikai nu jā. Šobrīd es ne tuvu neesmu tādā fiziskajā formā, lai nepārtraukti rāptos kalnos. Patiesībā šī spēle ritīgi diskriminēja rešņus, jo viņi tajā nevarēja ņemt aktīvu dalību. Nu neko. Vēl viens iemesls cīnīties ar lieko svaru, jo izrādās, ka nu jau tas traucē arī larpot.

Vēl tā diskriminēja arī nedaudz tizlos cilvēkus, kuri pēc viena šļūciena uz pakaļas, visu atlikušo spēles laiku vaidēja par neciešamām sāpēm. Patiesībā jau pret vakaru arī slaidie cilvēki izskatījās kā visu dienu būtu skrējuši maratonu, aktīvi piedalījušies distanču stafetēs. Kad devos mājās mundrums bija vērojams tikai Kamaza un Fluffy barbara Jāņa sejās. Nu varbūt vēl kāda kurš joprojām aktīvi kvestoja. Nu ar to visu es gribēju teikt, ka manuprāt spēli būtu iespējams izbaudīt, ja tā būtu notikusi normālā poligonā. Jo pat ja man teiksim nebūtu problēmas ar uzkāpšanu kalnā fiziskās formas dēļ, tad man tik un tā to būtu grūti izdarīt kleitā. Un tas nozīmē, ka kaut kādus čarus ar grezniem tērpiem, daudz visādu plīvojošu figņu šā kā tā spēlēt nevar.

Nenoliedzami spēles norises vieta (Nē!! es to atsakos saukt par poligonu) ir skaista un mums prieks, ka Kamazs mums šo vietu parādīja.
Bet nu jā. Ceru, ka GM komandas nākamā rīkotā spēle tomēr notiks spēlētājiem draudzīgākā vietā un varēs vairāk aktīvi spēlēt visi neatkarīgi, no rases, fiziskās forms un reliģiskās pārliecības.

Un BTW, ceru, ka Tīstokli beigās izdevās nokabināt no trubas vai kur nu viņš tur bija pieķēdēts.
(IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/happy.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
 
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes
Kamazs
iesūtīt 18.08.2008 14:05
Raksts #2


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



Lasot un ieklausoties spēlētāju atsauksmēs novēroju dīvainu paradoksu -- lai gan atsauksmes neviennozīmīgi divdaļīgas (skat. piemēram Andzas postu), "Nolādēto tīstoklis" ir spēle, pēc kuras man negribās kunkstēt "nekad vairs!" vai arī "viss ir izgāzies, spēle ir sūds!" atšķirībā no TN2, TN3, TN:C, TN:L, PreSUX, SUX un citiem geimiem, kuru veidošanā esmu piedalījies.

Kāpēc tā? Laikam jau tādēļ, ka man personīgi ļoti patika poligons, man patika doma, ka esmu viens no četriem, kas piespieda atvilkties uz šejieni ~38 cilvēkus un man ļoti patika tas, ka mēs izveidojām kvestus, kas *surprise!* strādāja ~ +/- tā kā iecerēts. Un beigās tīstoklis arī tika atrasts (pie tam, lai arī skubinot, tomēr nesakot PC neko diži priekšā -- viņi izmantoja tikai savas legālās burvju, reindžeru un tekuziņa zināšanu spējas) pie tam ļoti skaistā veidā, naktī, ar lāpām, lienot cauri tunelim. Un taimings arī bija gandrīz perfekts. Vēl man ļoti, ļoti patika mūsu spēles spēlētāji un NPC.

Jau veidojot šo spēli mēs, meistari, spriedām, ka viens no spēles pamatkonceptiem ir spiest uz to, lai spēlē piedalās maksimāli daudz labu spēlētāju, tāpēc Andza, Kāsis, iesākumā arī Dveshy un vēl citi lieliski GMi, DMi tika grūsti nost par spēlētājiem un neaicināti pie veidotājiem. Jo, interesanti, spēlētāji veido spēli tikpat lielā mērā kā GMi, iespējams pat, ka vēl vairāk. Esmu priecīgs, ka īstajā brīdī sapratām realitāti un dabūjām savā pusē par NPC/DMiem lieliskus spēlētājus/spēļu vadītājus (Dveshy, Dveshy brāli, Inx, Silva, Axa, Ieva), kuri vienkārši fantastiski veiksmīgi palīdzēja radīt atmosfēru un bīdīt kvestus, kā arī palīdzēja tīri tehniski. Nedrīkst droši vien tā vienu izcelt, bet man ļoti, ļoti pārsteidza (pozitīvi) tas, kā Axa izspēlēja dažus kvestus...tas bija tik profesionāli, ka paliku ar muti vaļā. Te uzreiz jāpiebilst, ka arī spēlētāji bija neprātīgi asprātīgi un veikli risinātāji, nepārvēršot tos farsā (ko ir nācies pieredzēt citās spēlēs), bet atrisinot to veidā kā mēs nebijām pat iedomājušies, bet tas tik un tā bija loģiski šajā pasaulē. Tāpat patiesi novērtēju aivvva un mārīša spēli -- par to, ka viņi neizvaroja sistēmu, lai gan viņi to varēja, bet tā vietā godīgi, enerģiski spēlēja tā, lai būtu interesanti visiem un izstaroja visus uzmundrinošu entuziasmu.

Jā, par to arī ir runa -- par poligonu. Tie, kas bija, droši vien, labi atcerās (un, iespējams, atcerēsies vēl ilgi) kalnus, lejas, taciņas, mežus, purvus, upītes, klintis, brikšņus un riebīgos pastorus. Man šķiet, ka diezgan droši var teikt, ka poligons ir skaists, bet es zinu, ka diezgan droši lielākā daļa no jums piemetinās, ka tas pārvērš tavu dzīvi (vai spēlēšanu) tīrākajā murgā, jo pārvietošanās no punkta A uz punktu B ir neprātīgi grūta un nogurdinoša. Piekrītu, poligons bija kaut kādā mērā ārpŗātīgs, pats vakarā biju pārguris kā suns. Bet tomēr kaut kā nenožēloju izvēli..iespējams esmu sadists un mazohists, bet man patika izskats, chellindzhs ko tas sagādāja, fantasy atmosfēra un ļoti dažādā vide.

Šā vai tā, manas sajūtas par spēli ir visnotaļ pozitīvas. Kas ir liels retums ar spēlēm, kuru veidošanā esmu iesaistīts. Man liekas, ka tas tādēļ, ka šoreiz GMi, spēlētāji, NPC un poligons viens otru lieliski papildināja. Es varu tikai teikt lielum lielu paldies visiem, kas ieradās uz spēli -- gan spelētājiem, gan NPC, gan GMiem, es augstu novērtēju uzticību piedalīties šādā riskantā, acīmredzami šīzīgā pasākumā. Un tikai tādēļ, ka jūs visi kopā darbojāties vienā frekvencē, spēle man šķiet izdevusies.

So, vēlreiz paldies jums!

PS.
Tomēr vislielāko paldies es laikam teikšu:
suslikam aka Laurai, par to, ka piekrita iesaistīties spēles veidošanā, radīja inčīgus kvestus, sagādāja visas šīs brīnišķīgās kvestu mantas (lielākā daļa no kvestu mantām ir Lauras nopelns), noraidīja "nepareizās" idejas un spieda palūkoties uz visu ar mazliet citu aci, piebremzēja, kad ieskrējāmies vai tieši otrādi, mudināja tad, kad liekās, ka viss ir pavisam slikti (īsi pirms spēles sākuma). Vēl Lauras ziņā bija alķīmija un ingredientu lietas..Un tad vēl visu spēli upurēja iespēju staigāt pa kalniem, paliekot nometnē, lai tiktu galā ar alķīmiķu problēmām.
Goldberry aka Bembijam, par to, ka ziedoja savu ķermeni mākslas vārdā (tb, pushoja savus limitus darbojoties šajā spēlē), par konstantu spēles jautājumu sistematizēšanu, Līgas ziņā beigās nonāca kvesti, kurus viņa ļoti veiksmīgi sagatavoja ļoti elegantā formā, kas atviegloja to lietošanu. Tāpat viņa pati uz savu roku izveidoja monstru sarakstu, lai mēs zinātu cik tad XP tam lutausim vai gblinam, ko juus nositāt ir un daudz, daudz sīkumu par kuriem varu darēt, ka ne jūs ne es, ne kāds cits pat neiedomājās, bet kuru trūkumu noteikti uzreiz pamanītu.
Edžam par to, ka pieslēdzās mūsu tīmam, par to, ka pārcieta zināmu outcast statusu (diemžēl viņu pieslēdzām diezgan vēlu, reti varējām komunicēt in persona), par to, ka radīja lieliskus kvestus (kurus, diemžēl, jūs nedabūjāt, jo kvestu risināšana notika lēnāk nekā plānots), izgatavoja zobenus, bija fantastisks atbalsts veidojot spēli uz vietas poligonā (bez viņa mēs nevarētu noslēpt tik daudz kvest-mantu) un lielisks NPC (Lutausis, goblinsm, tekuzinis un citi!).

Karoče, paldies maniem GM biedriem -- es nemaz nevaru uzskaitīt visu, ko viņi izdarīja, jo tā bija daudz vairāk nekā te var sarakstīt vispār, viens es nekad neko tādu nebūtu spējīgs uztaisīt.. Es spēju aptuveni nojaust, cik daudz jūs enerģijas, pūļu, gribasspēka un nervu veltījāt spēles izveidē un par to liels paldies.

Šo rakstu rediģēja Kamazs: 18.08.2008 14:10
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Raksti šajā pavedienā


Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 13.05.2025 06:04